با ما همراه باشید

اخبار

روندهای بازاریابی ۲۰۲۰ و تاثیر آن بر کسب و کار و تجارت برند ها

منتشر شده

در

اخبار تبلیغات - کمپین تبلیغاتی - آژانس تبلیغاتی - تبیلغات - کمپین تبلیغات

در حالی که بدون شک سال ۲۰۲۰ سال سختی بود ، اما برای صنعت بازاریابی نیز یک سال پویا بود ، زیرا ما در واکنش به همه گیری رابطه بین مصرف کننده و برند در حال تحول را مشاهده و سازگار کردیم. سال ۲۰۲۰ شاهد چندین روند اصلی بازاریابی بود ، که بسیاری از آنها ناشی از پیامدهای عملی زندگی در یک جهان امن Covid-19 است.

خواه این افزایش رویدادهای مجازی باشد ، زیرا مسافرت ها به شدت کاهش یافته اند ، یا تعداد کسب و کارهایی که تمرکز خود را روی ارائه خدمات جدید بهداشتی یا پیام رسانی متمرکز می کنند ، با توجه به این که همه ما از بهداشت و بهداشت آگاه می شویم – کدامیک از این روندها همچنان مرتبط خواهد بود دنیای بازاریابی در سال ۲۰۲۱ و بعد از آن؟

هنگامی که به سال جدیدی می رویم ، من با رهبران آژانس ماموریت در مورد روندهایی که برای ماندن در اینجا وجود دارد و اینکه چگونه برند ها می توانند از آنها برای تعامل بهتر با مشتری متغیر خود استفاده کنند ، صحبت کردم.

افزایش مداوم تجارت الکترونیکی در بازاریابی

مفهوم خرید آنلاین چیز جدیدی نیست ، اما در سال ۲۰۲۰ تجارت الکترونیکی مانند هرگز رشد کرد. در واقع ، به گفته تحلیلگران Edge Retail Insight ، انتظار می رود فروش اضافی رانده شده توسط Covid-19 5.3 میلیارد پوند بخش تجارت الکترونیکی انگلستان را تقویت کند ، با ۴۹٪ از مصرف کنندگان انتظار می رود که پس از همه گیر شدن نیز بیشتر به صورت آنلاین خرید کنند – ۱۹٫۹٪ طبق گزارش Econsultancy ، فروش کل فروش تا پایان سال ۲۰۲۱ است.

 

همانطور که این آمار نشان می دهد ، در سال ۲۰۲۱ تجارت الکترونیکی همچنان یک پلت فرم انتخابی خواهد بود ، البته همراه با تعداد بیشتری از مراجعه به فروشگاه ها به احتمال زیاد برای خریدهای بزرگتر مانند مبلمان. خانه تحلیلگر ، فارستر ، همچنین انتظار دارد كه هزینه های وفاداری و حفظ مشتری تا سال آینده ۳۰٪ افزایش یابد ، زیرا مارك ها به دنبال حفظ مشتریان آنلاین آنلاین هستند كه در دوره تجارت تجارت الکترونیك ۲۰۲۰ به دست آوردند.

الیوت سایکس ، رئیس تجربه مشتری ، Ethology معتقد است که سال گذشته ، بیش از هر زمان دیگری ، شاهد بودیم که ایجاد تجربه کاربری مناسب هنگام بررسی تجارت الکترونیکی بسیار مهم است. با تغییر چشمگیر ورود به اینترنت در سال ۲۰۲۰ و سال ۲۰۲۱ ، برند ها مجبور شده اند هر بار بازدید از سایت خود را انجام دهند – به طور مداوم آزمایش و افزایش تجربه برای اطمینان از تبدیل شدن بازدید به سایت و سپس بازدید مجدد.

اما در حالی که می بینیم بسیاری از برند های معروف خیابان های معروف رنج می برند ، ما انتظار مرگ در خیابان های بزرگ را نداریم ، بیشتر از موارد تصور شده که نیازها و انتظارات جدید مشتری را برآورده می کند – شاید نه جایی برای خرید و خرید بلکه فضایی برای تعامل ، اکتشاف و سرگرمی. برند ها برای تعریف مجدد نقش کانالهای فیزیکی و چگونگی ادغام یکپارچه آنها با کانالهای دیجیتال خود ، باید این نیازهای جدید را به خوبی درک کنند.

سام بتیس ، مدیر رسانه های اجتماعی در Krow ، می گوید خرده فروشی آنلاین سالهاست که یک منطقه رشد است ، اما شرایط سال گذشته باعث شد که این امر باعث افزایش خرده فروشی ها در هر اندازه شود که به دنبال کارهای مختلف هستند.

آنچه واقعاً در این مورد هیجان انگیز است ، نوآوری مداومی است که ایجاد کرده است – بسیاری از افراد به چالش کشیده اند که راه هایی برای بهتر کردن تجارت الکترونیکی پیدا کنند. ما دیده ایم که سیستم عامل های تجارت الکترونیکی در دسترس هستند و سریعتر واکنش نشان می دهند و برای برند های مختلف اندازه فعال می شوند و اطمینان حاصل می کنند که خرده فروشان محلی کوچکتر در سر و صدا از بین نمی روند. در حالی که این سیستم عامل ها مدتی است در دسترس هستند ، اما آموزش و پشتیبانی ارائه شده توسط دیگران باعث شده است که سیستم عامل ها بیش از هر زمان دیگری دسترسی داشته باشند.

ما همچنین دیده ایم که فناوری chatbot و تجارت مکالمه به رشد و دسترسی بیشتر ادامه می دهند. VR به جبران برخی از تجربیاتی که ممکن است از تجربه های فروشگاه از دست بدهیم کمک می کند – نه فقط برای برند های بزرگ ، بلکه از طریق فناوری مانند Shopify AR. ما دیده ایم که سیستم عامل های اجتماعی تجارب تجارت الکترونیکی را تکه تکه کرده اند و خرید را به گونه ای متناسب با انواع مختلف خریداران در دسترس قرار می دهند – و دیدیم تجارت با پست های تأثیرگذار قابل خرید بیشتر اجتماعی می شود.

مجازی به واقعیت تبدیل می شود

در حالی که کشورهای جهان همچنان با فاصله اجتماعی دست و پنجه نرم می کنند ، منصفانه است که بگوییم به نظر می رسد رویدادها ، کنفرانس ها و در واقع فعالیت های انتخاباتی تا سال ۲۰۲۱ به صورت از راه دور ادامه یابد. به همین منظور ، مطالعه ای توسط Integrate از بازاریابان B2B در انگلستان و ایالات متحده دریافتند که بودجه های بازاریابی و بودجه های رویدادهای مجازی هر دو افزایش می یابند ، ۸۰٪ از پاسخ دهندگان انتظار دارند که در رویدادهای ترکیبی شرکت کنند یا در آن شرکت کنند.

مهم است که مشاغل همچنان به انطباق خود ادامه دهند ، زیرا طبق پیش بینی VisitBritain ، صنعت رویدادهای انگلیس در سال ۲۰۲۰ تا ۵۸ میلیارد پوند ضرر می کند. یک مزیت در کاهش وقایع فیزیکی نوآوری در فناوری بوده است ، با هولوگرافیک ، واقعیت مجازی ، پخش مستقیم رسانه های اجتماعی و برنامه های کنفرانس شبیه سازی شده (فقط چند مورد) که تأثیر بسزایی برای برند های وابسته به بازاریابی رویدادها دارد.

کلر کوپر ، همیار مدیر ، ارتباطات اسپید می گوید وقتی همه گیر شد ، مصرف کنندگان به کانال های دیجیتال روی آوردند تا راهی برای تعامل با برند ها باشد و به سرعت انتظار می رفت بازاریاب ها از این روش پیروی کنند. در نتیجه ، ما شاهد افزایش زیادی در تعداد برند ها از جمله عناصر مجازی در استراتژی های بازاریابی آنها هستیم ، چه برای راه اندازی مطبوعات ، کنفرانس ها و رویدادها یا فعالیت های تبلیغاتی مصرف کنندگان.

با توجه به اینکه انتظار می رود Covid-19 تا سال ۲۰۲۱ هزینه های بازاریابی موجود را تحت تأثیر قرار دهد و بسیاری از کشورها هنوز تحت محدودیت های شدید مسافرتی هستند ، احتمالاً تجربه های مجازی – به یک شکل یا شکل دیگر – برای ماندن در اینجا هستند. با این حال ، به جلو حرکت می کنیم ، ما انتظار داریم که استفاده از برند ها از فناوری پیچیده تر شود ، به خصوص که نوآوری در این زمینه با سرعت ادامه می یابد.

در آینده ، هر دو مصرف کننده B2C و B2B انتظار یک تجربه مجازی بی عیب و نقص را دارند ، به همان روشی که یک رویداد حضوری اجرا می شود – ما شاهد ارزش تولید و خلاقیت بیشتری هستیم که توسط بسیاری از راه حل های جدید هدایت می شود. ما همچنین انتظار داریم که تجربیات مجازی حتی پس از از سرگیری تجربه های زنده باقی بماند و به شرکت کنندگان این امکان را می دهد که به گونه ای احساس راحتی کنند.

محور سلامت و تاثیر در تبلیغات و بازاریابی

۲۰۲۰ سالی بود که مردم مجبور شده اند بیش از هر زمان دیگری درباره سلامتی خود فکر کنند. Covid-19 نه تنها بهداشت و بهداشت خانه را در کانون توجه قرار داده بلکه بر نحوه بررسی سلامت روان و عاطفه و اهمیت سیستم ایمنی بدن نیز تأثیر بسزایی داشته است.

در نتیجه ، بسیاری از مارک ها تمرکز خود را بر روی محصولات جدید مرتبط با سلامتی قرار داده اند که هدف آنها بهبود رفاه مشتری است و برخی دیگر بر روی تبلیغ پیام ها پیرامون مواد موجود در سلامتی و سلامتی یا خواص موجود در محصولاتشان هستند. در طی همه گیری ، نیلسن تشخیص داد که رفتار مصرف کننده درمقابل سلامتی به دو دسته جداگانه تقسیم می شود: خرید فعال سلامت فکر (خرید محصولات پیشگیری از سلامتی و سلامتی) و مدیریت سلامت واکنش پذیر (خرید وسایل محافظتی مانند ماسک و ضد عفونی کننده). بازاریاب ها باید کمپین ها و برنامه های متناسب با این برنامه را در سال ۲۰۲۱ وفق دهند.

کیت کاکس ، مدیر اجرایی ، بری لینو ، اظهار داشت که بخشی از جنون سال ۲۰۲۰ در تلاش بود پیش بینی کند که گروه های مختلف در بخش بهداشت به کدام سمت می روند. به عنوان مثال ، زمان مناسبی برای راه اندازی ضد عفونی کننده دست بوده است ، اما نه یک مخلوط سرفه – به دلیل فاصله گرفتن از اجتماع ، این گروه ضربه بزرگی را متحمل شده است. درمان های وروکا نیز کاهش یافته است ، اما سایر درمان های “اختیاری” افزایش یافته است. به عنوان مثال ، درمان های جرم گوش.

دسته بندی ها کنار بگذارند ، در سال ۲۰۲۱ انتظار داریم که قدرت برند در درجه اول و مهمترین باشد. با برند معتبر که بر آن تسلط دارند زیرا یافتن آنها آسان ، تشخیص آسان و خرید آنها آسان است.

برند های موفق در تلاش برای دستیابی به در دسترس بودن فیزیکی گرانبها ، نوآوری خود را در زمینه دیجیتال / مستقیم برای مقابله با / آمازون تسریع می کنند و راه های جدیدی برای دستیابی به مشتریانی که نمی خواهند از فروشگاه های محلی خود بازدید کنند پیدا می کنند.

یک نکته اساسی برای آژانس ها این است که اطمینان حاصل کنند آنها از این توانایی ها در زره پوش خود برخوردار هستند و می توانند از مشتری ها با هر لباسی پشتیبانی کنند ، و همچنین به چالش ها و فرصت های مشابه واکنش نشان دهند.

در حالی که تنها شجاع ترین افراد تلاش می کنند تا پیش بینی کنند که چه چیزی ممکن است در سال ۲۰۲۱ برای همه ما پایین بیاید ، ما می توانیم اطمینان داشته باشیم که مهارت های بسیار مورد اشاره و چابکی و سازگاری همچنان برای صنعت بازاریابی حیاتی هستند زیرا ما به مشتریان کمک می کنیم تا بتوانند حرکت کنند آینده ای نامشخص

کت دیویس ، مدیر بازاریابی گروهی ، Mission Group و Krow Group

 

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار

داو، هنکل و کراتون ردپای کربن چسب های ذوب داغ را کاهش دادند

منتشر شده

در

شرکت هنکل بازیافت بسته بندی

Dow، Henkel Adhesive Technologies و Kraton Corporation ظاهراً ردپای کربن دو فرمول چسب داغ هنکل را برای بسته‌بندی نهایی کاهش داده‌اند.

در مقایسه با محصولات قدیمی، فرمول‌های TECHNOMELT SUPRA 100 LE و TECHNOMELT SUPRA 106M LE که با جایگزین‌های مبتنی بر زیست طراحی شده‌اند، گفته می‌شود که ردپای کربن گهواره به دروازه چسب‌ها را تا ۲۵ درصد کاهش می‌دهد. تا حدی، این به فناوری استر رزین REvolution Kraton نسبت داده می شود.

REvolution یک پلت فرم فناوری است که برای افزایش عملکرد رنگ و پایداری اکسیداتیو در چسب‌کننده‌های مبتنی بر زیست طراحی شده است – در این مورد، SYLVALITE 2200 Kraton. با ادعای جایگزینی پایدار برای محصولات مبتنی بر فسیل، تنظیم‌کننده‌ها را قادر می‌سازد تا محتوای مبتنی بر زیستی خود را افزایش دهند و کاهش دهند. ردپای کربن آنها

این با الاستومرهای پلی اولفین AFFINITY GA Dow ترکیب شده است که به دنبال بهبود عملکرد بسته بندی در دماهای شدید هستند.

ظاهراً فرمول‌های TECHNOMELT با انتشار کمتر همچنان همان عملکرد و ویژگی‌های ایمن مواد غذایی را به عنوان طرح‌های قدیمی ارائه می‌دهند. این نمونه کارها شامل سایر فرمولاسیون های زیستی و فرمولاسیون های چسب ذوب داغ با دمای پایین می باشد.

TECHNOMELT SUPRA 100 LE و TECHNOMELT SUPRA 106M LE نیز بدون هزینه اضافی برای مشتریان فعلی عرضه می شوند. این امر به سرمایه گذاری هنکل، کراتون و داو در فرمولاسیون های انتشار کربن کمتر در تلاش برای افزایش دسترسی به راه حل ها و پاسخگویی به تقاضای مصرف کنندگان برای بسته بندی های پایدار نسبت داده می شود.

Minco van Breevoort، رئیس شرکت Kraton Pine Chemicals گفت: “در Kraton، ما اهمیت پایداری در بازارهای چسب و بسته بندی امروزی را درک می کنیم.” «تامین هنکل با فناوری REvolution و چسباننده‌های مبتنی بر زیستی نشان‌دهنده تعهد دیرینه ما به راه‌حل‌های نوآورانه‌ای است که نیازهای مشتریان را برآورده می‌کند و اثرات زیست‌محیطی را کاهش می‌دهد. ما افتخار می کنیم که انتقال به سمت راه حل های چسب و بسته بندی پایدار را هدایت می کنیم.

اولا هوپ، رئیس بخش پایداری فناوری‌های چسب هنکل، ادامه داد: «هنکل تلاش‌ها را برای راه‌حل‌های پایداری که کاهش انتشار، دایره‌ای و ایمنی را ارتقا می‌دهند، رهبری می‌کند. «پایداری تنها مسئولیت ما در قبال نسل‌های آینده نیست، بلکه بخشی جدایی‌ناپذیر از موفقیت بلندمدت ما به عنوان یک شرکت است. با همکاری با Kraton و Dow، می‌توانیم راه‌حل‌های انتشار کمتری ارائه دهیم و اولویت‌های صنعتی جدیدی را ایجاد کنیم.

هیلی لوری، مدیر جهانی پایداری در داو، افزود: «ما به قدرت همکاری با شرکت‌های همفکری که ارزش‌ها و جاه‌طلبی‌های داو را به اشتراک می‌گذارند، باور داریم. با هنکل و کراتون، ما فقط در حال ایجاد همکاری نیستیم، بلکه یک اکوسیستم پایدار ایجاد می کنیم. ما مفتخریم که سابقه همکاری با سایر رهبران صنعت را برای ایجاد تغییر و ایجاد ارزش برای مشتریان ایجاد می کنیم.

در سال ۲۰۲۲، TECHNOMELT Supra ECO هنکل، یک چسب ذوب داغ «کربن منفی»، نامزد دریافت جایزه پایداری در بخش آب و هوا شد. این راه حل ادعا می کرد که حداقل ۳۷۲ تن CO2 در هر سال صرفه جویی می کند – گفته می شود که برابر با جبران کربن بیش از ۶۱۰۰ نهال درخت است که در طول یک دهه رشد کرده اند.

از آن زمان، H.B. فولر در LabelExpo Europe شرکت کرده است تا مجموعه ای از چسب های حساس به فشار را به نمایش بگذارد که از نظر او می تواند به مشتریان در کاهش انتشار کربن کمک کند. اینها شامل Swiftmelt Earthic 9010E، PSA ذوب داغ «تقریباً صفر CO2» و Swifttak PS 8405 مبتنی بر آب است.

ادامه مطلب

اخبار

Origin و IMDvista سیستم تولید درپوش و بسته‌بندی PET را دنبال می‌کنند

منتشر شده

در

بسته‌بندی PET

Origin Materials و IMDvista با هدف باز کردن قفل طراحی برای بازیافت بطری‌ها، یک مشارکت استراتژیک با هدف قرار دادن اولین سیستم تولید درپوش PET در مقیاس تجاری در جهان ایجاد کرده‌اند.

در یک تلاش مشترک بیش از دوازده ماه، این شرکت‌ها برای توسعه یک سیستم تولید «با توان عملیاتی» برای درپوش‌ها و بسته‌های PET کار کرده‌اند.

درپوش mono-PET Origin ظاهراً می‌تواند عمر مفید محصول را افزایش دهد، قابلیت بازیافت را بهبود بخشد و تولیدکنندگان را قادر سازد تا بسته‌بندی خود را سبک وزن کنند. در عین حال، انتظار دارد که نیازهای بازار جهانی سقف و تعطیلی را که تصور می شود بیش از ۶۵ میلیارد دلار ارزش دارد، برآورده کند.

پس از توسعه، هدف این راه حل دستیابی به ۱۰۰٪ قابلیت بازیافت برای بطری های PET، هم بدنه و هم درپوش آنها بود. بهبود فرآیند بازیافت پس از مصرف کننده و به تولیدکنندگان بسته بندی کمک می کند تا در عین بهبود عملکرد خود، برای بازیافت و دایره ای بودن طراحی کنند.

در حال حاضر توسعه یک خط تولید در حال اجرا امیدوار است که «مشکل‌ترین چالش‌های پایداری را حل کند» و به انتقال صنعت بسته‌بندی به موادی با تفکر پایداری کمک کند.

جان بیسل، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Origin Materials گفت: «بهترین شرکای تولیدی در کلاس مانند IMD در حال ارائه زیرسیستم‌هایی برای خط تولید ما هستند. ما با هم کاری را انجام می دهیم که هیچ کس قبلاً انجام نداده است: ما در حال ساختن اولین سیستم تولید کلاهک و بسته شدن PET در مقیاس تجاری در جهان هستیم.

«سیستم پرتوان ما به ما این امکان را می دهد که بازیافت، پایداری و مزایای عملکرد کلاهک و راه حل بسته شدن PET خود را به دنیا بیاوریم. ما قصد داریم بسیاری از این خطوط تولید را به صورت آنلاین عرضه کنیم، نه تنها برای اینکه بسته بندی نوشیدنی را بهتر و کاملاً قابل بازیافت کنیم، بلکه ظروف تقریباً از هر نوع.

“IMD شریک بسیار خوبی برای Origin است زیرا ما اولین خط تولید خود را می سازیم. آنها یک رهبر جهانی در سیستم های تست پرسرعت هستند که دفتر مرکزی آن در سوئیس با مکان هایی در سراسر جهان از جمله ایالات متحده، آلمان و تایوان با سیستم های در حال استفاده در هر قاره قرار دارد.

سیستم‌های دوربین پیشرفته آن‌ها هزاران بسته را در دقیقه بازرسی می‌کنند و به ما توانایی بازرسی میلیاردها کلاه در سال را می‌دهند. ما هیجان زده هستیم که با IMD همکاری می کنیم و از مشارکت آنها با راه اندازی اولین سیستم تولید کلاهک و بسته شدن PET سپاسگزاریم.

مارتین گربر، مدیر فروش IMD، ادامه داد: «در پایان روز، بسته شدن PET راه حل مناسبی است. من دلیلی نمی بینم که این تعطیلی موفقیت آمیز نباشد.

“IMD سرمایه گذاری قابل توجهی در حمایت از بازرسی و رسیدگی به سرپوش های PET انجام می دهد و ما می دانیم که این سرمایه گذاری خیلی سریع نتیجه خواهد داد.”

بیسل افزود: “ما مشتاقانه منتظریم تا در غرفه آنها در طول کنفرانس آینده NPE2024 در اورلاندو، فلوریدا، کلاه های PET خود را در کنار تیم IMD نشان دهیم.”

پیش از این، Origin و Avantium پلتفرم های فناوری خود را برای تبدیل بقایای چوب به FDCA – یک بلوک اصلی در تولید PEF – در مقیاس صنعتی ترکیب کردند. این مشارکت به دنبال افزایش منابع PEF و استفاده از آن برای تولید بطری ها، فیلم ها و سایر اشکال بسته بندی بود.

گروه ROTZINGER همچنین سال گذشته دستگاه پرکن و دربندی FLK/VRM خود را معرفی کرد. این عملیات یا یک پرکننده خطی و درپوش چرخشی را در تلاشی برای به حداکثر رساندن انعطاف‌پذیری و کارایی ترکیب می‌کند و می‌تواند متناسب با فرمت‌های مختلف تنظیم شود.

ادامه مطلب

اخبار

داستان بسته بندی نودل جدید Maggi که باعث کاهش پلاستیک می شود

منتشر شده

در

نودل مگی رشته فرنگی خانگی بسته بندی کاغذی بسته بندی پایدار

در اوایل سال جاری، برند Maggi نستله یک قالب بسته بندی جدید را راه اندازی کرد که برای کاهش آلودگی پلاستیکی طراحی شده بود. حالا نودل ها را می توان در خانه در لیوان تهیه کرد، برخلاف اینکه در خود بسته بندی آماده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر، با تیم نستله استرالیا صحبت کردیم.

برای خوانندگانی که ممکن است اطلاعیه اولیه را از دست داده باشند، فکر می کنم ارائه یک نمای کلی از این پروژه مفید باشد. دقیقا چه اتفاقی می افتد؟

Maggi تغییر مثبتی در یک محصول شناخته شده ایجاد کرده است – دوستداران رشته فرنگی را به “BYOM” (مگ خودت بیاور) با نودل ماگی مگی تشویق می کند. با کیک نودلی که مستقیماً در یک کاسه یا ماگ استاندارد خانگی طراحی شده است، نودل ماگی ماگ از بسته بندی پلاستیکی ۸۳ درصد کمتری در هر وعده نسبت به نودل های سنتی مگی کاپ استفاده می کند.

در نستله، ما همیشه به دنبال راه‌هایی برای کاهش استفاده از پلاستیک بکر هستیم. بعد از اینکه متوجه شدیم بسیاری از دوستداران رشته فرنگی ترجیح می دهند به جای لیوان پلاستیکی از نودل خود در کاسه یا لیوان لذت ببرند، در مورد نیاز به بسته بندی فنجان تجدید نظر کردیم.

تحقیقات تایید کرد که بیش از نیمی از استرالیایی ها نودل فوری را در خانه یا محل کار با استفاده از لیوان یا کاسه مصرف می کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، هدف ما ایجاد محصولی است که با حفظ راحتی، جایگزینی پایدار را ارائه دهد.

نستله مکرراً انواع مختلفی از قالب‌های بسته‌بندی را آزمایش می‌کند – از تقویت مواد بازیافتی و قابلیت بازیافت گرفته تا طرح‌های استفاده مجدد. سوال من: چرا “کاهش” برای این پروژه خاص بر خلاف “استفاده مجدد” یا “بازیافت” انتخاب شد؟

ما قصد داریم تا سال ۲۰۲۵ در مقایسه با سال ۲۰۱۸، استفاده از پلاستیک بکر را یک سوم کاهش دهیم. برای کمک به این هدف، ما خودمان را به چالش کشیدیم تا «خارج از فنجان» فکر کنیم که چگونه می‌توانیم همان محصول عالی را در بسته‌بندی جدید و نوآورانه به بهترین شکل ارائه دهیم.

در ترکیب با این قالب بسته بندی جدید، ما همچنین با گنجاندن دستورالعمل های بازیافت روی بسته به دوستداران رشته فرنگی کمک می کنیم تا به درستی بازیافت کنند. هر قسمت از بسته بندی محصول دارای اطلاعاتی است که به مصرف کنندگان کمک می کند تا بدانند آیا بسته بندی قابل بازیافت است یا اینکه باید به محل دفن زباله برود.

پاسخ مصرف کنندگان به این پروژه تاکنون چگونه بوده است؟ و آیا قبل از ایجاد این تغییر تحقیقاتی در مورد مصرف کنندگان انجام شده است؟ در اینصورت، نتایج چطور بود؟

ما می دانیم که استفاده از پلاستیک کمتر در بسته بندی برای مصرف کنندگان اهمیت دارد و این مفهوم به خوبی آزمایش شده است. در حالی که هنوز روزهای اولیه عرضه است، ما شاهد حرکت مثبت هستیم.

چگونه این بسته جدید با اهداف کلی نستله بسته بندی سازگاری دارد؟

در نستله هدف ما این است که تا سال ۲۰۲۵ ۹۵ درصد از بسته بندی های پلاستیکی ما برای بازیافت طراحی شود، بنابراین وقتی لیوان های پلاستیکی بزرگ را از محصول اصلی حذف کردیم، تمرکز خود را بر این داشتیم که اطمینان حاصل کنیم که تمام اجزای بسته بندی باقی مانده برای بازیافت طراحی شده اند – جعبه مقوایی، بسته های پلاستیکی نرم و کیسه طعم دهنده.

آینده نستله از نظر پروژه هایی مانند این چه خواهد بود – آیا کاهش بسته بندی بیشتر در کارت ها وجود دارد؟

همانطور که ما برای آینده ای بدون ضایعات کار می کنیم، تیم های ما به بررسی این موضوع ادامه خواهند داد که چگونه بسته بندی هوشمندانه و مواد خلاقانه طراحی شده می توانند نقش داشته باشند، بدون اینکه کیفیت، طعم یا هزینه را به خطر بیندازند.

ادامه مطلب

Trending

پایگاه خبری چاپ و تبلیغات آنلاین