با ما همراه باشید

اخبار

۱۰ بهترین آژانس بازاریابی هوش مصنوعی برای سال ۲۰۲۴ – قسمت اول

منتشر شده

در

تبلیغات بازاریابی مدیریت و چاپ و تبلیغات بازاریابی الکترونیکی - بازاریابی عصر جدید - بازاریابی شبکه های مجازی

آیا ما برای آینده ای آماده هستیم که هوش مصنوعی مشتریان شما را بهتر از شما بشناسد؟ طلوع هوش مصنوعی در بازاریابی فقط نزدیک نیست. در حال حاضر اینجاست به طور گسترده ای به دست آورده است و پیش بینی می شود روشی را که کسب و کارها و بازاریابان به بازاریابی روی می آورند تغییر دهد. پیش‌بینی می‌شود که استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی در سال‌های آینده رشد کند و تخمین زده می‌شود تا سال ۲۰۲۸ به یک بازار ۱۰۷.۵ میلیارد دلاری تبدیل شود.

TL;DR: دلایل کلیدی که به آژانس های بازاریابی هوش مصنوعی نیاز دارید؟

تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده: هوش مصنوعی روند بازار را پیش بینی می کند و ROI را بهینه می کند.
شخصی‌سازی: کمپین‌ها را بر اساس ترجیحات فردی تنظیم می‌کند و تعامل را افزایش می‌دهد.
کارایی و اتوماسیون: صرفه جویی در زمان، تمرکز بر بازاریابی استراتژیک.
بینش مشتری و CRM: درک عمیق مشتری را ارائه می دهد و روابط را تقویت می کند.
تبلیغات و محتوا بهینه شده: تبلیغات و محتوای مرتبط و تاثیرگذار را تضمین می کند.
علاوه بر این، ۸۲ درصد از بازاریابان فکر می‌کنند که هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی نقش مهمی در شکل‌دهی مسیر بازاریابی دارند. کاربردهای متداول هوش مصنوعی در بازاریابی شامل کمک به کسب و کارها در شناسایی مشتریان بالقوه و بهبود اثربخشی کمپین هایشان است.

۱٫ Viral Nation

Viral Nation که به عنوان یک سر نیزه جهانی در حوزه بازاریابی تأثیرگذار مبتنی بر هوش مصنوعی عمل می کند، به عنوان یک اتحاد نوآوری دیجیتال و اجتماعی گسترده ظاهر می شود. طیف متنوع خدمات Viral Nation نه تنها شامل بازاریابی اینفلوئنسر و رسانه های اجتماعی می شود، بلکه به مدیریت استعداد، برندسازی، رویدادهای تجربی و برنامه های سفیر نیز می پردازد.

با این حال، پیشنهاد متمایز آنها Viral Natio_ Secure است – یک راه حل ایمنی برند مبتنی بر هوش مصنوعی. این فناوری برای مقابله با خطراتی که برندهای امروزی در رسانه های اجتماعی با آن مواجه می شوند، از شناسایی جعل هویت گرفته تا حفاظت از نقض حق نسخه برداری، طراحی شده است. از طریق Viral Nation_Secure، برندها می‌توانند پیشگیرانه از بلایای روابط عمومی جلوگیری کنند، با انجام ممیزی‌های جامع رسانه‌های اجتماعی مجدانه استخدام کنند و شهرت دیجیتالی خود را به صورت شبانه روزی حفظ کنند.

تمایز Viral Nation در مشتریان محترم آن، از جمله رهبران صنعت مانند Anheuser-Busch، Disney، Oculus و Uber مشهود است.

۲٫ SmartSites

SmartSites یکی از آژانس های بازاریابی پیشرو است. آنها با استارتاپ ها و همچنین ۵۰۰ شرکت Fortune کار کرده اند، آنها با کسب و کارهایی در هر اندازه کار می کنند.

آنها نه تنها در مورد انواع کسب و کار، بلکه فناوری جدید نیز ذهنی باز دارند. بنیانگذاران، الکس و مایکل ملن، به عنوان رهبران فکری در مورد نحوه استفاده از استراتژی های سئو مبتنی بر هوش مصنوعی در نظر گرفته می شوند. آنها در نقشی که هوش مصنوعی می‌تواند در استراتژی‌های سئو و مسائل بالقوه‌ای که تیم‌های بازاریابی می‌توانند با آن‌ها مواجه شوند، کاملاً آشنا هستند. آنها می دانند که هوش مصنوعی جدید گوگل چگونه بر جستجوی پولی و بازاریابی ارگانیک تأثیر می گذارد.

علاوه بر تبلیغات SEO و PPC، SmartSites در طراحی وب، بازاریابی ایمیلی و مدیریت رسانه های اجتماعی نیز تخصص دارند. آنها به صنایع مختلف از جمله خرده فروشی، خودروسازی و املاک کمک کرده اند تا پیدا شوند و خاطره انگیز شوند.

۳٫ NeoReach

NeoReach یک پلت فرم اینفلوئنسر جهانی است که به برندها کمک می کند تا کمپین های اصلی اینفلوئنسر را اجرا کنند. جدای از کار با برندها، همچنین به اینفلوئنسرها کمک می کند تا با برخی از بزرگترین برندهای جهان مانند NVIDIA و Netflix ارتباط برقرار کنند.

صنعت اینفلوئنسر مارکتینگ از تهدیدهایی مانند اینفلوئنسرهای غیراخلاقی که از روش هایی مانند تعامل کلاهبرداری یا دنبال کنندگان جعلی برای فریب دادن تبلیغ کنندگان استفاده می کنند مصون نیست. به همین دلیل است که NeoReach از فناوری تشخیص تقلب مبتنی بر هوش مصنوعی برای کمک به ارزیابی و تأیید اعتبار مخاطبان تأثیرگذار استفاده می کند. این فناوری تشخیص تقلب مبتنی بر هوش مصنوعی به برندها این امکان را می‌دهد تا بهترین تأثیرگذاران را برای کمپین‌های خود بیابند و در عین حال به آنها کمک می‌کند از شهرت خود محافظت کنند.

۴٫ WEBITMD

WEBITMD، یک آژانس بازاریابی هوش مصنوعی و رشد دیجیتال است که چشم انداز بازاریابی را دوباره تعریف می کند. آنها بر بازاریابی، فروش و راه حل های مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی تمرکز می کنند که مستقیماً بر رشد درآمد تأثیر می گذارد. چیزی که آنها را منحصر به فرد می کند، تعهد آنها به استراتژی های سفارشی، رد راه حل های یک اندازه است. پشته رشد WEBITMD® آنها که برنده جایزه شده است، تاکتیک های بازاریابی، فناوری فروش و اتوماسیون را برای ارائه رشد قابل اندازه گیری کسب و کار ترکیب می کند.

WEBITMD در شراکت هایی که برای موفقیت متقابل ایجاد شده است رشد می کند و واقعاً به پیشرفت مشتریان خود اهمیت می دهد. پرتفولیوی چشمگیر آنها از استارت آپ ها گرفته تا ۱۰۰۰ شرکت فورچون را در بر می گیرد که تحسین ها و شهرت جهانی را به همراه دارد. خدمات بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی آنها پیام‌رسانی، برندسازی خلاقانه، طراحی وب، رسانه‌های پولی، ورود به HubSpot، بازاریابی محتوا، بازاریابی ایمیلی و موارد دیگر را پوشش می‌دهد. راه‌حل‌های اتوماسیون بازاریابی و فروش، تصمیمات استراتژیک شما را با بینش‌های به موقع و دقیق اصلاح می‌کنند و عملیات شما را بهینه می‌کنند و با خودکار کردن کارهای روتین، زمان را آزاد می‌کنند. برای اتوماسیون بازاریابی با WEBITMD شما ۳ مرحله ساده را طی خواهید کرد: ممیزی و ارزیابی پورتال، ایجاد و اجرای استراتژی، راه اندازی و بهینه سازی.

با وجود دفتر مرکزی آنها در لس آنجلس، آنها در سطح جهانی به مشتریان از جمله نیویورک و لندن خدمات ارائه می دهند. در ۲۰۰ کلمه مختصر، WEBITMD به عنوان آژانسی ظاهر می شود که با نتایج، سفارشی سازی و راه حل های خلاقانه هوش مصنوعی هدایت می شود و آماده است تا مشاغل را به سمت ارتفاعات جدید سوق دهد.

۵٫ Cloutboost

Cloutboost جایگاهی در فضای بازاریابی هوش مصنوعی ایجاد کرده است و درک عمیقی از استفاده از هوش مصنوعی برای تقویت کمپین های تأثیرگذار را نشان می دهد. Cloutboost که به دلیل ساده‌سازی فرآیند پیچیده مدیریت روابط اینفلوئنسرها شناخته می‌شود، یک پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه می‌کند که تلاش‌های بازاریابی را ساده می‌کند و به برندها و آژانس‌ها امکان می‌دهد با افزایش کارایی و کنترل کار کنند.

بنیانگذاران Cloutboost با آینده نگری خود در مورد پتانسیل هوش مصنوعی در بازاریابی، این آژانس را به عنوان یک رهبر در بازاریابی تأثیرگذار مبتنی بر هوش مصنوعی معرفی کرده اند. پلت فرم آنها نشان دهنده تعهد به نوآوری، ادغام ابزارهای پیشرفته هوش مصنوعی برای تسهیل کشف اینفلوئنسرها، مدیریت کمپین، و تجزیه و تحلیل به طور خاص برای بخش بازی های ویدیویی است. این تعهد به راه‌حل‌های مبتنی بر فناوری به Cloutboost اجازه می‌دهد تا خدمات بی‌نظیری در مقیاس‌پذیری کمپین و تحلیل عملکرد ارائه دهد.

Cloutboost به دلیل راه حل گردش کار یکپارچه خود که برای متمرکز کردن فرآیند بازاریابی تأثیرگذار در یک مرکز واحد طراحی شده است، قابل توجه است. این رویکرد نه تنها گردش کار را بهینه می‌کند، بلکه تضمین می‌کند که هر مرحله کمپین از انتخاب تأثیرگذار تا تأیید محتوا و ردیابی عملکرد به‌دقت مدیریت می‌شود.

 

اخبار

داو، هنکل و کراتون ردپای کربن چسب های ذوب داغ را کاهش دادند

منتشر شده

در

شرکت هنکل بازیافت بسته بندی

Dow، Henkel Adhesive Technologies و Kraton Corporation ظاهراً ردپای کربن دو فرمول چسب داغ هنکل را برای بسته‌بندی نهایی کاهش داده‌اند.

در مقایسه با محصولات قدیمی، فرمول‌های TECHNOMELT SUPRA 100 LE و TECHNOMELT SUPRA 106M LE که با جایگزین‌های مبتنی بر زیست طراحی شده‌اند، گفته می‌شود که ردپای کربن گهواره به دروازه چسب‌ها را تا ۲۵ درصد کاهش می‌دهد. تا حدی، این به فناوری استر رزین REvolution Kraton نسبت داده می شود.

REvolution یک پلت فرم فناوری است که برای افزایش عملکرد رنگ و پایداری اکسیداتیو در چسب‌کننده‌های مبتنی بر زیست طراحی شده است – در این مورد، SYLVALITE 2200 Kraton. با ادعای جایگزینی پایدار برای محصولات مبتنی بر فسیل، تنظیم‌کننده‌ها را قادر می‌سازد تا محتوای مبتنی بر زیستی خود را افزایش دهند و کاهش دهند. ردپای کربن آنها

این با الاستومرهای پلی اولفین AFFINITY GA Dow ترکیب شده است که به دنبال بهبود عملکرد بسته بندی در دماهای شدید هستند.

ظاهراً فرمول‌های TECHNOMELT با انتشار کمتر همچنان همان عملکرد و ویژگی‌های ایمن مواد غذایی را به عنوان طرح‌های قدیمی ارائه می‌دهند. این نمونه کارها شامل سایر فرمولاسیون های زیستی و فرمولاسیون های چسب ذوب داغ با دمای پایین می باشد.

TECHNOMELT SUPRA 100 LE و TECHNOMELT SUPRA 106M LE نیز بدون هزینه اضافی برای مشتریان فعلی عرضه می شوند. این امر به سرمایه گذاری هنکل، کراتون و داو در فرمولاسیون های انتشار کربن کمتر در تلاش برای افزایش دسترسی به راه حل ها و پاسخگویی به تقاضای مصرف کنندگان برای بسته بندی های پایدار نسبت داده می شود.

Minco van Breevoort، رئیس شرکت Kraton Pine Chemicals گفت: “در Kraton، ما اهمیت پایداری در بازارهای چسب و بسته بندی امروزی را درک می کنیم.” «تامین هنکل با فناوری REvolution و چسباننده‌های مبتنی بر زیستی نشان‌دهنده تعهد دیرینه ما به راه‌حل‌های نوآورانه‌ای است که نیازهای مشتریان را برآورده می‌کند و اثرات زیست‌محیطی را کاهش می‌دهد. ما افتخار می کنیم که انتقال به سمت راه حل های چسب و بسته بندی پایدار را هدایت می کنیم.

اولا هوپ، رئیس بخش پایداری فناوری‌های چسب هنکل، ادامه داد: «هنکل تلاش‌ها را برای راه‌حل‌های پایداری که کاهش انتشار، دایره‌ای و ایمنی را ارتقا می‌دهند، رهبری می‌کند. «پایداری تنها مسئولیت ما در قبال نسل‌های آینده نیست، بلکه بخشی جدایی‌ناپذیر از موفقیت بلندمدت ما به عنوان یک شرکت است. با همکاری با Kraton و Dow، می‌توانیم راه‌حل‌های انتشار کمتری ارائه دهیم و اولویت‌های صنعتی جدیدی را ایجاد کنیم.

هیلی لوری، مدیر جهانی پایداری در داو، افزود: «ما به قدرت همکاری با شرکت‌های همفکری که ارزش‌ها و جاه‌طلبی‌های داو را به اشتراک می‌گذارند، باور داریم. با هنکل و کراتون، ما فقط در حال ایجاد همکاری نیستیم، بلکه یک اکوسیستم پایدار ایجاد می کنیم. ما مفتخریم که سابقه همکاری با سایر رهبران صنعت را برای ایجاد تغییر و ایجاد ارزش برای مشتریان ایجاد می کنیم.

در سال ۲۰۲۲، TECHNOMELT Supra ECO هنکل، یک چسب ذوب داغ «کربن منفی»، نامزد دریافت جایزه پایداری در بخش آب و هوا شد. این راه حل ادعا می کرد که حداقل ۳۷۲ تن CO2 در هر سال صرفه جویی می کند – گفته می شود که برابر با جبران کربن بیش از ۶۱۰۰ نهال درخت است که در طول یک دهه رشد کرده اند.

از آن زمان، H.B. فولر در LabelExpo Europe شرکت کرده است تا مجموعه ای از چسب های حساس به فشار را به نمایش بگذارد که از نظر او می تواند به مشتریان در کاهش انتشار کربن کمک کند. اینها شامل Swiftmelt Earthic 9010E، PSA ذوب داغ «تقریباً صفر CO2» و Swifttak PS 8405 مبتنی بر آب است.

ادامه مطلب

اخبار

Origin و IMDvista سیستم تولید درپوش و بسته‌بندی PET را دنبال می‌کنند

منتشر شده

در

بسته‌بندی PET

Origin Materials و IMDvista با هدف باز کردن قفل طراحی برای بازیافت بطری‌ها، یک مشارکت استراتژیک با هدف قرار دادن اولین سیستم تولید درپوش PET در مقیاس تجاری در جهان ایجاد کرده‌اند.

در یک تلاش مشترک بیش از دوازده ماه، این شرکت‌ها برای توسعه یک سیستم تولید «با توان عملیاتی» برای درپوش‌ها و بسته‌های PET کار کرده‌اند.

درپوش mono-PET Origin ظاهراً می‌تواند عمر مفید محصول را افزایش دهد، قابلیت بازیافت را بهبود بخشد و تولیدکنندگان را قادر سازد تا بسته‌بندی خود را سبک وزن کنند. در عین حال، انتظار دارد که نیازهای بازار جهانی سقف و تعطیلی را که تصور می شود بیش از ۶۵ میلیارد دلار ارزش دارد، برآورده کند.

پس از توسعه، هدف این راه حل دستیابی به ۱۰۰٪ قابلیت بازیافت برای بطری های PET، هم بدنه و هم درپوش آنها بود. بهبود فرآیند بازیافت پس از مصرف کننده و به تولیدکنندگان بسته بندی کمک می کند تا در عین بهبود عملکرد خود، برای بازیافت و دایره ای بودن طراحی کنند.

در حال حاضر توسعه یک خط تولید در حال اجرا امیدوار است که «مشکل‌ترین چالش‌های پایداری را حل کند» و به انتقال صنعت بسته‌بندی به موادی با تفکر پایداری کمک کند.

جان بیسل، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Origin Materials گفت: «بهترین شرکای تولیدی در کلاس مانند IMD در حال ارائه زیرسیستم‌هایی برای خط تولید ما هستند. ما با هم کاری را انجام می دهیم که هیچ کس قبلاً انجام نداده است: ما در حال ساختن اولین سیستم تولید کلاهک و بسته شدن PET در مقیاس تجاری در جهان هستیم.

«سیستم پرتوان ما به ما این امکان را می دهد که بازیافت، پایداری و مزایای عملکرد کلاهک و راه حل بسته شدن PET خود را به دنیا بیاوریم. ما قصد داریم بسیاری از این خطوط تولید را به صورت آنلاین عرضه کنیم، نه تنها برای اینکه بسته بندی نوشیدنی را بهتر و کاملاً قابل بازیافت کنیم، بلکه ظروف تقریباً از هر نوع.

“IMD شریک بسیار خوبی برای Origin است زیرا ما اولین خط تولید خود را می سازیم. آنها یک رهبر جهانی در سیستم های تست پرسرعت هستند که دفتر مرکزی آن در سوئیس با مکان هایی در سراسر جهان از جمله ایالات متحده، آلمان و تایوان با سیستم های در حال استفاده در هر قاره قرار دارد.

سیستم‌های دوربین پیشرفته آن‌ها هزاران بسته را در دقیقه بازرسی می‌کنند و به ما توانایی بازرسی میلیاردها کلاه در سال را می‌دهند. ما هیجان زده هستیم که با IMD همکاری می کنیم و از مشارکت آنها با راه اندازی اولین سیستم تولید کلاهک و بسته شدن PET سپاسگزاریم.

مارتین گربر، مدیر فروش IMD، ادامه داد: «در پایان روز، بسته شدن PET راه حل مناسبی است. من دلیلی نمی بینم که این تعطیلی موفقیت آمیز نباشد.

“IMD سرمایه گذاری قابل توجهی در حمایت از بازرسی و رسیدگی به سرپوش های PET انجام می دهد و ما می دانیم که این سرمایه گذاری خیلی سریع نتیجه خواهد داد.”

بیسل افزود: “ما مشتاقانه منتظریم تا در غرفه آنها در طول کنفرانس آینده NPE2024 در اورلاندو، فلوریدا، کلاه های PET خود را در کنار تیم IMD نشان دهیم.”

پیش از این، Origin و Avantium پلتفرم های فناوری خود را برای تبدیل بقایای چوب به FDCA – یک بلوک اصلی در تولید PEF – در مقیاس صنعتی ترکیب کردند. این مشارکت به دنبال افزایش منابع PEF و استفاده از آن برای تولید بطری ها، فیلم ها و سایر اشکال بسته بندی بود.

گروه ROTZINGER همچنین سال گذشته دستگاه پرکن و دربندی FLK/VRM خود را معرفی کرد. این عملیات یا یک پرکننده خطی و درپوش چرخشی را در تلاشی برای به حداکثر رساندن انعطاف‌پذیری و کارایی ترکیب می‌کند و می‌تواند متناسب با فرمت‌های مختلف تنظیم شود.

ادامه مطلب

اخبار

داستان بسته بندی نودل جدید Maggi که باعث کاهش پلاستیک می شود

منتشر شده

در

نودل مگی رشته فرنگی خانگی بسته بندی کاغذی بسته بندی پایدار

در اوایل سال جاری، برند Maggi نستله یک قالب بسته بندی جدید را راه اندازی کرد که برای کاهش آلودگی پلاستیکی طراحی شده بود. حالا نودل ها را می توان در خانه در لیوان تهیه کرد، برخلاف اینکه در خود بسته بندی آماده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر، با تیم نستله استرالیا صحبت کردیم.

برای خوانندگانی که ممکن است اطلاعیه اولیه را از دست داده باشند، فکر می کنم ارائه یک نمای کلی از این پروژه مفید باشد. دقیقا چه اتفاقی می افتد؟

Maggi تغییر مثبتی در یک محصول شناخته شده ایجاد کرده است – دوستداران رشته فرنگی را به “BYOM” (مگ خودت بیاور) با نودل ماگی مگی تشویق می کند. با کیک نودلی که مستقیماً در یک کاسه یا ماگ استاندارد خانگی طراحی شده است، نودل ماگی ماگ از بسته بندی پلاستیکی ۸۳ درصد کمتری در هر وعده نسبت به نودل های سنتی مگی کاپ استفاده می کند.

در نستله، ما همیشه به دنبال راه‌هایی برای کاهش استفاده از پلاستیک بکر هستیم. بعد از اینکه متوجه شدیم بسیاری از دوستداران رشته فرنگی ترجیح می دهند به جای لیوان پلاستیکی از نودل خود در کاسه یا لیوان لذت ببرند، در مورد نیاز به بسته بندی فنجان تجدید نظر کردیم.

تحقیقات تایید کرد که بیش از نیمی از استرالیایی ها نودل فوری را در خانه یا محل کار با استفاده از لیوان یا کاسه مصرف می کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، هدف ما ایجاد محصولی است که با حفظ راحتی، جایگزینی پایدار را ارائه دهد.

نستله مکرراً انواع مختلفی از قالب‌های بسته‌بندی را آزمایش می‌کند – از تقویت مواد بازیافتی و قابلیت بازیافت گرفته تا طرح‌های استفاده مجدد. سوال من: چرا “کاهش” برای این پروژه خاص بر خلاف “استفاده مجدد” یا “بازیافت” انتخاب شد؟

ما قصد داریم تا سال ۲۰۲۵ در مقایسه با سال ۲۰۱۸، استفاده از پلاستیک بکر را یک سوم کاهش دهیم. برای کمک به این هدف، ما خودمان را به چالش کشیدیم تا «خارج از فنجان» فکر کنیم که چگونه می‌توانیم همان محصول عالی را در بسته‌بندی جدید و نوآورانه به بهترین شکل ارائه دهیم.

در ترکیب با این قالب بسته بندی جدید، ما همچنین با گنجاندن دستورالعمل های بازیافت روی بسته به دوستداران رشته فرنگی کمک می کنیم تا به درستی بازیافت کنند. هر قسمت از بسته بندی محصول دارای اطلاعاتی است که به مصرف کنندگان کمک می کند تا بدانند آیا بسته بندی قابل بازیافت است یا اینکه باید به محل دفن زباله برود.

پاسخ مصرف کنندگان به این پروژه تاکنون چگونه بوده است؟ و آیا قبل از ایجاد این تغییر تحقیقاتی در مورد مصرف کنندگان انجام شده است؟ در اینصورت، نتایج چطور بود؟

ما می دانیم که استفاده از پلاستیک کمتر در بسته بندی برای مصرف کنندگان اهمیت دارد و این مفهوم به خوبی آزمایش شده است. در حالی که هنوز روزهای اولیه عرضه است، ما شاهد حرکت مثبت هستیم.

چگونه این بسته جدید با اهداف کلی نستله بسته بندی سازگاری دارد؟

در نستله هدف ما این است که تا سال ۲۰۲۵ ۹۵ درصد از بسته بندی های پلاستیکی ما برای بازیافت طراحی شود، بنابراین وقتی لیوان های پلاستیکی بزرگ را از محصول اصلی حذف کردیم، تمرکز خود را بر این داشتیم که اطمینان حاصل کنیم که تمام اجزای بسته بندی باقی مانده برای بازیافت طراحی شده اند – جعبه مقوایی، بسته های پلاستیکی نرم و کیسه طعم دهنده.

آینده نستله از نظر پروژه هایی مانند این چه خواهد بود – آیا کاهش بسته بندی بیشتر در کارت ها وجود دارد؟

همانطور که ما برای آینده ای بدون ضایعات کار می کنیم، تیم های ما به بررسی این موضوع ادامه خواهند داد که چگونه بسته بندی هوشمندانه و مواد خلاقانه طراحی شده می توانند نقش داشته باشند، بدون اینکه کیفیت، طعم یا هزینه را به خطر بیندازند.

ادامه مطلب

Trending

پایگاه خبری چاپ و تبلیغات آنلاین