با ما همراه باشید

اخبار

قیمت گذاری در بازارهای الکترونیک

منتشر شده

در

قیمت گذاری مناسب در بازار - قیمت گذاری در تجارت الکترونیک - قیمت گذاری در بازار الکترونیکی - قیمت در اینترنت

امروزه پديده اينترنت و جهاني شدن به عنوان لازم و ملزوم يكديگر مطرح شده‌اند، به گونه‌اي كه انديشمندان، اين دو را از يكديگر قابل تفكيك نمي‌دانند و معتقدند اينها تسهيل‌كننده يكديگر هستند.

ديگر اينترنت يك ابزار قابل چشم‌پوشي يا براي سرگرمي نيست، بلكه به يكي از لوازم ضروري زندگي بشر مدرن و رو به توسعه امروزي تبديل شده است. اينترنت و به طور كلي، دنياي الكترونيك، همه ابعاد زندگي و جوامع بشري را دستخوش تغيير خود كرده است. به تبع آن، بازارها نيز دچار تغييرات ماهيتي و شكلي شده‌اند.

به اين بازارها كه در اثر تاثير و به كارگيري دنياي الكترونيك شكل گرفته‌اند، بازارهاي الكترونيك گفته مي‌شود. همان‌طور كه ماهيت بازار تغيير كرده است، قابل پيش‌بيني است كه ساير موارد وابسته به آن نيز تغيير كند. ازجمله اين موارد، راهبرد‌هاي قيمت‌گذاري است كه بايد متناسب با نوع بازار تغيير كند. در اين مقاله كوشش شده است راهبرد‌هاي قيمت‌گذاري در بازارهاي الكترونيك معرفي و به طور مختصر تشريح شوند.

روند رو به رشد به كارگيري فن‌آوري اطلاعات منجر به بروز و ظهور تجارت الكترونيك در قالب استفاده از بازارهاي الكترونيك در اكثر صنايع شده است. به گونه‌اي كه پس از ظهور B2B،B2C،C2C هم اكنون بحث دولت الكترونيك و G2G مطرح شده است كه اين نشان‌دهنده موج جديد كسب و كار است.

ورود به بازارهای الكترونيك و تلاش به منظور بقا در اين بازارها مستلزم بازنگري در كليه ابعاد، مباحث و راهبردهاي كسب و كار در بنگاه‌هاست. يكي از اين مباحث، «قيمت‌گذاري» است.

قيمت به عنوان يكي از عوامل چهارگانه آميخته بازاريابي است كه با سياست‌گذاري درست و دقيق بر روي آن بنگاه‌ها مي‌توانند علاوه بر تاثير‌گذاري بر رفتار بازار هدف در راستاي تحقق اهداف بازاريابي، درآمد و سود سرشاري نصيب خود كنند.

از آنجايي كه قيمت، يكي از عوامل موثر بر تصميم به خريد مصرف‌كننده (مشتري) است، تعيين قيمت نامناسب در مواردي تاثيرات جبران‌ناپذيري بر بنگاه‌ها وارد و منجر به كاهش سودآوري، كاهش سهم بازار و كاهش اعتبار بنگاه‌ها مي‌شود. از اين رو، بنگاه‌ها بايد از راهبرد‌هاي قيمت‌گذاري در عرصه كسب و كار نوين كه همان بازار الكترونيك است آگاه باشند. لذا در اين مقاله، راهبرد‌هاي نوين قيمت‌گذاري در بازارهاي الكترونيك به طور مختصر تشريح مي‌شود.

قيمت‌گذاری چيست؟

به طور ساده، قيمت‌گذاري يعني تعيين قيمت براي كالا يا خدمت. قيمت‌گذاري، فعاليتي است كه بايد تكرار شود و فرايندي مداوم و پيوسته محسوب مي‌شود. اين تداوم ناشي از تغييرات محيطي و عدم ثبات شرايط بازار است كه لزوم جرح و تعديل قيمت را ايجاد مي‌كند. قيمت‌گذاري با هدف حداكثر كردن سود، افزايش سهم بازار، رهبري كيفيت، ادامه حيات يا افزايش قيمت بازار صورت مي‌گيرد.

بازار الكترونيك

بازار الكترونيك، اساس تجارت الكترونيك است. امروزه سيستم‌هاي اطلاعاتي وجود دارند كه شركت‌ها را به هم پيوند مي‌دهند و اين شركت‌ها با مشتريان و تامين‌كنندگان خود همانند يك مجموعه واحد تلقي مي‌شوند. بازار الكترونيك، يك سيستم اطلاعاتي ميان‌سازماني است كه به خريداران و فروشندگان، اين امكان را مي‌دهد كه در مورد قيمت‌ها و محصولات ارائه شده به تبادل اطلاعات بپردازند. اين بازار به عنوان واسطه عمل مي‌كند و شركت‌كنندگان در اين بازار مي‌توانند خريداران، فروشندگان يا طرف‌هاي سوم مستقل كنسرسيوم‌هاي ميان چند شركت باشند.

بازارهاي الكترونيك، كانون‌ها و محل‌هاي تجاري تعاملي است كه در آن شركت‌هاي مختلف براي انجام فعاليت‌هاي تجارت به تجارت در تجارت الكترونيك و ديگر فعاليت‌هاي مربوط به تجارت الكترونيك گرد هم مي‌آيند.

قيمت‌گذاری در بازار الكترونيك

قيمت‌گذاري در بازار بر مبناي هزينه صورت مي‌گيرد. در يك زنجيره ارزش عمودي، فعاليت‌ها بايد به صورت سلسله مراتبي تعريف شوند كه تا مراحل اوليه آن انجام نشود، نمي‌توان مراحل بعدي را آغاز كرد. چون قيمت‌گذاري در تجارت الكترونيك به صورت عمودي نيست‌، قيمت‌گذاري بر مبناي هزينه ديگر پاسخ‌گوي نياز بازار نيست. عمودي نبودن زنجيره ارزش موجب مي‌شود كالاهايي كه در بازار از ارزش پايين‌تري برخوردار هستند، هزينه توليد بالايي داشته باشند.

به علت پايين بودن هزينه جستجو در اينترنت، قيمت و حاشيه سود نيز كاهش مي‌يابد. همچنين به اين دليل اين كه خرده‌فروشان در بازارهاي الكترونيك حذف مي‌شوند، هزينه‌ها و در نتيجه، قيمت كاهش مي‌يابد. بازارهاي الكترونيك با ايجاد تنوع در كالا و خدمات، قيمت‌هاي متنوعي را ارائه مي‌دهند كه مشتريان بنابر توانايي مالي و ميزان رفاه خود، كالا و خدمات متناسب با خود را دريافت مي‌كنند.

شركت‌ها مي‌پندارند اگر قيمت كالاهاي آنان نسبت به رقبا پايين‌تر باشد، مي‌توانند بازار را در اختيار بگيرند. اگرچه ممكن است در بازارهاي فيزيكي اين اتفاق روي دهد اما در بازارهاي الكترونيك از اهميت زيادي برخوردار نيست.

قيمت‌گذاری پويا در بازار الكترونيك

قيمت‌گذاري پويا راهبرد قيمتي است كه در آن قيمت‌ها در هر لحظه به خاطر مشتريان و مصرف‌كنندگان يا به دليل مجموعه محصولات و خدمات ارائه شده تغيير مي‌كند. اگرچه چنين راهبرد قيمتي در بازارهاي فيزيكي وجود داشت، اما در بازارهاي الكترونيك به دليل تفاوت در زنجيرة ارزش، ماهيت و اهميت ديگري مي‌يابد. قيمت‌گذاري پويا يكي از مهم‌ترين هداياي اينترنت است. قيمت‌گذاري پويا، قيمت‌گذاري در محيطي است كه در آن قيمت‌ها ثابت نيستند بلكه انعطاف‌پذير هستند. قيمت‌گذاري پويا را مي‌‌توان خريد و فروش كالاها و خدمات در بازاري تعريف كرد كه قيمت‌ها در واكنش به شرايط عرضه و تقاضاي بازار به‌ راحتي كم و زياد مي‌شوند.

قيمت‌گذاري پويا مكانيزمي است كه در آن قيمت‌ها و شرايط بر اساس قيمت‌دهي شركت‌كنندگان در بازار تعيين مي‌شود. قيمت‌گذاري صحيح با توجه به هزينه‌ها، مشتريان و رقبا صورت مي‌گيرد. وقتي هر يك از اين متغيرها تغيير كند، بهترين قيمت نيز ممكن است تغيير كند. قيمت‌گذاري صحيح نيازمند اطلاعات است. در يك بازار پيچيده و به شدت رقابتي، پيش‌بيني و محاسبه تقاضا، مشكل و گاه غيرممكن به نظر مي‌رسد. بنابراين اينترنت به عنوان يك بازار پيچيده موجب ايجاد حساسيت قيمتي بالايي مي‌شود.

مشكل ديگر فروشندگان اينترنتي، اين است كه مشتريان مختلف، قيمت‌هاي متفاوتي مي‌پردازند. قيمت‌گذاري در اين بازارها هم بايد جواب‌گوي اختلافات در بين اقشار مختلف مشتريان باشد و هم گروه‌ها را حمايت و تشويق به خريد كند. بدين علت كه بازارهاي الكترونيك پيچيده هستند، استفاده از قيمت‌هاي ثابت ممكن است، مشكل‌زا باشد. پس برخي از شركت‌ها از قيمت‌گذاري پويا استفاده مي‌كنند.

وقتي شرايط با چنين سرعتي تغيير مي‌كند، تنها رهيافت‌هاي قيمت‌گذاري، قيمت‌گذاري پويا خواهد بود. با توجه به امكان به دست آوردن سريع اطلاعات از ميزان تقاضا، رقبا و مشتريان [عوامل تأثيرگذار در قيمت‌گذاري] امكان قيمت‌گذاري پويا به وجود مي‌آيد و گاه قيمت يك كالا چند بار در يك روز مي‌تواند تغيير يابد.

حراجی انگليسی

معروف‌ترين نوع حراجي‌ها ، حراجي‌هاي انگليسي هستند. در اين حراجي‌ها ، خريداران قيمت‌هاي خود را بالا مي‌برند تا در نهايت، تنها يك خريدار باقي بماند. در اين حراجي‌ها فروشندگان مي‌توانند حداقل قيمتي را براي فروش تعيين كنند كه اگر در قيمت‌گذاري به آن حداقل نرسيد، مي‌تواند كالا را نفروشد. البته بر اساس نوع حراجي اين حداقل قيمت مي‌تواند براي قيمت‌‌دهندگان اعلام شود و يا مطرح نشود.

قيمت‌گذاری معكوس در حراجی های انگليسی

بسياري از شركت‌ها از قيمت‌گذاري معكوس به عنوان يك سياست در حراجي‌هاي خود استفاده مي‌كنند تا به اين وسيله در هزينه‌هاي تأمين شركت‌ها صرفه‌جويي شود. در اين گونه سايت‌ها، ابتدا درخواستي براي يك طرح يا درخواستي براي يك اعلام قيمت جهت به راه انداختن يك حراجي توسط يك شركت مطرح مي‌شود. در اين حراجي، آن شركتي برنده خواهد بود كه كمترين قيمت را براي تأمين آن محصول يا كالا و خدمات ارائه كند. اين گونه بازارهاي آزاد از آنجا كه هزينه‌هاي تأمين شركت‌ها را براي درخواستهايشان كاهش مي‌دهند، امروزه و مخصوصاً در تجارت‌هاي B2B بسيار شناخته شده هستند. البته اين نوع حراجي‌ها تنها محدود به كسب و كار B2B نمي‌شود، بلكه برخي سايت‌ها از اين نوع حراجي‌ها براي ارائه خدمات و محصولات به مشتريان نيز بهره مي‌برند.

حراجيی به سبك هلندی

ميان تعريفي كه اقتصاددانان از حراجي به سبك هلندي ارائه مي‌كنند و آنچه كه در هلند براي خريد و فروش گل به كار مي‌‌رود، تفاوت وجود دارد. در اين سبك، گرداننده حراجي، ابتدا قيمتي را براي فروش اعلام مي‌كند و همينطور آرام آرام قيمت را پايين مي‌آورد تا بالاخره فردي، اين قيمت را بپذيرد و اين كاملاً بر خلاف حراجي به سبك انگليسي است.

حراجي به سبك هلندي دو ايراد عمده دارد:

_ فرايند به كار گرفته شده در اين حراجي به خريداراني كه به دنبال به دست آوردن اين كالا هستند، اجازه افزايش قيمت را نمي‌دهد. در حالي كه در حراجي انگليسي، هنگامي كه خريداري، علاقه زياد خود به كالا را با قيمت‌گذاري خود نشان مي‌دهد، ديگر خريداران نيز به ارزيابي مجدد ارزش اين كالا مي‌پردازند و قيمت را افزايش مي‌دهند.

_ در حراجي هلندي با قيمتي كه بالاتر از قيمت واقعي بازار آن كالاست، قيمت‌گذاري انجام مي‌شود چرا كه در غير اين‌ صورت، سودي عايد فروشنده نخواهد شد.

حراجي به سبك eBay

در سايت eBay، فروشنده، چندين محصول يكسان را مي‌فروشد. فروشنده ابتدا حداقل قيمت و تعداد اين اجناس را مشخص مي‌كند. سپس خريداران از همان حداقل قيمت يا بالاتر از آن شروع به قيمت‌گذاري مي‌كنند. در انتهاي اين حراجي، بالاترين قيمت‌دهندگان در پايين‌ترين قيمتي كه جزء قيمت‌هاي پيروز اين حراجي بوده است، اجناس را خريد مي‌كنند. به عنوان مثال، فرض كنيد دو خودنويس داريم و فروشنده تقاضاي ۲۰ دلار براي هر كدام كرده است. شخص A و B هر كدام ۲۰ دلار پيشنهاد مي‌دهند. در اين صورت هر كدام از A و B يك خودنويس با قيمت ۲۰ دلار به دست مي‌آورند. حال اگر A و B براي اين خودنويس‌ها ۲۰ دلار و شخص Cا۲۱ دلار پيشنهاد كنند در اينصورت A چون اول قيمت داده است و C با ۲۰ دلار به دو خودنويس مي‌رسند و به شخص B چيزي نمي‌رسد.

حراجي‌هاي به سبك قيمت‌گذاري با اولين قيمت قطعی شده

در اين نوع حراجي‌ها ، اطلاعات، شفاف و روشن است. فروشندگان، كالايي را جهت ارزيابي، بررسي و قيمت‌گذاري روي آن به خريداران ارائه مي‌كنند. پيش از موعد مقرر، خريداران بالقوه، اين فرصت را دارند تا يك قيمت قطعي را براي محصول ارائه كنند. يكي از شرايط اين حراجي اين است كه تا زماني كه قيمت‌دهي قطعي ادامه دارد و وقت آن تمام نشده است، خريداران نمي‌توانند از ميزان قيمت پيشنهادي رقبا اطلاعي كسب كنند. بعد از اتمام اين زمان، محصول به بالاترين قيمت‌دهنده فروخته مي‌شود. همچنين فروشندگان حق دارند حداقل قيمتي را مشخص كنند و كمتر از اين قيمت مي‌توانند محصول را نفروشند.

پرايس‌لاين، اقتصاد جديدي را بر اساس همين حراجي‌هاي قيمت‌گذاري با اولين قيمت قطعي شده ايجاد كرده است. در اين مدل، قيمت‌دهنده يك قيمت را براي تهيه بليت هواپيما در يك روز خاص [كه توسط كارت اعتباري تضمين شده] مي‌دهد و موافقت مي‌كند كه پرايس‌لاين مي‌تواند در هر شركت هواپيمايي كه توانست براي او بليت را تهيه كند و بليت‌ها غير قابل برگشت هستند. پس از اين، پرايس‌لاين چك مي‌كند كه آيا شركت هوايي با اين قيمت بليت ارائه مي‌كند يا حاضر است با اين قيمت، چنين خدمتي را ارائه دهد. اگر چنين شركتي يافت شد به صورت اتوماتيك چك مي‌كند كه آيا در آن روز بخصوص، صندلي خالي دارد يا خير. اگر چنين صندلي را داشت مشتري را خبر مي‌كند.

پرايس‌لاين درآمد خود را از طريق اين فرايند به دو شكل به دست مي‌آورد. به دليل قابليت دسترسي اين سايت، خطوط هوايي موافقت خود را براي ارائه خدماتشان بر روي اين سايت اعلام كرده‌اند. پرايس‌لاين بر اساس تفاوت موجود ميان قيمت يك بليت و قيمت‌گذاري مشتري مي‌تواند كسب درآمد كند. همچنين يك حق‌الزحمه اسمي را براي شارژ بليت از مشتري دريافت مي‌كند.

خريد گروهی

در خريد گروهي، يك سايت شروع به جمع‌آوري تقاضا براي يك كالاي خاص مي‌كند تا به واسطه خريد كردن بيشتر، تخفيف بيشتري دريافت كند. در اين صورت، تك تك خريداران از تخفيف بهره‌مند مي‌شوند و فروشندگان نيز به صورت عمده به فروش محصولاتشان مي‌پردازند و سود مي‌برند. در اين روش، فرقي ميان كسي كه اولين عضو اين مجموعه براي خريد يك كالا مي‌شود و آخرين نفر وجود ندارد. وب‌سايت‌هايي كه از اين مدل قيمت‌گذاري استفاده مي‌كنند، تقاضاي مشتريان را جمع آوري كرده و با خريد عمده از عرضه‌كنندگان، تخفيف‌هايي را از آنها دريافت مي‌كنند.

قیمت‌گذاری تبادلی

تبادلات الكترونيك، بازارهايي هستند كه خريداران و فروشندگان را دور هم جمع مي‌كنند. اين بازارها، همانند يك دلال عمل مي‌كنند. در اين سايت‌ها، فروشندگان، محصولات خود را براي فروش به خريداران بالقوه عرضه مي‌كنند تا در يك مدت زمان مشخص، قيمت‌گذاري كنند و به همين ترتيب، خريداران نيز مي‌توانند نياز خود به يك محصول را اعلام كنند تا فروشندگان بالقوه آن محصول در يك دوره مشخص قيمت خود را براي عرضه آن محصول اعلام كنند و سپس خريدار انتخاب كند. يكي از مزيت‌هاي اين بازارها براي خريداران اين است كه به تعداد زيادي از فروشندگان دسترسي دارند و بر اساس نظريه‌هاي اقتصادي، هرگاه تعداد فروشندگان زياد شود، رقابت افزايش مي‌يابد و قيمت آن محصول كمتر خواهد بود و به همين ترتيب، هرگاه تعداد خريداران افزايش يابد، فروشندگان نيز قيمت‌هاي بالاتري را براي فروش محصولاتشان دريافت خواهند كرد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار

داستان بسته بندی نودل جدید Maggi که باعث کاهش پلاستیک می شود

منتشر شده

در

نودل مگی رشته فرنگی خانگی بسته بندی کاغذی بسته بندی پایدار

در اوایل سال جاری، برند Maggi نستله یک قالب بسته بندی جدید را راه اندازی کرد که برای کاهش آلودگی پلاستیکی طراحی شده بود. حالا نودل ها را می توان در خانه در لیوان تهیه کرد، برخلاف اینکه در خود بسته بندی آماده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر، با تیم نستله استرالیا صحبت کردیم.

برای خوانندگانی که ممکن است اطلاعیه اولیه را از دست داده باشند، فکر می کنم ارائه یک نمای کلی از این پروژه مفید باشد. دقیقا چه اتفاقی می افتد؟

Maggi تغییر مثبتی در یک محصول شناخته شده ایجاد کرده است – دوستداران رشته فرنگی را به “BYOM” (مگ خودت بیاور) با نودل ماگی مگی تشویق می کند. با کیک نودلی که مستقیماً در یک کاسه یا ماگ استاندارد خانگی طراحی شده است، نودل ماگی ماگ از بسته بندی پلاستیکی ۸۳ درصد کمتری در هر وعده نسبت به نودل های سنتی مگی کاپ استفاده می کند.

در نستله، ما همیشه به دنبال راه‌هایی برای کاهش استفاده از پلاستیک بکر هستیم. بعد از اینکه متوجه شدیم بسیاری از دوستداران رشته فرنگی ترجیح می دهند به جای لیوان پلاستیکی از نودل خود در کاسه یا لیوان لذت ببرند، در مورد نیاز به بسته بندی فنجان تجدید نظر کردیم.

تحقیقات تایید کرد که بیش از نیمی از استرالیایی ها نودل فوری را در خانه یا محل کار با استفاده از لیوان یا کاسه مصرف می کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، هدف ما ایجاد محصولی است که با حفظ راحتی، جایگزینی پایدار را ارائه دهد.

نستله مکرراً انواع مختلفی از قالب‌های بسته‌بندی را آزمایش می‌کند – از تقویت مواد بازیافتی و قابلیت بازیافت گرفته تا طرح‌های استفاده مجدد. سوال من: چرا “کاهش” برای این پروژه خاص بر خلاف “استفاده مجدد” یا “بازیافت” انتخاب شد؟

ما قصد داریم تا سال ۲۰۲۵ در مقایسه با سال ۲۰۱۸، استفاده از پلاستیک بکر را یک سوم کاهش دهیم. برای کمک به این هدف، ما خودمان را به چالش کشیدیم تا «خارج از فنجان» فکر کنیم که چگونه می‌توانیم همان محصول عالی را در بسته‌بندی جدید و نوآورانه به بهترین شکل ارائه دهیم.

در ترکیب با این قالب بسته بندی جدید، ما همچنین با گنجاندن دستورالعمل های بازیافت روی بسته به دوستداران رشته فرنگی کمک می کنیم تا به درستی بازیافت کنند. هر قسمت از بسته بندی محصول دارای اطلاعاتی است که به مصرف کنندگان کمک می کند تا بدانند آیا بسته بندی قابل بازیافت است یا اینکه باید به محل دفن زباله برود.

پاسخ مصرف کنندگان به این پروژه تاکنون چگونه بوده است؟ و آیا قبل از ایجاد این تغییر تحقیقاتی در مورد مصرف کنندگان انجام شده است؟ در اینصورت، نتایج چطور بود؟

ما می دانیم که استفاده از پلاستیک کمتر در بسته بندی برای مصرف کنندگان اهمیت دارد و این مفهوم به خوبی آزمایش شده است. در حالی که هنوز روزهای اولیه عرضه است، ما شاهد حرکت مثبت هستیم.

چگونه این بسته جدید با اهداف کلی نستله بسته بندی سازگاری دارد؟

در نستله هدف ما این است که تا سال ۲۰۲۵ ۹۵ درصد از بسته بندی های پلاستیکی ما برای بازیافت طراحی شود، بنابراین وقتی لیوان های پلاستیکی بزرگ را از محصول اصلی حذف کردیم، تمرکز خود را بر این داشتیم که اطمینان حاصل کنیم که تمام اجزای بسته بندی باقی مانده برای بازیافت طراحی شده اند – جعبه مقوایی، بسته های پلاستیکی نرم و کیسه طعم دهنده.

آینده نستله از نظر پروژه هایی مانند این چه خواهد بود – آیا کاهش بسته بندی بیشتر در کارت ها وجود دارد؟

همانطور که ما برای آینده ای بدون ضایعات کار می کنیم، تیم های ما به بررسی این موضوع ادامه خواهند داد که چگونه بسته بندی هوشمندانه و مواد خلاقانه طراحی شده می توانند نقش داشته باشند، بدون اینکه کیفیت، طعم یا هزینه را به خطر بیندازند.

ادامه مطلب

اخبار

Aptar Closures به دنبال محافظت از محصول در حین حمل و نقل است

منتشر شده

در

Aptar Closures به دنبال محافظت از محصول در حین حمل و نقل است

صفحه دیسک تجارت الکترونیک از Aptar Closures به دنبال محافظت از محصول در حین حمل و نقل است
Aptar Closures قفل دیسک الکترونیکی تک جزئی و قابل بازیافت خود را برای کاربردهای تجارت الکترونیک در بخش های زیبایی، مراقبت شخصی و مراقبت از منزل طراحی کرده است و قصد دارد از آسیب دیدن محصولات در حین حمل و نقل جلوگیری کند.

مکانیزم یکپارچه و مخفی درب به نیروی اضافی در اولین باز شدن نیاز دارد، اما به عنوان یک بسته شدن استاندارد بالای دیسک در آینده عمل می کند. گفته می شود که آمازون ISTA-6 سازگار است، قرار است از فرآیندهای حمل و نقل سخت جان سالم به در ببرد و در عین حال استفاده بصری مصرف کننده را نیز در نظر داشته باشد.

بنابراین، پیش‌بینی می‌شود که از برندها در برابر آسیب‌های اعتباری و از دست دادن درآمد در رابطه با شکایات مشتریان و بازگشت محصول آسیب دیده محافظت شود. بنابراین، همچنین، آیا تنظیم شده است که یک تجربه جعبه‌گشایی آسان را بدون دردسر بسته‌بندی‌های خارجی که به سختی حذف می‌شود، فراهم کند.

E-Disc Top از پلی پروپیلن ساخته شده و با محتوای بازیافتی پس از مصرف (PCR) در دسترس است. همچنین تصور می‌شود که جایگزین لاینرها، نوارهای کوچک‌کننده و سایر بسته‌بندی‌های اضافی اعمال شده در تحویل تجارت الکترونیکی می‌شود و در نتیجه ضایعات را کاهش می‌دهد.

به نوبه خود، انتظار می‌رود که حذف لاینرها زنجیره تامین را ساده‌تر کرده و زمان تحویل را کاهش دهد. آپتار اضافه می‌کند که بسته شدن E-Disc Top به برندها اجازه می‌دهد تا هزینه‌های آماده‌سازی حمل و نقل را که زمانی که خرده‌فروش‌های بزرگ آنلاین از بسته‌بندی‌های محافظ اضافی استفاده می‌کنند، دور بزنند.

بست در ایالات متحده تولید می شود و در حال حاضر در یقه تخت ۲۴-۴۱۰ تولید می شود. برای ویسکوزیته های متوسط ​​تا ضخیم مناسب است، دارای مهر و موم پنجه خرچنگ است و متناسب با اندازه روزنه های ۰٫۱۶۶ و ۰٫۳۱۰ اینچ است.

ارین هارمون، مدیر خط تولید آمریکای شمالی در Aptar Closures، گفت: «در Aptar Closures، ما به توسعه و عرضه نسل بعدی راه‌حل‌های توزیع متناسب با نیازهای در حال رشد شرکای برند و مصرف‌کنندگان خود اختصاص داده شده‌ایم.

“E-Disc Top ما بر این تعهد تاکید دارد. عملکرد بصری آن، همراه با دوام حمل و نقل افزایش یافته و ویژگی های پایداری، بر تلاش های ما برای ارائه راه حل های عملی و در عین حال تأثیرگذار برای شرکای برند خود در سراسر جهان تأکید می کند.

بسته شدن E-Disc Top دومین مورد از سری سه راه حل توزیع کننده بالای دیسک است که Aptar Closures امسال برای کاربردهای زیبایی، مراقبت شخصی و مراقبت از منزل عرضه خواهد کرد. اولین مورد Future Disc Top است، یک درب دیسک قفل دار با قابلیت تجارت الکترونیکی که برای قابلیت بازیافت کامل زمانی که روی بطری پلی اتیلن یا PET اعمال می شود، طراحی شده است.

در همین حال، اسنپ اسلاید اخیراً خطی از کلاهک های بدون گشتاور را معرفی کرده است که امکان باز و بسته شدن با یک دست را برای مصرف کنندگان دارای معلولیت جسمی فراهم می کند.

ادامه مطلب

اخبار

سیستم پالت سازی Cobot برای سینی بطری های پلاستیکی توسط Proco Machinery نشان داده شده است

منتشر شده

در

سیستم پالت سازی Cobot برای سینی بطری های پلاستیکی

یک سیستم پالت‌سازی کوبوت جدید از Proco Machinery به دنبال بهبود کارایی و سودآوری، کاهش هزینه‌های تولید و کاهش اتکا به کار دستی با پالت‌سازی سینی‌ها و ورق‌های ردیفی برای بطری‌های پلاستیکی است.

سینی ها و ورق های ردیفی را می توان تا ارتفاع ۱۰۴ اینچ پالت کرد. Proco Machinery توضیح می‌دهد که این سیستم انعطاف‌پذیر است و می‌توان آن را در بسته‌بندی کیس پیکربندی کرد – به این معنی که می‌توان آن را «بی‌درز[به‌طور]» در خطوط تولید موجود ادغام کرد، بنابراین اختلالات و خرابی‌ها را به حداقل می‌رساند.

همچنین تصور می‌شود که ترکیب فرآیندهای پالت‌سازی و بسته‌بندی کیس، استفاده شرکت از فضای انبار را بهینه می‌کند. این سیستم به عنوان یک کل تنظیم شده است تا کارایی و مقرون به صرفه بیشتری را برای بهبود عملکرد کلی عملیات سازنده باز کند.

جان مک کورمیک، رئیس شرکت Proco Machinery گفت: «انقلاب Cobot به طور محکم در حال انجام است و به زودی سیستم‌های Proco Cobot توسط همه تولیدکنندگان آینده‌نگر یکپارچه خواهند شد. او استدلال می‌کند که این سیستم کارایی، ایمنی، انعطاف‌پذیری و پایداری را برای ارائه یک «ارزش قانع‌کننده» و «برآوردن نیازهای در حال تحول صنایع تولیدی مدرن» گرد هم می‌آورد.

این شامل افزایش کمبود نیروی کار، با نیاز روزافزون به سیستم‌هایی است که اتکای شرکت را به کار دستی کاهش می‌دهد و در عین حال بهره‌وری آن‌ها را افزایش می‌دهد.

به طور کلی، Proco Machinery ادعا می کند که سیستم های خودکار آن رقابت در بازار را ارائه می دهند و به سودآوری پایین کمک می کنند.

سیستم cobot در NPE 2024 در تاریخ ۶ تا ۱۰ مه در مرکز کنوانسیون اورنج کانتی در اورلاندو، فلوریدا با نمایش زنده در غرفه #S15097 راه اندازی می شود.

پیش از این، راه‌حل پالت‌سازی cobot مبتنی بر PLC OMRON به دنبال کاهش زمان برنامه‌نویسی بود و در عین حال تقاضا برای فرآیندهای تولید انعطاف‌پذیرتر را برآورده می‌کرد.

علاوه بر این، اشنایدر الکتریک از cobot Lexium خود رونمایی کرد. این راه حل برای مدیریت بارهای قوی، کاهش زمان خرابی عملیاتی و کاهش بار کاری اپراتورهای انسانی طراحی شده است.

ادامه مطلب

Trending

پایگاه خبری چاپ و تبلیغات آنلاین