با ما همراه باشید

بازاریابی

رازهایی از بازاریابی وابسته

منتشر شده

در

آمار مدیریت کسب و کار، برند - بازاریابی فروش ، مدیریت، تبلیغات، چاپ و تبلیغات آنلاین

از یک موتور جستجوگر برای فروش تولیدات خود استفاده کنید.

۱-۴- چرا همیشه نتایج حاصل از موتورهای جستجو بر نتایج حاصل از لینکهای پیشتیبانی غالب است؟

امروزه چیزی مثل «ناهار رایگان» معنا دارد. اگر کسی به شما میگوید که فلان چیز مجانی است، اطمینان حاصل کنید که شما را مسخره نمیکند. اگر به شما معاملهای پیشنهاد شود که ارزشی ندارد، اما اگر ۳۰۰ ساعت صرف آن کنید به پول میرسید، آیا این رایگان است؟ بدتر از آن، شما برای این ۳۰۰ ساعت حداقل دست مزد را دریافت کرده اید.

در بهترین وضعیت، شما میتوانستید اقدامی موثر در تجارت خود انجام دهید که درآمد ده برابر آن حداقل دستمزد بود. پس اصلاً به این حرفها (درآمدزایی از معاملهای رایگان) گوش ندهید، حتی اگر این معامله توسط موتورهای جستجوگر پیشنهاد شود، هزینهای دارد و زمان شما ارزشمند است.

حال با این پیش زمینه در ذهن، موضوعی با عنوان «معامله نسبتاً ارزان تر» نیز وجود دارد. اگر این معامله کمی وقت شما را صرف میکند تا جستجوی شما را با موتورهای جستجوگر بهنیه سازد و نتیجه آن انجام یک معامله کاملاً سازمان یافته باشد، خوب، وقت را از دست ندهید. شما باید از موتورهای جستجوگر بهنیه سازد برای کار خود استفاده کنید.

معمولاً، معاملاتی که از موتورهای جستجوگر نشات میگیرند بسیار ارزان از آب در میآیند. به جای زمان، این موتورهای جستجوگر، کمی مطالب مرتبط جمع آوری میکنند. مطالبی که از عبارات معروف استفاده میکنند و با تعدادی از لینکها در مبادله هستند. در این صورت شما میتوانید سیل دائمی صدها بازدید کننده را به سوی سایت خود هدایت کنید.

اگر درآمد شما تنها صرف هزینه میشود، مخارج این معاملات نسبتاً از مخارج «پرداخت با هر کلیک» ارزان تر است و میتواند چندین دلار از هر بازدیدکننده نصیب شما سازد.

به غیر از ارزان بودن، معامله سازمان یافته موتور جستجوگر، مزیتهای دیگری نیز دارد، یک مزیت مشخص آن است که شما نیاز ندارید تا برای بررسی جریان معامله خود از ترس این که مبادا از بودجه شما فراتر رود، زمان صرف کنید. با PPC شما باید به طور پیوسته، حساب «عبارات تبلیغاتی» و دیگر حسابهای PPC را چک کنید تا مشخص شود آگهی شما چگونه کار میکنند. با معامله سازمان یافته موتور جستجوگر وضعیت چنین نیست.

و هر چه شما زمان کمتری به تفکر و بررسی و تولید درآمد اختصاص دهید، سود بیشتری از هر بازدید کننده عایدتان میشود. اگر تمام روز را به تماشا و بررسی آمار و ارقام بپردازید و فکر کنید که با این کار سود بدست میآید، خواهید دید که مبلغ اضافه شدهای به دستمزد خود نخواهید داشت.
یکی از ویژگیهای مثبت موتورهای جستجوگر این است که تمایل دارند برای بهتر شدن تغییر کنند. به همین دلیل است که بسیاری کارشناسان اصرار دارند که این موتورهای جستجوگر خیلی بهتر از لینکهای پشیتبانی تغییر و گسترش مییابند. حتی اگر این لینکها در یک موتور جستجوگر قرار داشته باشند.

مردم نسبت به آنچه که حالت تبلیغاتی داشته باشد، با شک و ظن مینگرند. در مقابل، اگر سایت شما در گوگل، اولین سایتی باشد که بدون پشتیبانی جلو میآید. خواهید دید که تنها به این خاطر، اعتبار و غیرقابل تصوری مییابید.

در پایان، مزیت اصلی معاملات سازمان یافته موتورهای جستجو گفته نشده است:

درجه و مرتبه بالا تمایل دارد درجات و مراتب بالا به وجود آورد. یعنی اگر شما جایگاه برتر خود را در بعضی زمینه ها، در گوگل حفظ کنید، این شانس وجود دارد که بسیاری سایتها به شما بپیوندند و شما را به عنوان «قدرت بزرگ» در حوزه خود قلمداد کنند.
این امر جایگاه برتر شما را تحکیم میکند و هم چنین باعث پیشرفت آن در دیر زمینهها میشود. بدین ترتیب، موقعیتها و مراتب بالای موتورهای جستجوگر میتواند مراتب برتر موتورهای جستجوگر را سبب شود.

و اکنون شما آن را بدست آوردید: سود کلان با استفاده از معاملات سازمان یافته موتورهای جستجوگر و با انتخاب گزینههای معروف مانند «پرداخت با هر کلیک».

حتی اگر این معاملات کاملاً رایگان نباشد، حداقل از نظر زمان به نفع شماست و ممکن است از بسیاری روشهای یدگر درآمدزایی ارزان تر باشد. نه تنها این روش بهتر از «لینکهای پشتیبانی»، قسمتهای مختلف را پوشش میدهد بلکه سرچشمه معاملات بعد خواهد بود و نسبتاً هزینه آن کمتر است.

۲-۴- چگونه سایتهای وابسته ساخت و در لیست نتایج موتورهای جستجوگر در مراتب بالا قرار گرفت.

رسیدن به مراتب بالا در موتورهای جستجوگر ممکن است کار شاقی به نظر رسید. در حقیقت ممکن است از کسی که سرمایه زیادی ندارد پرسیده باشید که چگونه میتوان از این روش شرکتهای بزرگ و رقبای سرنشان را از گود خارج کرد.

در واقع آیا اصلاً چنین چیزی ممکن است؟ و یا تنها دامی است که واسطهها برای اغوای شما گسترده اند؟
«بله، شما هم میتوانید طی ۲۴ ساعت در گوگل به جایگاه نخست برسید!»

همه ما این جمله و جملاتی نظیر این را نشیده ایم.

خبر خوبی برای شما دارد: «کسب جایگاه نخست در گوگل کار یک شبهای نیست. و این چیز خوبی است. به عبارت دیگر، دیگر بازاریابان میتوانستند از این حقه استفاده کنند تا به آسانی از شما جلو بیفتند. در عوض، رسیدن به جایگاه نخست در موتورهای جستجو، یک فرآیند آرام اما منطقی است. و کل جریان کار با ظهور سایت وابسته شما آغاز میشود.

ممکن است در ابتدا، متوجه این موضوع نباشد اما ایجاد یک سایت وابسته –برخلاف فروش تمامی کالاهایتان- امتیازاتی در اختیار شما قرار میدهد که کسانی که خود تولیداتشان را میفروشند از آن بی بهره اند. پیش از هر چیز، این روش به شما اجازه میدهد تا کل سایت را پیرامون یک موضوع به سرعت متمرکز کنید. این مسئله مهم است؟

یک دلیل ساده این است که وب سایت شما با دقت فراوان پیرامون یک موضوع خاص متمرکز شده است و بهتر میتواند در موتورهای جستجو فهرستبندی شود.

اگر به عنوان مثال، سایت شما تودهای از ۳۵ صفحه فروش مختلف با موضوعات نامرتبط با یکدیگر باشد، این سات به خوبی طبقهبندی نمیشود.
از طرف دیگر هم، اگر سایت شما فقط شامل اطلاعاتی مربوط به نوع خاصی سس باشد، تنها میتواند با کلماتی که منحصراً مربوط به آن است، فهرستبندی شود.

حالا، علاوه بر آنچه که در بالا گفته شد (که سایتهای وابسته میتوانند به خوبی در موتورهای جستجوگر طبقهبندی شوند) مهم است تاکید کنیم که شما باید حوزه مربوط به سایت خود را تا آنجا که مربوط به فعالیتهای علمی میشود، محدود کنید. به علاوه، زمانی که شما کالاهایی را میفروشید که خود تولید میکنید، باید از مطالبی نیز استفاده کنید که خود نوشته اید (و یا شخص دیگری را برای این کار گماشته اید).

مقالات جمع شده از آگهیها و جاهای مختلف، مطالب کپی شدهای هستند و بعید است بتوانند در انجام بهتر کار در موتورهای جستجو به شما کمک کنند.

هر چند، با آنچه که گفته شد، راههای بسیاری وجود دارد که به کمک آنها شما میتوانید به سرعت اطلاعات مربوط به کالاهای وابسته خود را ایجاد و شرح و بسط دهید.

یک راه معمول برای این کار این است که بخشی متشکل از ۱۰ کالای برتر به وجود آورید و در آن میتوانید مختصری راجع به آنها توضیح دهید.
اگر تاکنون از آن کالاها استفاده نکرده اید، لزومی ندارد که ادعا کنید این کار را کرده اید. آنچه که باید انجام دهید این است که به طور خلاصه نکات را ذکر کنید (و توضیح دهید که مشغول انجام چه کاری هستید) و بعضی عبارات را که حاکی از رضایت مشتریان است ضمیمه آن کنید. این کار به شما اجازه میدهد تا شرح کوتاهی از خدمات خود در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهید، شرحی که تنها مضمون سایت شما به شمار میرود. از دیگر راههای بهبود فهرست و موتور جستجوگر، خرید متون مربوط، متمرکز و منحصر به فرد (یعنی مثالات، گزارشات و غیره) و استفاده از آنها در سایت خودتان است.

به عنوان مثال، شما میخواهید پیرامون موضوعی، به جستجوی لغوی بپردازید، واژگان کلیدی بیابید که سوالات بسیاری همراه با آنهاست (اما سایتهای زیادی ندارند که به گوگل برگردد) و یک شبه نویسنده در elance.com استخدام کنید تا برای هر کدام، مقالهای مفید بنویسد.
هر زمان که تصمیم گرفتید تا برای سایت خود از طریق معاملات کسب درآمد کنید، این نکته را به خاطر آورید: شما نمیتوانید، یک شبه به بالاترین مرتبه در گوگل برسید. این امر به سادگی محقق نمیشود. شما میتوانید این کار را انجام دهید اما باید کار کنید.

و وقتی سرانجام توانستید به آن درجه برسید و جریان معاملات شروع به گردش کرد. خوشحال خواهید بود که ترفندهای ۲۴ ساعته بیشتر از آنکه واقعیت باشند افسانه اند.

۳-۴- توصیه هایی در زمینه فنون بازاریابی وابسته

اگر میخواهید فروشهای وابسته خود را افزایش دهید، باید چرخ تلاشهای معاملاتی و درآمدزایی خود را ضامن دار کنید. در این جا راههای بسیاری وجود دارد که شما به کمک آنها میتوانید این کار را انجام دهید. میتوانید تبلیغات پستی ارسال کنید، اگر آگهیهای «پرداخت با هر کلیک» استفاده کنید، پلاکاردهای تبلیغاتی علم کنید و …

از بین تمامی این راه ها، استفاده از موتورهای جستجوگر بهینه ساز ممکن است هم از نظر زمانی و هم از نظر مالی مقرون به صرفه است.
با آنچه که گفته شد، احتمالاً با روشهای متنوع درآمدزایی و معامله گری آشنا شده اید.

و روش استفاده از عبارات معروف، واژگان کلیدی، مقالات و لینکها را به خوبی میدانید. این ها، داستان نیستند. شما این فنون را به کار بسته اید و احتمالاً نتیجه هم گرفته اید.

در اینجا، شما تا مشخصاتی را بیابید که بتوانید از آنها برای تقویت نتایج خود استفاده کنید. با بازاریابی وابسته، شما گزینههای جالب بسیاری دارید. من راجع به برخی از آنها در ادامه بخش بحث خواهم کرد.
بگذارید از «موقعیت بازاریابی بر روی شکاف» شروع کنیم:
http://www.nechemarketingOnCrack.com

این نام جالب به بنظر میرسد؟

این روش، روش جدید آندره هانسن برای بازاریابی اینترنتی است و توضیحات قابل قبول تری از این که چگونه میتوان به عنوان یک بازاریاب تولیدات وابسته، درآمد بیشتری کسب کرد، ارائه میدهد.

برخلاف آنچه که ممکن است قبلاً دیده باشید، این روش روش خاصی برای میلیونر شدن بیان نمیکند. و شاید این، بهترین ویژگی آن باشد. بیش از آن که بخواهد «برنامه بزرگی» دهد، به شما میگوید که چگونه در زمان کوتاهی، سایتهای کوچکی بسازید تا سالانه هر کدام درآمد کوچکی برای شما داشته باشند.

یکی از عجیب ترین خصوصیات این روش است که ادعاهایی که گفته شده بی نهایت عقلانی و منطقی به نظر میرسند.

به علاوه، این روش به خوانندگان میآموزند که چگونه موفق شوند و با یک سیستم خطاناپذیر آن موفقیت را ده‎ها بار تکرار کنند. به جای آن که مجموعهای از مطالب و لیستهای بازاریابی اینترنتی پیش پا افتاده ارائه دهد، «موقعیت بازاریابی بر روی شکاف» دستورالعملهای شفاف و مرحله به مرحلهای در اختیار خوانندگان میگذارد تا آخر جریان کار همراه او باقی خواهد ماند.

آندره ادعا میکند که دوست دختر و مادرش توانستند این چنین موفقیت او را تجربه کنند و درآمد ثابتی بدست آورند در حالی که هیچ دانش قبلی از بازاریابی اینترنتی نداشتند.

اما فقط همین نیست.

علاوه بر استراتژی آندره، روشهای دیگری نیز وجود دارند که میتوانید از طریق موتورهای جستجوگر از آنها استفاده کنید. مثلاً، شما یک تالار گفتگو در سایت خود ایجاد میکنید و مردم را تشویق میکنید تا نظرات خود را ارسال کنند. نه تنها این امر کمک میکند تا معاملات دوباره تکرار شوند، بلکه به بازدیدکنندگان اجازه را میدهد تا برای شما مطلب بنویسند و سایت شما بهتر در موتورهای جستجو خود را نشان دهد.
هم چنین شما میتوانید متونی بنویسید تا اطلاعات جمع آوری کنید و آنها را به راههای مختلف در سایت خود سر و سامان دهید. به عنوان مثال آقای راتز آفارون، اطلاعات را از Amazon جمع آوری میکند و آنها را در سایت شما و بر حسب شرایط نشان میدهد.

شما میتوانید متونی از این قبیل را که به طور خودکار جمع آوری و یا به شیوهای منحصر به فرد نمایش داده میشوند را خریداری و یا تولید کنید.

دفعه بعد که گوگل سایت شما را طبقه بندی کرد به این موضوع توجه نمیکند و شما توقع دارید که تغییر در جایگاه فهرست موتور جستجوگر را به عنوان نتیجه ببینید.

زمانی که این موضوع مطرح شد، شما گزینههای بسیاری برای ارتقا جایگاه خود در فهرست موتور جستجوگر دراید، و انجام این کار اغلب بسیار ارزان تر از معاملات «پرداخت با هر کلیک» است.
پس بعضی از روش های گفته را با هم ادغام و در معاملات خود از آنها استفاده کنید.

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار

مزایای کار با آژانس بازاریابی هوش مصنوعی

منتشر شده

در

هوش مصنوعی تبلیغات بازارایابی دیجیتال

کسب و کارهایی که به دنبال رشد برند خود هستند، از همکاری با آژانس های بازاریابی سود خواهند برد، زیرا آنها دانش، منابع و تجربه خود را ارائه می دهند. آنها سطحی از تخصص را به میز ارائه می کنند که به آنها امکان می دهد به کسب و کارها کمک کنند تا مشتریان خود را بهتر درک کنند، روندهای نوظهور را کشف کنند، از تکنیک ها و فناوری های جدید استفاده کنند و استراتژی های مؤثرتری بسازند.

علاوه بر این، آژانس های بازاریابی می توانند یک برنامه بازاریابی ایجاد کنند که به طور خاص برای نیازهای شما طراحی شده است. آنها می توانند جنبه های مختلف بازاریابی، از تحقیقات بازار گرفته تا روابط عمومی را پوشش دهند. با آژانس های بازاریابی هوش مصنوعی، می توانید به همه این قابلیت ها و موارد دیگر دسترسی داشته باشید.

با استفاده از هوش مصنوعی، شرکت‌های بازاریابی هوش مصنوعی می‌توانند از مجموعه داده‌های گسترده‌تر نهایت استفاده را ببرند. به نوبه خود، این به شما این امکان را می دهد که مخاطبان هدف خود را بهتر شناسایی کنید، درک عمیق تری از انگیزه ها، رفتارها و ترجیحات آنها به دست آورید، و بنابراین، کمپین های موثرتری ایجاد کنید که باعث تعامل و فروش می شود.

علاوه بر این، با توجه به اینکه هوش مصنوعی دارای قابلیت‌های اتوماسیون است، این کار می‌تواند به طور موثر حجم کاری شما را کاهش دهد و به شما و تیم شما اجازه می‌دهد تا روی سایر زمینه‌های کسب و کارتان تمرکز کنید.

به عنوان مثال، آژانس‌های بازاریابی هوش مصنوعی می‌توانند از هوش مصنوعی برای خودکارسازی تلاش‌های پیشرو، ایجاد تبلیغات محصول مناسب، مطالعه الگوهای رفتاری در زمان واقعی، شناسایی تأثیرگذاران مرتبط برای کسب‌وکار شما و به‌روزرسانی منظم پایگاه‌های اطلاعاتی مشتریان خود استفاده کنند.

سایر مزایای قابل توجه کار با آژانس بازاریابی هوش مصنوعی عبارتند از:

  • اطلاع رسانی به شما در مورد تصمیمات خود در مورد هزینه تبلیغات
  • مقیاس پذیری پشتیبانی مشتری
  • انجام تلاش‌های هدف‌گیری مجدد شخصی
  • پیدا کردن مشتریان بالقوه
  • اسکن محتوا از چندین پلتفرم برای کمک به ارائه تبلیغات مرتبط تری که باعث افزایش تعامل می شود

آینده بازاریابی، با استفاده از هوش مصنوعی

هوش مصنوعی در حال حاضر به عنوان مخرب در نظر گرفته شده است. محبوبیت فزاینده و پذیرش گسترده آن همچنان نحوه رویکرد کسب‌وکارها، مارک‌ها و بازاریابان را به بازاریابی تغییر می‌دهد و به احتمال زیاد هوش مصنوعی نقش مهمی در شکل‌دهی مجدد چشم‌انداز بازاریابی آینده خواهد داشت. در حالی که مزایای زیادی را ارائه می دهد، ما هنوز تاثیری را که هوش مصنوعی در بازاریابی ایجاد می کند، مشاهده نکرده ایم.

هجوم آژانس‌های بازاریابی هوش مصنوعی به کسب‌وکارها ایده می‌دهد که این فناوری چه کاری می‌تواند برای تقویت رشد آنها انجام دهد. آژانس‌های بازاریابی با استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی و فناوری‌های مرتبط با آن، می‌توانند استراتژی‌ها، کمپین‌ها، محتوا و پیام‌های شما را به سطح بالاتری برسانند.

سوالات متداول

آژانس های بازاریابی هوش مصنوعی چیست؟

آژانس‌های بازاریابی هوش مصنوعی از هوش مصنوعی و سایر فناوری‌های مرتبط استفاده می‌کنند تا کسب‌وکارها را با رویکردی هوشمندانه‌تر و مبتنی بر داده در بازاریابی تجهیز کنند. این آژانس‌ها با ترکیب هوش مصنوعی به شرکت‌ها کمک می‌کنند تا استراتژی‌های بازاریابی مؤثرتری ایجاد کنند، کمپین‌های هدفمندی راه‌اندازی کنند و تجارب بهتری را برای مشتریان ارائه دهند. آژانس‌های بازاریابی هوش مصنوعی همچنین قابلیت‌های تیم بازاریابی شما را تقویت می‌کنند و به آن‌ها اجازه می‌دهند تا بهره‌ورتر و کارآمدتر باشند و به آنها کمک می‌کنند زمان رسیدگی و پاسخ‌دهی را کاهش دهند.

چگونه با آژانس های بازاریابی هوش مصنوعی کار کنم؟

قبل از استخدام یک آژانس بازاریابی هوش مصنوعی، ابتدا باید اهداف بازاریابی خود و نحوه استفاده از قابلیت های مبتنی بر هوش مصنوعی آنها را برای کسب و کار خود شناسایی کنید. سپس باید در مورد آژانس های بازاریابی هوش مصنوعی تحقیق کنید و به خدمات اصلی، تخصص ها، شایستگی های اصلی، تجربه با هوش مصنوعی و سوابق آنها توجه ویژه ای داشته باشید. علاوه بر این، باید قیمت آنها را بررسی کنید تا ببینید آیا با بودجه شما مطابقت دارد یا خیر.

آژانس‌ها چگونه از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی استفاده می‌کنند؟

آژانس های بازاریابی هوش مصنوعی از چنین فناوری هایی برای کشف بینش های ارزشمند مشتری استفاده می کنند که می تواند برای ایجاد کمپین های هدفمند و سفارشی تر استفاده شود. آنها همچنین از قابلیت های اتوماسیون هوش مصنوعی برای خودکارسازی کارهای تکراری و بهینه سازی گردش کار بهره می برند. علاوه بر اینکه به آنها اجازه می‌دهد رویکردی دقیق‌تر برای شخصی‌سازی داشته باشند، هوش مصنوعی همچنین به این آژانس‌ها اجازه می‌دهد تا تحلیل‌های پیش‌بینی‌کننده را برای پیش‌بینی نتایج آینده و نیازها و رفتار مشتریان شما انجام دهند.

هوش مصنوعی چگونه می تواند به تغییر کسب و کار کمک کند؟

با هوش مصنوعی، می‌توانید فرآیندهای کسب‌وکار خود را بهینه کنید، عملیات‌های خود را سریع‌تر مقیاس دهید، از حجم وسیعی از داده‌ها برای کشف گرایش‌ها و بینش‌ها استفاده کنید، پیام‌های مناسب را ارائه دهید، تجزیه و تحلیل رقابتی کارآمدتری انجام دهید، و فرآیندهای تصمیم‌گیری را با استفاده از ویژگی‌های پیشرفته هوش مصنوعی به عنوان اتوماسیون و خودکارسازی انجام دهید.

تجزیه و تحلیل پیش بینی امروزه کاربردهای رایج هوش مصنوعی در بسیاری از مشاغل عبارتند از:

  • چت ربات ها
  • تولید محتوا
  • محتوای پیشگو و هدفمند
  • تشخیص تصویر

هوش مصنوعی در بازاریابی روی چه صنایعی بیشترین تأثیر را خواهد داشت؟

هوش مصنوعی در بازاریابی احتمالاً بیشترین تأثیر را بر صنایعی خواهد داشت که برای فرآیندهایی مانند تصمیم گیری و تعامل با مشتری به شدت به داده ها متکی هستند. اینها شامل خرده فروشی، مراقبت های بهداشتی، بازاریابی، امور مالی و تحقیقات دارویی است.

ادامه مطلب

اخبار

آژانس بازاریابی هوش مصنوعی چیست؟

منتشر شده

در

هوش مصنوعی صنعت تبلیغات دیجیتال بازاریابی

به عبارت ساده، آژانس بازاریابی هوش مصنوعی شرکتی است که از هوش مصنوعی و فناوری‌های مرتبط با آن، مانند یادگیری ماشینی و تجزیه و تحلیل، و همچنین ابزارهای اتوماسیون و نرم‌افزار هوش مصنوعی برای ایجاد استراتژی‌ها و کمپین‌های بازاریابی مؤثرتر و هدفمندتر استفاده می‌کند. با استفاده از هوش مصنوعی، این آژانس‌های بازاریابی به بازاریابان و کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا رفتارهای مشتریان و روندهای نوظهور را تجزیه و تحلیل کنند و به اولی اجازه می‌دهند مخاطبان خود را بهتر درک کنند و تصمیم‌های تجاری بهتری بر اساس داده‌ها اتخاذ کنند.

و از آنجایی که این فرآیندها به اندازه همتایان سنتی خود از زمان و منابع دیگر استفاده نمی کنند، به کاهش بار کاری تیم های بازاریابی کمک می کنند. علاوه بر این، بینش‌های مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه شده توسط چنین آژانس‌هایی می‌تواند برای ایجاد تبدیل، بهبود تجربیات مشتری و بهینه‌سازی تلاش‌های بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد.

برخی از نمونه‌هایی از هوش مصنوعی که در ابتکارات بازاریابی دیجیتال به کار می‌رود عبارتند از ربات‌های چت، قیمت‌گذاری پویا، شخصی‌سازی دقیق و یادگیری ماشینی برای پیشنهاد تبلیغات برنامه‌ای.

برخلاف آژانس بازاریابی سنتی، یک آژانس بازاریابی هوش مصنوعی از هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی و سایر ابزارهای مولد برای ایجاد استراتژی ها و محتوا برای کسب و کارها استفاده می کند و به کسب و کارها کمک می کند تا در منابع صرفه جویی کنند و در عین حال به خروجی های با کیفیت و موثر دسترسی داشته باشند.

ابزارهای آژانس بازاریابی هوش مصنوعی

ابزارهای هوش مصنوعی برای آژانس هایی که به دنبال ارائه راه حل های پیشرفته به مشتریان خود هستند ضروری شده اند. این ابزارها نه تنها کارایی را افزایش می‌دهند، بلکه بینش عمیق‌تر و استراتژی‌های بازاریابی شخصی‌تر را نیز ارائه می‌کنند. در اینجا کاوشی از ابزارهای کلیدی بازاریابی هوش مصنوعی و نقش‌های حیاتی آن‌ها، که توسط مطالعات موردی مرتبط و روندهای صنعت پشتیبانی می‌شود، آورده شده است:

ابزارهای تجزیه و تحلیل و سئو مبتنی بر هوش مصنوعی:

مثال: قابلیت های هوش مصنوعی SEMrush برای SEO و تجزیه و تحلیل بازار. آژانس هایی مانند SmartSites از این ابزارها برای استراتژی های سئو مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می کنند و آنها را قادر می سازد تا روندهای بازار را پیش بینی کرده و محتوا را به طور موثر بهینه کنند.
اهمیت: این ابزارها تجزیه و تحلیل پیش‌بینی‌کننده، تحلیل روند، و بینش عمیق در مورد رفتار مصرف‌کننده را ارائه می‌دهند که برای ایجاد استراتژی‌های هدفمند سئو ضروری است.

چت بات ها و خدمات مشتری مبتنی بر هوش مصنوعی:

مطالعه موردی: استفاده Influencer Marketing Hub از ChatGPT-4 برای تعامل و پشتیبانی با مشتری. این ابزار زمان پاسخگویی را به میزان قابل توجهی کاهش داده و تعامل مشتری را بهبود بخشیده است.
اهمیت: چت ربات‌های هوش مصنوعی پشتیبانی فوری و ۲۴ ساعته از مشتری را ارائه می‌کنند، تجربه کاربر را افزایش می‌دهند و منابع انسانی را برای کارهای پیچیده‌تر آزاد می‌کنند.

هوش مصنوعی برای ایجاد و شخصی سازی محتوا:

مثال: ابزارهایی مانند جاسپر (جارویس سابق) برای تولید محتوای خلاقانه و شخصی سازی شده در مقیاس استفاده می شود.
اهمیت: این ابزارها به ایجاد حجم زیادی از محتوای شخصی‌شده به سرعت کمک می‌کنند، که برای کمپین‌هایی که بخش‌های متنوع و پویا مشتری را هدف قرار می‌دهند، بسیار مهم است.

ابزارهای رسانه اجتماعی مبتنی بر هوش مصنوعی:

مطالعه موردی: رویکرد متمرکز بر تنوع Sociallyin از ابزارهای هوش مصنوعی سود می‌برد که روند رسانه‌های اجتماعی و جمعیت‌شناسی مخاطب را تجزیه و تحلیل می‌کند و اطمینان می‌دهد که محتوای آنها با مخاطبان متنوع طنین‌انداز می‌شود.
اهمیت: ابزارهای هوش مصنوعی در رسانه‌های اجتماعی به درک اولویت‌های مخاطب، بهینه‌سازی زمان‌بندی پست‌ها و شخصی‌سازی محتوا برای تعامل بهتر کمک می‌کنند.

تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده برای بهینه سازی کمپین:

مثال: فناوری تشخیص کلاهبرداری مبتنی بر هوش مصنوعی NeoReach. این ابزار به ارزیابی اعتبار اینفلوئنسرها، اطمینان از مشارکت اینفلوئنسرهای معتبر و مؤثر کمک می کند.
اهمیت: تجزیه و تحلیل پیش‌بینی‌کننده، آژانس‌ها را قادر می‌سازد تا نتایج کمپین را پیش‌بینی کنند، تخصیص بودجه را بهینه کنند و بازگشت سرمایه را افزایش دهند.

پلتفرم های ایمیل مارکتینگ خودکار:

مطالعه موردی: استفاده WEBITMD از ابزارهای بازاریابی ایمیلی مبتنی بر هوش مصنوعی مانند Klaviyo برای ایجاد کمپین های ایمیل شخصی.
اهمیت: این پلتفرم‌ها تلاش‌های بازاریابی ایمیلی را خودکار و شخصی می‌کنند که منجر به نرخ تعامل و تبدیل بالاتری می‌شود.
هوش مصنوعی برای هدف گذاری تبلیغات و تبلیغات برنامه ای:

مثال: راه حل ایمنی برند مبتنی بر هوش مصنوعی Viral Nation، Viral Nation_Secure، قرار دادن تبلیغات هدفمند و ایمن را تضمین می کند.
اهمیت: هوش مصنوعی در تبلیغات به هدف گذاری دقیق، بهینه سازی هزینه تبلیغات و بهبود اثربخشی کلی تبلیغات دیجیتال کمک می کند.
سیستم های CRM پیشرفته با هوش مصنوعی:

مطالعه موردی: آژانس‌ها از CRMهای تقویت‌شده هوش مصنوعی برای بینش عمیق‌تر مشتری و استراتژی‌های بازاریابی شخصی‌سازی شده استفاده می‌کنند.

اهمیت: این سیستم‌ها دید جامعی از تعاملات مشتری ارائه می‌دهند و رویکردهای بازاریابی مؤثرتر و شخصی‌شده‌تری را ممکن می‌سازند.
گسترش کاربردهای هوش مصنوعی در آژانس های بازاریابی:

اتوماسیون و تعدیل محتوا: اتوماسیون مبتنی بر هوش مصنوعی وظایف تکراری را ساده می کند و به تولید محتوا کمک می کند، اگرچه برای خلاقیت و شخصی سازی به نظارت انسانی نیاز دارد.

تست تسریع شده: هوش مصنوعی آزمایش همزمان A/B چندین عنصر را قادر می‌سازد و روند شناسایی استراتژی‌های موثر را سرعت می‌بخشد.

CRM مبتنی بر هوش مصنوعی: در ترکیب با CRM، هوش مصنوعی بینش دقیقی در مورد رفتارها و ترجیحات مشتری ارائه می دهد و به توسعه استراتژی های بازاریابی هدفمند کمک می کند.

تبلیغات دیجیتالی پیشرفته: نقش هوش مصنوعی در پلتفرم‌های تبلیغات دیجیتالی مانند گوگل و فیس‌بوک امکان هدف‌یابی تبلیغات مرتبط‌تر و بهبود نتایج کمپین را فراهم می‌کند.

ابزارهای آژانس بازاریابی هوش مصنوعی نه تنها کارایی آژانس‌های بازاریابی دیجیتال را افزایش می‌دهند، بلکه در هدایت نوآوری، شخصی‌سازی و تصمیم‌گیری استراتژیک نیز نقش اساسی دارند. این ابزارها نحوه درک و تعامل آژانس ها با مخاطبان خود را تغییر می دهند و منجر به کمپین های بازاریابی موفق تر و تأثیرگذارتر می شوند. با توجه به اینکه ۶۱٫۴ درصد از بازاریابان در حال حاضر از هوش مصنوعی استفاده می کنند و ۵۴٫۵ درصد پتانسیل آن را برای تقویت تلاش های بازاریابی به رسمیت می شناسند، ادغام هوش مصنوعی در استراتژی های بازاریابی به طور فزاینده ای برای رقابتی ماندن در چشم انداز دیجیتال ضروری می شود.

ادامه مطلب

اخبار

۱۰ بهترین آژانس بازاریابی هوش مصنوعی برای سال ۲۰۲۴ – قسمت دوم

منتشر شده

در

بازاریابی اینترنتی- بازاریابی-روانی-اصول-بازاریابی-موفق-تکنیک-های-بازاریابی-تبلیغات-و-بازاریابی-اخبار-چاپ-و-تبلیغات-اخبار-تبلیغات

آیا ما برای آینده ای آماده هستیم که هوش مصنوعی مشتریان شما را بهتر از شما بشناسد؟ طلوع هوش مصنوعی در بازاریابی فقط نزدیک نیست. در حال حاضر اینجاست به طور گسترده ای به دست آورده است و پیش بینی می شود روشی را که کسب و کارها و بازاریابان به بازاریابی روی می آورند تغییر دهد. پیش‌بینی می‌شود که استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی در سال‌های آینده رشد کند و تخمین زده می‌شود تا سال ۲۰۲۸ به یک بازار ۱۰۷.۵ میلیارد دلاری تبدیل شود.

TL;DR: دلایل کلیدی که به آژانس های بازاریابی هوش مصنوعی نیاز دارید؟

تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده: هوش مصنوعی روند بازار را پیش بینی می کند و ROI را بهینه می کند.
شخصی‌سازی: کمپین‌ها را بر اساس ترجیحات فردی تنظیم می‌کند و تعامل را افزایش می‌دهد.
کارایی و اتوماسیون: صرفه جویی در زمان، تمرکز بر بازاریابی استراتژیک.
بینش مشتری و CRM: درک عمیق مشتری را ارائه می دهد و روابط را تقویت می کند.
تبلیغات و محتوا بهینه شده: تبلیغات و محتوای مرتبط و تاثیرگذار را تضمین می کند.
علاوه بر این، ۸۲ درصد از بازاریابان فکر می‌کنند که هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی نقش مهمی در شکل‌دهی مسیر بازاریابی دارند. کاربردهای متداول هوش مصنوعی در بازاریابی شامل کمک به کسب و کارها در شناسایی مشتریان بالقوه و بهبود اثربخشی کمپین هایشان است.

۶٫ GumGum

GumGum راه حل های هوش زمینه ای را ارائه می دهد که برای ارائه کمپین های تبلیغاتی خلاقانه با مکان استراتژیک طراحی شده اند. این کمپین‌های تبلیغاتی برای کمک به کسب‌وکارها در به دست آوردن تصویر بهتر از نام تجاری، ایجاد تعامل و ترویج یادآوری نام تجاری طراحی شده‌اند.

GumGum از یک فناوری بینایی کامپیوتری اختصاصی به نام Verity استفاده می کند که از هوش مصنوعی برای اسکن متن، تصاویر و سایر اشکال محتوا در چندین پلتفرم استفاده می کند. سپس از داده های جمع آوری شده استفاده می کند تا تبلیغات مرتبط با زمینه را در مکان مناسب در زمان مناسب قرار دهد. طبق وب‌سایت GumGum، Verity برای شناسایی «مجموعه کامل سیگنال‌های متنی» طراحی شده است. این فناوری همچنین دارای اعتبار در سطح محتوای MRC است، به این معنی که می تواند همه سیگنال های موجود را در نظر بگیرد، نه فقط سیگنال های متنی.

علاوه بر این، با Verity for Video، برندها می توانند ارزش بیشتری از کمپین های ویدیویی خود دریافت کنند. این ویژگی یک مجموعه داده جامع، از جمله ابرداده عنوان و توضیحات و تجزیه و تحلیل فریم ویدیو را در نظر می گیرد تا KPIها را مانند طرز فکر مصرف کننده و مطلوبیت ایجاد کند. از آنجایی که می‌تواند کمپین‌ها را در سطح ویدیو هدف قرار دهد، برندها می‌توانند تأثیرات خود را به حداکثر برسانند و فرصت‌های بیشتری را برای مقیاس‌بندی کمپین‌های خود کشف کنند.

۷٫ Quantcast

Quantcast از هوش مصنوعی برای ارائه تبلیغات در زمان واقعی و بینش مخاطبان استفاده می کند. این یک هوش مصنوعی و موتور یادگیری ماشینی به نام Ara دارد که می‌تواند از پایگاه داده‌ای از یک تریلیون سیگنال آنلاین پرس و جو کند و به کاربران بینش‌های دقیق تعاملی ارائه دهد. آرای Quantcast همچنین می‌تواند هزاران مدل پیش‌بینی‌کننده را در هر ثانیه یک میلیون بار به دست آورد و به شما بینش‌های بی‌درنگ درباره رفتار مصرف‌کننده ارائه دهد. علاوه بر این، می تواند ۱۰۰۰۰ متغیر را در هر دقیقه به روز کند و به شما امکان می دهد بهترین نتایج ممکن را برای کمپین های خود کشف کنید.

علاوه بر آرا، Quantcast همچنین Q را توسعه داد، یک پلت فرم رفتار مخاطب که برای ناشران طراحی شده است. با Q، ناشران می‌توانند مخاطبان دقیق را شناسایی کنند، داده‌های دقیق و به‌روز شده را به‌طور منظم دریافت کنند، و الگوهای بیش از صد میلیون مقصد وب و تلفن همراه را در روز تشخیص دهند. جدای از ناشران، Quantcast همچنین راه حل های هوشمندی را برای برندها، صنایع و آژانس ها ارائه می دهد. به عنوان مثال، آژانس‌های دیگر می‌توانند از پلتفرم Quantcast برای اعمال داده‌های شخص اول مبتنی بر هوش مصنوعی برای افزایش عملکرد در مقیاس استفاده کنند.

۸٫ Appier

Appier که در تایپه، تایوان تأسیس شد، یک شرکت SaaS است که در ارائه راه‌حل‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای تسهیل ابتکارات بازاریابی کامل هوشمندانه‌تر تخصص دارد. چندین راه حل برای صنایع مختلف از جمله تجارت الکترونیک، خرده فروشی و بازی ارائه می دهد. برخی از محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی Appier عبارتند از:

AIQUA – این یک پلتفرم شخصی‌سازی است که به شما امکان می‌دهد استراتژی‌های مشتری را برای همه کانال‌های بازاریابی خود ایجاد کنید.
AIXON – طراحی شده برای تقویت جذب کاربر، AIXON به شما امکان می دهد به اطلاعات جامع مخاطب دسترسی داشته باشید و عملکرد تبلیغات را بهینه کنید.
AIRIS – این راه حل مبتنی بر هوش مصنوعی به شما امکان می دهد با استفاده از داده های شخص اول، دیدی جامع از مشتریان خود داشته باشید. همچنین شما را قادر می سازد تا داده های بلادرنگ را تجسم کنید و آن ها را به تصاویری جذاب تبدیل کنید.
AIDEAL – AIDEAL یک بهینه‌ساز تبدیل است که قادر است رفتار مصرف‌کننده را پیش‌بینی کند تا تبدیل‌های بیشتر و خریدهای فوری را افزایش دهد.
AIXPERT – AIXPERT برای استفاده از هوش مصنوعی برای بهینه سازی عملیات کمپین طراحی شده است. با استفاده از آن، می توانید کمپین ها و هدف گیری مخاطبان را خودکار کنید.

۹٫ Heuritech

Heuritech با تأکید بر صنایع لوکس، تجارت الکترونیک، مد و خرده‌فروشی، راه‌حل‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را برای کمک به برندها برای کسب بینش‌های بازار، تشخیص رفتارهای مصرف‌کننده در بخش‌های مختلف و بهینه‌سازی استراتژی‌های ارتباطی و بازاریابی ارائه می‌دهد. در سال ۲۰۱۳ راه اندازی شد و از هوش مصنوعی برای ارائه بینش و تجزیه و تحلیل مستقیم از مصرف کننده به کاربران استفاده می کند. در حال حاضر دارای دو پلتفرم است:

بینش بازار – این میلیون ها تصویر را برای جمع آوری داده های کمی تجزیه و تحلیل می کند. با استفاده از این پلت فرم، برندها می توانند رشد دید عناصر مختلف مد مانند رنگ ها، چاپ ها و پارچه ها را برای فصول مختلف مد پیش بینی کنند.
بینش محصول – این بینش با استفاده از داده های مشتری برای تعیین پذیرش مصرف کننده از محصولات شما ارائه می دهد. همچنین عملکرد محصول شما، از جمله قابل مشاهده بودن و مطلوبیت آن، در برابر عملکرد رقبا را تجزیه و تحلیل می کند.

۱۰٫ Cognitiv

Cognitiv یک آژانس بازاریابی هوش مصنوعی است که بر بهینه سازی تبلیغات تمرکز دارد. Cognitiv با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری عمیق برای بازاریابی، به بازاریابان کمک می‌کند تا رفتار مصرف‌کننده را پیش‌بینی کنند، عملکرد بازاریابی کامل را بهبود بخشند، و تجربیات متنی و شخصی‌تر را برای مخاطبان خود ایجاد کنند. علاوه بر این ویژگی‌ها، Cognitiv راه‌حل‌ها و محصولات دیگری نیز دارد که با بهینه‌سازی هزینه‌های رسانه‌ای، استفاده از داده‌های شخص اول، کشف بخش‌های مخاطب، تأثیرگذاری بر مسیر خرید مشتریان و موارد دیگر، به شما کمک می‌کند تا آینده کسب‌وکارتان را حفظ کنید.

پلتفرم بازاریابی هوش مصنوعی NeuralMind به شما امکان می دهد ROI را به دقت اندازه گیری کنید و فرآیندهای تصمیم گیری مبتنی بر داده را بهبود بخشید. همچنین برای پیش‌بینی اقدامات مصرف‌کننده، ایجاد تبدیل و افزایش ارزش طول عمر مشتری با استفاده از مجموعه داده‌های مختلف، از جمله داده‌های شخص اول، اطلاعات متنی، و داده‌های سفر کاربر طراحی شده است.

ادامه مطلب

Trending

پایگاه خبری چاپ و تبلیغات آنلاین