با ما همراه باشید

اخبار

صنعت تبلیغات به دنبال بازپرداخت از طریق تبلیغات قابل پرش YouTube است

منتشر شده

در

YOUTUBE به دنبال بهبود تبلیغات تلویزیونی متصل با رتبه بندی های کلی می باشد

مطالعه نشان می‌دهد که میلیون‌ها آگهی با نقض خط‌مشی‌های گروه متعلق به Google پنهان شده‌اند

فقط در صورتی که کاربر آگهی کامل یا حداقل ۳۰ ثانیه از آن را تماشا کند، مبلغی از تبلیغ کنندگان در YouTube دریافت می شود. اگر آگهی نادیده گرفته شود، تبلیغ‌کننده چیزی پرداخت نمی‌کند

به دنبال تحقیقات جدیدی که نشان می‌دهد میلیون‌ها آگهی در وب‌سایت‌های شریک به گونه‌ای که خط‌مشی‌های گروه متعلق به Google را نقض می‌کند، از دید کاربران پنهان شده است، ارقام صنعت تبلیغات خواستار بازپرداخت قابل توجهی از YouTube هستند.

Adalytics، یک گروه تجزیه و تحلیل تبلیغات دیجیتال، تحقیقاتی را در مورد سیستم “TrueView” YouTube انجام داده است که از طریق آن کاربران می توانند پس از پنج ثانیه از تماشای یک تبلیغ صرف نظر کنند.

«صدها هزار وب‌سایت و برنامه» را پیدا کرد که در آنها این تبلیغات به‌طور نامحسوس در پس‌زمینه، بدون صدا و در حلقه خودکار پخش می‌شوند. به نظر می رسد این روشی برای جلوگیری از مشاهده کلی ویدیوها توسط بینندگان باشد تا تبلیغات نادیده گرفته نشوند، اما این استراتژی شرایط Google را نقض می کند.

گوگل که ادعاهای محققان را رد کرد، به تبلیغ‌کنندگان می‌گوید که یک نقطه فروش کلیدی برای «قالب تبلیغات مبتنی بر انتخاب» این است که تنها در صورتی که کاربر کلیپ کامل یا حداقل ۳۰ ثانیه از آن را تماشا کند، هزینه دریافت می‌شود. اگر رد شود، تبلیغ‌کننده چیزی پرداخت نمی‌کند.

تبلیغات TrueView یک محصول اصلی برای کسب و کار ۳۰ میلیارد دلاری YouTube در سال است. Ebiquity، یک گروه تجزیه و تحلیل سرمایه گذاری رسانه در لندن، گفت که مشتریان جهانی آن معمولاً ۴۰ تا ۵۰ درصد از بودجه YouTube خود را به تبلیغات قابل پرش اختصاص می دهند.

آنها قرار است «در جریان» پخش کنند، به این معنی که بینندگان آن‌ها را «قبل، در حین، یا بعد از ویدیوهای دیگر در YouTube» یا از طریق شبکه شرکای ویدیوی Google خود از «وب‌سایت‌های ناشر با کیفیت بالا و برنامه‌های تلفن همراه که می‌توانید ویدیوی خود را نشان دهید» می‌بینند. «تبلیغات برای بینندگان فراتر از YouTube».

اما Adalytics که از داده‌های خزنده وب برای جست‌وجو در اینترنت استفاده می‌کرد و همچنین با ده‌ها خریدار رسانه‌ای از برندها و آژانس‌ها کار می‌کرد، متوجه شد که هزاران آگهی TrueView در بخش‌هایی از وب‌سایتی که بینندگان اطلاعات کمی داشتند، قرار داده شده‌اند. بدون تعامل با آنها وال استریت ژورنال قبلاً در مورد برخی از یافته ها گزارش داده بود.

جاشوا لوکاک، مدیر ارشد رسانه جهانی در UM، یک آژانس تبلیغاتی مستقر در نیویورک، گفت که انتظار دارد یوتیوب این موضوع را بررسی کند و مبلغی را به تبلیغ کنندگان آسیب دیده بازپرداخت کند. Adalytics فهرستی از این موارد را ایجاد کرد که شامل ده‌ها برند برجسته مانند JPMorgan Chase و Johnson & Johnson و همچنین وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده است.

لوکاک گفت: «این یک شکست سیستماتیک گوگل و یوتیوب برای نظارت مناسب و اجرای سیاست‌های خود است. «Google باید یک شخص ثالث واجد شرایط داشته باشد که یک ممیزی مستقل کامل از اجرای خط‌مشی و همچنین این شکست انجام دهد و همه تبلیغ‌کنندگان تحت تأثیر را بازپرداخت کند».

وی افزود: این نشانه مشکلاتی است که در یک بازار متمرکز و نامنظم رخ می دهد.

Giovanni Sollazzo، رئیس Aidem، یک پلتفرم مستقر در بریتانیا که به بازاریابان کمک می کند اطمینان حاصل کنند که به کاربران واقعی دسترسی پیدا می کنند، افزود: “ما به همه تبلیغ کنندگان خود توصیه می کنیم که فوراً درخواست بازپرداخت کنند.”

روبن شرورز، مدیر محصول Ebiquity مستقر در هلند، گفت که این تحقیق احتمالاً “تأثیر منفی قابل توجهی” بر کیفیت و قابلیت اطمینان درک شده گوگل در صنعت تبلیغات دیجیتال ۴۰۰ میلیارد دلاری دارد.

گوگل در پاسخ، وبلاگی را منتشر کرد و از کیفیت شبکه شریک خود دفاع کرد و گفت که این گزارش «ادعاهای بسیار نادرستی» دارد. پس از بررسی چندین وب سایت به اشتراک گذاشته شده توسط فایننشال تایمز، این شرکت همچنین گفت که اقدامات مناسب از جمله حذف احتمالاً همه تبلیغات در سایت ها را انجام خواهد داد.

گوگل به FT گفت: “ما سیاست های سختگیرانه ای داریم که همه ناشران شخص ثالث باید از آنها پیروی کنند تا بتوانیم تبلیغات را ارائه کنیم و اخیراً همکاری خود را با Integral Ad Science” – یک گروه تأیید صحت تبلیغات دیجیتال مستقر در سانفرانسیسکو – گسترش دادیم تا به تبلیغ کنندگان اجازه دهیم مکان تبلیغات خود را اندازه گیری کنند.

ناکارآمدی در صنعت تبلیغات دیجیتال بسیار زیاد است. هفته گذشته، انجمن ملی تبلیغ‌کنندگان، یک انجمن تجاری ایالات متحده، گزارش داد که ۱۵ درصد از ۸۸ میلیارد دلاری که برای تبلیغات دیجیتالی خودکار هزینه می‌شود، در وب‌سایت‌های «ساخته شده برای تبلیغات» که برای پر کردن تبلیغات و کلیک‌های تصادفی کاربران طراحی شده‌اند، هدر می‌رود.

Google به تبلیغ‌کنندگان می‌گوید که تبلیغات TrueView فقط در «وب‌سایت‌های ناشر با کیفیت بالا» که «به‌دقت بررسی شده‌اند و باید استانداردهای کیفیت موجودی Google را داشته باشند» نشان داده می‌شوند. این شرکت تصریح می‌کند که تبلیغات TrueView نباید با پیمایش غیرفعال شروع شود، «به طور پیش‌فرض باید قابل شنیدن باشد» و همچنین محتوای بین آگهی‌ها نیز باید «حداقل» ۱۰ دقیقه باشد.

اما Adalytics نمونه های زیادی پیدا کرد که این قوانین را زیر پا گذاشت. در یک وب‌سایت، پیمایش یک فید ویدیوی خاموش از پنج آگهی پشت سر هم در گوشه سمت راست پایین صفحه آغاز شد. پس از آن یک “فیلم” یک دقیقه ای از محتوای تصادفی، قبل از شروع پخش پنج تبلیغ دیگر، دنبال شد. هر “نما” به عنوان یک مصرف کننده درگیر حساب می شود.

تبلیغ‌کنندگان اغلب از مکان دقیق پخش آگهی‌هایشان آگاه نیستند، زیرا گوگل استفاده از ابزارهای ردیابی مستقل و شخص ثالث را محدود می‌کند که می‌توانند دقیقاً نحوه و مکان قرارگیری تبلیغات دیجیتال را اندازه‌گیری کنند.

Krzysztof Franaszek، محقق Adalytics، در مطالعه شرکت در TrueView نوشت: در نهایت سرورهای Google هستند که تصمیم می‌گیرند چه زمانی یا چند وقت یکبار یک تبلیغ TrueView را در یک جایگاه تبلیغاتی خاص درج کنند.

گوگل قبل از سپتامبر ۲۰۲۱، زمانی که امکان انصراف از شبکه شرکای ویدیویی را حذف کرد، به «کمپین‌های اقدام ویدیویی» اجازه داد تا منحصراً در YouTube هزینه کنند. یکی از سخنگویان گوگل به FT گفت که بازاریابان می‌توانند «اگر می‌خواهند از شرکای ویدیویی Google انصراف دهند، مستقیماً با نماینده Google خود کار کنند».

هنگامی که Adalytics برخی از کمپین‌های تبلیغاتی را نمونه‌برداری کرد، متوجه شد که ۴۲ تا ۷۵ درصد از تبلیغات TrueView به وب‌سایت‌های شریکی اختصاص داده می‌شود که به‌عنوان تبلیغات ویدیویی در اسلات‌های ویدیویی بی‌صدا، پخش خودکار، مبهم یا «خارج از جریان» ارائه می‌شوند که مطابق با استانداردهای Google نیستند. استانداردها کمتر از یک پنجم بودجه تبلیغات به YouTube.com یا برنامه YouTube اختصاص یافت.

فراناژک همچنین یافتن تبلیغات TrueView را در سایت هایی که به اتهام انتشار اطلاعات نادرست مورد انتقاد قرار گرفته اند، از جمله pravda.ru، یک سایت رسانه دولتی روسیه، مستند کرد.

کلر اتکین، یکی از بنیانگذاران Check My Ads، یک سازمان دیده بان که سوء استفاده در صنعت تبلیغات دیجیتال را ردیابی می کند، گفت: “این فرصتی بی سابقه برای تبلیغ کنندگان است تا میلیاردها دلار بازپرداخت و دعوی قضایی را پس بگیرند.” “این تحقیق هر گونه تلاشی را که گوگل در جهت کسب و کار معقول در صنعت تبلیغات ادعا کرده است به سخره می گیرد.

مقاله به‌روزرسانی شده است تا روشن شود که تحقیقات Adalytics به وب‌سایت‌های ویدیویی شریک Google مربوط می‌شود تا پلتفرم YouTube.

اخبار

داو، هنکل و کراتون ردپای کربن چسب های ذوب داغ را کاهش دادند

منتشر شده

در

شرکت هنکل بازیافت بسته بندی

Dow، Henkel Adhesive Technologies و Kraton Corporation ظاهراً ردپای کربن دو فرمول چسب داغ هنکل را برای بسته‌بندی نهایی کاهش داده‌اند.

در مقایسه با محصولات قدیمی، فرمول‌های TECHNOMELT SUPRA 100 LE و TECHNOMELT SUPRA 106M LE که با جایگزین‌های مبتنی بر زیست طراحی شده‌اند، گفته می‌شود که ردپای کربن گهواره به دروازه چسب‌ها را تا ۲۵ درصد کاهش می‌دهد. تا حدی، این به فناوری استر رزین REvolution Kraton نسبت داده می شود.

REvolution یک پلت فرم فناوری است که برای افزایش عملکرد رنگ و پایداری اکسیداتیو در چسب‌کننده‌های مبتنی بر زیست طراحی شده است – در این مورد، SYLVALITE 2200 Kraton. با ادعای جایگزینی پایدار برای محصولات مبتنی بر فسیل، تنظیم‌کننده‌ها را قادر می‌سازد تا محتوای مبتنی بر زیستی خود را افزایش دهند و کاهش دهند. ردپای کربن آنها

این با الاستومرهای پلی اولفین AFFINITY GA Dow ترکیب شده است که به دنبال بهبود عملکرد بسته بندی در دماهای شدید هستند.

ظاهراً فرمول‌های TECHNOMELT با انتشار کمتر همچنان همان عملکرد و ویژگی‌های ایمن مواد غذایی را به عنوان طرح‌های قدیمی ارائه می‌دهند. این نمونه کارها شامل سایر فرمولاسیون های زیستی و فرمولاسیون های چسب ذوب داغ با دمای پایین می باشد.

TECHNOMELT SUPRA 100 LE و TECHNOMELT SUPRA 106M LE نیز بدون هزینه اضافی برای مشتریان فعلی عرضه می شوند. این امر به سرمایه گذاری هنکل، کراتون و داو در فرمولاسیون های انتشار کربن کمتر در تلاش برای افزایش دسترسی به راه حل ها و پاسخگویی به تقاضای مصرف کنندگان برای بسته بندی های پایدار نسبت داده می شود.

Minco van Breevoort، رئیس شرکت Kraton Pine Chemicals گفت: “در Kraton، ما اهمیت پایداری در بازارهای چسب و بسته بندی امروزی را درک می کنیم.” «تامین هنکل با فناوری REvolution و چسباننده‌های مبتنی بر زیستی نشان‌دهنده تعهد دیرینه ما به راه‌حل‌های نوآورانه‌ای است که نیازهای مشتریان را برآورده می‌کند و اثرات زیست‌محیطی را کاهش می‌دهد. ما افتخار می کنیم که انتقال به سمت راه حل های چسب و بسته بندی پایدار را هدایت می کنیم.

اولا هوپ، رئیس بخش پایداری فناوری‌های چسب هنکل، ادامه داد: «هنکل تلاش‌ها را برای راه‌حل‌های پایداری که کاهش انتشار، دایره‌ای و ایمنی را ارتقا می‌دهند، رهبری می‌کند. «پایداری تنها مسئولیت ما در قبال نسل‌های آینده نیست، بلکه بخشی جدایی‌ناپذیر از موفقیت بلندمدت ما به عنوان یک شرکت است. با همکاری با Kraton و Dow، می‌توانیم راه‌حل‌های انتشار کمتری ارائه دهیم و اولویت‌های صنعتی جدیدی را ایجاد کنیم.

هیلی لوری، مدیر جهانی پایداری در داو، افزود: «ما به قدرت همکاری با شرکت‌های همفکری که ارزش‌ها و جاه‌طلبی‌های داو را به اشتراک می‌گذارند، باور داریم. با هنکل و کراتون، ما فقط در حال ایجاد همکاری نیستیم، بلکه یک اکوسیستم پایدار ایجاد می کنیم. ما مفتخریم که سابقه همکاری با سایر رهبران صنعت را برای ایجاد تغییر و ایجاد ارزش برای مشتریان ایجاد می کنیم.

در سال ۲۰۲۲، TECHNOMELT Supra ECO هنکل، یک چسب ذوب داغ «کربن منفی»، نامزد دریافت جایزه پایداری در بخش آب و هوا شد. این راه حل ادعا می کرد که حداقل ۳۷۲ تن CO2 در هر سال صرفه جویی می کند – گفته می شود که برابر با جبران کربن بیش از ۶۱۰۰ نهال درخت است که در طول یک دهه رشد کرده اند.

از آن زمان، H.B. فولر در LabelExpo Europe شرکت کرده است تا مجموعه ای از چسب های حساس به فشار را به نمایش بگذارد که از نظر او می تواند به مشتریان در کاهش انتشار کربن کمک کند. اینها شامل Swiftmelt Earthic 9010E، PSA ذوب داغ «تقریباً صفر CO2» و Swifttak PS 8405 مبتنی بر آب است.

ادامه مطلب

اخبار

Origin و IMDvista سیستم تولید درپوش و بسته‌بندی PET را دنبال می‌کنند

منتشر شده

در

بسته‌بندی PET

Origin Materials و IMDvista با هدف باز کردن قفل طراحی برای بازیافت بطری‌ها، یک مشارکت استراتژیک با هدف قرار دادن اولین سیستم تولید درپوش PET در مقیاس تجاری در جهان ایجاد کرده‌اند.

در یک تلاش مشترک بیش از دوازده ماه، این شرکت‌ها برای توسعه یک سیستم تولید «با توان عملیاتی» برای درپوش‌ها و بسته‌های PET کار کرده‌اند.

درپوش mono-PET Origin ظاهراً می‌تواند عمر مفید محصول را افزایش دهد، قابلیت بازیافت را بهبود بخشد و تولیدکنندگان را قادر سازد تا بسته‌بندی خود را سبک وزن کنند. در عین حال، انتظار دارد که نیازهای بازار جهانی سقف و تعطیلی را که تصور می شود بیش از ۶۵ میلیارد دلار ارزش دارد، برآورده کند.

پس از توسعه، هدف این راه حل دستیابی به ۱۰۰٪ قابلیت بازیافت برای بطری های PET، هم بدنه و هم درپوش آنها بود. بهبود فرآیند بازیافت پس از مصرف کننده و به تولیدکنندگان بسته بندی کمک می کند تا در عین بهبود عملکرد خود، برای بازیافت و دایره ای بودن طراحی کنند.

در حال حاضر توسعه یک خط تولید در حال اجرا امیدوار است که «مشکل‌ترین چالش‌های پایداری را حل کند» و به انتقال صنعت بسته‌بندی به موادی با تفکر پایداری کمک کند.

جان بیسل، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Origin Materials گفت: «بهترین شرکای تولیدی در کلاس مانند IMD در حال ارائه زیرسیستم‌هایی برای خط تولید ما هستند. ما با هم کاری را انجام می دهیم که هیچ کس قبلاً انجام نداده است: ما در حال ساختن اولین سیستم تولید کلاهک و بسته شدن PET در مقیاس تجاری در جهان هستیم.

«سیستم پرتوان ما به ما این امکان را می دهد که بازیافت، پایداری و مزایای عملکرد کلاهک و راه حل بسته شدن PET خود را به دنیا بیاوریم. ما قصد داریم بسیاری از این خطوط تولید را به صورت آنلاین عرضه کنیم، نه تنها برای اینکه بسته بندی نوشیدنی را بهتر و کاملاً قابل بازیافت کنیم، بلکه ظروف تقریباً از هر نوع.

“IMD شریک بسیار خوبی برای Origin است زیرا ما اولین خط تولید خود را می سازیم. آنها یک رهبر جهانی در سیستم های تست پرسرعت هستند که دفتر مرکزی آن در سوئیس با مکان هایی در سراسر جهان از جمله ایالات متحده، آلمان و تایوان با سیستم های در حال استفاده در هر قاره قرار دارد.

سیستم‌های دوربین پیشرفته آن‌ها هزاران بسته را در دقیقه بازرسی می‌کنند و به ما توانایی بازرسی میلیاردها کلاه در سال را می‌دهند. ما هیجان زده هستیم که با IMD همکاری می کنیم و از مشارکت آنها با راه اندازی اولین سیستم تولید کلاهک و بسته شدن PET سپاسگزاریم.

مارتین گربر، مدیر فروش IMD، ادامه داد: «در پایان روز، بسته شدن PET راه حل مناسبی است. من دلیلی نمی بینم که این تعطیلی موفقیت آمیز نباشد.

“IMD سرمایه گذاری قابل توجهی در حمایت از بازرسی و رسیدگی به سرپوش های PET انجام می دهد و ما می دانیم که این سرمایه گذاری خیلی سریع نتیجه خواهد داد.”

بیسل افزود: “ما مشتاقانه منتظریم تا در غرفه آنها در طول کنفرانس آینده NPE2024 در اورلاندو، فلوریدا، کلاه های PET خود را در کنار تیم IMD نشان دهیم.”

پیش از این، Origin و Avantium پلتفرم های فناوری خود را برای تبدیل بقایای چوب به FDCA – یک بلوک اصلی در تولید PEF – در مقیاس صنعتی ترکیب کردند. این مشارکت به دنبال افزایش منابع PEF و استفاده از آن برای تولید بطری ها، فیلم ها و سایر اشکال بسته بندی بود.

گروه ROTZINGER همچنین سال گذشته دستگاه پرکن و دربندی FLK/VRM خود را معرفی کرد. این عملیات یا یک پرکننده خطی و درپوش چرخشی را در تلاشی برای به حداکثر رساندن انعطاف‌پذیری و کارایی ترکیب می‌کند و می‌تواند متناسب با فرمت‌های مختلف تنظیم شود.

ادامه مطلب

اخبار

داستان بسته بندی نودل جدید Maggi که باعث کاهش پلاستیک می شود

منتشر شده

در

نودل مگی رشته فرنگی خانگی بسته بندی کاغذی بسته بندی پایدار

در اوایل سال جاری، برند Maggi نستله یک قالب بسته بندی جدید را راه اندازی کرد که برای کاهش آلودگی پلاستیکی طراحی شده بود. حالا نودل ها را می توان در خانه در لیوان تهیه کرد، برخلاف اینکه در خود بسته بندی آماده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر، با تیم نستله استرالیا صحبت کردیم.

برای خوانندگانی که ممکن است اطلاعیه اولیه را از دست داده باشند، فکر می کنم ارائه یک نمای کلی از این پروژه مفید باشد. دقیقا چه اتفاقی می افتد؟

Maggi تغییر مثبتی در یک محصول شناخته شده ایجاد کرده است – دوستداران رشته فرنگی را به “BYOM” (مگ خودت بیاور) با نودل ماگی مگی تشویق می کند. با کیک نودلی که مستقیماً در یک کاسه یا ماگ استاندارد خانگی طراحی شده است، نودل ماگی ماگ از بسته بندی پلاستیکی ۸۳ درصد کمتری در هر وعده نسبت به نودل های سنتی مگی کاپ استفاده می کند.

در نستله، ما همیشه به دنبال راه‌هایی برای کاهش استفاده از پلاستیک بکر هستیم. بعد از اینکه متوجه شدیم بسیاری از دوستداران رشته فرنگی ترجیح می دهند به جای لیوان پلاستیکی از نودل خود در کاسه یا لیوان لذت ببرند، در مورد نیاز به بسته بندی فنجان تجدید نظر کردیم.

تحقیقات تایید کرد که بیش از نیمی از استرالیایی ها نودل فوری را در خانه یا محل کار با استفاده از لیوان یا کاسه مصرف می کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، هدف ما ایجاد محصولی است که با حفظ راحتی، جایگزینی پایدار را ارائه دهد.

نستله مکرراً انواع مختلفی از قالب‌های بسته‌بندی را آزمایش می‌کند – از تقویت مواد بازیافتی و قابلیت بازیافت گرفته تا طرح‌های استفاده مجدد. سوال من: چرا “کاهش” برای این پروژه خاص بر خلاف “استفاده مجدد” یا “بازیافت” انتخاب شد؟

ما قصد داریم تا سال ۲۰۲۵ در مقایسه با سال ۲۰۱۸، استفاده از پلاستیک بکر را یک سوم کاهش دهیم. برای کمک به این هدف، ما خودمان را به چالش کشیدیم تا «خارج از فنجان» فکر کنیم که چگونه می‌توانیم همان محصول عالی را در بسته‌بندی جدید و نوآورانه به بهترین شکل ارائه دهیم.

در ترکیب با این قالب بسته بندی جدید، ما همچنین با گنجاندن دستورالعمل های بازیافت روی بسته به دوستداران رشته فرنگی کمک می کنیم تا به درستی بازیافت کنند. هر قسمت از بسته بندی محصول دارای اطلاعاتی است که به مصرف کنندگان کمک می کند تا بدانند آیا بسته بندی قابل بازیافت است یا اینکه باید به محل دفن زباله برود.

پاسخ مصرف کنندگان به این پروژه تاکنون چگونه بوده است؟ و آیا قبل از ایجاد این تغییر تحقیقاتی در مورد مصرف کنندگان انجام شده است؟ در اینصورت، نتایج چطور بود؟

ما می دانیم که استفاده از پلاستیک کمتر در بسته بندی برای مصرف کنندگان اهمیت دارد و این مفهوم به خوبی آزمایش شده است. در حالی که هنوز روزهای اولیه عرضه است، ما شاهد حرکت مثبت هستیم.

چگونه این بسته جدید با اهداف کلی نستله بسته بندی سازگاری دارد؟

در نستله هدف ما این است که تا سال ۲۰۲۵ ۹۵ درصد از بسته بندی های پلاستیکی ما برای بازیافت طراحی شود، بنابراین وقتی لیوان های پلاستیکی بزرگ را از محصول اصلی حذف کردیم، تمرکز خود را بر این داشتیم که اطمینان حاصل کنیم که تمام اجزای بسته بندی باقی مانده برای بازیافت طراحی شده اند – جعبه مقوایی، بسته های پلاستیکی نرم و کیسه طعم دهنده.

آینده نستله از نظر پروژه هایی مانند این چه خواهد بود – آیا کاهش بسته بندی بیشتر در کارت ها وجود دارد؟

همانطور که ما برای آینده ای بدون ضایعات کار می کنیم، تیم های ما به بررسی این موضوع ادامه خواهند داد که چگونه بسته بندی هوشمندانه و مواد خلاقانه طراحی شده می توانند نقش داشته باشند، بدون اینکه کیفیت، طعم یا هزینه را به خطر بیندازند.

ادامه مطلب

Trending

پایگاه خبری چاپ و تبلیغات آنلاین