با ما همراه باشید

اخبار

۷ روند CX برای آماده سازی در سال ۲۰۲۴

منتشر شده

در

چاپ و تبلیغات، صنعت بسته بندی- مارکتینگ، کسب و کار، بازاریابی - مدیریت تبلیغات دیجیتالی - مدیریت - پلن تبلیغاتی - پلن مدیریت - پلن بازاریابی و فروش

به گزارش چاپ و تبلیغات آنلاین به نقل از درام؛ به عنوان بخشی از The Drum Predictions، ما با سورن استامر از CoreMedia می نشینیم تا هفت روند را بررسی کنیم که باید در رادار بازاریابان باشد تا از تجربیات بهتر مشتری در سال ۲۰۲۴ استقبال کنند.

دنیای تجارت در حال تغییر تحول دیجیتال لرزه‌ای است که در بخش کوچکی توسط هوش مصنوعی با سرعت‌های بی‌نظیر پیش می‌رود – اما پاسخ فقط این نیست که هوش مصنوعی را به همه چیز پرتاب کنیم. در عوض، ترکیبی از حس انسان در تجربیات دیجیتالی است که بهترین نتایج را برای برندها به ارمغان می آورد.

این به گفته سورن استامر، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران، CoreMedia، که در جایگاه اصلی قرار گرفت و وظیفه داشت هفت روند را در هفت دقیقه به اشتراک بگذارد که تجربه مشتری را در سال ۲۰۲۴ تغییر می‌دهد. «راهنمای بدون BS برای CX در سال ۲۰۲۴: ۷ روندها در ویدیوی ۷ دقیقه ای بالا.

وقتی روندها با سرعت در حال تغییر هستند، واضح است که «هر کاری که امروز، فردا، سال آینده یا سال‌های بعد انجام دهیم، دیگر کافی نیست». حتی بهترین تجربه مشتری امروزی در عرض دو سال ناخوشایند و دست و پا گیر خواهد بود زیرا نوآوری های زیادی در حال رخ دادن است.

اما اگر بازاریابان بتوانند اصطکاک را برای مشتری از بین ببرند، آن موقع است که موفقیت بیشتری را مشاهده خواهند کرد. با در نظر گرفتن این موضوع، استمر هفت روند را به اشتراک می گذارد که تجربه مشتری را در سال ۲۰۲۴ تعریف می کند:

۱٫ تجربیات همهجانبه تر

از Sphere در لاس وگاس گرفته تا انتشار آینده اپل ویژن پرو، بازاریابان “فضای صفحه نمایش بسیار بیشتری برای ایجاد تجربیات بسیار متفاوت خواهند داشت.” همین اتفاق در مقیاس کوچکتر با تجربه در فروشگاه رخ می دهد، جایی که فرصت های بیشتری برای تنظیم کل تجربه در فروشگاه به مشتری، شخصی و در زمان واقعی وجود خواهد داشت.

۲٫ تعاملات محاوره ای بیشتر

با پذیرش انبوه ChatGPT و راه اندازی Copilot مایکروسافت، مشتریان متوجه می شوند که چیزی در طرف مقابل وجود دارد که آنها را درک می کند و می تواند پاسخ دهد. ما شاهد تجارب بیشتری از رویارویی با مشتری برای برندها خواهیم بود، زیرا اکنون می‌توانید تجربیاتی ایجاد کنید که مکالمه‌ای هستند تا به یافتن پاسخ‌هایی که مشتریان به دنبال آن هستند کمک کنید.»

۳٫ فرآیندهای خودکار بیشتر

هوش مصنوعی همچنین به سرعت بخشیدن به فرآیندها و از بین بردن اصطکاک از تجربه مشتری کمک می کند، به روشی که بسیار ساده تر است. از ترجمه محتوا و لحن صدا برای مخاطبان هدف مختلف و به زبان‌های مختلف، و کارهای فنی‌تر بازاریابی و تجاری، هوش مصنوعی می‌تواند این کار را بسیار موثر انجام دهد. هوش مصنوعی به طور گسترده در پس‌زمینه برای خودکارسازی کارها و بهینه‌سازی درک مکالمات مشتری برای پیشنهاد بهترین اقدام بعدی استفاده خواهد شد.

۴٫ محتوای مرتبط تر

بسیاری از برندها می‌خواهند شخصی‌سازی کنند و می‌خواهند اطلاعات بیشتری داشته باشند – اما اغلب در تولید آن محتوا کمی وجود دارد. آنچه در آینده می بینیم سرمایه گذاری در هوش مصنوعی برای ایجاد محتوای بسیار بیشتر است که همیشه سبز و مرتبط برای مخاطبان هدف مختلف در لحظه ای است که نیازهای خاصی دارند یا می خواهند مشکلی را حل کنند.

۵٫ تجربیات شخصی تر

مشتریان انتظار تجربه شخصی را دارند و از پیشنهادات و ایمیل‌هایی که به آنها مربوط نمی‌شود ناامید می‌شوند – اما در آینده فرصت بیشتری برای انجام دقیقا همان چیزی که مشتری در لحظه نیاز دارد وجود خواهد داشت. “این ایده داشتن تجربه مشتری از ابتدا تا انتها – از اولین تماس تا مشتری وفادار بودن – که می تواند شخصی شود همان چیزی است که مشتریان می خواهند. تجربیاتی که برای خریداران، در زمینه آنها، در لحظه‌شان معنا دارد.»

۶٫ سفرهای بدون شکاف بیشتر

تجربه مشتری دیگر در یک مکان اتفاق نمی افتد – این تجربه در همه جا در یک نقطه زمانی اتفاق می افتد. “شما باید تمام این نقاط تماس مختلف را در لحظه با همان ثباتی که مشتریان می توانند بین آنها جابجا شوند یا به طور موازی استفاده کنند، همگام سازی کنید. حتی تجربه در فروشگاه باید با بقیه همگام باشد تا به طور مداوم یکسان باشد.”

۷٫ حس انسان در تجربیات دیجیتال

می‌توانید از هوش مصنوعی برای خودکار کردن کارها به طرز ماهرانه‌ای استفاده کنید، اما اگر تعامل انسانی را در بالا بپاشید، تبدیل بسیار بیشتری خواهید داشت و تجربه بهتری خواهید داشت، زیرا مردم تا حدودی آرزوی آن تجربه را دارند تا با کسی صحبت کنند که واقعاً در لحظه به آنها کمک می‌کند – و هوش مصنوعی استمر می‌گوید هنوز آنجا نیستم.

فقط نگاه کنید که اپل با تجربه خرده فروشی که در فروشگاه و آنلاین با کارشناسان Genius خود ایجاد کرده است، چه کرده است. “شما می توانید با یک کلیک یک تجربه دیجیتال داشته باشید و می توانید با انسانی صحبت کنید که در لحظه به شما کمک می کند – این تفاوت ایجاد می کند، و وقتی این دو چیز را با هم ترکیب می کنید، اعداد شگفت انگیزی را می بینیم.”

 

CoreMedia برای کمک به شرکت‌ها برای رسیدگی به این روندهای CX و افزایش انتظارات مشتری، پیشنهادات CMS و DXP خود را با مرکز تماس ابری گسترش داد تا مکالمات شخصی‌سازی شده خودکار با حس انسان را از یک پلتفرم واحد تسهیل کند.

اخبار

داستان بسته بندی نودل جدید Maggi که باعث کاهش پلاستیک می شود

منتشر شده

در

نودل مگی رشته فرنگی خانگی بسته بندی کاغذی بسته بندی پایدار

در اوایل سال جاری، برند Maggi نستله یک قالب بسته بندی جدید را راه اندازی کرد که برای کاهش آلودگی پلاستیکی طراحی شده بود. حالا نودل ها را می توان در خانه در لیوان تهیه کرد، برخلاف اینکه در خود بسته بندی آماده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر، با تیم نستله استرالیا صحبت کردیم.

برای خوانندگانی که ممکن است اطلاعیه اولیه را از دست داده باشند، فکر می کنم ارائه یک نمای کلی از این پروژه مفید باشد. دقیقا چه اتفاقی می افتد؟

Maggi تغییر مثبتی در یک محصول شناخته شده ایجاد کرده است – دوستداران رشته فرنگی را به “BYOM” (مگ خودت بیاور) با نودل ماگی مگی تشویق می کند. با کیک نودلی که مستقیماً در یک کاسه یا ماگ استاندارد خانگی طراحی شده است، نودل ماگی ماگ از بسته بندی پلاستیکی ۸۳ درصد کمتری در هر وعده نسبت به نودل های سنتی مگی کاپ استفاده می کند.

در نستله، ما همیشه به دنبال راه‌هایی برای کاهش استفاده از پلاستیک بکر هستیم. بعد از اینکه متوجه شدیم بسیاری از دوستداران رشته فرنگی ترجیح می دهند به جای لیوان پلاستیکی از نودل خود در کاسه یا لیوان لذت ببرند، در مورد نیاز به بسته بندی فنجان تجدید نظر کردیم.

تحقیقات تایید کرد که بیش از نیمی از استرالیایی ها نودل فوری را در خانه یا محل کار با استفاده از لیوان یا کاسه مصرف می کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، هدف ما ایجاد محصولی است که با حفظ راحتی، جایگزینی پایدار را ارائه دهد.

نستله مکرراً انواع مختلفی از قالب‌های بسته‌بندی را آزمایش می‌کند – از تقویت مواد بازیافتی و قابلیت بازیافت گرفته تا طرح‌های استفاده مجدد. سوال من: چرا “کاهش” برای این پروژه خاص بر خلاف “استفاده مجدد” یا “بازیافت” انتخاب شد؟

ما قصد داریم تا سال ۲۰۲۵ در مقایسه با سال ۲۰۱۸، استفاده از پلاستیک بکر را یک سوم کاهش دهیم. برای کمک به این هدف، ما خودمان را به چالش کشیدیم تا «خارج از فنجان» فکر کنیم که چگونه می‌توانیم همان محصول عالی را در بسته‌بندی جدید و نوآورانه به بهترین شکل ارائه دهیم.

در ترکیب با این قالب بسته بندی جدید، ما همچنین با گنجاندن دستورالعمل های بازیافت روی بسته به دوستداران رشته فرنگی کمک می کنیم تا به درستی بازیافت کنند. هر قسمت از بسته بندی محصول دارای اطلاعاتی است که به مصرف کنندگان کمک می کند تا بدانند آیا بسته بندی قابل بازیافت است یا اینکه باید به محل دفن زباله برود.

پاسخ مصرف کنندگان به این پروژه تاکنون چگونه بوده است؟ و آیا قبل از ایجاد این تغییر تحقیقاتی در مورد مصرف کنندگان انجام شده است؟ در اینصورت، نتایج چطور بود؟

ما می دانیم که استفاده از پلاستیک کمتر در بسته بندی برای مصرف کنندگان اهمیت دارد و این مفهوم به خوبی آزمایش شده است. در حالی که هنوز روزهای اولیه عرضه است، ما شاهد حرکت مثبت هستیم.

چگونه این بسته جدید با اهداف کلی نستله بسته بندی سازگاری دارد؟

در نستله هدف ما این است که تا سال ۲۰۲۵ ۹۵ درصد از بسته بندی های پلاستیکی ما برای بازیافت طراحی شود، بنابراین وقتی لیوان های پلاستیکی بزرگ را از محصول اصلی حذف کردیم، تمرکز خود را بر این داشتیم که اطمینان حاصل کنیم که تمام اجزای بسته بندی باقی مانده برای بازیافت طراحی شده اند – جعبه مقوایی، بسته های پلاستیکی نرم و کیسه طعم دهنده.

آینده نستله از نظر پروژه هایی مانند این چه خواهد بود – آیا کاهش بسته بندی بیشتر در کارت ها وجود دارد؟

همانطور که ما برای آینده ای بدون ضایعات کار می کنیم، تیم های ما به بررسی این موضوع ادامه خواهند داد که چگونه بسته بندی هوشمندانه و مواد خلاقانه طراحی شده می توانند نقش داشته باشند، بدون اینکه کیفیت، طعم یا هزینه را به خطر بیندازند.

ادامه مطلب

اخبار

Aptar Closures به دنبال محافظت از محصول در حین حمل و نقل است

منتشر شده

در

Aptar Closures به دنبال محافظت از محصول در حین حمل و نقل است

صفحه دیسک تجارت الکترونیک از Aptar Closures به دنبال محافظت از محصول در حین حمل و نقل است
Aptar Closures قفل دیسک الکترونیکی تک جزئی و قابل بازیافت خود را برای کاربردهای تجارت الکترونیک در بخش های زیبایی، مراقبت شخصی و مراقبت از منزل طراحی کرده است و قصد دارد از آسیب دیدن محصولات در حین حمل و نقل جلوگیری کند.

مکانیزم یکپارچه و مخفی درب به نیروی اضافی در اولین باز شدن نیاز دارد، اما به عنوان یک بسته شدن استاندارد بالای دیسک در آینده عمل می کند. گفته می شود که آمازون ISTA-6 سازگار است، قرار است از فرآیندهای حمل و نقل سخت جان سالم به در ببرد و در عین حال استفاده بصری مصرف کننده را نیز در نظر داشته باشد.

بنابراین، پیش‌بینی می‌شود که از برندها در برابر آسیب‌های اعتباری و از دست دادن درآمد در رابطه با شکایات مشتریان و بازگشت محصول آسیب دیده محافظت شود. بنابراین، همچنین، آیا تنظیم شده است که یک تجربه جعبه‌گشایی آسان را بدون دردسر بسته‌بندی‌های خارجی که به سختی حذف می‌شود، فراهم کند.

E-Disc Top از پلی پروپیلن ساخته شده و با محتوای بازیافتی پس از مصرف (PCR) در دسترس است. همچنین تصور می‌شود که جایگزین لاینرها، نوارهای کوچک‌کننده و سایر بسته‌بندی‌های اضافی اعمال شده در تحویل تجارت الکترونیکی می‌شود و در نتیجه ضایعات را کاهش می‌دهد.

به نوبه خود، انتظار می‌رود که حذف لاینرها زنجیره تامین را ساده‌تر کرده و زمان تحویل را کاهش دهد. آپتار اضافه می‌کند که بسته شدن E-Disc Top به برندها اجازه می‌دهد تا هزینه‌های آماده‌سازی حمل و نقل را که زمانی که خرده‌فروش‌های بزرگ آنلاین از بسته‌بندی‌های محافظ اضافی استفاده می‌کنند، دور بزنند.

بست در ایالات متحده تولید می شود و در حال حاضر در یقه تخت ۲۴-۴۱۰ تولید می شود. برای ویسکوزیته های متوسط ​​تا ضخیم مناسب است، دارای مهر و موم پنجه خرچنگ است و متناسب با اندازه روزنه های ۰٫۱۶۶ و ۰٫۳۱۰ اینچ است.

ارین هارمون، مدیر خط تولید آمریکای شمالی در Aptar Closures، گفت: «در Aptar Closures، ما به توسعه و عرضه نسل بعدی راه‌حل‌های توزیع متناسب با نیازهای در حال رشد شرکای برند و مصرف‌کنندگان خود اختصاص داده شده‌ایم.

“E-Disc Top ما بر این تعهد تاکید دارد. عملکرد بصری آن، همراه با دوام حمل و نقل افزایش یافته و ویژگی های پایداری، بر تلاش های ما برای ارائه راه حل های عملی و در عین حال تأثیرگذار برای شرکای برند خود در سراسر جهان تأکید می کند.

بسته شدن E-Disc Top دومین مورد از سری سه راه حل توزیع کننده بالای دیسک است که Aptar Closures امسال برای کاربردهای زیبایی، مراقبت شخصی و مراقبت از منزل عرضه خواهد کرد. اولین مورد Future Disc Top است، یک درب دیسک قفل دار با قابلیت تجارت الکترونیکی که برای قابلیت بازیافت کامل زمانی که روی بطری پلی اتیلن یا PET اعمال می شود، طراحی شده است.

در همین حال، اسنپ اسلاید اخیراً خطی از کلاهک های بدون گشتاور را معرفی کرده است که امکان باز و بسته شدن با یک دست را برای مصرف کنندگان دارای معلولیت جسمی فراهم می کند.

ادامه مطلب

اخبار

سیستم پالت سازی Cobot برای سینی بطری های پلاستیکی توسط Proco Machinery نشان داده شده است

منتشر شده

در

سیستم پالت سازی Cobot برای سینی بطری های پلاستیکی

یک سیستم پالت‌سازی کوبوت جدید از Proco Machinery به دنبال بهبود کارایی و سودآوری، کاهش هزینه‌های تولید و کاهش اتکا به کار دستی با پالت‌سازی سینی‌ها و ورق‌های ردیفی برای بطری‌های پلاستیکی است.

سینی ها و ورق های ردیفی را می توان تا ارتفاع ۱۰۴ اینچ پالت کرد. Proco Machinery توضیح می‌دهد که این سیستم انعطاف‌پذیر است و می‌توان آن را در بسته‌بندی کیس پیکربندی کرد – به این معنی که می‌توان آن را «بی‌درز[به‌طور]» در خطوط تولید موجود ادغام کرد، بنابراین اختلالات و خرابی‌ها را به حداقل می‌رساند.

همچنین تصور می‌شود که ترکیب فرآیندهای پالت‌سازی و بسته‌بندی کیس، استفاده شرکت از فضای انبار را بهینه می‌کند. این سیستم به عنوان یک کل تنظیم شده است تا کارایی و مقرون به صرفه بیشتری را برای بهبود عملکرد کلی عملیات سازنده باز کند.

جان مک کورمیک، رئیس شرکت Proco Machinery گفت: «انقلاب Cobot به طور محکم در حال انجام است و به زودی سیستم‌های Proco Cobot توسط همه تولیدکنندگان آینده‌نگر یکپارچه خواهند شد. او استدلال می‌کند که این سیستم کارایی، ایمنی، انعطاف‌پذیری و پایداری را برای ارائه یک «ارزش قانع‌کننده» و «برآوردن نیازهای در حال تحول صنایع تولیدی مدرن» گرد هم می‌آورد.

این شامل افزایش کمبود نیروی کار، با نیاز روزافزون به سیستم‌هایی است که اتکای شرکت را به کار دستی کاهش می‌دهد و در عین حال بهره‌وری آن‌ها را افزایش می‌دهد.

به طور کلی، Proco Machinery ادعا می کند که سیستم های خودکار آن رقابت در بازار را ارائه می دهند و به سودآوری پایین کمک می کنند.

سیستم cobot در NPE 2024 در تاریخ ۶ تا ۱۰ مه در مرکز کنوانسیون اورنج کانتی در اورلاندو، فلوریدا با نمایش زنده در غرفه #S15097 راه اندازی می شود.

پیش از این، راه‌حل پالت‌سازی cobot مبتنی بر PLC OMRON به دنبال کاهش زمان برنامه‌نویسی بود و در عین حال تقاضا برای فرآیندهای تولید انعطاف‌پذیرتر را برآورده می‌کرد.

علاوه بر این، اشنایدر الکتریک از cobot Lexium خود رونمایی کرد. این راه حل برای مدیریت بارهای قوی، کاهش زمان خرابی عملیاتی و کاهش بار کاری اپراتورهای انسانی طراحی شده است.

ادامه مطلب

Trending

پایگاه خبری چاپ و تبلیغات آنلاین