آیا ما برای آینده ای آماده هستیم که هوش مصنوعی مشتریان شما را بهتر از شما بشناسد؟ طلوع هوش مصنوعی در بازاریابی فقط نزدیک نیست. در حال حاضر اینجاست به طور گسترده ای به دست آورده است و پیش بینی می شود روشی را که کسب و کارها و بازاریابان به بازاریابی روی می آورند تغییر دهد. پیشبینی میشود که استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی در سالهای آینده رشد کند و تخمین زده میشود تا سال ۲۰۲۸ به یک بازار ۱۰۷.۵ میلیارد دلاری تبدیل شود.
TL;DR: دلایل کلیدی که به آژانس های بازاریابی هوش مصنوعی نیاز دارید؟
تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده: هوش مصنوعی روند بازار را پیش بینی می کند و ROI را بهینه می کند.
شخصیسازی: کمپینها را بر اساس ترجیحات فردی تنظیم میکند و تعامل را افزایش میدهد.
کارایی و اتوماسیون: صرفه جویی در زمان، تمرکز بر بازاریابی استراتژیک.
بینش مشتری و CRM: درک عمیق مشتری را ارائه می دهد و روابط را تقویت می کند.
تبلیغات و محتوا بهینه شده: تبلیغات و محتوای مرتبط و تاثیرگذار را تضمین می کند.
علاوه بر این، ۸۲ درصد از بازاریابان فکر میکنند که هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی نقش مهمی در شکلدهی مسیر بازاریابی دارند. کاربردهای متداول هوش مصنوعی در بازاریابی شامل کمک به کسب و کارها در شناسایی مشتریان بالقوه و بهبود اثربخشی کمپین هایشان است.
۱٫ Viral Nation
Viral Nation که به عنوان یک سر نیزه جهانی در حوزه بازاریابی تأثیرگذار مبتنی بر هوش مصنوعی عمل می کند، به عنوان یک اتحاد نوآوری دیجیتال و اجتماعی گسترده ظاهر می شود. طیف متنوع خدمات Viral Nation نه تنها شامل بازاریابی اینفلوئنسر و رسانه های اجتماعی می شود، بلکه به مدیریت استعداد، برندسازی، رویدادهای تجربی و برنامه های سفیر نیز می پردازد.
با این حال، پیشنهاد متمایز آنها Viral Natio_ Secure است – یک راه حل ایمنی برند مبتنی بر هوش مصنوعی. این فناوری برای مقابله با خطراتی که برندهای امروزی در رسانه های اجتماعی با آن مواجه می شوند، از شناسایی جعل هویت گرفته تا حفاظت از نقض حق نسخه برداری، طراحی شده است. از طریق Viral Nation_Secure، برندها میتوانند پیشگیرانه از بلایای روابط عمومی جلوگیری کنند، با انجام ممیزیهای جامع رسانههای اجتماعی مجدانه استخدام کنند و شهرت دیجیتالی خود را به صورت شبانه روزی حفظ کنند.
تمایز Viral Nation در مشتریان محترم آن، از جمله رهبران صنعت مانند Anheuser-Busch، Disney، Oculus و Uber مشهود است.
۲٫ SmartSites
SmartSites یکی از آژانس های بازاریابی پیشرو است. آنها با استارتاپ ها و همچنین ۵۰۰ شرکت Fortune کار کرده اند، آنها با کسب و کارهایی در هر اندازه کار می کنند.
آنها نه تنها در مورد انواع کسب و کار، بلکه فناوری جدید نیز ذهنی باز دارند. بنیانگذاران، الکس و مایکل ملن، به عنوان رهبران فکری در مورد نحوه استفاده از استراتژی های سئو مبتنی بر هوش مصنوعی در نظر گرفته می شوند. آنها در نقشی که هوش مصنوعی میتواند در استراتژیهای سئو و مسائل بالقوهای که تیمهای بازاریابی میتوانند با آنها مواجه شوند، کاملاً آشنا هستند. آنها می دانند که هوش مصنوعی جدید گوگل چگونه بر جستجوی پولی و بازاریابی ارگانیک تأثیر می گذارد.
علاوه بر تبلیغات SEO و PPC، SmartSites در طراحی وب، بازاریابی ایمیلی و مدیریت رسانه های اجتماعی نیز تخصص دارند. آنها به صنایع مختلف از جمله خرده فروشی، خودروسازی و املاک کمک کرده اند تا پیدا شوند و خاطره انگیز شوند.
۳٫ NeoReach
NeoReach یک پلت فرم اینفلوئنسر جهانی است که به برندها کمک می کند تا کمپین های اصلی اینفلوئنسر را اجرا کنند. جدای از کار با برندها، همچنین به اینفلوئنسرها کمک می کند تا با برخی از بزرگترین برندهای جهان مانند NVIDIA و Netflix ارتباط برقرار کنند.
صنعت اینفلوئنسر مارکتینگ از تهدیدهایی مانند اینفلوئنسرهای غیراخلاقی که از روش هایی مانند تعامل کلاهبرداری یا دنبال کنندگان جعلی برای فریب دادن تبلیغ کنندگان استفاده می کنند مصون نیست. به همین دلیل است که NeoReach از فناوری تشخیص تقلب مبتنی بر هوش مصنوعی برای کمک به ارزیابی و تأیید اعتبار مخاطبان تأثیرگذار استفاده می کند. این فناوری تشخیص تقلب مبتنی بر هوش مصنوعی به برندها این امکان را میدهد تا بهترین تأثیرگذاران را برای کمپینهای خود بیابند و در عین حال به آنها کمک میکند از شهرت خود محافظت کنند.
۴٫ WEBITMD
WEBITMD، یک آژانس بازاریابی هوش مصنوعی و رشد دیجیتال است که چشم انداز بازاریابی را دوباره تعریف می کند. آنها بر بازاریابی، فروش و راه حل های مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی تمرکز می کنند که مستقیماً بر رشد درآمد تأثیر می گذارد. چیزی که آنها را منحصر به فرد می کند، تعهد آنها به استراتژی های سفارشی، رد راه حل های یک اندازه است. پشته رشد WEBITMD® آنها که برنده جایزه شده است، تاکتیک های بازاریابی، فناوری فروش و اتوماسیون را برای ارائه رشد قابل اندازه گیری کسب و کار ترکیب می کند.
WEBITMD در شراکت هایی که برای موفقیت متقابل ایجاد شده است رشد می کند و واقعاً به پیشرفت مشتریان خود اهمیت می دهد. پرتفولیوی چشمگیر آنها از استارت آپ ها گرفته تا ۱۰۰۰ شرکت فورچون را در بر می گیرد که تحسین ها و شهرت جهانی را به همراه دارد. خدمات بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی آنها پیامرسانی، برندسازی خلاقانه، طراحی وب، رسانههای پولی، ورود به HubSpot، بازاریابی محتوا، بازاریابی ایمیلی و موارد دیگر را پوشش میدهد. راهحلهای اتوماسیون بازاریابی و فروش، تصمیمات استراتژیک شما را با بینشهای به موقع و دقیق اصلاح میکنند و عملیات شما را بهینه میکنند و با خودکار کردن کارهای روتین، زمان را آزاد میکنند. برای اتوماسیون بازاریابی با WEBITMD شما ۳ مرحله ساده را طی خواهید کرد: ممیزی و ارزیابی پورتال، ایجاد و اجرای استراتژی، راه اندازی و بهینه سازی.
با وجود دفتر مرکزی آنها در لس آنجلس، آنها در سطح جهانی به مشتریان از جمله نیویورک و لندن خدمات ارائه می دهند. در ۲۰۰ کلمه مختصر، WEBITMD به عنوان آژانسی ظاهر می شود که با نتایج، سفارشی سازی و راه حل های خلاقانه هوش مصنوعی هدایت می شود و آماده است تا مشاغل را به سمت ارتفاعات جدید سوق دهد.
۵٫ Cloutboost
Cloutboost جایگاهی در فضای بازاریابی هوش مصنوعی ایجاد کرده است و درک عمیقی از استفاده از هوش مصنوعی برای تقویت کمپین های تأثیرگذار را نشان می دهد. Cloutboost که به دلیل سادهسازی فرآیند پیچیده مدیریت روابط اینفلوئنسرها شناخته میشود، یک پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه میکند که تلاشهای بازاریابی را ساده میکند و به برندها و آژانسها امکان میدهد با افزایش کارایی و کنترل کار کنند.
بنیانگذاران Cloutboost با آینده نگری خود در مورد پتانسیل هوش مصنوعی در بازاریابی، این آژانس را به عنوان یک رهبر در بازاریابی تأثیرگذار مبتنی بر هوش مصنوعی معرفی کرده اند. پلت فرم آنها نشان دهنده تعهد به نوآوری، ادغام ابزارهای پیشرفته هوش مصنوعی برای تسهیل کشف اینفلوئنسرها، مدیریت کمپین، و تجزیه و تحلیل به طور خاص برای بخش بازی های ویدیویی است. این تعهد به راهحلهای مبتنی بر فناوری به Cloutboost اجازه میدهد تا خدمات بینظیری در مقیاسپذیری کمپین و تحلیل عملکرد ارائه دهد.
Cloutboost به دلیل راه حل گردش کار یکپارچه خود که برای متمرکز کردن فرآیند بازاریابی تأثیرگذار در یک مرکز واحد طراحی شده است، قابل توجه است. این رویکرد نه تنها گردش کار را بهینه میکند، بلکه تضمین میکند که هر مرحله کمپین از انتخاب تأثیرگذار تا تأیید محتوا و ردیابی عملکرد بهدقت مدیریت میشود.