با ما همراه باشید

اخبار

تکامل تبلیغات رسانه های اجتماعی در سال ۲۰۲۳: آنچه در سال ۲۰۲۴ در پیش است

منتشر شده

در

شبکه های اجتماعی اخبار چاپ و تبیلغات آنلاین شبکه های اجتماعی سنتی

به گزارش چاپ و تبلیغات آنلاین به نقل از streetfightmag؛ در حوزه تبلیغات رسانه های اجتماعی که به سرعت در حال تغییر است، یک پلتفرم واحد در حال ربودن کانون توجه است و هیچ نشانه ای از کاهش سرعت آن صورت نمی گیرد. TikTok با رشد تصاعدی خود، به عنوان یکی از برجسته‌ترین پلتفرم‌های اجتماعی سال ۲۰۲۳ پیشروی می‌کند. اما داستان به همین جا ختم نمی‌شود. متا، کهنه کار آزموده و واقعی در این فضا، با معرفی Advantage+ برای تبلیغات فیس بوک و اینستاگرام به نوآوری خود ادامه می دهد. علاوه بر این، تمرکز بر روی تبلیغات “کلیک به واتساپ” را افزایش داده است. بیایید تکامل ۲۰۲۳ این غول‌های رسانه‌های اجتماعی را بررسی کنیم و به گوی کریستالی نگاه کنیم تا نگاهی اجمالی به آنچه که سال ۲۰۲۴ برای این دینام‌های تبلیغات دیجیتال داشته باشد داشته باشیم.

ظهور شهاب‌سنگ TikTok

TikTok همچنان به محبوبیت خود ادامه می دهد و کاربران را با سرعت شگفت انگیزی مجذوب خود می کند. که تبدیل به غول پیکر رسانه های اجتماعی شده است و در استفاده روزانه از اینستاگرام، چند دقیقه پیشی می گیرد. این پلتفرم در مسیری قرار دارد که تا سال ۲۰۲۵ فیس بوک را تحت الشعاع قرار دهد و نقطه عطف مهمی را در دنیای شبکه های اجتماعی رقم بزند.

در حالی که ما اغلب پلتفرم های رسانه های اجتماعی را با هم جمع می کنیم، TikTok با هدف متمایز خود – سرگرمی – متمایز است. TikTok روی کمک به افراد در ارتباط با دوستان متمرکز نیست. این مرحله ای است که در آن کاربران به دنبال سرگرمی و سرگرمی در میان مخاطبان گسترده هستند که عمدتاً توسط محتوای ویدیویی کوتاه هدایت می شود. این پلت فرم منحصر به فرد آن را از سایت های شبکه های اجتماعی سنتی متمایز می کند.

جذابیت TikTok برای تبلیغ کنندگان

جذابیت TikTok تنها به کاربران محدود نمی شود. با تعداد کاربران روزانه و زمان صرف شده در سایت، به طور فزاینده ای به یک زمین بازی برای تبلیغ کنندگان تبدیل می شود. eMarketer پیش‌بینی می‌کند تا سال ۲۰۲۵ درآمد تبلیغاتی ۶۶ درصد افزایش پیدا کند و پتانسیل آن را به عنوان یک نیروگاه تبلیغاتی نشان دهد.

TikTok اهمیت اصلاح شبکه تبلیغاتی خود و پذیرش تبلیغات هدفمند برای ارائه نتایج چشمگیر را تشخیص می دهد. شایعات حاکی از آن است که آنها کارشناسان سابق فیس بوک را برای تقویت پلت فرم تبلیغاتی خود آورده اند. به عنوان مثال، مدیر تبلیغات TikTok به برندها کمک می کند تا مخاطبان ایده آل را از طریق هدف گیری متمرکز بر رفتار و علایق کاربر شناسایی کنند. الگوریتم تبلیغات TikTok علایق بلندمدت و فعالیت‌های پلتفرم را رمزگشایی می‌کند و کارایی نمایش تبلیغات را به حداکثر می‌رساند. TikTok در مورد کامل کردن هدف گذاری مخاطب برای کارایی و اثربخشی برای رقابت بهتر برای دلارهای تبلیغاتی فیس بوک و اینستاگرام جدی است.

فیس بوک و اینستاگرام: خیابان های تبلیغاتی قابل اعتماد

در حالی که TikTok ممکن است در تلاش باشد تا پیشتاز باشد، فیس بوک و اینستاگرام منسوخ نشده اند. آنها منابع قابل اعتماد برای تبلیغ کنندگان باقی می مانند. با استفاده از سیستم‌های مدیریت تبلیغات بالغ و قدرت هوش مصنوعی برای افزایش عملکرد، این پلتفرم‌ها مأموریت دارند فرآیند ایجاد تبلیغات را ساده‌تر کنند. به عنوان مثال، ابتکار فیسبوک +Advantage تلاش می کند تا تبلیغات را تا حد امکان کاربر پسند کند. از طریق هوش مصنوعی و اتوماسیون، هدف، افزایش درآمد برای کسب و کارها و ارائه فرصت های قابل توجهی برای توسعه و ارتقای خلاقانه است. فروشندگان خدمات بازاریابی از رویکرد خلبان خودکار این فناوری قدردانی خواهند کرد و برای بهبود عملکرد خلاقانه مشتریان SMB خود به «جادو اعتماد خواهند کرد». با این حال، بازاریابان برند محور، با دستورالعمل‌های خلاقانه دقیق، ممکن است در واگذاری این کنترل حتی به توانمندترین الگوریتم‌ها مردد باشند.

هوش مصنوعی سلاح مخفی در ساخت تبلیغات شخصی و موثرتر است. تبلیغ‌کنندگان حتی می‌توانند از هوش مصنوعی مولد برای ایجاد نسخه‌های تبلیغاتی و تصاویر تبلیغاتی استفاده کنند و کمپین‌هایشان را جذاب‌تر کنند.

باز کردن پتانسیل تبلیغاتی واتس اپ

در حالی که واتس اپ ممکن است مرکز توجه در ایالات متحده نباشد، سومین پلتفرم اجتماعی پرکاربرد در سطح جهان است و متا در تلاش خود برای استفاده از این پلتفرم برای تبلیغات بی وقفه است. تبلیغات «برای واتس‌اپ کلیک کنید» که در فیس‌بوک و اینستاگرام نمایش داده می‌شوند، پلی را برای کسب‌وکارها ایجاد می‌کنند تا با مشتریان بالقوه گفتگو کنند. این تبلیغات کاربران را تشویق می‌کند تا مستقیماً با کسب‌وکارها ارتباط برقرار کنند و آن را به گزینه‌ای جذاب برای کسانی که قبل از خرید به دنبال اطلاعات هستند تبدیل می‌کند.

علاوه بر این، واتس اپ راهی برای جمع آوری داده های شخص اول و ایجاد پروفایل های قوی برای مشتریان ارائه می دهد. کاربران احساس می کنند کنترل بیشتری بر مکالمات و حریم خصوصی خود دارند و این باعث می شود که تمایل بیشتری به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی داشته باشند. با تبلیغات «برای واتس‌اپ کلیک کنید»، کسب‌وکارها می‌توانند جزئیات ضروری مانند نام، شماره تلفن، علایق خرید و رفتارهای آنلاین را جمع‌آوری کنند. این معدن طلا را می توان به طور یکپارچه در سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) برای هدف گیری مجدد موثر ادغام کرد.

تبلیغات «روی واتس‌اپ کلیک کنید» در شروع مکالمه، و ترویج محصولات یا خدماتی که نیاز به نمایش یا متقاعد کردن دارند، عالی هستند. آنها ارتباط مستقیم بین مشاغل و مشتریان را تسهیل می کنند و راهنمایی خریداران بالقوه را به سمت تبدیل آسان تر می کنند.

همانطور که به سال ۲۰۲۴ نگاه می کنیم، صعود TikTok غیرقابل توقف به نظر می رسد، اما رقابت همچنان شدید است. فیس‌بوک و اینستاگرام به نوآوری خود ادامه می‌دهند تا در چشم‌انداز همیشه در حال تغییر تبلیغات رسانه‌های اجتماعی جلوتر بمانند. کلیدهای موفقیت، بهره گیری از قدرت هوش مصنوعی، کامل کردن هدف گذاری مخاطبان، و ارائه راه های جدید به تبلیغ کنندگان برای ارتباط با مخاطبانشان خواهد بود. این یک صنعت پویا است و آینده نوید پیشرفت‌های هیجان‌انگیزتری را برای بازاریابی چندمکانی می‌دهد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار

داو، هنکل و کراتون ردپای کربن چسب های ذوب داغ را کاهش دادند

منتشر شده

در

شرکت هنکل بازیافت بسته بندی

Dow، Henkel Adhesive Technologies و Kraton Corporation ظاهراً ردپای کربن دو فرمول چسب داغ هنکل را برای بسته‌بندی نهایی کاهش داده‌اند.

در مقایسه با محصولات قدیمی، فرمول‌های TECHNOMELT SUPRA 100 LE و TECHNOMELT SUPRA 106M LE که با جایگزین‌های مبتنی بر زیست طراحی شده‌اند، گفته می‌شود که ردپای کربن گهواره به دروازه چسب‌ها را تا ۲۵ درصد کاهش می‌دهد. تا حدی، این به فناوری استر رزین REvolution Kraton نسبت داده می شود.

REvolution یک پلت فرم فناوری است که برای افزایش عملکرد رنگ و پایداری اکسیداتیو در چسب‌کننده‌های مبتنی بر زیست طراحی شده است – در این مورد، SYLVALITE 2200 Kraton. با ادعای جایگزینی پایدار برای محصولات مبتنی بر فسیل، تنظیم‌کننده‌ها را قادر می‌سازد تا محتوای مبتنی بر زیستی خود را افزایش دهند و کاهش دهند. ردپای کربن آنها

این با الاستومرهای پلی اولفین AFFINITY GA Dow ترکیب شده است که به دنبال بهبود عملکرد بسته بندی در دماهای شدید هستند.

ظاهراً فرمول‌های TECHNOMELT با انتشار کمتر همچنان همان عملکرد و ویژگی‌های ایمن مواد غذایی را به عنوان طرح‌های قدیمی ارائه می‌دهند. این نمونه کارها شامل سایر فرمولاسیون های زیستی و فرمولاسیون های چسب ذوب داغ با دمای پایین می باشد.

TECHNOMELT SUPRA 100 LE و TECHNOMELT SUPRA 106M LE نیز بدون هزینه اضافی برای مشتریان فعلی عرضه می شوند. این امر به سرمایه گذاری هنکل، کراتون و داو در فرمولاسیون های انتشار کربن کمتر در تلاش برای افزایش دسترسی به راه حل ها و پاسخگویی به تقاضای مصرف کنندگان برای بسته بندی های پایدار نسبت داده می شود.

Minco van Breevoort، رئیس شرکت Kraton Pine Chemicals گفت: “در Kraton، ما اهمیت پایداری در بازارهای چسب و بسته بندی امروزی را درک می کنیم.” «تامین هنکل با فناوری REvolution و چسباننده‌های مبتنی بر زیستی نشان‌دهنده تعهد دیرینه ما به راه‌حل‌های نوآورانه‌ای است که نیازهای مشتریان را برآورده می‌کند و اثرات زیست‌محیطی را کاهش می‌دهد. ما افتخار می کنیم که انتقال به سمت راه حل های چسب و بسته بندی پایدار را هدایت می کنیم.

اولا هوپ، رئیس بخش پایداری فناوری‌های چسب هنکل، ادامه داد: «هنکل تلاش‌ها را برای راه‌حل‌های پایداری که کاهش انتشار، دایره‌ای و ایمنی را ارتقا می‌دهند، رهبری می‌کند. «پایداری تنها مسئولیت ما در قبال نسل‌های آینده نیست، بلکه بخشی جدایی‌ناپذیر از موفقیت بلندمدت ما به عنوان یک شرکت است. با همکاری با Kraton و Dow، می‌توانیم راه‌حل‌های انتشار کمتری ارائه دهیم و اولویت‌های صنعتی جدیدی را ایجاد کنیم.

هیلی لوری، مدیر جهانی پایداری در داو، افزود: «ما به قدرت همکاری با شرکت‌های همفکری که ارزش‌ها و جاه‌طلبی‌های داو را به اشتراک می‌گذارند، باور داریم. با هنکل و کراتون، ما فقط در حال ایجاد همکاری نیستیم، بلکه یک اکوسیستم پایدار ایجاد می کنیم. ما مفتخریم که سابقه همکاری با سایر رهبران صنعت را برای ایجاد تغییر و ایجاد ارزش برای مشتریان ایجاد می کنیم.

در سال ۲۰۲۲، TECHNOMELT Supra ECO هنکل، یک چسب ذوب داغ «کربن منفی»، نامزد دریافت جایزه پایداری در بخش آب و هوا شد. این راه حل ادعا می کرد که حداقل ۳۷۲ تن CO2 در هر سال صرفه جویی می کند – گفته می شود که برابر با جبران کربن بیش از ۶۱۰۰ نهال درخت است که در طول یک دهه رشد کرده اند.

از آن زمان، H.B. فولر در LabelExpo Europe شرکت کرده است تا مجموعه ای از چسب های حساس به فشار را به نمایش بگذارد که از نظر او می تواند به مشتریان در کاهش انتشار کربن کمک کند. اینها شامل Swiftmelt Earthic 9010E، PSA ذوب داغ «تقریباً صفر CO2» و Swifttak PS 8405 مبتنی بر آب است.

ادامه مطلب

اخبار

Origin و IMDvista سیستم تولید درپوش و بسته‌بندی PET را دنبال می‌کنند

منتشر شده

در

بسته‌بندی PET

Origin Materials و IMDvista با هدف باز کردن قفل طراحی برای بازیافت بطری‌ها، یک مشارکت استراتژیک با هدف قرار دادن اولین سیستم تولید درپوش PET در مقیاس تجاری در جهان ایجاد کرده‌اند.

در یک تلاش مشترک بیش از دوازده ماه، این شرکت‌ها برای توسعه یک سیستم تولید «با توان عملیاتی» برای درپوش‌ها و بسته‌های PET کار کرده‌اند.

درپوش mono-PET Origin ظاهراً می‌تواند عمر مفید محصول را افزایش دهد، قابلیت بازیافت را بهبود بخشد و تولیدکنندگان را قادر سازد تا بسته‌بندی خود را سبک وزن کنند. در عین حال، انتظار دارد که نیازهای بازار جهانی سقف و تعطیلی را که تصور می شود بیش از ۶۵ میلیارد دلار ارزش دارد، برآورده کند.

پس از توسعه، هدف این راه حل دستیابی به ۱۰۰٪ قابلیت بازیافت برای بطری های PET، هم بدنه و هم درپوش آنها بود. بهبود فرآیند بازیافت پس از مصرف کننده و به تولیدکنندگان بسته بندی کمک می کند تا در عین بهبود عملکرد خود، برای بازیافت و دایره ای بودن طراحی کنند.

در حال حاضر توسعه یک خط تولید در حال اجرا امیدوار است که «مشکل‌ترین چالش‌های پایداری را حل کند» و به انتقال صنعت بسته‌بندی به موادی با تفکر پایداری کمک کند.

جان بیسل، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Origin Materials گفت: «بهترین شرکای تولیدی در کلاس مانند IMD در حال ارائه زیرسیستم‌هایی برای خط تولید ما هستند. ما با هم کاری را انجام می دهیم که هیچ کس قبلاً انجام نداده است: ما در حال ساختن اولین سیستم تولید کلاهک و بسته شدن PET در مقیاس تجاری در جهان هستیم.

«سیستم پرتوان ما به ما این امکان را می دهد که بازیافت، پایداری و مزایای عملکرد کلاهک و راه حل بسته شدن PET خود را به دنیا بیاوریم. ما قصد داریم بسیاری از این خطوط تولید را به صورت آنلاین عرضه کنیم، نه تنها برای اینکه بسته بندی نوشیدنی را بهتر و کاملاً قابل بازیافت کنیم، بلکه ظروف تقریباً از هر نوع.

“IMD شریک بسیار خوبی برای Origin است زیرا ما اولین خط تولید خود را می سازیم. آنها یک رهبر جهانی در سیستم های تست پرسرعت هستند که دفتر مرکزی آن در سوئیس با مکان هایی در سراسر جهان از جمله ایالات متحده، آلمان و تایوان با سیستم های در حال استفاده در هر قاره قرار دارد.

سیستم‌های دوربین پیشرفته آن‌ها هزاران بسته را در دقیقه بازرسی می‌کنند و به ما توانایی بازرسی میلیاردها کلاه در سال را می‌دهند. ما هیجان زده هستیم که با IMD همکاری می کنیم و از مشارکت آنها با راه اندازی اولین سیستم تولید کلاهک و بسته شدن PET سپاسگزاریم.

مارتین گربر، مدیر فروش IMD، ادامه داد: «در پایان روز، بسته شدن PET راه حل مناسبی است. من دلیلی نمی بینم که این تعطیلی موفقیت آمیز نباشد.

“IMD سرمایه گذاری قابل توجهی در حمایت از بازرسی و رسیدگی به سرپوش های PET انجام می دهد و ما می دانیم که این سرمایه گذاری خیلی سریع نتیجه خواهد داد.”

بیسل افزود: “ما مشتاقانه منتظریم تا در غرفه آنها در طول کنفرانس آینده NPE2024 در اورلاندو، فلوریدا، کلاه های PET خود را در کنار تیم IMD نشان دهیم.”

پیش از این، Origin و Avantium پلتفرم های فناوری خود را برای تبدیل بقایای چوب به FDCA – یک بلوک اصلی در تولید PEF – در مقیاس صنعتی ترکیب کردند. این مشارکت به دنبال افزایش منابع PEF و استفاده از آن برای تولید بطری ها، فیلم ها و سایر اشکال بسته بندی بود.

گروه ROTZINGER همچنین سال گذشته دستگاه پرکن و دربندی FLK/VRM خود را معرفی کرد. این عملیات یا یک پرکننده خطی و درپوش چرخشی را در تلاشی برای به حداکثر رساندن انعطاف‌پذیری و کارایی ترکیب می‌کند و می‌تواند متناسب با فرمت‌های مختلف تنظیم شود.

ادامه مطلب

اخبار

داستان بسته بندی نودل جدید Maggi که باعث کاهش پلاستیک می شود

منتشر شده

در

نودل مگی رشته فرنگی خانگی بسته بندی کاغذی بسته بندی پایدار

در اوایل سال جاری، برند Maggi نستله یک قالب بسته بندی جدید را راه اندازی کرد که برای کاهش آلودگی پلاستیکی طراحی شده بود. حالا نودل ها را می توان در خانه در لیوان تهیه کرد، برخلاف اینکه در خود بسته بندی آماده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر، با تیم نستله استرالیا صحبت کردیم.

برای خوانندگانی که ممکن است اطلاعیه اولیه را از دست داده باشند، فکر می کنم ارائه یک نمای کلی از این پروژه مفید باشد. دقیقا چه اتفاقی می افتد؟

Maggi تغییر مثبتی در یک محصول شناخته شده ایجاد کرده است – دوستداران رشته فرنگی را به “BYOM” (مگ خودت بیاور) با نودل ماگی مگی تشویق می کند. با کیک نودلی که مستقیماً در یک کاسه یا ماگ استاندارد خانگی طراحی شده است، نودل ماگی ماگ از بسته بندی پلاستیکی ۸۳ درصد کمتری در هر وعده نسبت به نودل های سنتی مگی کاپ استفاده می کند.

در نستله، ما همیشه به دنبال راه‌هایی برای کاهش استفاده از پلاستیک بکر هستیم. بعد از اینکه متوجه شدیم بسیاری از دوستداران رشته فرنگی ترجیح می دهند به جای لیوان پلاستیکی از نودل خود در کاسه یا لیوان لذت ببرند، در مورد نیاز به بسته بندی فنجان تجدید نظر کردیم.

تحقیقات تایید کرد که بیش از نیمی از استرالیایی ها نودل فوری را در خانه یا محل کار با استفاده از لیوان یا کاسه مصرف می کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، هدف ما ایجاد محصولی است که با حفظ راحتی، جایگزینی پایدار را ارائه دهد.

نستله مکرراً انواع مختلفی از قالب‌های بسته‌بندی را آزمایش می‌کند – از تقویت مواد بازیافتی و قابلیت بازیافت گرفته تا طرح‌های استفاده مجدد. سوال من: چرا “کاهش” برای این پروژه خاص بر خلاف “استفاده مجدد” یا “بازیافت” انتخاب شد؟

ما قصد داریم تا سال ۲۰۲۵ در مقایسه با سال ۲۰۱۸، استفاده از پلاستیک بکر را یک سوم کاهش دهیم. برای کمک به این هدف، ما خودمان را به چالش کشیدیم تا «خارج از فنجان» فکر کنیم که چگونه می‌توانیم همان محصول عالی را در بسته‌بندی جدید و نوآورانه به بهترین شکل ارائه دهیم.

در ترکیب با این قالب بسته بندی جدید، ما همچنین با گنجاندن دستورالعمل های بازیافت روی بسته به دوستداران رشته فرنگی کمک می کنیم تا به درستی بازیافت کنند. هر قسمت از بسته بندی محصول دارای اطلاعاتی است که به مصرف کنندگان کمک می کند تا بدانند آیا بسته بندی قابل بازیافت است یا اینکه باید به محل دفن زباله برود.

پاسخ مصرف کنندگان به این پروژه تاکنون چگونه بوده است؟ و آیا قبل از ایجاد این تغییر تحقیقاتی در مورد مصرف کنندگان انجام شده است؟ در اینصورت، نتایج چطور بود؟

ما می دانیم که استفاده از پلاستیک کمتر در بسته بندی برای مصرف کنندگان اهمیت دارد و این مفهوم به خوبی آزمایش شده است. در حالی که هنوز روزهای اولیه عرضه است، ما شاهد حرکت مثبت هستیم.

چگونه این بسته جدید با اهداف کلی نستله بسته بندی سازگاری دارد؟

در نستله هدف ما این است که تا سال ۲۰۲۵ ۹۵ درصد از بسته بندی های پلاستیکی ما برای بازیافت طراحی شود، بنابراین وقتی لیوان های پلاستیکی بزرگ را از محصول اصلی حذف کردیم، تمرکز خود را بر این داشتیم که اطمینان حاصل کنیم که تمام اجزای بسته بندی باقی مانده برای بازیافت طراحی شده اند – جعبه مقوایی، بسته های پلاستیکی نرم و کیسه طعم دهنده.

آینده نستله از نظر پروژه هایی مانند این چه خواهد بود – آیا کاهش بسته بندی بیشتر در کارت ها وجود دارد؟

همانطور که ما برای آینده ای بدون ضایعات کار می کنیم، تیم های ما به بررسی این موضوع ادامه خواهند داد که چگونه بسته بندی هوشمندانه و مواد خلاقانه طراحی شده می توانند نقش داشته باشند، بدون اینکه کیفیت، طعم یا هزینه را به خطر بیندازند.

ادامه مطلب

Trending

پایگاه خبری چاپ و تبلیغات آنلاین