با ما همراه باشید

اخبار

چگونه می توانید رشد اقتصادی را در سال ۲۰۲۴ هدایت کنید؟ از رهبران توسعه کسب و کار پرسیدیم

منتشر شده

در

آموزش نقش کسب و کار، برند - چاپخانه، مدیریت، تبلیغات، چاپ و تبلیغات، بسته بندی

همانطور که پروپلر BD100 را برای سال ۲۰۲۴ راه اندازی می کند – ویترینی برای استعدادهای محرک روابط مشتری و آژانس – جودی عثمان از برخی از چراغ های برجسته که در آن نام برده شده است، نکات توسعه کسب و کارشان را برای سال آینده خواست.

با بالا رفتن پرده در سال ۲۰۲۴، تیم های تجاری جدید در کانون توجه قرار خواهند گرفت تا بار دیگر برای آژانس های خود ارائه دهند.

سال پیش رو چالش های منحصر به فرد خود را خواهد داشت، اما کار جذب مشتریان جدید، گسترش خلاصه های موجود، و شناسایی ابزارها و استراتژی ها برای هدایت رشد کسب و کار همچنان باقی است.

اما همیشه بینش های جدیدی برای افزودن به شیوه های توسعه کسب و کار (BD) اثبات شده وجود دارد. من از انجمن BD بهترین راهنمایی‌هایشان را برای آماده‌سازی، جستجو، هدف‌گیری و پیاده‌سازی جویا شدم.

۱٫ بهداشت سازمانی را در اولویت قرار دهید

نظم و انضباط سازمانی به معنای استرس کمتر برای همه افراد درگیر و احتمال بیشتر تحت تاثیر قرار دادن و تبدیل مشتریان بالقوه است – از پر کردن یک RFI به موقع تا ثبت نقاط تماسی که منجر به مکالمه شده است.

گابریل پارکر، مدیر رشد در گروه Omnicom، می‌گوید: «کسب و کار جدید ذاتاً شامل سرعت‌های کوتاه، جدول زمانی غیرقابل پیش‌بینی، سهامداران ارشد و بسیاری از بخش‌های متحرک است. در نقش BD، شما بر تمام جنبه‌های فرآیند ارائه نظارت می‌کنید و وظیفه شما این است که از تحویل‌پذیرهای کلیدی، ارسال‌ها و هر درخواست موقتی مطلع شوید. داشتن یک رویکرد بیش از حد سازماندهی شده از ابتدا تا انتها، شفافیت را در میان همه افراد درگیر در زمین تضمین می کند، از جمله درک نقش آنها، زمان بندی ها و مهلت های ارسال، و لحظات همکاری حیاتی برای یک هماهنگی یکپارچه زمین است.

۲٫ همه را درگیر کنید

«کسب و کار جدید کسب و کار همه است» در جامعه BD چیزی شبیه به یک شعار است، اما زمانی که در سطح ریز به کار می رود به این معنی است که مدیران BD به روابط قوی در سراسر آژانس نیاز دارند. این فقط به این دلیل نیست که هر کسی می تواند یک امتیاز کسب کند، بلکه به این دلیل است که کسانی که در زمین کار می کنند به حمایت عملی نیاز دارند.

سارا دیویس، معاون مدیر تجارت و بازاریابی جدید در OMG UK، توضیح می‌دهد: «از تیم فناوری اطلاعات، تیم پذیرایی، خدمات ساختمان و پذیرش – همه نقش مهمی در اطمینان از اینکه کل فرآیند تا حد امکان روان انجام می‌شود، ایفا می‌کنند. شما همیشه باید برای همه احتمالات آماده باشید و انتظار چیزهای غیرمنتظره را داشته باشید، از قطع شدن وای فای گرفته تا نیازهای غذایی لحظه آخری و شرکت کنندگان مشتری، مهم این است که بدانید در این شرایط با چه کسی صحبت کنید!

۳٫ ساده نگه داشتن آن نباید پیچیده باشد

بازاریابان باید یک اسکله وسیع را بپوشانند. آنها تحت فشار زیادی برای ارائه بازدهی سریع سرمایه هستند – خواه هزینه تبلیغات باشد یا فناوری تبلیغاتی. وقت و توجه آنها ارزشمند است. این را در ارتباطات خود در نظر داشته باشید و توضیح پیشنهاد خود را تا حد امکان ساده نگه دارید.

کلوئه مارتین، مدیر ارشد کسب و کار جدید در Havas لندن، تاکید می کند: «ساده نگه داشتن آن در ارتباطات شما و مهمتر از همه در فرآیند ارائه، ضروری است. هیچ آژانسی هرگز به دلیل اینکه پیچیده ترین پاسخ را داشت، به هیچ آژانسی جایزه نداد.

۴٫ کنجکاو باشید

کنجکاوی یک ویژگی ضروری یک متخصص BD است. این باید به پرسیدن سوالاتی کشیده شود که به درک واقعی انگیزه مشتری از جمله اهداف شخصی مانند پیشرفت شغلی و فرصت های یادگیری کمک کند.

Dom Mernock، مدیر بازرگانی Engage Interactive، می‌گوید: «در عجله برای ارائه راه‌حل‌ها، می‌توان نیازهای واقعی را نادیده گرفت. معیارها و KPIها، اگرچه ضروری هستند، اما اگر با نیازهای عمیق تر و اغلب ناگفته مشتری هماهنگ نباشند، می توانند شاه ماهی قرمز باشند. همه می‌خواهند موفق شوند و به رشد سازمانشان کمک کنند، اما اینها همیشه محرک‌های اولیه در تصمیم‌گیری‌ها نیستند.»

۵٫ آژانس خود را از طریق بازاریابی متمایز کنید

هر کسب‌وکاری دوست دارد فکر کند منحصر به فرد است و مشتریان کاملاً از آژانس‌ها مطلع هستند. هیچ کدام درست نیست.

آژانس شما باید برای جلب توجه و کاهش نویز عمومی برای ایجاد علاقه مشتری سخت کار کند. این بدان معناست که خود را با استفاده از کانال‌ها و تاکتیک‌های مختلف، از روابط عمومی و رهبری فکری در کانال‌های تحت مالکیت گرفته تا بازاریابی مبتنی بر حساب و هدف قرار دادن تصمیم‌گیرندگان کلیدی، تبلیغ کنید.

دن آرچر، شریک مدیریت (بازاریابی و مشارکت) در Cactus Consultants تأکید می کند: «علاقه ایجاد کنید، نفروشید. تعداد بسیار کمی از افراد نیاز فروش را به شما اعلام می کنند، اما تعداد کمی از آنها علاقه خود را نشان می دهند. در عوض، روی ایجاد علاقه از طریق بازاریابی و تلاش‌های تولید تقاضا تمرکز کنید و فرآیندی برای اندازه‌گیری آن علاقه و اینکه از چه کسی بوده است داشته باشید.

۶٫ یادگیری را در اولویت تیم قرار دهید

هر زمین مسابقه، برد یا باخت، بینشی در مورد چگونگی بهبود در اختیار تمرین‌کنندگان BD قرار می‌دهد. بازخورد دوست شماست. کسب تخصص و اطمینان در فروش خدمات در عمودهای خاص بسیار ارزشمند است.

یادگیری مستمر باید در تیم تعبیه شود. استیو گارساید، رئیس بخش تجارت و بازاریابی جدید در TMW Unlimited، می‌گوید: «یک حلقه یادگیری در آژانس خود ایجاد کنید. دفعه قبل چه کار کرد، چه نشد، چرا از پسش رفتی، چرا نشد؟ شما به سرعت به ارزشمندترین عضو کارکنان تبدیل خواهید شد.”

۷٫ برای پرورش استعدادهای جدید، «باز پس بدهید».

اگر نقش و فرصت‌های شغلی که می‌تواند ارائه دهد برای جوانان توضیح داده نشود، تمرین‌کنندگان BD فردا از کجا می‌آیند؟

دانیل ماریوت، مدیر ارشد رشد و توسعه در Wasserman، تصمیم گرفت مطمئن شود که BD برای برنامه کارآموزی تیم EMEA آژانس در میز میز خواهد بود. کاتالیزور این امر توجه به این بود که همه کارآموزان ما به تیم‌های حساب کاربری فیلتر می‌شوند و در قابلیت‌های مختلف از استراتژی گرفته تا تجربه، خلاقانه و حتی مشاوره‌ای – درخشان – به اشتراک گذاشته می‌شوند، اما قرار گرفتن در معرض BD و بازاریابی کجا بود؟

ماریوت، با سرپرست بخش Simon Couch، اکنون با کارآموزان در کارهای پشتیبانی از BD عمودی همکاری می‌کند و اعضای تیم را در تمام سطوح تشویق می‌کند تا اهداف تجاری جدیدی مانند رهبری و مدیریت زمین ایجاد کنند.

 

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار

داو، هنکل و کراتون ردپای کربن چسب های ذوب داغ را کاهش دادند

منتشر شده

در

شرکت هنکل بازیافت بسته بندی

Dow، Henkel Adhesive Technologies و Kraton Corporation ظاهراً ردپای کربن دو فرمول چسب داغ هنکل را برای بسته‌بندی نهایی کاهش داده‌اند.

در مقایسه با محصولات قدیمی، فرمول‌های TECHNOMELT SUPRA 100 LE و TECHNOMELT SUPRA 106M LE که با جایگزین‌های مبتنی بر زیست طراحی شده‌اند، گفته می‌شود که ردپای کربن گهواره به دروازه چسب‌ها را تا ۲۵ درصد کاهش می‌دهد. تا حدی، این به فناوری استر رزین REvolution Kraton نسبت داده می شود.

REvolution یک پلت فرم فناوری است که برای افزایش عملکرد رنگ و پایداری اکسیداتیو در چسب‌کننده‌های مبتنی بر زیست طراحی شده است – در این مورد، SYLVALITE 2200 Kraton. با ادعای جایگزینی پایدار برای محصولات مبتنی بر فسیل، تنظیم‌کننده‌ها را قادر می‌سازد تا محتوای مبتنی بر زیستی خود را افزایش دهند و کاهش دهند. ردپای کربن آنها

این با الاستومرهای پلی اولفین AFFINITY GA Dow ترکیب شده است که به دنبال بهبود عملکرد بسته بندی در دماهای شدید هستند.

ظاهراً فرمول‌های TECHNOMELT با انتشار کمتر همچنان همان عملکرد و ویژگی‌های ایمن مواد غذایی را به عنوان طرح‌های قدیمی ارائه می‌دهند. این نمونه کارها شامل سایر فرمولاسیون های زیستی و فرمولاسیون های چسب ذوب داغ با دمای پایین می باشد.

TECHNOMELT SUPRA 100 LE و TECHNOMELT SUPRA 106M LE نیز بدون هزینه اضافی برای مشتریان فعلی عرضه می شوند. این امر به سرمایه گذاری هنکل، کراتون و داو در فرمولاسیون های انتشار کربن کمتر در تلاش برای افزایش دسترسی به راه حل ها و پاسخگویی به تقاضای مصرف کنندگان برای بسته بندی های پایدار نسبت داده می شود.

Minco van Breevoort، رئیس شرکت Kraton Pine Chemicals گفت: “در Kraton، ما اهمیت پایداری در بازارهای چسب و بسته بندی امروزی را درک می کنیم.” «تامین هنکل با فناوری REvolution و چسباننده‌های مبتنی بر زیستی نشان‌دهنده تعهد دیرینه ما به راه‌حل‌های نوآورانه‌ای است که نیازهای مشتریان را برآورده می‌کند و اثرات زیست‌محیطی را کاهش می‌دهد. ما افتخار می کنیم که انتقال به سمت راه حل های چسب و بسته بندی پایدار را هدایت می کنیم.

اولا هوپ، رئیس بخش پایداری فناوری‌های چسب هنکل، ادامه داد: «هنکل تلاش‌ها را برای راه‌حل‌های پایداری که کاهش انتشار، دایره‌ای و ایمنی را ارتقا می‌دهند، رهبری می‌کند. «پایداری تنها مسئولیت ما در قبال نسل‌های آینده نیست، بلکه بخشی جدایی‌ناپذیر از موفقیت بلندمدت ما به عنوان یک شرکت است. با همکاری با Kraton و Dow، می‌توانیم راه‌حل‌های انتشار کمتری ارائه دهیم و اولویت‌های صنعتی جدیدی را ایجاد کنیم.

هیلی لوری، مدیر جهانی پایداری در داو، افزود: «ما به قدرت همکاری با شرکت‌های همفکری که ارزش‌ها و جاه‌طلبی‌های داو را به اشتراک می‌گذارند، باور داریم. با هنکل و کراتون، ما فقط در حال ایجاد همکاری نیستیم، بلکه یک اکوسیستم پایدار ایجاد می کنیم. ما مفتخریم که سابقه همکاری با سایر رهبران صنعت را برای ایجاد تغییر و ایجاد ارزش برای مشتریان ایجاد می کنیم.

در سال ۲۰۲۲، TECHNOMELT Supra ECO هنکل، یک چسب ذوب داغ «کربن منفی»، نامزد دریافت جایزه پایداری در بخش آب و هوا شد. این راه حل ادعا می کرد که حداقل ۳۷۲ تن CO2 در هر سال صرفه جویی می کند – گفته می شود که برابر با جبران کربن بیش از ۶۱۰۰ نهال درخت است که در طول یک دهه رشد کرده اند.

از آن زمان، H.B. فولر در LabelExpo Europe شرکت کرده است تا مجموعه ای از چسب های حساس به فشار را به نمایش بگذارد که از نظر او می تواند به مشتریان در کاهش انتشار کربن کمک کند. اینها شامل Swiftmelt Earthic 9010E، PSA ذوب داغ «تقریباً صفر CO2» و Swifttak PS 8405 مبتنی بر آب است.

ادامه مطلب

اخبار

Origin و IMDvista سیستم تولید درپوش و بسته‌بندی PET را دنبال می‌کنند

منتشر شده

در

بسته‌بندی PET

Origin Materials و IMDvista با هدف باز کردن قفل طراحی برای بازیافت بطری‌ها، یک مشارکت استراتژیک با هدف قرار دادن اولین سیستم تولید درپوش PET در مقیاس تجاری در جهان ایجاد کرده‌اند.

در یک تلاش مشترک بیش از دوازده ماه، این شرکت‌ها برای توسعه یک سیستم تولید «با توان عملیاتی» برای درپوش‌ها و بسته‌های PET کار کرده‌اند.

درپوش mono-PET Origin ظاهراً می‌تواند عمر مفید محصول را افزایش دهد، قابلیت بازیافت را بهبود بخشد و تولیدکنندگان را قادر سازد تا بسته‌بندی خود را سبک وزن کنند. در عین حال، انتظار دارد که نیازهای بازار جهانی سقف و تعطیلی را که تصور می شود بیش از ۶۵ میلیارد دلار ارزش دارد، برآورده کند.

پس از توسعه، هدف این راه حل دستیابی به ۱۰۰٪ قابلیت بازیافت برای بطری های PET، هم بدنه و هم درپوش آنها بود. بهبود فرآیند بازیافت پس از مصرف کننده و به تولیدکنندگان بسته بندی کمک می کند تا در عین بهبود عملکرد خود، برای بازیافت و دایره ای بودن طراحی کنند.

در حال حاضر توسعه یک خط تولید در حال اجرا امیدوار است که «مشکل‌ترین چالش‌های پایداری را حل کند» و به انتقال صنعت بسته‌بندی به موادی با تفکر پایداری کمک کند.

جان بیسل، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Origin Materials گفت: «بهترین شرکای تولیدی در کلاس مانند IMD در حال ارائه زیرسیستم‌هایی برای خط تولید ما هستند. ما با هم کاری را انجام می دهیم که هیچ کس قبلاً انجام نداده است: ما در حال ساختن اولین سیستم تولید کلاهک و بسته شدن PET در مقیاس تجاری در جهان هستیم.

«سیستم پرتوان ما به ما این امکان را می دهد که بازیافت، پایداری و مزایای عملکرد کلاهک و راه حل بسته شدن PET خود را به دنیا بیاوریم. ما قصد داریم بسیاری از این خطوط تولید را به صورت آنلاین عرضه کنیم، نه تنها برای اینکه بسته بندی نوشیدنی را بهتر و کاملاً قابل بازیافت کنیم، بلکه ظروف تقریباً از هر نوع.

“IMD شریک بسیار خوبی برای Origin است زیرا ما اولین خط تولید خود را می سازیم. آنها یک رهبر جهانی در سیستم های تست پرسرعت هستند که دفتر مرکزی آن در سوئیس با مکان هایی در سراسر جهان از جمله ایالات متحده، آلمان و تایوان با سیستم های در حال استفاده در هر قاره قرار دارد.

سیستم‌های دوربین پیشرفته آن‌ها هزاران بسته را در دقیقه بازرسی می‌کنند و به ما توانایی بازرسی میلیاردها کلاه در سال را می‌دهند. ما هیجان زده هستیم که با IMD همکاری می کنیم و از مشارکت آنها با راه اندازی اولین سیستم تولید کلاهک و بسته شدن PET سپاسگزاریم.

مارتین گربر، مدیر فروش IMD، ادامه داد: «در پایان روز، بسته شدن PET راه حل مناسبی است. من دلیلی نمی بینم که این تعطیلی موفقیت آمیز نباشد.

“IMD سرمایه گذاری قابل توجهی در حمایت از بازرسی و رسیدگی به سرپوش های PET انجام می دهد و ما می دانیم که این سرمایه گذاری خیلی سریع نتیجه خواهد داد.”

بیسل افزود: “ما مشتاقانه منتظریم تا در غرفه آنها در طول کنفرانس آینده NPE2024 در اورلاندو، فلوریدا، کلاه های PET خود را در کنار تیم IMD نشان دهیم.”

پیش از این، Origin و Avantium پلتفرم های فناوری خود را برای تبدیل بقایای چوب به FDCA – یک بلوک اصلی در تولید PEF – در مقیاس صنعتی ترکیب کردند. این مشارکت به دنبال افزایش منابع PEF و استفاده از آن برای تولید بطری ها، فیلم ها و سایر اشکال بسته بندی بود.

گروه ROTZINGER همچنین سال گذشته دستگاه پرکن و دربندی FLK/VRM خود را معرفی کرد. این عملیات یا یک پرکننده خطی و درپوش چرخشی را در تلاشی برای به حداکثر رساندن انعطاف‌پذیری و کارایی ترکیب می‌کند و می‌تواند متناسب با فرمت‌های مختلف تنظیم شود.

ادامه مطلب

اخبار

داستان بسته بندی نودل جدید Maggi که باعث کاهش پلاستیک می شود

منتشر شده

در

نودل مگی رشته فرنگی خانگی بسته بندی کاغذی بسته بندی پایدار

در اوایل سال جاری، برند Maggi نستله یک قالب بسته بندی جدید را راه اندازی کرد که برای کاهش آلودگی پلاستیکی طراحی شده بود. حالا نودل ها را می توان در خانه در لیوان تهیه کرد، برخلاف اینکه در خود بسته بندی آماده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر، با تیم نستله استرالیا صحبت کردیم.

برای خوانندگانی که ممکن است اطلاعیه اولیه را از دست داده باشند، فکر می کنم ارائه یک نمای کلی از این پروژه مفید باشد. دقیقا چه اتفاقی می افتد؟

Maggi تغییر مثبتی در یک محصول شناخته شده ایجاد کرده است – دوستداران رشته فرنگی را به “BYOM” (مگ خودت بیاور) با نودل ماگی مگی تشویق می کند. با کیک نودلی که مستقیماً در یک کاسه یا ماگ استاندارد خانگی طراحی شده است، نودل ماگی ماگ از بسته بندی پلاستیکی ۸۳ درصد کمتری در هر وعده نسبت به نودل های سنتی مگی کاپ استفاده می کند.

در نستله، ما همیشه به دنبال راه‌هایی برای کاهش استفاده از پلاستیک بکر هستیم. بعد از اینکه متوجه شدیم بسیاری از دوستداران رشته فرنگی ترجیح می دهند به جای لیوان پلاستیکی از نودل خود در کاسه یا لیوان لذت ببرند، در مورد نیاز به بسته بندی فنجان تجدید نظر کردیم.

تحقیقات تایید کرد که بیش از نیمی از استرالیایی ها نودل فوری را در خانه یا محل کار با استفاده از لیوان یا کاسه مصرف می کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، هدف ما ایجاد محصولی است که با حفظ راحتی، جایگزینی پایدار را ارائه دهد.

نستله مکرراً انواع مختلفی از قالب‌های بسته‌بندی را آزمایش می‌کند – از تقویت مواد بازیافتی و قابلیت بازیافت گرفته تا طرح‌های استفاده مجدد. سوال من: چرا “کاهش” برای این پروژه خاص بر خلاف “استفاده مجدد” یا “بازیافت” انتخاب شد؟

ما قصد داریم تا سال ۲۰۲۵ در مقایسه با سال ۲۰۱۸، استفاده از پلاستیک بکر را یک سوم کاهش دهیم. برای کمک به این هدف، ما خودمان را به چالش کشیدیم تا «خارج از فنجان» فکر کنیم که چگونه می‌توانیم همان محصول عالی را در بسته‌بندی جدید و نوآورانه به بهترین شکل ارائه دهیم.

در ترکیب با این قالب بسته بندی جدید، ما همچنین با گنجاندن دستورالعمل های بازیافت روی بسته به دوستداران رشته فرنگی کمک می کنیم تا به درستی بازیافت کنند. هر قسمت از بسته بندی محصول دارای اطلاعاتی است که به مصرف کنندگان کمک می کند تا بدانند آیا بسته بندی قابل بازیافت است یا اینکه باید به محل دفن زباله برود.

پاسخ مصرف کنندگان به این پروژه تاکنون چگونه بوده است؟ و آیا قبل از ایجاد این تغییر تحقیقاتی در مورد مصرف کنندگان انجام شده است؟ در اینصورت، نتایج چطور بود؟

ما می دانیم که استفاده از پلاستیک کمتر در بسته بندی برای مصرف کنندگان اهمیت دارد و این مفهوم به خوبی آزمایش شده است. در حالی که هنوز روزهای اولیه عرضه است، ما شاهد حرکت مثبت هستیم.

چگونه این بسته جدید با اهداف کلی نستله بسته بندی سازگاری دارد؟

در نستله هدف ما این است که تا سال ۲۰۲۵ ۹۵ درصد از بسته بندی های پلاستیکی ما برای بازیافت طراحی شود، بنابراین وقتی لیوان های پلاستیکی بزرگ را از محصول اصلی حذف کردیم، تمرکز خود را بر این داشتیم که اطمینان حاصل کنیم که تمام اجزای بسته بندی باقی مانده برای بازیافت طراحی شده اند – جعبه مقوایی، بسته های پلاستیکی نرم و کیسه طعم دهنده.

آینده نستله از نظر پروژه هایی مانند این چه خواهد بود – آیا کاهش بسته بندی بیشتر در کارت ها وجود دارد؟

همانطور که ما برای آینده ای بدون ضایعات کار می کنیم، تیم های ما به بررسی این موضوع ادامه خواهند داد که چگونه بسته بندی هوشمندانه و مواد خلاقانه طراحی شده می توانند نقش داشته باشند، بدون اینکه کیفیت، طعم یا هزینه را به خطر بیندازند.

ادامه مطلب

Trending

پایگاه خبری چاپ و تبلیغات آنلاین