با ما همراه باشید

اخبار

۶ روشی که کوکاکولا از هوش مصنوعی مولد برای تبلیغات و بازاریابی استفاده می کند/ قسمت دوم

منتشر شده

در

کوکاکولا صد درصد بازیافتی پلاستیک بسته بندی دایره ای بسته بندی پایدار

کوکاکولا در سال ۲۰۲۳ از هوش مصنوعی مولد برای بازاریابی تجربی، UGC و کمپین های تبلیغاتی آینده نگرانه OOH استقبال کرد.
GPT-4 و DALL·E OpenAI به یک تولیدکننده تصویر هوش مصنوعی برای کارت‌های تعطیلات کمک می‌کند، در حالی که Stable Diffusion محتوای AR را تقویت می‌کند که طعم جدید Y3000 کوکاکولا را که همچنین با هوش مصنوعی ایجاد شده است، ترویج می‌کند.
این شرکت همچنین از تبلیغات گوگل در تبلیغات جستجو و رسانه های اجتماعی در فیس بوک و اینستاگرام برای تبلیغ چت ربات هوش مصنوعی و محتوای ایجاد شده با هوش مصنوعی استفاده کرد.

در طول سال ۲۰۲۳، کوکاکولا در تبلیغات خود از فناوری هوش مصنوعی مولد OpenAI و Stable Diffusion استقبال کرده و چندین کمپین بازاریابی تجربی را راه اندازی کرده است.

این کمپین ها تاثیر تحول آفرین هوش مصنوعی بر بازاریابی را نشان می دهد و فناوری را با خلاقیت ترکیب می کند تا به روش های جدید و جذاب به مخاطبان دست یابد.

برای بررسی سه کمپین تبلیغاتی و بازاریابی کوکاکولا که در سال ۲۰۲۳ با استفاده از فناوری هوش مصنوعی مولد ایجاد شد، به خواندن ادامه دهید.

۴٫ بازاریابی ویدیویی با هنر Reimagined

کوکاکولا به تبلیغ Real Magic in Masterpiece ادامه داد، ویدئویی که در طول سال‌ها هنر تجسمی مجدد را به نمایش می‌گذارد.

هنر تولید شده توسط هوش مصنوعی که دارای دارایی های مارک کوکاکولا است نیز به عنوان دارایی های دیجیتال کلکسیونی در دسترس است.

 

 

 

۵٫ یک تجربه تبلیغاتی خارج از خانه

Coca-Cola Creations یک سال دیگر از انتشار نسخه محدود را با یک تجربه تبلیغاتی OOH یک هفته ای به نام “Destination Y3000” در لاس وگاس به پایان رساند.

تصاحب The Sphere طعم جدید Y3000 کوکاکولا را برجسته کرد، اولین چیزی که توسط انسان و هوش مصنوعی ایجاد شد. سلمان کاریگا، مدیر کوکاکولا، در مصاحبه‌ای بینش خود را در مورد این فرآیند به اشتراک گذاشت.

این تجربه پیش‌بینی‌های پویا را به نمایش گذاشت که مناظر شهری آینده‌نگر و دنیایی که توسط هوش مصنوعی مولد در The Sphere’s Exosphere تصور شده بود را به نمایش گذاشت.

اگر کنجکاو هستید که یک تجربه OOH در The Sphere چقدر هزینه دارد، ظاهراً نرخ‌ها در اوایل امسال به بیرون درز کردند:

 

 

 

 

 

گوگل از استفاده از یادگیری ماشینی برای محتوای خلاقانه پشتیبانی می کند
Sphere اخیراً آثار هنرمند رسانه ای مشهور بین المللی Refik Anadol را به نمایش گذاشته است که از قدرت هوش مصنوعی برای ایجاد “توهمات ماشینی: کره” استفاده کرده است.

دوستان عزیز، من بسیار مفتخرم که در افتتاحیه The Sphere به عنوان اولین هنرمند در اقامتگاه اسطوره های U2 و Darren Aronofsky شرکت کردم! من نمی توانم منتظر بمانم تا آزمایش های بیشتری را در مورد The Sphere به اشتراک بگذارم. pic.twitter.com/sASp5VZjcM

— Refik Anadol (@refikanadol) 2 اکتبر ۲۰۲۳

آنادول از زمان اقامتگاه Google AMI خود در سال ۲۰۱۶، مجموعه داده‌های وسیعی از فضا، طبیعت و مناطق شهری را به تجسم‌های پویا تبدیل کرده است و جنبه‌های پنهان واقعیت را از طریق الگوریتم‌های هوش مصنوعی مولد، از جمله DCGAN، PGAN، و StyleGAN آشکار می‌کند.

برنامه Google’s Artists + Intelligence Machine (AMI) ابتکاری است که بر پرورش جامعه ای از متخصصان خلاق و محققانی است که با یادگیری ماشین کار می کنند.

۶٫ یک تجربه واقعیت افزوده با انتشار پایدار

علاوه بر تجربه تبلیغات OOH در لاس وگاس، کوکاکولا با ایجاد یک تجربه واقعیت افزوده (AR) برای Y3000 با استفاده از Stable Diffusion از بازاریابی تجربی محصول استفاده کرد.

این تجربه هر محیطی را که عکس می‌گیرید به «آینده» که توسط هوش مصنوعی مولد تصور می‌شود منتقل می‌کند.

هوش مصنوعی و کوکاکولا 6 اسکرین شات از کوکاکولا، دسامبر 2023

هوش مصنوعی و کوکاکولا  اسکرین شات از کوکاکولا، دسامبر ۲۰۲۳

این فقط برای کاربران گوشی های هوشمند در دسترس است و یک کد QR برای بازدیدکنندگان در مرورگر دسکتاپ ارائه می دهد.

هوش مصنوعی و کوکاکولا اسکرین شات از کوکاکولا، دسامبر 2023

هوش مصنوعی و کوکاکولا اسکرین شات از کوکاکولا، دسامبر ۲۰۲۳

کد QR با توجه به یک آشکارساز تصویر هوش مصنوعی که تلاش می‌کند تصاویر ایجاد شده با DALL·E، Stable Diffusion و دیگر تولیدکننده‌های تصویر مشهور هوش مصنوعی را شناسایی کند، به‌عنوان «احتمالا» ایجاد شده توسط هوش مصنوعی برچسب‌گذاری شد.

هوش مصنوعی و کوکاکولا اسکرین شات از هوش مصنوعی یا نه، دسامبر 2023

هوش مصنوعی و کوکاکولا ۶ اسکرین شات از هوش مصنوعی یا نه، دسامبر ۲۰۲۳

نتیجه

در طول سال ۲۰۲۳، پذیرش استراتژیک کوکاکولا از فناوری‌های هوش مصنوعی مولد از OpenAI و Stable Diffusion تغییر قابل توجهی را در رویکردهای تبلیغاتی و بازاریابی آن نشان داد.

از چت ربات‌های تعاملی هوش مصنوعی و مسابقات محتوای تولید شده توسط کاربر گرفته تا تجربیات واقعیت افزوده فراگیر و تبلیغات OOH نوآورانه، این ابتکارات تعهد کوکاکولا را به ترکیب فناوری‌های پیشرفته با بازاریابی خلاقانه برای جلب مخاطبان به روش‌های جدید و پویا نشان می‌دهد.

همچنین به بازاریابان و تبلیغ‌کنندگان برای موارد استفاده آینده از هوش مصنوعی در بازاریابی برند الهام می‌دهد.

تصویر ویژه: لوچیانو مورتولا – LGM/Shutterstock

 

 

 

https://www.searchenginejournal.com/6-ways-coca-cola-uses-generative-ai-for-advertising-and-marketing/504696/

اخبار

داو، هنکل و کراتون ردپای کربن چسب های ذوب داغ را کاهش دادند

منتشر شده

در

شرکت هنکل بازیافت بسته بندی

Dow، Henkel Adhesive Technologies و Kraton Corporation ظاهراً ردپای کربن دو فرمول چسب داغ هنکل را برای بسته‌بندی نهایی کاهش داده‌اند.

در مقایسه با محصولات قدیمی، فرمول‌های TECHNOMELT SUPRA 100 LE و TECHNOMELT SUPRA 106M LE که با جایگزین‌های مبتنی بر زیست طراحی شده‌اند، گفته می‌شود که ردپای کربن گهواره به دروازه چسب‌ها را تا ۲۵ درصد کاهش می‌دهد. تا حدی، این به فناوری استر رزین REvolution Kraton نسبت داده می شود.

REvolution یک پلت فرم فناوری است که برای افزایش عملکرد رنگ و پایداری اکسیداتیو در چسب‌کننده‌های مبتنی بر زیست طراحی شده است – در این مورد، SYLVALITE 2200 Kraton. با ادعای جایگزینی پایدار برای محصولات مبتنی بر فسیل، تنظیم‌کننده‌ها را قادر می‌سازد تا محتوای مبتنی بر زیستی خود را افزایش دهند و کاهش دهند. ردپای کربن آنها

این با الاستومرهای پلی اولفین AFFINITY GA Dow ترکیب شده است که به دنبال بهبود عملکرد بسته بندی در دماهای شدید هستند.

ظاهراً فرمول‌های TECHNOMELT با انتشار کمتر همچنان همان عملکرد و ویژگی‌های ایمن مواد غذایی را به عنوان طرح‌های قدیمی ارائه می‌دهند. این نمونه کارها شامل سایر فرمولاسیون های زیستی و فرمولاسیون های چسب ذوب داغ با دمای پایین می باشد.

TECHNOMELT SUPRA 100 LE و TECHNOMELT SUPRA 106M LE نیز بدون هزینه اضافی برای مشتریان فعلی عرضه می شوند. این امر به سرمایه گذاری هنکل، کراتون و داو در فرمولاسیون های انتشار کربن کمتر در تلاش برای افزایش دسترسی به راه حل ها و پاسخگویی به تقاضای مصرف کنندگان برای بسته بندی های پایدار نسبت داده می شود.

Minco van Breevoort، رئیس شرکت Kraton Pine Chemicals گفت: “در Kraton، ما اهمیت پایداری در بازارهای چسب و بسته بندی امروزی را درک می کنیم.” «تامین هنکل با فناوری REvolution و چسباننده‌های مبتنی بر زیستی نشان‌دهنده تعهد دیرینه ما به راه‌حل‌های نوآورانه‌ای است که نیازهای مشتریان را برآورده می‌کند و اثرات زیست‌محیطی را کاهش می‌دهد. ما افتخار می کنیم که انتقال به سمت راه حل های چسب و بسته بندی پایدار را هدایت می کنیم.

اولا هوپ، رئیس بخش پایداری فناوری‌های چسب هنکل، ادامه داد: «هنکل تلاش‌ها را برای راه‌حل‌های پایداری که کاهش انتشار، دایره‌ای و ایمنی را ارتقا می‌دهند، رهبری می‌کند. «پایداری تنها مسئولیت ما در قبال نسل‌های آینده نیست، بلکه بخشی جدایی‌ناپذیر از موفقیت بلندمدت ما به عنوان یک شرکت است. با همکاری با Kraton و Dow، می‌توانیم راه‌حل‌های انتشار کمتری ارائه دهیم و اولویت‌های صنعتی جدیدی را ایجاد کنیم.

هیلی لوری، مدیر جهانی پایداری در داو، افزود: «ما به قدرت همکاری با شرکت‌های همفکری که ارزش‌ها و جاه‌طلبی‌های داو را به اشتراک می‌گذارند، باور داریم. با هنکل و کراتون، ما فقط در حال ایجاد همکاری نیستیم، بلکه یک اکوسیستم پایدار ایجاد می کنیم. ما مفتخریم که سابقه همکاری با سایر رهبران صنعت را برای ایجاد تغییر و ایجاد ارزش برای مشتریان ایجاد می کنیم.

در سال ۲۰۲۲، TECHNOMELT Supra ECO هنکل، یک چسب ذوب داغ «کربن منفی»، نامزد دریافت جایزه پایداری در بخش آب و هوا شد. این راه حل ادعا می کرد که حداقل ۳۷۲ تن CO2 در هر سال صرفه جویی می کند – گفته می شود که برابر با جبران کربن بیش از ۶۱۰۰ نهال درخت است که در طول یک دهه رشد کرده اند.

از آن زمان، H.B. فولر در LabelExpo Europe شرکت کرده است تا مجموعه ای از چسب های حساس به فشار را به نمایش بگذارد که از نظر او می تواند به مشتریان در کاهش انتشار کربن کمک کند. اینها شامل Swiftmelt Earthic 9010E، PSA ذوب داغ «تقریباً صفر CO2» و Swifttak PS 8405 مبتنی بر آب است.

ادامه مطلب

اخبار

Origin و IMDvista سیستم تولید درپوش و بسته‌بندی PET را دنبال می‌کنند

منتشر شده

در

بسته‌بندی PET

Origin Materials و IMDvista با هدف باز کردن قفل طراحی برای بازیافت بطری‌ها، یک مشارکت استراتژیک با هدف قرار دادن اولین سیستم تولید درپوش PET در مقیاس تجاری در جهان ایجاد کرده‌اند.

در یک تلاش مشترک بیش از دوازده ماه، این شرکت‌ها برای توسعه یک سیستم تولید «با توان عملیاتی» برای درپوش‌ها و بسته‌های PET کار کرده‌اند.

درپوش mono-PET Origin ظاهراً می‌تواند عمر مفید محصول را افزایش دهد، قابلیت بازیافت را بهبود بخشد و تولیدکنندگان را قادر سازد تا بسته‌بندی خود را سبک وزن کنند. در عین حال، انتظار دارد که نیازهای بازار جهانی سقف و تعطیلی را که تصور می شود بیش از ۶۵ میلیارد دلار ارزش دارد، برآورده کند.

پس از توسعه، هدف این راه حل دستیابی به ۱۰۰٪ قابلیت بازیافت برای بطری های PET، هم بدنه و هم درپوش آنها بود. بهبود فرآیند بازیافت پس از مصرف کننده و به تولیدکنندگان بسته بندی کمک می کند تا در عین بهبود عملکرد خود، برای بازیافت و دایره ای بودن طراحی کنند.

در حال حاضر توسعه یک خط تولید در حال اجرا امیدوار است که «مشکل‌ترین چالش‌های پایداری را حل کند» و به انتقال صنعت بسته‌بندی به موادی با تفکر پایداری کمک کند.

جان بیسل، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Origin Materials گفت: «بهترین شرکای تولیدی در کلاس مانند IMD در حال ارائه زیرسیستم‌هایی برای خط تولید ما هستند. ما با هم کاری را انجام می دهیم که هیچ کس قبلاً انجام نداده است: ما در حال ساختن اولین سیستم تولید کلاهک و بسته شدن PET در مقیاس تجاری در جهان هستیم.

«سیستم پرتوان ما به ما این امکان را می دهد که بازیافت، پایداری و مزایای عملکرد کلاهک و راه حل بسته شدن PET خود را به دنیا بیاوریم. ما قصد داریم بسیاری از این خطوط تولید را به صورت آنلاین عرضه کنیم، نه تنها برای اینکه بسته بندی نوشیدنی را بهتر و کاملاً قابل بازیافت کنیم، بلکه ظروف تقریباً از هر نوع.

“IMD شریک بسیار خوبی برای Origin است زیرا ما اولین خط تولید خود را می سازیم. آنها یک رهبر جهانی در سیستم های تست پرسرعت هستند که دفتر مرکزی آن در سوئیس با مکان هایی در سراسر جهان از جمله ایالات متحده، آلمان و تایوان با سیستم های در حال استفاده در هر قاره قرار دارد.

سیستم‌های دوربین پیشرفته آن‌ها هزاران بسته را در دقیقه بازرسی می‌کنند و به ما توانایی بازرسی میلیاردها کلاه در سال را می‌دهند. ما هیجان زده هستیم که با IMD همکاری می کنیم و از مشارکت آنها با راه اندازی اولین سیستم تولید کلاهک و بسته شدن PET سپاسگزاریم.

مارتین گربر، مدیر فروش IMD، ادامه داد: «در پایان روز، بسته شدن PET راه حل مناسبی است. من دلیلی نمی بینم که این تعطیلی موفقیت آمیز نباشد.

“IMD سرمایه گذاری قابل توجهی در حمایت از بازرسی و رسیدگی به سرپوش های PET انجام می دهد و ما می دانیم که این سرمایه گذاری خیلی سریع نتیجه خواهد داد.”

بیسل افزود: “ما مشتاقانه منتظریم تا در غرفه آنها در طول کنفرانس آینده NPE2024 در اورلاندو، فلوریدا، کلاه های PET خود را در کنار تیم IMD نشان دهیم.”

پیش از این، Origin و Avantium پلتفرم های فناوری خود را برای تبدیل بقایای چوب به FDCA – یک بلوک اصلی در تولید PEF – در مقیاس صنعتی ترکیب کردند. این مشارکت به دنبال افزایش منابع PEF و استفاده از آن برای تولید بطری ها، فیلم ها و سایر اشکال بسته بندی بود.

گروه ROTZINGER همچنین سال گذشته دستگاه پرکن و دربندی FLK/VRM خود را معرفی کرد. این عملیات یا یک پرکننده خطی و درپوش چرخشی را در تلاشی برای به حداکثر رساندن انعطاف‌پذیری و کارایی ترکیب می‌کند و می‌تواند متناسب با فرمت‌های مختلف تنظیم شود.

ادامه مطلب

اخبار

داستان بسته بندی نودل جدید Maggi که باعث کاهش پلاستیک می شود

منتشر شده

در

نودل مگی رشته فرنگی خانگی بسته بندی کاغذی بسته بندی پایدار

در اوایل سال جاری، برند Maggi نستله یک قالب بسته بندی جدید را راه اندازی کرد که برای کاهش آلودگی پلاستیکی طراحی شده بود. حالا نودل ها را می توان در خانه در لیوان تهیه کرد، برخلاف اینکه در خود بسته بندی آماده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر، با تیم نستله استرالیا صحبت کردیم.

برای خوانندگانی که ممکن است اطلاعیه اولیه را از دست داده باشند، فکر می کنم ارائه یک نمای کلی از این پروژه مفید باشد. دقیقا چه اتفاقی می افتد؟

Maggi تغییر مثبتی در یک محصول شناخته شده ایجاد کرده است – دوستداران رشته فرنگی را به “BYOM” (مگ خودت بیاور) با نودل ماگی مگی تشویق می کند. با کیک نودلی که مستقیماً در یک کاسه یا ماگ استاندارد خانگی طراحی شده است، نودل ماگی ماگ از بسته بندی پلاستیکی ۸۳ درصد کمتری در هر وعده نسبت به نودل های سنتی مگی کاپ استفاده می کند.

در نستله، ما همیشه به دنبال راه‌هایی برای کاهش استفاده از پلاستیک بکر هستیم. بعد از اینکه متوجه شدیم بسیاری از دوستداران رشته فرنگی ترجیح می دهند به جای لیوان پلاستیکی از نودل خود در کاسه یا لیوان لذت ببرند، در مورد نیاز به بسته بندی فنجان تجدید نظر کردیم.

تحقیقات تایید کرد که بیش از نیمی از استرالیایی ها نودل فوری را در خانه یا محل کار با استفاده از لیوان یا کاسه مصرف می کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، هدف ما ایجاد محصولی است که با حفظ راحتی، جایگزینی پایدار را ارائه دهد.

نستله مکرراً انواع مختلفی از قالب‌های بسته‌بندی را آزمایش می‌کند – از تقویت مواد بازیافتی و قابلیت بازیافت گرفته تا طرح‌های استفاده مجدد. سوال من: چرا “کاهش” برای این پروژه خاص بر خلاف “استفاده مجدد” یا “بازیافت” انتخاب شد؟

ما قصد داریم تا سال ۲۰۲۵ در مقایسه با سال ۲۰۱۸، استفاده از پلاستیک بکر را یک سوم کاهش دهیم. برای کمک به این هدف، ما خودمان را به چالش کشیدیم تا «خارج از فنجان» فکر کنیم که چگونه می‌توانیم همان محصول عالی را در بسته‌بندی جدید و نوآورانه به بهترین شکل ارائه دهیم.

در ترکیب با این قالب بسته بندی جدید، ما همچنین با گنجاندن دستورالعمل های بازیافت روی بسته به دوستداران رشته فرنگی کمک می کنیم تا به درستی بازیافت کنند. هر قسمت از بسته بندی محصول دارای اطلاعاتی است که به مصرف کنندگان کمک می کند تا بدانند آیا بسته بندی قابل بازیافت است یا اینکه باید به محل دفن زباله برود.

پاسخ مصرف کنندگان به این پروژه تاکنون چگونه بوده است؟ و آیا قبل از ایجاد این تغییر تحقیقاتی در مورد مصرف کنندگان انجام شده است؟ در اینصورت، نتایج چطور بود؟

ما می دانیم که استفاده از پلاستیک کمتر در بسته بندی برای مصرف کنندگان اهمیت دارد و این مفهوم به خوبی آزمایش شده است. در حالی که هنوز روزهای اولیه عرضه است، ما شاهد حرکت مثبت هستیم.

چگونه این بسته جدید با اهداف کلی نستله بسته بندی سازگاری دارد؟

در نستله هدف ما این است که تا سال ۲۰۲۵ ۹۵ درصد از بسته بندی های پلاستیکی ما برای بازیافت طراحی شود، بنابراین وقتی لیوان های پلاستیکی بزرگ را از محصول اصلی حذف کردیم، تمرکز خود را بر این داشتیم که اطمینان حاصل کنیم که تمام اجزای بسته بندی باقی مانده برای بازیافت طراحی شده اند – جعبه مقوایی، بسته های پلاستیکی نرم و کیسه طعم دهنده.

آینده نستله از نظر پروژه هایی مانند این چه خواهد بود – آیا کاهش بسته بندی بیشتر در کارت ها وجود دارد؟

همانطور که ما برای آینده ای بدون ضایعات کار می کنیم، تیم های ما به بررسی این موضوع ادامه خواهند داد که چگونه بسته بندی هوشمندانه و مواد خلاقانه طراحی شده می توانند نقش داشته باشند، بدون اینکه کیفیت، طعم یا هزینه را به خطر بیندازند.

ادامه مطلب

Trending

پایگاه خبری چاپ و تبلیغات آنلاین