با ما همراه باشید

بازاریابی

رازهایی از بازاریابی وابسته – بخش سوم- عبارات تبليغاتي

منتشر شده

در

مدیریت تبلیغات دیجیتالی - مدیریت - پلن تبلیغاتی - پلن مدیریت - پلن بازاریابی و فروش - چاپ و تبلیغات آنلاین - مارکتینگ، کسب و کار، بازاریابی تبلیغات دیجیتال

۱-۳- از «پرداخت با هر کليک» براي ارتقاي توليدات وابسته استفاده کنيد.

اگر تاکنون از «عبارات تبليغاتي» براي بهبود وضعيت تجارت خود استفاده نکردهايد، فرصت خوبي را از دست دادهايد. نه تنها اين روش يکي از سريعترين راههاي تبليغاتي است ( ميتوانيد در کمتر از ۵ دقيقه سفارش خود را بدهيد)، بلکه يکي از آسانترين راههايي است که به کمک آن ميتوان مخاطب بسياري جذب کرد.

نياز به ليست پستي طويل نداريد. احتياجي به سرمايه هنگفت نيست (در حقيقت، حتي نبايد هزينهاي بابت تبليغات تا آخر ماه بپردازيد). نياز نداريد براي طراحي سايتي که به خوبي در موتورهاي جستجو طبق هبندي ميشود، مدرکي در علم رايانه داشته باشيد.

پس براي اين که در «عبارات تبليغاتي» موفق باشيد به چه چيز نياز داريد؟

اول از همه، به يک حساب. اگر تاکنون شروع نکردهايد، به سرعت به سايت http://www. google. com. adwords برويد و يک حساب باز کنيد.

به محض اين که حسابي باز کرديد، خواهيد ديد که تمايل داريد بعضي ويژگيهاي «عبارات تبليغاتي» را بررسي کنيد. از يک منبع واژگان کليدي استفاده کنيد تا جديدترين لغات کليدي مربوط به موقعيت کاري خود را بيابيد. از ابزاري استفاده کنيد حدوداً تخمين بزند که فعاليت تبليغاتي شما چقدر ارزش دارد. کارهايي از اين قبيل انجام دهيد و با «عبارات کليدي» آشنا شويد.

پس از اين که با «عبارات کليدي» آشنا شديد، دوست داريد که يک فعاليت تبليغاتي براي شرکت خود به راه اندازيد. قبل از انجام اين کار، نياز است دو نکته را کاملاً درک کنيد.

نکاتي که به شما کمک ميکند تا فعاليتهاي خود را به درستي سازمان دهي کنيد:

۱- «عبارات تبليغاتي» و کليه برنامههاي تبليغاتي «پرداخت با هر کليک»، با هر کليک و نه با هر برداشت، كار و فروش پول به حساب شما واريز ميکند. اين به چه معناست؟ بدين معني است که بر شما واجب است ضمانت دهيد که

الف) قيمت حقوقي هر کليک را ميپردازيد.

ب) واژگان کليدي مناسب را ميخريد.

ج) تبليغاتي مينويسيد که مردم بر روي آنها کليک ميکنند.

د) مطمئن هستيد که اين کليکها تبديل به فروش ميشود.
گوگل براي شما تبليغات را انجام ميدهد اما بيشتر از هر چيز ديگري، بر عهده شماست محاسبه کنيد هزينه واقعي چقدر خواهد بود.

۲- دو چيز مشخص ميکند تبليغات انجام شده توسط «عبارات تبليغاتي» چگونه پيش ميرود.

(وضعيت براي ديگر برنامه هاي تبليغاتي PPC اين گونه نيست):

۱) تلاش شما
۲) تعداد کليک تبليغاتي شما (CTR).

به بيان ساده تر، اگر به جايگاه تبليغاتي بالايي برسيد و اگر CTR شما نامحسوس و کم فروغ باشد، شما بايد هزينه پرداخت کنيد به گرد پاي چنين جايگاهي برسيد. پس اطمينان حاصل کنيد که آگهي طراحي ميکنيد و مينويسيد که مردم حتماً بر روي آن کليک و خود را براي پرداخت پول آماده ميکنند.

به عنوان يک کاربر جديد «عبارات تبليغاتي»، بايد چيزهاي زيادي ياد بگيريد.

اما اگر دو نکته را به ذهن بسپريد، ديگر از انجام فعاليتهاي موفق موثر منحرف نشده و از آنها به خوبي بهره برداري ميکنيد.
حال با ذکر اين نکته، نبايد فراموش کنيد که برنامههاي تبليغاتي «پرداخت با هر کليک» ديگري نيز در بازار موجود است.

وقتي «عبارات تبليغاتي» چنين معاملات گسترده با درآمد بالايي را به وجود ميآورد، ارزش آن را دارد که بيشتر مورد استفاده قرار گيرد.

ممکن است در نظر داشته باشيد فعاليتهاي «عبارات تبليغاتي» خود را با خلق فعاليتهاي موازي به کمک برنامه هاي تبليغاتي زير تکميل کنيد:

۱- «بازاريابي جستجوگر ياهو» http://www. searchmarketing. yahoo. com
اگر چه ياهو در مقايسه با گوگل سهم کوچکتري از بازار جستجو را به خود اختصاص ميدهد، اما هنوز هم نسبت به ديگر موتورهاي جستجو بينظير است. به علاوه، بسياري واژگان کليدي در YSM بسيار ارزانتر از گوگل هستند.

۲- موتور جستجوگر مايکروسافت: http://www. advertising. microsoft. com
MSN هم مانند yahoo موتور جستجوگر قوي ايست اما اهميت آن از گوگل کمتر ميباشد.
اگر ميخواهيد که راجع به بعضي واژگان کليدي PPC بررسي کنيد، حتماً سري به MSN بزنيد.
در کل در اينجا مختصري با چگونگي کاربرد «عبارات تبليغاتي» گوگل و ليستي از مهمترين رقيبان آن آشنا شديد.

۲-۳- چگونه ميتوان آگهي جذاب و چشمگيري نوشت.

«پرداخت با هر کليک» شايد بهترين وسيله تبليغاتي موجود براي شرکتهاي کوچک و اينترنتي باشد. اين سيستم به آنها اجازه ميدهد با انتخاب آنچه که دقيقاً براي آن پول ميپردازند و آنچه که نميخواهند، از پرداخت هزينههاي هنگفت جلوگيري کنند. آنها نه تنها واژگان کليدي را انتخاب ميکنند که ميخواهند روي آنها کار کنند، بلکه تنها زماني پول ميپردازند که کسي بر روي يکي از تبليغات کليک کند و بدين ترتيب مستقيماً به سايت آنها وارد شود. هزينه اين نوع تبليغات بسيار کمتر از هزينه تبليغات بر روي بيلبوردهاست؛ تبليغاتي که تاثير زيادي دارند اما کمتر منجر به معامله ميشوند.

متاسفانه برخلاف آنچه که بسياري از افراد در بازار فروش به شما ميگويند، تبليغات از طريق برنامههاي PPC، همانند «عبارات تبليغاتي» گوگل، آنقدرها هم آسان نيست.

در حقيقت، ممکن است دسترسي به يک بازده قابل قبول در سرمايه گذاري روي بعضي موقعيتها با استفاده از تبليغات «پرداخت با هر کليک» بسيار سخت و حتي ناممکن باشد.
اگرچه، اگر بعضي اصول را به ياد داشته باشيد، ميتوان ضمانت داد که از سرمايه گذاري تبليغاتي PPC درآمد قابل توجهي نصيبتان ميشود. پس از کجا بايد شروع کنيد؟

با ارائه دليل ميتوان گفت که مهم‎ترين بخش يک فعاليت تبليغاتي موفق و خلاق PPC نوشتن تبليغ و آگهي ايست که کاربران هر چه بيشتر بر روي آن کليک کنند (CTR). در نتيجه، اينجا نقطهاي مناسبي است براي آغاز.

نوشتن تبليغات  که در خور درآمد بالايي باشد، به مراحل زير قابل تجزيه است:

۱- از واژگان کليدي مناسب براي تبليغات استفاده کنيد.

اگر چه ممکن است اين امر به نظر آيد که هيچ ربطي با تبليغات ندارد اما در حقيقت اولين و مهم‎ترين مرحله است.

اگر ميخواهيد تعداد کليک بر روي تبليغ شما بالا باشد بايد به شکل نامحسوسي بر روي جملات کليدي تمرکز کنيد که مشترکاً ريشه لغات آنها يکي است. اين کار به شما اجازه ميدهد ريشه لغت را ۱ تا ۳ بار در طي تبليغ تکرار کنيد. هر زمان که کسي يکي از واژگان کليدي را جستجو کند، آگهي شما ناگهان ظاهر ميشود و اگر ريشه لغت بخشي از واژگاني باشد که مورد جستجو قرار گرفته، با حروف ضخيم سياه نمايش داده ميشود.

اين امر موجب ميشود تا کاربر تا آخر مطالب ادامه دهد و نهايتاً بر روي گزينه مورد نظر کليک کند.

۲- از آوردن عبارات پر زرق و برق در عنوان خودداري کنيد.

در اينجا، تمام آن چيزي که ميخواهيد، توصيف سادهاي از کالا يا سرويس ارائه شده ميباشد.
به عنوان مثال: «پيانوي رويال براي فروش». هم چنين به خاطر داشته باشيد که آوردن لغات هم ريشه در عنوان باعث ماندگاري بهتر آن در ذهن ميشود. مردم نياز دارند سريعاً بفهمند آگهي شما مربوط به چه کالا يا سرويسي است، و بهترين راه براي ارتباط با آنان اين است که دقيقاً آنچه را ميفروشيد معرفي کنيد.

۳- در خط اول (بعد از عنوان)، از بهترين ويژگيهاي مرتبط با کالايتان صحبت کنيد و يا توضيح دقيقي از آن ارائه دهيد.

به عنوان مثال، در آگهي «پيانوي رويال براي فروش» که در بالا عنوان شد، ميتوانيد عباراتي از قبيل «از بين ۷۰۰ پيانوي رويال، پيانوي مورد نظر خود را انتخاب کنيد» و يا «تنها با پرداخت ۵۰۰ دلار صاحب پيانوي رويال شويد.» را به آن اضافه کنيد.

۴- در آخر، در سطر دوم، از فوايد کالاي خود سخن بگوييد.

در اينجا، بيشتر از آن چه که مربوط به مشخصات ظاهري است صحبت کنيد، توضيح دهيد که کالاي شما چه خدمتي در اختيار مشتري قرار ميدهد. اين کالا احتمالاً «از شما در موقعيتهاي مختلف محافظت ميکند» و يا «به شما ميآموزد چگونه ميليونها ذخيره کنيد.» اطمينان حاصل کنيد که توضيحات جالب و مرتبط است.

از خود بپرسيد (و حتي الامکان از يک دوست) که آيا اين عبارات و گفتهها آن قدر گيرا هستند که شما را به عکس العمل وادارند؟

و در اينجا شما يک طرح و نقشه کلي ۴ مرحلهاي براي خلق يک آگهي جذاب PPC در اختيار داريد. به محض اين که آگهي را تهيه کرديد و اجازه داديد تا شروع به گردش کنيد، خواهيد ديد که تمايل داريد، تبليغات رقبايتان را بررسي کنيد.

بهترين روش اين کار، اين است که هر بخش را جداگانه تغيير دهيد. به عنوان مثال، کار خود را از عنوان شروع کنيد تا آن را به گونهاي تغيير دهيد که تعداد کليک بر روي آن بالا رود. بعد از آن، روي سطر اول خود کار کنيد و به ترتيب، پس از چندين هفته اعمال تغييرات، قاعدتاً بايد يک آگهي موثر و قدرتمند داشته باشيد.

۳-۳- چگونه از «عبارات تبليغاتي» گوگل به روشني آنچه که کارشناسان به شما ميگويند نيست.

در ويدئوهاي ۵ دقيقه اي، آنها به شما بعضي تکنيکهاي سريعي نشان ميدهند که توسط آنها بفهميد چقدر و بر چه واژگاني بايد کار کرد.

و شما آنجا را ترک کنيد و فکر ميکنيد که روند کار را فهميدهايد، و بعد اتفاق عجيبي رخ ميدهد:

قادر نيستيد تا پيشنهادات آنها را به اجرا درآوريد. هر چه تلاش ميکنيد، چيزي حاصل نميشود و حتي در پي آن خواهيد بود تا فقط هزينه فعاليتهايتان را تامين کنيد.

چرا چنين است؟

چرا نميتوانيد موفقيتي را تجربه کنيد که به قول کارشناسان کاملاً در دسترس شماست؟

دليل اصلي اين عدم موفقيت اين است که کار در جاي مناسبي صورت نگرفته است. بسياري از افرادي که با «عبارات تبليغاتي» آشنا نيستند نميدانند که چگونه اقدامات سودآور را بسنجند. در حقيقت، اين کار بسيار ساده است اما شما بايد در انجام آن محتاطانه و با دقت کار کنيد.

در اينجا اقدامات قدم به قدم براي انجام اين کار گفته شده است:

۱- بنابر تجارب گذشته، نرخ تغيير کلي کالايي را که ميفروشيد تخمين بزنيد. به عنوان مثال، اگر شما معمولاً ۴ نفر از ۱۰۰ نفر را به فاکتور فروش خود تبديل ميکنيد، نرخ تغيير شما ۴% است. حتي اگر نميتوانيد اين کار را به خوبي ارزيابي کنيد، تلاش کنيد قبل از رفتن به مرحله بعد، اندازه و مقياسي در اختيار داشته باشيد.

۲- حال که نرخ تغيير خود را مشخص کرديد، نياز داريد محاسبه کنيد چقدر از هر فروش نصيبتان ميشود. در اينجا سستي به خرج ندهيد. اگر شما کالاي وابستهاي را بفروشيد و ۵۰% کميسيون دريافت کنيد، ممکن است فريب خورده باشيد و قيمتها به راحتي ۵۰% افزايش يافتهاند.
در حقيقت، اگر از ClickBank يا PayPal استفاده ميکنيد، آنها قيمت را تا حد امکان فشرده ميکنند درنتيجه سهم شما از هر فروش ۵۰% نميشود، نياز داريد تا اين موضوع را هم محاسبه و بررسي کنيد.

۳- بعد، از هر فروش سود ببريد و عدد نرخ تغييرات را افزايش دهيد. اگر به عنوان مثال، نرخ تغيير شما ۴% و سود حاصل از هر فروش ۵۰ دلار است، شما ميتوانيد ۵۰ دلار را ۴% افزايش دهيد و ۲ دلار کسب کنيد. اين بدان معناست که ماکسيمم پولي که شما استطاعت داريد خرج کنيد (اگر نرخ تغيير شما ۴% باشد) دو دلار براي هر اقدام است. اگر بيشتر از آن خرج کنيد، پول خود را از دست خواهيد داد.

عوامل متغییر

اگر چه در اينجا، مهمترين چيزي که بايد مورد توجه قرار گيرد، رابطه ميان عوامل متغير است. مثلاً به اين موضوع فکر کنيد که نرخ تغيير رو به رشد به چه معناست و هدف آن چيست؟ نرخ تغيير رو به رشد؛ يعني ميتوانيد سود بيشتر کسب کنيد (بدون تغيير چيزي) و يا بدين معناست که ميتوانيد مبلغي که براي هر اقدام ميپردازيد بدون اين که پا را از حد معمول فراتر گذاريد، افزايش دهيد.

يعني اگر نميتوانيد از سود حاصل از نرخ تغيير کنوني خود مصرف و يا خرج کنيد، بايد صفحات فروش خود را بهبود بخشيد.
به علاوه، اگر قيمت کالاي خود را افزايش دهيد و اين باعث کاهش چشمگير تغييرات نشود، ميتوانيد هزينه اقدامات و تلاشهاي خود را به خوبي بپردازيد.

علاوه بر هزينه، احتمالاً تمايل داريد اقدامات و تلاشهاي خود را اصلاح کنيد تا بيشترين سود را کسب کنيد.
به عنوان مثال، از فروش هر کالايي که نرخ تغيير آن ۴% است، ۵۰ دلار به دست ميآوريد. با واژگان کليدي موجود، ميتوانيد براي هر کليک ۱ دلار و ۷۰۰ بازديدکننده داشته باشيد و يا ۳۰ سنت پرداخت کنيد و ۳۰۰ بازديدکننده جذب کنيد.
کدام را بايد انتخاب کرد؟

در مثال اول ۲۸ دستگاه ميفروشيد و ۷۰۰ دلار کسب ميکنيد (($ ۱ * ۷۰۰) – (۵۰ * ۲۸))
و در مثال دوم فروش کلي ۱۲ دستگاه و درآمد شما ۵۱۰ دلار است. (($ ۱ * ۳۰۰) – (۵۰ * ۱۲))
اگر چه در مثال اول بهاي بيشتري براي هر کليک ميپردازيد، در عوض سود بيشتري عايدتان ميشود پس بايد اين گزينه را انتخاب کنيد.

ممکن است در نگاه اول اين همه حساب و کتاب غيرضروري به نظر آيد، اما اين طور نيست. بدون بررسي اين عوامل متغير و اتخاذ تصميماتي که بر پايه اين عوامل باشد، نميدانيد که در کدام قسمتها کار کنيد و احتمالاً با شکست مواجه خواهيد شد.

۴-۳- پيگيري و بررسي عملکرد آگهي های تبليغاتي :

شنيدهايد که کارشناسان بر اين امر بسيار اصرار دارند: «شما بايد در اين کار بايد آزمايش، بررسي و پيگيري کنيد». آنها بسيار از آزمايش و پيگيري سخن گفته و مزاياي آن را بر شمردهاند، و به ميگويند که بدون آزمايش و پيگيري نميتوانيد تجارت موفقي داشته باشيد.
ممکن است به بگويند که اگر تاکنون پولدار نشدهايد به اين خاطر است که آزمايش و پيگيري نميکنيد. آيا اين حرفها باد هواست؟ يا موضوع حياتي و مهمي در آزمايش و پيگيري وجود دارد؟

وقتي اين موضوع در رابطه با تجارت مطرح ميشود، توانايي پيگيري تاثيرات تمامي تصميمات بسيار مهم و حياتي است. ممکن است کارشناسان آنقدرها که به تاکيد ميکنند در کار خود آزمايش و پيگيري نکنند اما با اين وجود اصرار و پافشاري آنها بيمورد نيست: بايد آزمايش و پيگيري کنيد.

انجام اين کار به کمک ميکند تا بفهميد چه زماني چيزي واقعاً موثر است و کي اقدام انجام شده نتيجهاي در پي نخواهد داشت.
وقتي اين موضوع در رابطه با تبليغات «پرداخت با هر کليک» مطرح ميشود، تنها يک فرصت در اختيار داريد تا امور را آزمايش و پيگيري کنيد. در حاليكه قادر نيستيد به راحتي ديگر اشکال تبليغاتي را آزمايش و پيگيري کنيد، PPC يک برنامه نسبتاً آسان براي پيگيري امور است.

و به همين دليل، بايد به انجام آن اهتمام بورزيد و به اين ترتيب ميتوانيد پيوسته فعاليتهايتان را توسعه دهيد.

نرخ تغییر

اکنون آزمايش و پيگيري با PPC شامل چه مراحلي است؟ سطوح مختلفي وجود دارد. اولين قدم اين است که سودمندي و کارآيي فعاليتهاي تبليغاتي خود را بررسي و پيگيري کنيد. به عنوان مثال، از ۱۰۰ نفري که آگهي را ميبينند، چند نفر از آنها بر روي آن کليک ميکنند؟

در اين نرخ تغيير ست و بايد آن را بدانيد، در اينجاست كه ميتوانيد چندين آگهي را با هم مقايسه کنيد تا متوجه شويد که کدام بهترين است.

در شرايط مذکور، عناصر پيگيري مشمول، به نرخهاي تغيير توجه دارند. بررسي و آزمايش زماني به ميدان ميآيد که به آرامي با عنوان آگهي PPC خود بازي کنيد، عناصر مختلف را بررسي کنيد تا مشخص کدام بهترين عملکرد را دارد.
نهايتاً بايد با تبليغي به جايي برسيد که نميتوانيد به طور چشمگير آن را گسترش دهيد- و همه اينها با پيگيري، بررسي و آزمايش مشخص ميشود.

در قدم بعد، ميخواهيد قسمت و صفحات فروش خود را بررسي و پيگيري کنيد. در اينجا باز هم نرخ تغيير خود را تعيين کنيد. از هر ۱۰۰ بازديدکننده، چند فروش داريد؟ هم چنين، آيا تفاوتهاي قابل ملاحظهاي در نرخهاي تغيير براي هر فعاليت تبليغاتي وجود دارد؟

آيا افراد به دنبال واژگان کليدي خاصي هستند و براي خريد روي تبليغات احتمالي خاصي کليک ميکنند و يا آنها واژگان کليدي مختلفي را جستجو ميکنند و بر تبليغات متفاوتي کليک ميکنند؟

اگر چنين باشد، ممکن است بتوانيد هزينه بيشتري براي تبليغات خاص صرف کنيد؛ يا ممکن است بخواهيد تا ديگر تبليغات را به گونه ديگري بيان کنيد، بدين گونه ميتوانيد از شر تبليغاتي که احتمالاً به تغيير نميانجامد، خلاص شويد.

پرسش های تبلیغاتی

حتي اگر، هم اکنون نيز فعاليتهاي تبليغاتي سودآور PPC داريد، ميتوانيد احتمالاً از اين راه بر درآمد خود بيفزاييد. براي انجام اين کار، نياز داريد بدانيد معايب و نواقص موجود در سيستم در کجاها هستند.

آيا مشکل در صفحات فروش است؟ يا در تبليغات؟

آيا واژگان کليدي نامناسبي انتخاب کرده بوديد؟ آيا براي برخي واژگان کليدي هزينه بسياري پرداخت کرديد؟

آيا برخي تبليغات آن گونه که فکر ميکرديد تاثير گذار نبودند؟

خوشبختانه، اگر با «عبارات تبليغاتي» کار ميکنيد، گوگل ابزارهايي در اختيار ميگذارد که ميتوانيد براي پيگيري و بررسي فعاليتهاي PPC خود را از آنها استفاده کنيد.

نه تنها ميتوانيد آمارهاي مربوط به فعاليتهاي PPC خود را بررسي کنيد، بلکه هم چنين قادر خواهيد بود رمزي به صفحه فروش خود وارد کنيد که به اجازه ميدهد تا رفتار بازديدکننده را پيگيري کنيد، به اين ترتيب هر آنچه که بازديدکننده از ابتدا در نظر دارد يعني زماني که آگهي را ديد تا انتها يعني زماني که خريد خود را انجام داد (يا نداد) ميدانيد.

آزمايش، پيگيري و بررسي ممکن است ساده نباشد اما ضروري است. حتي اگر هم اکنون تجارت پرسودي داريد، بايداز بررسي و پيگيري به عنوان وسيلهاي براي افزايش درآمد خود استفاده کنيد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار

مزایای کار با آژانس بازاریابی هوش مصنوعی

منتشر شده

در

هوش مصنوعی تبلیغات بازارایابی دیجیتال

کسب و کارهایی که به دنبال رشد برند خود هستند، از همکاری با آژانس های بازاریابی سود خواهند برد، زیرا آنها دانش، منابع و تجربه خود را ارائه می دهند. آنها سطحی از تخصص را به میز ارائه می کنند که به آنها امکان می دهد به کسب و کارها کمک کنند تا مشتریان خود را بهتر درک کنند، روندهای نوظهور را کشف کنند، از تکنیک ها و فناوری های جدید استفاده کنند و استراتژی های مؤثرتری بسازند.

علاوه بر این، آژانس های بازاریابی می توانند یک برنامه بازاریابی ایجاد کنند که به طور خاص برای نیازهای شما طراحی شده است. آنها می توانند جنبه های مختلف بازاریابی، از تحقیقات بازار گرفته تا روابط عمومی را پوشش دهند. با آژانس های بازاریابی هوش مصنوعی، می توانید به همه این قابلیت ها و موارد دیگر دسترسی داشته باشید.

با استفاده از هوش مصنوعی، شرکت‌های بازاریابی هوش مصنوعی می‌توانند از مجموعه داده‌های گسترده‌تر نهایت استفاده را ببرند. به نوبه خود، این به شما این امکان را می دهد که مخاطبان هدف خود را بهتر شناسایی کنید، درک عمیق تری از انگیزه ها، رفتارها و ترجیحات آنها به دست آورید، و بنابراین، کمپین های موثرتری ایجاد کنید که باعث تعامل و فروش می شود.

علاوه بر این، با توجه به اینکه هوش مصنوعی دارای قابلیت‌های اتوماسیون است، این کار می‌تواند به طور موثر حجم کاری شما را کاهش دهد و به شما و تیم شما اجازه می‌دهد تا روی سایر زمینه‌های کسب و کارتان تمرکز کنید.

به عنوان مثال، آژانس‌های بازاریابی هوش مصنوعی می‌توانند از هوش مصنوعی برای خودکارسازی تلاش‌های پیشرو، ایجاد تبلیغات محصول مناسب، مطالعه الگوهای رفتاری در زمان واقعی، شناسایی تأثیرگذاران مرتبط برای کسب‌وکار شما و به‌روزرسانی منظم پایگاه‌های اطلاعاتی مشتریان خود استفاده کنند.

سایر مزایای قابل توجه کار با آژانس بازاریابی هوش مصنوعی عبارتند از:

  • اطلاع رسانی به شما در مورد تصمیمات خود در مورد هزینه تبلیغات
  • مقیاس پذیری پشتیبانی مشتری
  • انجام تلاش‌های هدف‌گیری مجدد شخصی
  • پیدا کردن مشتریان بالقوه
  • اسکن محتوا از چندین پلتفرم برای کمک به ارائه تبلیغات مرتبط تری که باعث افزایش تعامل می شود

آینده بازاریابی، با استفاده از هوش مصنوعی

هوش مصنوعی در حال حاضر به عنوان مخرب در نظر گرفته شده است. محبوبیت فزاینده و پذیرش گسترده آن همچنان نحوه رویکرد کسب‌وکارها، مارک‌ها و بازاریابان را به بازاریابی تغییر می‌دهد و به احتمال زیاد هوش مصنوعی نقش مهمی در شکل‌دهی مجدد چشم‌انداز بازاریابی آینده خواهد داشت. در حالی که مزایای زیادی را ارائه می دهد، ما هنوز تاثیری را که هوش مصنوعی در بازاریابی ایجاد می کند، مشاهده نکرده ایم.

هجوم آژانس‌های بازاریابی هوش مصنوعی به کسب‌وکارها ایده می‌دهد که این فناوری چه کاری می‌تواند برای تقویت رشد آنها انجام دهد. آژانس‌های بازاریابی با استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی و فناوری‌های مرتبط با آن، می‌توانند استراتژی‌ها، کمپین‌ها، محتوا و پیام‌های شما را به سطح بالاتری برسانند.

سوالات متداول

آژانس های بازاریابی هوش مصنوعی چیست؟

آژانس‌های بازاریابی هوش مصنوعی از هوش مصنوعی و سایر فناوری‌های مرتبط استفاده می‌کنند تا کسب‌وکارها را با رویکردی هوشمندانه‌تر و مبتنی بر داده در بازاریابی تجهیز کنند. این آژانس‌ها با ترکیب هوش مصنوعی به شرکت‌ها کمک می‌کنند تا استراتژی‌های بازاریابی مؤثرتری ایجاد کنند، کمپین‌های هدفمندی راه‌اندازی کنند و تجارب بهتری را برای مشتریان ارائه دهند. آژانس‌های بازاریابی هوش مصنوعی همچنین قابلیت‌های تیم بازاریابی شما را تقویت می‌کنند و به آن‌ها اجازه می‌دهند تا بهره‌ورتر و کارآمدتر باشند و به آنها کمک می‌کنند زمان رسیدگی و پاسخ‌دهی را کاهش دهند.

چگونه با آژانس های بازاریابی هوش مصنوعی کار کنم؟

قبل از استخدام یک آژانس بازاریابی هوش مصنوعی، ابتدا باید اهداف بازاریابی خود و نحوه استفاده از قابلیت های مبتنی بر هوش مصنوعی آنها را برای کسب و کار خود شناسایی کنید. سپس باید در مورد آژانس های بازاریابی هوش مصنوعی تحقیق کنید و به خدمات اصلی، تخصص ها، شایستگی های اصلی، تجربه با هوش مصنوعی و سوابق آنها توجه ویژه ای داشته باشید. علاوه بر این، باید قیمت آنها را بررسی کنید تا ببینید آیا با بودجه شما مطابقت دارد یا خیر.

آژانس‌ها چگونه از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی استفاده می‌کنند؟

آژانس های بازاریابی هوش مصنوعی از چنین فناوری هایی برای کشف بینش های ارزشمند مشتری استفاده می کنند که می تواند برای ایجاد کمپین های هدفمند و سفارشی تر استفاده شود. آنها همچنین از قابلیت های اتوماسیون هوش مصنوعی برای خودکارسازی کارهای تکراری و بهینه سازی گردش کار بهره می برند. علاوه بر اینکه به آنها اجازه می‌دهد رویکردی دقیق‌تر برای شخصی‌سازی داشته باشند، هوش مصنوعی همچنین به این آژانس‌ها اجازه می‌دهد تا تحلیل‌های پیش‌بینی‌کننده را برای پیش‌بینی نتایج آینده و نیازها و رفتار مشتریان شما انجام دهند.

هوش مصنوعی چگونه می تواند به تغییر کسب و کار کمک کند؟

با هوش مصنوعی، می‌توانید فرآیندهای کسب‌وکار خود را بهینه کنید، عملیات‌های خود را سریع‌تر مقیاس دهید، از حجم وسیعی از داده‌ها برای کشف گرایش‌ها و بینش‌ها استفاده کنید، پیام‌های مناسب را ارائه دهید، تجزیه و تحلیل رقابتی کارآمدتری انجام دهید، و فرآیندهای تصمیم‌گیری را با استفاده از ویژگی‌های پیشرفته هوش مصنوعی به عنوان اتوماسیون و خودکارسازی انجام دهید.

تجزیه و تحلیل پیش بینی امروزه کاربردهای رایج هوش مصنوعی در بسیاری از مشاغل عبارتند از:

  • چت ربات ها
  • تولید محتوا
  • محتوای پیشگو و هدفمند
  • تشخیص تصویر

هوش مصنوعی در بازاریابی روی چه صنایعی بیشترین تأثیر را خواهد داشت؟

هوش مصنوعی در بازاریابی احتمالاً بیشترین تأثیر را بر صنایعی خواهد داشت که برای فرآیندهایی مانند تصمیم گیری و تعامل با مشتری به شدت به داده ها متکی هستند. اینها شامل خرده فروشی، مراقبت های بهداشتی، بازاریابی، امور مالی و تحقیقات دارویی است.

ادامه مطلب

اخبار

آژانس بازاریابی هوش مصنوعی چیست؟

منتشر شده

در

هوش مصنوعی صنعت تبلیغات دیجیتال بازاریابی

به عبارت ساده، آژانس بازاریابی هوش مصنوعی شرکتی است که از هوش مصنوعی و فناوری‌های مرتبط با آن، مانند یادگیری ماشینی و تجزیه و تحلیل، و همچنین ابزارهای اتوماسیون و نرم‌افزار هوش مصنوعی برای ایجاد استراتژی‌ها و کمپین‌های بازاریابی مؤثرتر و هدفمندتر استفاده می‌کند. با استفاده از هوش مصنوعی، این آژانس‌های بازاریابی به بازاریابان و کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا رفتارهای مشتریان و روندهای نوظهور را تجزیه و تحلیل کنند و به اولی اجازه می‌دهند مخاطبان خود را بهتر درک کنند و تصمیم‌های تجاری بهتری بر اساس داده‌ها اتخاذ کنند.

و از آنجایی که این فرآیندها به اندازه همتایان سنتی خود از زمان و منابع دیگر استفاده نمی کنند، به کاهش بار کاری تیم های بازاریابی کمک می کنند. علاوه بر این، بینش‌های مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه شده توسط چنین آژانس‌هایی می‌تواند برای ایجاد تبدیل، بهبود تجربیات مشتری و بهینه‌سازی تلاش‌های بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد.

برخی از نمونه‌هایی از هوش مصنوعی که در ابتکارات بازاریابی دیجیتال به کار می‌رود عبارتند از ربات‌های چت، قیمت‌گذاری پویا، شخصی‌سازی دقیق و یادگیری ماشینی برای پیشنهاد تبلیغات برنامه‌ای.

برخلاف آژانس بازاریابی سنتی، یک آژانس بازاریابی هوش مصنوعی از هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی و سایر ابزارهای مولد برای ایجاد استراتژی ها و محتوا برای کسب و کارها استفاده می کند و به کسب و کارها کمک می کند تا در منابع صرفه جویی کنند و در عین حال به خروجی های با کیفیت و موثر دسترسی داشته باشند.

ابزارهای آژانس بازاریابی هوش مصنوعی

ابزارهای هوش مصنوعی برای آژانس هایی که به دنبال ارائه راه حل های پیشرفته به مشتریان خود هستند ضروری شده اند. این ابزارها نه تنها کارایی را افزایش می‌دهند، بلکه بینش عمیق‌تر و استراتژی‌های بازاریابی شخصی‌تر را نیز ارائه می‌کنند. در اینجا کاوشی از ابزارهای کلیدی بازاریابی هوش مصنوعی و نقش‌های حیاتی آن‌ها، که توسط مطالعات موردی مرتبط و روندهای صنعت پشتیبانی می‌شود، آورده شده است:

ابزارهای تجزیه و تحلیل و سئو مبتنی بر هوش مصنوعی:

مثال: قابلیت های هوش مصنوعی SEMrush برای SEO و تجزیه و تحلیل بازار. آژانس هایی مانند SmartSites از این ابزارها برای استراتژی های سئو مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می کنند و آنها را قادر می سازد تا روندهای بازار را پیش بینی کرده و محتوا را به طور موثر بهینه کنند.
اهمیت: این ابزارها تجزیه و تحلیل پیش‌بینی‌کننده، تحلیل روند، و بینش عمیق در مورد رفتار مصرف‌کننده را ارائه می‌دهند که برای ایجاد استراتژی‌های هدفمند سئو ضروری است.

چت بات ها و خدمات مشتری مبتنی بر هوش مصنوعی:

مطالعه موردی: استفاده Influencer Marketing Hub از ChatGPT-4 برای تعامل و پشتیبانی با مشتری. این ابزار زمان پاسخگویی را به میزان قابل توجهی کاهش داده و تعامل مشتری را بهبود بخشیده است.
اهمیت: چت ربات‌های هوش مصنوعی پشتیبانی فوری و ۲۴ ساعته از مشتری را ارائه می‌کنند، تجربه کاربر را افزایش می‌دهند و منابع انسانی را برای کارهای پیچیده‌تر آزاد می‌کنند.

هوش مصنوعی برای ایجاد و شخصی سازی محتوا:

مثال: ابزارهایی مانند جاسپر (جارویس سابق) برای تولید محتوای خلاقانه و شخصی سازی شده در مقیاس استفاده می شود.
اهمیت: این ابزارها به ایجاد حجم زیادی از محتوای شخصی‌شده به سرعت کمک می‌کنند، که برای کمپین‌هایی که بخش‌های متنوع و پویا مشتری را هدف قرار می‌دهند، بسیار مهم است.

ابزارهای رسانه اجتماعی مبتنی بر هوش مصنوعی:

مطالعه موردی: رویکرد متمرکز بر تنوع Sociallyin از ابزارهای هوش مصنوعی سود می‌برد که روند رسانه‌های اجتماعی و جمعیت‌شناسی مخاطب را تجزیه و تحلیل می‌کند و اطمینان می‌دهد که محتوای آنها با مخاطبان متنوع طنین‌انداز می‌شود.
اهمیت: ابزارهای هوش مصنوعی در رسانه‌های اجتماعی به درک اولویت‌های مخاطب، بهینه‌سازی زمان‌بندی پست‌ها و شخصی‌سازی محتوا برای تعامل بهتر کمک می‌کنند.

تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده برای بهینه سازی کمپین:

مثال: فناوری تشخیص کلاهبرداری مبتنی بر هوش مصنوعی NeoReach. این ابزار به ارزیابی اعتبار اینفلوئنسرها، اطمینان از مشارکت اینفلوئنسرهای معتبر و مؤثر کمک می کند.
اهمیت: تجزیه و تحلیل پیش‌بینی‌کننده، آژانس‌ها را قادر می‌سازد تا نتایج کمپین را پیش‌بینی کنند، تخصیص بودجه را بهینه کنند و بازگشت سرمایه را افزایش دهند.

پلتفرم های ایمیل مارکتینگ خودکار:

مطالعه موردی: استفاده WEBITMD از ابزارهای بازاریابی ایمیلی مبتنی بر هوش مصنوعی مانند Klaviyo برای ایجاد کمپین های ایمیل شخصی.
اهمیت: این پلتفرم‌ها تلاش‌های بازاریابی ایمیلی را خودکار و شخصی می‌کنند که منجر به نرخ تعامل و تبدیل بالاتری می‌شود.
هوش مصنوعی برای هدف گذاری تبلیغات و تبلیغات برنامه ای:

مثال: راه حل ایمنی برند مبتنی بر هوش مصنوعی Viral Nation، Viral Nation_Secure، قرار دادن تبلیغات هدفمند و ایمن را تضمین می کند.
اهمیت: هوش مصنوعی در تبلیغات به هدف گذاری دقیق، بهینه سازی هزینه تبلیغات و بهبود اثربخشی کلی تبلیغات دیجیتال کمک می کند.
سیستم های CRM پیشرفته با هوش مصنوعی:

مطالعه موردی: آژانس‌ها از CRMهای تقویت‌شده هوش مصنوعی برای بینش عمیق‌تر مشتری و استراتژی‌های بازاریابی شخصی‌سازی شده استفاده می‌کنند.

اهمیت: این سیستم‌ها دید جامعی از تعاملات مشتری ارائه می‌دهند و رویکردهای بازاریابی مؤثرتر و شخصی‌شده‌تری را ممکن می‌سازند.
گسترش کاربردهای هوش مصنوعی در آژانس های بازاریابی:

اتوماسیون و تعدیل محتوا: اتوماسیون مبتنی بر هوش مصنوعی وظایف تکراری را ساده می کند و به تولید محتوا کمک می کند، اگرچه برای خلاقیت و شخصی سازی به نظارت انسانی نیاز دارد.

تست تسریع شده: هوش مصنوعی آزمایش همزمان A/B چندین عنصر را قادر می‌سازد و روند شناسایی استراتژی‌های موثر را سرعت می‌بخشد.

CRM مبتنی بر هوش مصنوعی: در ترکیب با CRM، هوش مصنوعی بینش دقیقی در مورد رفتارها و ترجیحات مشتری ارائه می دهد و به توسعه استراتژی های بازاریابی هدفمند کمک می کند.

تبلیغات دیجیتالی پیشرفته: نقش هوش مصنوعی در پلتفرم‌های تبلیغات دیجیتالی مانند گوگل و فیس‌بوک امکان هدف‌یابی تبلیغات مرتبط‌تر و بهبود نتایج کمپین را فراهم می‌کند.

ابزارهای آژانس بازاریابی هوش مصنوعی نه تنها کارایی آژانس‌های بازاریابی دیجیتال را افزایش می‌دهند، بلکه در هدایت نوآوری، شخصی‌سازی و تصمیم‌گیری استراتژیک نیز نقش اساسی دارند. این ابزارها نحوه درک و تعامل آژانس ها با مخاطبان خود را تغییر می دهند و منجر به کمپین های بازاریابی موفق تر و تأثیرگذارتر می شوند. با توجه به اینکه ۶۱٫۴ درصد از بازاریابان در حال حاضر از هوش مصنوعی استفاده می کنند و ۵۴٫۵ درصد پتانسیل آن را برای تقویت تلاش های بازاریابی به رسمیت می شناسند، ادغام هوش مصنوعی در استراتژی های بازاریابی به طور فزاینده ای برای رقابتی ماندن در چشم انداز دیجیتال ضروری می شود.

ادامه مطلب

اخبار

۱۰ بهترین آژانس بازاریابی هوش مصنوعی برای سال ۲۰۲۴ – قسمت دوم

منتشر شده

در

بازاریابی اینترنتی- بازاریابی-روانی-اصول-بازاریابی-موفق-تکنیک-های-بازاریابی-تبلیغات-و-بازاریابی-اخبار-چاپ-و-تبلیغات-اخبار-تبلیغات

آیا ما برای آینده ای آماده هستیم که هوش مصنوعی مشتریان شما را بهتر از شما بشناسد؟ طلوع هوش مصنوعی در بازاریابی فقط نزدیک نیست. در حال حاضر اینجاست به طور گسترده ای به دست آورده است و پیش بینی می شود روشی را که کسب و کارها و بازاریابان به بازاریابی روی می آورند تغییر دهد. پیش‌بینی می‌شود که استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی در سال‌های آینده رشد کند و تخمین زده می‌شود تا سال ۲۰۲۸ به یک بازار ۱۰۷.۵ میلیارد دلاری تبدیل شود.

TL;DR: دلایل کلیدی که به آژانس های بازاریابی هوش مصنوعی نیاز دارید؟

تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده: هوش مصنوعی روند بازار را پیش بینی می کند و ROI را بهینه می کند.
شخصی‌سازی: کمپین‌ها را بر اساس ترجیحات فردی تنظیم می‌کند و تعامل را افزایش می‌دهد.
کارایی و اتوماسیون: صرفه جویی در زمان، تمرکز بر بازاریابی استراتژیک.
بینش مشتری و CRM: درک عمیق مشتری را ارائه می دهد و روابط را تقویت می کند.
تبلیغات و محتوا بهینه شده: تبلیغات و محتوای مرتبط و تاثیرگذار را تضمین می کند.
علاوه بر این، ۸۲ درصد از بازاریابان فکر می‌کنند که هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی نقش مهمی در شکل‌دهی مسیر بازاریابی دارند. کاربردهای متداول هوش مصنوعی در بازاریابی شامل کمک به کسب و کارها در شناسایی مشتریان بالقوه و بهبود اثربخشی کمپین هایشان است.

۶٫ GumGum

GumGum راه حل های هوش زمینه ای را ارائه می دهد که برای ارائه کمپین های تبلیغاتی خلاقانه با مکان استراتژیک طراحی شده اند. این کمپین‌های تبلیغاتی برای کمک به کسب‌وکارها در به دست آوردن تصویر بهتر از نام تجاری، ایجاد تعامل و ترویج یادآوری نام تجاری طراحی شده‌اند.

GumGum از یک فناوری بینایی کامپیوتری اختصاصی به نام Verity استفاده می کند که از هوش مصنوعی برای اسکن متن، تصاویر و سایر اشکال محتوا در چندین پلتفرم استفاده می کند. سپس از داده های جمع آوری شده استفاده می کند تا تبلیغات مرتبط با زمینه را در مکان مناسب در زمان مناسب قرار دهد. طبق وب‌سایت GumGum، Verity برای شناسایی «مجموعه کامل سیگنال‌های متنی» طراحی شده است. این فناوری همچنین دارای اعتبار در سطح محتوای MRC است، به این معنی که می تواند همه سیگنال های موجود را در نظر بگیرد، نه فقط سیگنال های متنی.

علاوه بر این، با Verity for Video، برندها می توانند ارزش بیشتری از کمپین های ویدیویی خود دریافت کنند. این ویژگی یک مجموعه داده جامع، از جمله ابرداده عنوان و توضیحات و تجزیه و تحلیل فریم ویدیو را در نظر می گیرد تا KPIها را مانند طرز فکر مصرف کننده و مطلوبیت ایجاد کند. از آنجایی که می‌تواند کمپین‌ها را در سطح ویدیو هدف قرار دهد، برندها می‌توانند تأثیرات خود را به حداکثر برسانند و فرصت‌های بیشتری را برای مقیاس‌بندی کمپین‌های خود کشف کنند.

۷٫ Quantcast

Quantcast از هوش مصنوعی برای ارائه تبلیغات در زمان واقعی و بینش مخاطبان استفاده می کند. این یک هوش مصنوعی و موتور یادگیری ماشینی به نام Ara دارد که می‌تواند از پایگاه داده‌ای از یک تریلیون سیگنال آنلاین پرس و جو کند و به کاربران بینش‌های دقیق تعاملی ارائه دهد. آرای Quantcast همچنین می‌تواند هزاران مدل پیش‌بینی‌کننده را در هر ثانیه یک میلیون بار به دست آورد و به شما بینش‌های بی‌درنگ درباره رفتار مصرف‌کننده ارائه دهد. علاوه بر این، می تواند ۱۰۰۰۰ متغیر را در هر دقیقه به روز کند و به شما امکان می دهد بهترین نتایج ممکن را برای کمپین های خود کشف کنید.

علاوه بر آرا، Quantcast همچنین Q را توسعه داد، یک پلت فرم رفتار مخاطب که برای ناشران طراحی شده است. با Q، ناشران می‌توانند مخاطبان دقیق را شناسایی کنند، داده‌های دقیق و به‌روز شده را به‌طور منظم دریافت کنند، و الگوهای بیش از صد میلیون مقصد وب و تلفن همراه را در روز تشخیص دهند. جدای از ناشران، Quantcast همچنین راه حل های هوشمندی را برای برندها، صنایع و آژانس ها ارائه می دهد. به عنوان مثال، آژانس‌های دیگر می‌توانند از پلتفرم Quantcast برای اعمال داده‌های شخص اول مبتنی بر هوش مصنوعی برای افزایش عملکرد در مقیاس استفاده کنند.

۸٫ Appier

Appier که در تایپه، تایوان تأسیس شد، یک شرکت SaaS است که در ارائه راه‌حل‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای تسهیل ابتکارات بازاریابی کامل هوشمندانه‌تر تخصص دارد. چندین راه حل برای صنایع مختلف از جمله تجارت الکترونیک، خرده فروشی و بازی ارائه می دهد. برخی از محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی Appier عبارتند از:

AIQUA – این یک پلتفرم شخصی‌سازی است که به شما امکان می‌دهد استراتژی‌های مشتری را برای همه کانال‌های بازاریابی خود ایجاد کنید.
AIXON – طراحی شده برای تقویت جذب کاربر، AIXON به شما امکان می دهد به اطلاعات جامع مخاطب دسترسی داشته باشید و عملکرد تبلیغات را بهینه کنید.
AIRIS – این راه حل مبتنی بر هوش مصنوعی به شما امکان می دهد با استفاده از داده های شخص اول، دیدی جامع از مشتریان خود داشته باشید. همچنین شما را قادر می سازد تا داده های بلادرنگ را تجسم کنید و آن ها را به تصاویری جذاب تبدیل کنید.
AIDEAL – AIDEAL یک بهینه‌ساز تبدیل است که قادر است رفتار مصرف‌کننده را پیش‌بینی کند تا تبدیل‌های بیشتر و خریدهای فوری را افزایش دهد.
AIXPERT – AIXPERT برای استفاده از هوش مصنوعی برای بهینه سازی عملیات کمپین طراحی شده است. با استفاده از آن، می توانید کمپین ها و هدف گیری مخاطبان را خودکار کنید.

۹٫ Heuritech

Heuritech با تأکید بر صنایع لوکس، تجارت الکترونیک، مد و خرده‌فروشی، راه‌حل‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را برای کمک به برندها برای کسب بینش‌های بازار، تشخیص رفتارهای مصرف‌کننده در بخش‌های مختلف و بهینه‌سازی استراتژی‌های ارتباطی و بازاریابی ارائه می‌دهد. در سال ۲۰۱۳ راه اندازی شد و از هوش مصنوعی برای ارائه بینش و تجزیه و تحلیل مستقیم از مصرف کننده به کاربران استفاده می کند. در حال حاضر دارای دو پلتفرم است:

بینش بازار – این میلیون ها تصویر را برای جمع آوری داده های کمی تجزیه و تحلیل می کند. با استفاده از این پلت فرم، برندها می توانند رشد دید عناصر مختلف مد مانند رنگ ها، چاپ ها و پارچه ها را برای فصول مختلف مد پیش بینی کنند.
بینش محصول – این بینش با استفاده از داده های مشتری برای تعیین پذیرش مصرف کننده از محصولات شما ارائه می دهد. همچنین عملکرد محصول شما، از جمله قابل مشاهده بودن و مطلوبیت آن، در برابر عملکرد رقبا را تجزیه و تحلیل می کند.

۱۰٫ Cognitiv

Cognitiv یک آژانس بازاریابی هوش مصنوعی است که بر بهینه سازی تبلیغات تمرکز دارد. Cognitiv با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری عمیق برای بازاریابی، به بازاریابان کمک می‌کند تا رفتار مصرف‌کننده را پیش‌بینی کنند، عملکرد بازاریابی کامل را بهبود بخشند، و تجربیات متنی و شخصی‌تر را برای مخاطبان خود ایجاد کنند. علاوه بر این ویژگی‌ها، Cognitiv راه‌حل‌ها و محصولات دیگری نیز دارد که با بهینه‌سازی هزینه‌های رسانه‌ای، استفاده از داده‌های شخص اول، کشف بخش‌های مخاطب، تأثیرگذاری بر مسیر خرید مشتریان و موارد دیگر، به شما کمک می‌کند تا آینده کسب‌وکارتان را حفظ کنید.

پلتفرم بازاریابی هوش مصنوعی NeuralMind به شما امکان می دهد ROI را به دقت اندازه گیری کنید و فرآیندهای تصمیم گیری مبتنی بر داده را بهبود بخشید. همچنین برای پیش‌بینی اقدامات مصرف‌کننده، ایجاد تبدیل و افزایش ارزش طول عمر مشتری با استفاده از مجموعه داده‌های مختلف، از جمله داده‌های شخص اول، اطلاعات متنی، و داده‌های سفر کاربر طراحی شده است.

ادامه مطلب

Trending

پایگاه خبری چاپ و تبلیغات آنلاین