با ما همراه باشید

اخبار

نشست تصویربرداری دروپا: اهمیت هوش مصنوعی برای صنعت چاپ و تصویربرداری

منتشر شده

در

اخبار نمایشگاهی آلمان - اخبار نمایشگاه دروپا آلمان دوسلدورف

شیکاگو، ایلنا – در نمایشگاه تجاری دروپا امسال (۲۸ مه – ۷ ژوئن در دوسلدورف، آلمان) مسه دوسلدورف اجلاس تصویربرداری دروپا را برای اولین بار به عنوان بخشی از انجمن ویژه “drupa next age” ارائه خواهد کرد. ” (dna): سخنرانان درجه یک از شرکت‌های مشهور سخنرانی‌ها و پنل‌های ۲۰ دقیقه‌ای کلیدی را در مورد مهمترین موضوعات در رابط بین فناوری‌های تصویربرداری و چاپ ارائه می‌کنند. این شامل، به ویژه، پتانسیل ارائه شده توسط استفاده از هوش مصنوعی است.

صنعت تصویربرداری در چند دهه اخیر راه طولانی را پیموده است. ابتدا انتقال به عکاسی دیجیتال و گردش کار، و اکنون چالش بزرگ جدید هوش مصنوعی، خلق ارزش سازندگان، شرکت ها و صنعت را متحول کرده است. در کنار چالش‌های فراوان، ابزارهای هوش مصنوعی جدید نیز فرصت‌ها و زمینه‌های تجاری جدیدی را ایجاد می‌کنند.

چگونه هوش مصنوعی ایجاد تصویر را متحول می کند دروپا صنعت چاپ

در اجلاس drupa Imaging، موضوع گرایش اصلی Imaging Artificial Intelligence یکی از موضوعات اصلی برای ارائه اطلاعات در مورد وضعیت فعلی و ابزارها، بحث درباره ایده‌های محصول جدید و نشان دادن راه‌هایی است که در آنها می‌توان تصاویر را برای چاپ بهتر بهینه کرد.

(ارائه شده توسط دنیس اوبرفلد، Google Cloud/مهندس مشتری) نشان خواهد داد که چگونه هوش مصنوعی فرآیند ایجاد تصویر را متحول می کند. شرکت‌کنندگان در مورد راه‌حل‌های قدرتمند هوش مصنوعی گوگل اطلاعاتی کسب خواهند کرد و نشان می‌دهند که چگونه جریان‌های کاری را ساده‌سازی می‌کنند و نتایج خیره‌کننده‌ای تولید می‌کنند. درباره ارتقاء مقیاس، واترمارکینگ و موارد دیگر بیاموزید – ابزارهای عملی (نه تنها) برای مشاغل چاپی و خلاقیت ها به طور یکسان. دنیس اوبرفلد علاقه زیادی به ایجاد تحول دیجیتال دارد و از نزدیک با مشتریان برای درک نیازهای منحصر به فرد آنها و اجرای استراتژی های ابری سفارشی برای نتایج کسب و کار بهینه همکاری می کند. قبل از Google Cloud، او نزدیک به یک دهه را در SAP گذراند و باعث پذیرش ابر برای مشتریان شرکت شد.

تولید تصویر از طریق هوش مصنوعی: ابزارها و گردش کار

(ارائه شده توسط Andreas Jürgensen، موسس AI Imagelab | ai-imagelab.de) یک نمای کلی از وضعیت فعلی تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی ارائه می دهد. آندریاس یورگنسن بینش مختصری در مورد اینکه کدام برنامه‌ها در حال حاضر مرتبط هستند ارائه می‌دهد – و کدام برنامه‌ها را باید زیر نظر داشته باشید، تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی در حال حاضر در کدام فرآیندها استفاده می‌شوند و در کدام زمینه‌های کاربردی مرتبط خواهند شد. ارائه با مثال های کاربردی و تصویری نشان داده خواهد شد. آندریاس یورگنسن یک مهندس عکس است و از سال ۱۹۹۳ در صنعت عکس کار می کند. شرکت او juergensen.net بزرگترین شبکه انجمن های عکس آلمان را اداره می کند. در پایان سال ۲۰۲۲، او شروع به کار با هوش مصنوعی و استفاده از آن برای تولید تصویر کرد. او به همراه آدریان رونفلدر، AI Imagelab را راه اندازی کرد، یک وبلاگ خبری درباره تصاویر و ویدیوهای تولید شده توسط هوش مصنوعی.

AI رونمایی شد: مرور گذشته، حال و آینده در نوآوری چاپ عکس

(ارائه شده توسط سارا لفور، مدیر بازاریابی در EyeQ Imaging Inc). سازندگان نرم‌افزار تصویربرداری پیشرو، Perfectly Clear، پیشرفت‌های قابل توجه هوش مصنوعی را در سال‌های اخیر نشان می‌دهند، زیرا سارا لوفور کاربردهای امروزی هوش مصنوعی را به موارد استفاده در دنیای واقعی و تأثیر آنها بر صنعت چاپ متصل می‌کند. بازدیدکنندگان با احتمالات هیجان انگیز آینده آشنا می شوند زیرا او تأثیر تحول آفرین هوش مصنوعی را بر چاپ عکس نشان می دهد – این در مورد تلاقی نوآوری و تمرین در خط مقدم فناوری هوش مصنوعی خواهد بود. سارا لفور وظیفه خود را برای کمک به کسب و کارها در دستیابی به کیفیت عکس بهینه قرار داده است. او به‌عنوان مدیر بازاریابی در EyeQ، بر پیام اصلی شرکت تمرکز می‌کند: بازگشت سرمایه (ROI) که شرکت‌ها می‌توانند با Perfectly Clear، فناوری ویرایش خودکار عکس و ویدیوی آن به دست آورند.

تاثیر هوش مصنوعی بر محصولات چاپی آینده

(ارائه شده توسط آدریان رونفلدر، بنیانگذار AI Imagelab، ai-imagelab.de). در این ارائه کوتاه بسیار مصور و سرگرم کننده، آدریان رونفلدر محصولات چاپی احتمالی آینده را در نتیجه قابلیت های جدید هوش مصنوعی مولد تشریح خواهد کرد:

تغییرات از طریق پشتیبانی هوش مصنوعی محصولات موجود

محرک های کلیدی رسانه های اجتماعی مانند حیوانات خانگی و سلفی برای تعداد زیادی از تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی

نیازهای مصرف کننده بالقوه برای چاپ دو بعدی، سه بعدی و چهار بعدی

آدریان روهنفلدر در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرد، مدت طولانی به عنوان مشاور مدیریت آزاد کار کرد و در سال ۲۰۱۷ عکاسی را حرفه خود کرد. او پیش از این برنده جوایز متعددی شده است، در خانه های انتشاراتی معروف منتشر شده و به عنوان سخنران در رویدادهای شناخته شده ظاهر شده است. در پایان سال ۲۰۲۲، او هوش مصنوعی را به عنوان یک ابزار خلاق خارق العاده کشف کرد. او درباره این موضوع در مجلات مطالبی منتشر کرده است و از ابتدای سال ۲۰۲۳ به عنوان مربی کار می کند. او به همراه آندریاس یورگنسن، AI Imagelab را در اواسط سال ۲۰۲۳ به عنوان بستری برای تصاویر و ویدیوهای تولید شده توسط هوش مصنوعی تأسیس کرد.

Viesus™: چاپها در یک چشمک زدن هوش مصنوعی (ارائه شده توسط Servi Pieters، مدیر عامل Viesus™) بهبود یافته است.

روزانه هزاران یا حتی میلیون ها تصویر برای چاپ پردازش می شوند و کیفیت یا تعداد پیکسل تصاویر اغلب بسیار پایین است. این منجر به از دست رفتن زمان، شکایت و فرصت های از دست رفته می شود. بازدیدکنندگان می‌توانند با الگوریتم‌های پشت صحنه مورد استفاده شرکت‌های پیشرو در صنعت چاپ عکس برای به حداقل رساندن چاپ‌های غیربهینه آشنا شوند. این ارائه نشان می‌دهد که چگونه الگوریتم‌های هوش مصنوعی تولید چاپ تصویر را بهبود می‌بخشند و کیفیت را بدون نیاز به مداخله دستی ارائه می‌کنند. Servi Pieters به عنوان مدیرعامل، Viesus™ را در توسعه بیشتر هوش مصنوعی و در دسترس قرار دادن آن بر روی پلتفرم‌های مختلف رهبری می‌کند. در اکتبر ۲۰۲۲، او MyPrint.ai AG را با نوآوری با استفاده از فناوری هوش مصنوعی مولد در یک برنامه وب برای چاپ آثار هنری شخصی سازی شده و منحصر به فرد تولید شده توسط هوش مصنوعی تأسیس کرد.

همه این ارائه‌های دروپا Imaging Summitt و چندین مورد دیگر در مرحله سنی بعدی دروپا در ۳۰ و ۳۱ می در سالن ۷ برگزار خواهند شد.

اخبار

داو، هنکل و کراتون ردپای کربن چسب های ذوب داغ را کاهش دادند

منتشر شده

در

شرکت هنکل بازیافت بسته بندی

Dow، Henkel Adhesive Technologies و Kraton Corporation ظاهراً ردپای کربن دو فرمول چسب داغ هنکل را برای بسته‌بندی نهایی کاهش داده‌اند.

در مقایسه با محصولات قدیمی، فرمول‌های TECHNOMELT SUPRA 100 LE و TECHNOMELT SUPRA 106M LE که با جایگزین‌های مبتنی بر زیست طراحی شده‌اند، گفته می‌شود که ردپای کربن گهواره به دروازه چسب‌ها را تا ۲۵ درصد کاهش می‌دهد. تا حدی، این به فناوری استر رزین REvolution Kraton نسبت داده می شود.

REvolution یک پلت فرم فناوری است که برای افزایش عملکرد رنگ و پایداری اکسیداتیو در چسب‌کننده‌های مبتنی بر زیست طراحی شده است – در این مورد، SYLVALITE 2200 Kraton. با ادعای جایگزینی پایدار برای محصولات مبتنی بر فسیل، تنظیم‌کننده‌ها را قادر می‌سازد تا محتوای مبتنی بر زیستی خود را افزایش دهند و کاهش دهند. ردپای کربن آنها

این با الاستومرهای پلی اولفین AFFINITY GA Dow ترکیب شده است که به دنبال بهبود عملکرد بسته بندی در دماهای شدید هستند.

ظاهراً فرمول‌های TECHNOMELT با انتشار کمتر همچنان همان عملکرد و ویژگی‌های ایمن مواد غذایی را به عنوان طرح‌های قدیمی ارائه می‌دهند. این نمونه کارها شامل سایر فرمولاسیون های زیستی و فرمولاسیون های چسب ذوب داغ با دمای پایین می باشد.

TECHNOMELT SUPRA 100 LE و TECHNOMELT SUPRA 106M LE نیز بدون هزینه اضافی برای مشتریان فعلی عرضه می شوند. این امر به سرمایه گذاری هنکل، کراتون و داو در فرمولاسیون های انتشار کربن کمتر در تلاش برای افزایش دسترسی به راه حل ها و پاسخگویی به تقاضای مصرف کنندگان برای بسته بندی های پایدار نسبت داده می شود.

Minco van Breevoort، رئیس شرکت Kraton Pine Chemicals گفت: “در Kraton، ما اهمیت پایداری در بازارهای چسب و بسته بندی امروزی را درک می کنیم.” «تامین هنکل با فناوری REvolution و چسباننده‌های مبتنی بر زیستی نشان‌دهنده تعهد دیرینه ما به راه‌حل‌های نوآورانه‌ای است که نیازهای مشتریان را برآورده می‌کند و اثرات زیست‌محیطی را کاهش می‌دهد. ما افتخار می کنیم که انتقال به سمت راه حل های چسب و بسته بندی پایدار را هدایت می کنیم.

اولا هوپ، رئیس بخش پایداری فناوری‌های چسب هنکل، ادامه داد: «هنکل تلاش‌ها را برای راه‌حل‌های پایداری که کاهش انتشار، دایره‌ای و ایمنی را ارتقا می‌دهند، رهبری می‌کند. «پایداری تنها مسئولیت ما در قبال نسل‌های آینده نیست، بلکه بخشی جدایی‌ناپذیر از موفقیت بلندمدت ما به عنوان یک شرکت است. با همکاری با Kraton و Dow، می‌توانیم راه‌حل‌های انتشار کمتری ارائه دهیم و اولویت‌های صنعتی جدیدی را ایجاد کنیم.

هیلی لوری، مدیر جهانی پایداری در داو، افزود: «ما به قدرت همکاری با شرکت‌های همفکری که ارزش‌ها و جاه‌طلبی‌های داو را به اشتراک می‌گذارند، باور داریم. با هنکل و کراتون، ما فقط در حال ایجاد همکاری نیستیم، بلکه یک اکوسیستم پایدار ایجاد می کنیم. ما مفتخریم که سابقه همکاری با سایر رهبران صنعت را برای ایجاد تغییر و ایجاد ارزش برای مشتریان ایجاد می کنیم.

در سال ۲۰۲۲، TECHNOMELT Supra ECO هنکل، یک چسب ذوب داغ «کربن منفی»، نامزد دریافت جایزه پایداری در بخش آب و هوا شد. این راه حل ادعا می کرد که حداقل ۳۷۲ تن CO2 در هر سال صرفه جویی می کند – گفته می شود که برابر با جبران کربن بیش از ۶۱۰۰ نهال درخت است که در طول یک دهه رشد کرده اند.

از آن زمان، H.B. فولر در LabelExpo Europe شرکت کرده است تا مجموعه ای از چسب های حساس به فشار را به نمایش بگذارد که از نظر او می تواند به مشتریان در کاهش انتشار کربن کمک کند. اینها شامل Swiftmelt Earthic 9010E، PSA ذوب داغ «تقریباً صفر CO2» و Swifttak PS 8405 مبتنی بر آب است.

ادامه مطلب

اخبار

Origin و IMDvista سیستم تولید درپوش و بسته‌بندی PET را دنبال می‌کنند

منتشر شده

در

بسته‌بندی PET

Origin Materials و IMDvista با هدف باز کردن قفل طراحی برای بازیافت بطری‌ها، یک مشارکت استراتژیک با هدف قرار دادن اولین سیستم تولید درپوش PET در مقیاس تجاری در جهان ایجاد کرده‌اند.

در یک تلاش مشترک بیش از دوازده ماه، این شرکت‌ها برای توسعه یک سیستم تولید «با توان عملیاتی» برای درپوش‌ها و بسته‌های PET کار کرده‌اند.

درپوش mono-PET Origin ظاهراً می‌تواند عمر مفید محصول را افزایش دهد، قابلیت بازیافت را بهبود بخشد و تولیدکنندگان را قادر سازد تا بسته‌بندی خود را سبک وزن کنند. در عین حال، انتظار دارد که نیازهای بازار جهانی سقف و تعطیلی را که تصور می شود بیش از ۶۵ میلیارد دلار ارزش دارد، برآورده کند.

پس از توسعه، هدف این راه حل دستیابی به ۱۰۰٪ قابلیت بازیافت برای بطری های PET، هم بدنه و هم درپوش آنها بود. بهبود فرآیند بازیافت پس از مصرف کننده و به تولیدکنندگان بسته بندی کمک می کند تا در عین بهبود عملکرد خود، برای بازیافت و دایره ای بودن طراحی کنند.

در حال حاضر توسعه یک خط تولید در حال اجرا امیدوار است که «مشکل‌ترین چالش‌های پایداری را حل کند» و به انتقال صنعت بسته‌بندی به موادی با تفکر پایداری کمک کند.

جان بیسل، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Origin Materials گفت: «بهترین شرکای تولیدی در کلاس مانند IMD در حال ارائه زیرسیستم‌هایی برای خط تولید ما هستند. ما با هم کاری را انجام می دهیم که هیچ کس قبلاً انجام نداده است: ما در حال ساختن اولین سیستم تولید کلاهک و بسته شدن PET در مقیاس تجاری در جهان هستیم.

«سیستم پرتوان ما به ما این امکان را می دهد که بازیافت، پایداری و مزایای عملکرد کلاهک و راه حل بسته شدن PET خود را به دنیا بیاوریم. ما قصد داریم بسیاری از این خطوط تولید را به صورت آنلاین عرضه کنیم، نه تنها برای اینکه بسته بندی نوشیدنی را بهتر و کاملاً قابل بازیافت کنیم، بلکه ظروف تقریباً از هر نوع.

“IMD شریک بسیار خوبی برای Origin است زیرا ما اولین خط تولید خود را می سازیم. آنها یک رهبر جهانی در سیستم های تست پرسرعت هستند که دفتر مرکزی آن در سوئیس با مکان هایی در سراسر جهان از جمله ایالات متحده، آلمان و تایوان با سیستم های در حال استفاده در هر قاره قرار دارد.

سیستم‌های دوربین پیشرفته آن‌ها هزاران بسته را در دقیقه بازرسی می‌کنند و به ما توانایی بازرسی میلیاردها کلاه در سال را می‌دهند. ما هیجان زده هستیم که با IMD همکاری می کنیم و از مشارکت آنها با راه اندازی اولین سیستم تولید کلاهک و بسته شدن PET سپاسگزاریم.

مارتین گربر، مدیر فروش IMD، ادامه داد: «در پایان روز، بسته شدن PET راه حل مناسبی است. من دلیلی نمی بینم که این تعطیلی موفقیت آمیز نباشد.

“IMD سرمایه گذاری قابل توجهی در حمایت از بازرسی و رسیدگی به سرپوش های PET انجام می دهد و ما می دانیم که این سرمایه گذاری خیلی سریع نتیجه خواهد داد.”

بیسل افزود: “ما مشتاقانه منتظریم تا در غرفه آنها در طول کنفرانس آینده NPE2024 در اورلاندو، فلوریدا، کلاه های PET خود را در کنار تیم IMD نشان دهیم.”

پیش از این، Origin و Avantium پلتفرم های فناوری خود را برای تبدیل بقایای چوب به FDCA – یک بلوک اصلی در تولید PEF – در مقیاس صنعتی ترکیب کردند. این مشارکت به دنبال افزایش منابع PEF و استفاده از آن برای تولید بطری ها، فیلم ها و سایر اشکال بسته بندی بود.

گروه ROTZINGER همچنین سال گذشته دستگاه پرکن و دربندی FLK/VRM خود را معرفی کرد. این عملیات یا یک پرکننده خطی و درپوش چرخشی را در تلاشی برای به حداکثر رساندن انعطاف‌پذیری و کارایی ترکیب می‌کند و می‌تواند متناسب با فرمت‌های مختلف تنظیم شود.

ادامه مطلب

اخبار

داستان بسته بندی نودل جدید Maggi که باعث کاهش پلاستیک می شود

منتشر شده

در

نودل مگی رشته فرنگی خانگی بسته بندی کاغذی بسته بندی پایدار

در اوایل سال جاری، برند Maggi نستله یک قالب بسته بندی جدید را راه اندازی کرد که برای کاهش آلودگی پلاستیکی طراحی شده بود. حالا نودل ها را می توان در خانه در لیوان تهیه کرد، برخلاف اینکه در خود بسته بندی آماده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر، با تیم نستله استرالیا صحبت کردیم.

برای خوانندگانی که ممکن است اطلاعیه اولیه را از دست داده باشند، فکر می کنم ارائه یک نمای کلی از این پروژه مفید باشد. دقیقا چه اتفاقی می افتد؟

Maggi تغییر مثبتی در یک محصول شناخته شده ایجاد کرده است – دوستداران رشته فرنگی را به “BYOM” (مگ خودت بیاور) با نودل ماگی مگی تشویق می کند. با کیک نودلی که مستقیماً در یک کاسه یا ماگ استاندارد خانگی طراحی شده است، نودل ماگی ماگ از بسته بندی پلاستیکی ۸۳ درصد کمتری در هر وعده نسبت به نودل های سنتی مگی کاپ استفاده می کند.

در نستله، ما همیشه به دنبال راه‌هایی برای کاهش استفاده از پلاستیک بکر هستیم. بعد از اینکه متوجه شدیم بسیاری از دوستداران رشته فرنگی ترجیح می دهند به جای لیوان پلاستیکی از نودل خود در کاسه یا لیوان لذت ببرند، در مورد نیاز به بسته بندی فنجان تجدید نظر کردیم.

تحقیقات تایید کرد که بیش از نیمی از استرالیایی ها نودل فوری را در خانه یا محل کار با استفاده از لیوان یا کاسه مصرف می کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، هدف ما ایجاد محصولی است که با حفظ راحتی، جایگزینی پایدار را ارائه دهد.

نستله مکرراً انواع مختلفی از قالب‌های بسته‌بندی را آزمایش می‌کند – از تقویت مواد بازیافتی و قابلیت بازیافت گرفته تا طرح‌های استفاده مجدد. سوال من: چرا “کاهش” برای این پروژه خاص بر خلاف “استفاده مجدد” یا “بازیافت” انتخاب شد؟

ما قصد داریم تا سال ۲۰۲۵ در مقایسه با سال ۲۰۱۸، استفاده از پلاستیک بکر را یک سوم کاهش دهیم. برای کمک به این هدف، ما خودمان را به چالش کشیدیم تا «خارج از فنجان» فکر کنیم که چگونه می‌توانیم همان محصول عالی را در بسته‌بندی جدید و نوآورانه به بهترین شکل ارائه دهیم.

در ترکیب با این قالب بسته بندی جدید، ما همچنین با گنجاندن دستورالعمل های بازیافت روی بسته به دوستداران رشته فرنگی کمک می کنیم تا به درستی بازیافت کنند. هر قسمت از بسته بندی محصول دارای اطلاعاتی است که به مصرف کنندگان کمک می کند تا بدانند آیا بسته بندی قابل بازیافت است یا اینکه باید به محل دفن زباله برود.

پاسخ مصرف کنندگان به این پروژه تاکنون چگونه بوده است؟ و آیا قبل از ایجاد این تغییر تحقیقاتی در مورد مصرف کنندگان انجام شده است؟ در اینصورت، نتایج چطور بود؟

ما می دانیم که استفاده از پلاستیک کمتر در بسته بندی برای مصرف کنندگان اهمیت دارد و این مفهوم به خوبی آزمایش شده است. در حالی که هنوز روزهای اولیه عرضه است، ما شاهد حرکت مثبت هستیم.

چگونه این بسته جدید با اهداف کلی نستله بسته بندی سازگاری دارد؟

در نستله هدف ما این است که تا سال ۲۰۲۵ ۹۵ درصد از بسته بندی های پلاستیکی ما برای بازیافت طراحی شود، بنابراین وقتی لیوان های پلاستیکی بزرگ را از محصول اصلی حذف کردیم، تمرکز خود را بر این داشتیم که اطمینان حاصل کنیم که تمام اجزای بسته بندی باقی مانده برای بازیافت طراحی شده اند – جعبه مقوایی، بسته های پلاستیکی نرم و کیسه طعم دهنده.

آینده نستله از نظر پروژه هایی مانند این چه خواهد بود – آیا کاهش بسته بندی بیشتر در کارت ها وجود دارد؟

همانطور که ما برای آینده ای بدون ضایعات کار می کنیم، تیم های ما به بررسی این موضوع ادامه خواهند داد که چگونه بسته بندی هوشمندانه و مواد خلاقانه طراحی شده می توانند نقش داشته باشند، بدون اینکه کیفیت، طعم یا هزینه را به خطر بیندازند.

ادامه مطلب

Trending

پایگاه خبری چاپ و تبلیغات آنلاین