با ما همراه باشید

اخبار

رسانه های اجتماعی (فقط) یک کانال تبلیغاتی نیستند

منتشر شده

در

رسانه اجتماعی - شبکه جهانی - فیسبوک - وی چت - تیک تاک - تلگرام - واتس آپ - کیوکیو

بازاریابان و آژانس‌ها اجتماعی را از دریچه «تبلیغات» می‌بینند. اما باعث می‌شود که تبلیغ‌کنندگان بخشی از گفتگوی گسترده‌تر پیرامون تأثیر رسانه‌های اجتماعی نباشند.
این یک انتقاد طولانی مدت از تبلیغات بوده است که تفاوت فکری بین بازاریابان و مصرف کنندگان وجود دارد.

این در هیچ کجا به اندازه رسانه های اجتماعی آشکار نیست. صنعت رسانه های اجتماعی را به عنوان یک محیط کم توجه می بیند. در مقابل، مکالمات اجتماعی اغلب حول محور ماهیت بسیار فراگیر و شاید برخی بگویند اعتیاد آور پلتفرم های اجتماعی می چرخد.

به عبارت دیگر، در حالی که جامعه درباره پتانسیل تحول‌آفرین رسانه‌های اجتماعی، چه خوب یا چه بد، بحث می‌کند، بازاریابان هنوز اثربخشی آن را زیر سوال می‌برند.

چرا این گفتگوهای مختلف با هم وجود دارند؟ این نتیجه دیدگاه محدود این صنعت است. ما به طور فزاینده ای همه چیز را از دریچه “تبلیغات” می بینیم. این قطع ارتباط می تواند عواقب گسترده ای داشته باشد. این امر مانع از مشارکت تبلیغ‌کنندگان در گفتگوی گسترده‌تر پیرامون تأثیر رسانه‌های اجتماعی می‌شود.

به طور خاص، این باید فراتر از ایمنی برند باشد. تبلیغ‌کنندگان مسئولیت دارند در بحث در مورد مشکلات احتمالی این پلتفرم‌ها، مانند اطلاعات غلط، قطبی‌سازی و دستکاری الگوریتمی مشارکت کنند و از تخصص خود برای منافع بیشتر برندها و جامعه استفاده کنند.

با در نظر گرفتن این موضوع، اجازه دهید به برخی از قطع ارتباط اثربخشی بازاریابی نگاهی بیندازیم.

از اجتماعی به عنوان یک کانال تا اجتماعی به عنوان یک زمینه

رسانه های اجتماعی واقعاً یک کانال تبلیغاتی نیستند. این فضایی است که مردم به طور فزاینده‌ای در آن زندگی می‌کنند. مردم در فضای اجتماعی کار می‌کنند، در روابط اجتماعی قرار می‌گذارند، از فضای اجتماعی برای خرید، برقراری ارتباط و مدیریت سلامت روحی و جسمی خود استفاده می‌کنند. این بدان معناست که تجربیاتی که در فضای اجتماعی دارند برای آنها غنی، هیجان انگیز و مهم است.

اگر مردم مهمترین چیزهای خود را در شبکه های اجتماعی مستند می کنند و به اشتراک می گذارند، برندها باید با این تجربیات غنی و قدرتمند مطابقت داشته باشند.

وقتی تبلیغات به خرید توجه می کند، زندگی و محتوای افراد را به عنوان “به هم ریختگی” می بیند که باید از بین برود. ما باید طرز فکر خود را از بریدن از درهم و برهمی به جلب توجه تغییر دهیم.

از توزیع پخش تا جلوه های شبکه

پس باید راه دیگری برای یافتن نقش موفق در این فضا وجود داشته باشد. با درک این موضوع شروع می شود که رسانه اجتماعی بر اساس اصول شبکه ساخته شده است، جایی که موفقیت با افزودن ارزش تعیین می شود. اگر ارزش اضافه نمی کنید، شبکه را آلوده می کنید.

این فرصتی را برای برندهایی فراهم می کند که مایلند از تفکر اجتماعی به عنوان یک کانال تبلیغاتی به یک زمینه پویا تغییر جهت دهند.

تجربیاتی که افراد در فضای اجتماعی دارند، غنی، هیجان انگیز و قدرتمند هستند. اگر تبلیغ‌کنندگان استراتژی‌های خود را برای کار با تجربیات و انگیزه‌های افراد برای ایجاد ارزش هماهنگ کنند، می‌توانند از این قدرت بهره ببرند. در انجام این کار، برندها می توانند با افزایش مداوم روش هایی که نیازهای مشتریان خود را برآورده می کنند، مزیت رقابتی پایدار ایجاد کنند.

در عین حال، وقتی برندها را بخشی از یک شبکه می‌دانیم، متوجه می‌شویم که یکپارچگی شبکه تنها به عهده یک نهاد واحد نیست. این وظیفه همه شرکت کنندگان در شبکه است که از یکپارچگی آن با افزودن ارزش مداوم حمایت کنند.

ارزش آفرینی تبدیل به ارزی می شود که رشد را تقویت می کند، اعتماد را تقویت می کند و به شکل گیری تأثیر مثبت گسترده تر شبکه کمک می کند.

از خرید اطلاعات جمعیتی گرفته تا ارتباط با انگیزه ها

این کار با درک انگیزه هایی آغاز می شود که در فضای اجتماعی به عنوان محتوا و تعامل ظاهر می شوند. بازاریابان با بررسی محرک‌های اساسی که بر انتخاب‌ها و رفتار افراد تأثیر می‌گذارند، می‌توانند محتوایی ایجاد کنند که به یک گفتگو، راه‌حل یا الهام تبدیل شود.

صرف نظر از دستیابی به موفقیت شخصی، میل به راحتی یا نیاز به ارتباط اجتماعی، طراحی محتوا (از جمله تبلیغات) برای پرداختن به این انگیزه‌ها نه تنها جلب توجه می‌کند، بلکه باعث ایجاد حس مرتبط بودن و اعتبار می‌شود.

هدف قرار دادن انگیزه های افراد نشان دهنده یک رویکرد عادلانه تر برای ارائه محتوا و پیام است. برخلاف هدف‌گیری مبتنی بر جمعیت‌شناسی سنتی، که می‌تواند کلیشه‌ها را تداوم بخشد و ناخواسته علیه گروه‌های خاص تبعیض ایجاد کند، درک و توسل به انگیزه‌ها، استراتژی‌های بازاریابی را با نیازهای متنوع افراد همسو می‌کند.

از رسیدن یا مربوط به رسیدن به اضافه ارتباط

در این گذار از هدف گذاری مبتنی بر جمعیت شناختی به تمرکز بر علایق و رفتارهای افراد، بازاریابان می توانند از ترکیبی از دسترسی و ارتباط بالای مخاطبان بهره ببرند. این نه تنها به برندها اجازه می‌دهد تا محتوای خود را با آنچه مخاطبانشان به آن علاقه دارند هماهنگ کنند، بلکه نقش مهم مرتبط بودن را در ایجاد اشتراک‌گذاری اجتماعی تأیید می‌کند.

زمانی که محتوا از نظر احساسی، زمینه‌ای یا عملکردی مرتبط باشد، کاربران تمایل بیشتری به اشتراک‌گذاری آن با شبکه‌های خود دارند و باعث ایجاد یک اثر آبشاری می‌شود که الگوریتم پلتفرم را تقویت می‌کند. این به نوبه خود سطوح بالایی از دسترسی و مقیاس را ایجاد می کند.

در دوره‌ای که ارتباط کاتالیزور تعامل است، این نوع هدف‌گذاری متنی به عنوان یک استراتژی مؤثر برای جذب مخاطبان، تقویت ارتباطات و جرقه زدن پویایی اشتراک‌گذاری است که تأثیر برند را تقویت می‌کند.

اجتماعی فقط یک کانال تبلیغاتی دیگر نیست. این یک اکوسیستم پویا و متصل است. موفقیت مستلزم آن است که برندها فراتر از تبلیغات فکر کنند و از روش های متعدد ارتباط با مردم استقبال کنند.

بنابراین، بیایید کلاه تبلیغاتی را کنار بگذاریم و به دنبال روش‌های ارتباطی دیگری باشیم که به برندها در دنیای همیشه در حال تکامل اجتماعی کمک می‌کند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار

داو، هنکل و کراتون ردپای کربن چسب های ذوب داغ را کاهش دادند

منتشر شده

در

شرکت هنکل بازیافت بسته بندی

Dow، Henkel Adhesive Technologies و Kraton Corporation ظاهراً ردپای کربن دو فرمول چسب داغ هنکل را برای بسته‌بندی نهایی کاهش داده‌اند.

در مقایسه با محصولات قدیمی، فرمول‌های TECHNOMELT SUPRA 100 LE و TECHNOMELT SUPRA 106M LE که با جایگزین‌های مبتنی بر زیست طراحی شده‌اند، گفته می‌شود که ردپای کربن گهواره به دروازه چسب‌ها را تا ۲۵ درصد کاهش می‌دهد. تا حدی، این به فناوری استر رزین REvolution Kraton نسبت داده می شود.

REvolution یک پلت فرم فناوری است که برای افزایش عملکرد رنگ و پایداری اکسیداتیو در چسب‌کننده‌های مبتنی بر زیست طراحی شده است – در این مورد، SYLVALITE 2200 Kraton. با ادعای جایگزینی پایدار برای محصولات مبتنی بر فسیل، تنظیم‌کننده‌ها را قادر می‌سازد تا محتوای مبتنی بر زیستی خود را افزایش دهند و کاهش دهند. ردپای کربن آنها

این با الاستومرهای پلی اولفین AFFINITY GA Dow ترکیب شده است که به دنبال بهبود عملکرد بسته بندی در دماهای شدید هستند.

ظاهراً فرمول‌های TECHNOMELT با انتشار کمتر همچنان همان عملکرد و ویژگی‌های ایمن مواد غذایی را به عنوان طرح‌های قدیمی ارائه می‌دهند. این نمونه کارها شامل سایر فرمولاسیون های زیستی و فرمولاسیون های چسب ذوب داغ با دمای پایین می باشد.

TECHNOMELT SUPRA 100 LE و TECHNOMELT SUPRA 106M LE نیز بدون هزینه اضافی برای مشتریان فعلی عرضه می شوند. این امر به سرمایه گذاری هنکل، کراتون و داو در فرمولاسیون های انتشار کربن کمتر در تلاش برای افزایش دسترسی به راه حل ها و پاسخگویی به تقاضای مصرف کنندگان برای بسته بندی های پایدار نسبت داده می شود.

Minco van Breevoort، رئیس شرکت Kraton Pine Chemicals گفت: “در Kraton، ما اهمیت پایداری در بازارهای چسب و بسته بندی امروزی را درک می کنیم.” «تامین هنکل با فناوری REvolution و چسباننده‌های مبتنی بر زیستی نشان‌دهنده تعهد دیرینه ما به راه‌حل‌های نوآورانه‌ای است که نیازهای مشتریان را برآورده می‌کند و اثرات زیست‌محیطی را کاهش می‌دهد. ما افتخار می کنیم که انتقال به سمت راه حل های چسب و بسته بندی پایدار را هدایت می کنیم.

اولا هوپ، رئیس بخش پایداری فناوری‌های چسب هنکل، ادامه داد: «هنکل تلاش‌ها را برای راه‌حل‌های پایداری که کاهش انتشار، دایره‌ای و ایمنی را ارتقا می‌دهند، رهبری می‌کند. «پایداری تنها مسئولیت ما در قبال نسل‌های آینده نیست، بلکه بخشی جدایی‌ناپذیر از موفقیت بلندمدت ما به عنوان یک شرکت است. با همکاری با Kraton و Dow، می‌توانیم راه‌حل‌های انتشار کمتری ارائه دهیم و اولویت‌های صنعتی جدیدی را ایجاد کنیم.

هیلی لوری، مدیر جهانی پایداری در داو، افزود: «ما به قدرت همکاری با شرکت‌های همفکری که ارزش‌ها و جاه‌طلبی‌های داو را به اشتراک می‌گذارند، باور داریم. با هنکل و کراتون، ما فقط در حال ایجاد همکاری نیستیم، بلکه یک اکوسیستم پایدار ایجاد می کنیم. ما مفتخریم که سابقه همکاری با سایر رهبران صنعت را برای ایجاد تغییر و ایجاد ارزش برای مشتریان ایجاد می کنیم.

در سال ۲۰۲۲، TECHNOMELT Supra ECO هنکل، یک چسب ذوب داغ «کربن منفی»، نامزد دریافت جایزه پایداری در بخش آب و هوا شد. این راه حل ادعا می کرد که حداقل ۳۷۲ تن CO2 در هر سال صرفه جویی می کند – گفته می شود که برابر با جبران کربن بیش از ۶۱۰۰ نهال درخت است که در طول یک دهه رشد کرده اند.

از آن زمان، H.B. فولر در LabelExpo Europe شرکت کرده است تا مجموعه ای از چسب های حساس به فشار را به نمایش بگذارد که از نظر او می تواند به مشتریان در کاهش انتشار کربن کمک کند. اینها شامل Swiftmelt Earthic 9010E، PSA ذوب داغ «تقریباً صفر CO2» و Swifttak PS 8405 مبتنی بر آب است.

ادامه مطلب

اخبار

Origin و IMDvista سیستم تولید درپوش و بسته‌بندی PET را دنبال می‌کنند

منتشر شده

در

بسته‌بندی PET

Origin Materials و IMDvista با هدف باز کردن قفل طراحی برای بازیافت بطری‌ها، یک مشارکت استراتژیک با هدف قرار دادن اولین سیستم تولید درپوش PET در مقیاس تجاری در جهان ایجاد کرده‌اند.

در یک تلاش مشترک بیش از دوازده ماه، این شرکت‌ها برای توسعه یک سیستم تولید «با توان عملیاتی» برای درپوش‌ها و بسته‌های PET کار کرده‌اند.

درپوش mono-PET Origin ظاهراً می‌تواند عمر مفید محصول را افزایش دهد، قابلیت بازیافت را بهبود بخشد و تولیدکنندگان را قادر سازد تا بسته‌بندی خود را سبک وزن کنند. در عین حال، انتظار دارد که نیازهای بازار جهانی سقف و تعطیلی را که تصور می شود بیش از ۶۵ میلیارد دلار ارزش دارد، برآورده کند.

پس از توسعه، هدف این راه حل دستیابی به ۱۰۰٪ قابلیت بازیافت برای بطری های PET، هم بدنه و هم درپوش آنها بود. بهبود فرآیند بازیافت پس از مصرف کننده و به تولیدکنندگان بسته بندی کمک می کند تا در عین بهبود عملکرد خود، برای بازیافت و دایره ای بودن طراحی کنند.

در حال حاضر توسعه یک خط تولید در حال اجرا امیدوار است که «مشکل‌ترین چالش‌های پایداری را حل کند» و به انتقال صنعت بسته‌بندی به موادی با تفکر پایداری کمک کند.

جان بیسل، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Origin Materials گفت: «بهترین شرکای تولیدی در کلاس مانند IMD در حال ارائه زیرسیستم‌هایی برای خط تولید ما هستند. ما با هم کاری را انجام می دهیم که هیچ کس قبلاً انجام نداده است: ما در حال ساختن اولین سیستم تولید کلاهک و بسته شدن PET در مقیاس تجاری در جهان هستیم.

«سیستم پرتوان ما به ما این امکان را می دهد که بازیافت، پایداری و مزایای عملکرد کلاهک و راه حل بسته شدن PET خود را به دنیا بیاوریم. ما قصد داریم بسیاری از این خطوط تولید را به صورت آنلاین عرضه کنیم، نه تنها برای اینکه بسته بندی نوشیدنی را بهتر و کاملاً قابل بازیافت کنیم، بلکه ظروف تقریباً از هر نوع.

“IMD شریک بسیار خوبی برای Origin است زیرا ما اولین خط تولید خود را می سازیم. آنها یک رهبر جهانی در سیستم های تست پرسرعت هستند که دفتر مرکزی آن در سوئیس با مکان هایی در سراسر جهان از جمله ایالات متحده، آلمان و تایوان با سیستم های در حال استفاده در هر قاره قرار دارد.

سیستم‌های دوربین پیشرفته آن‌ها هزاران بسته را در دقیقه بازرسی می‌کنند و به ما توانایی بازرسی میلیاردها کلاه در سال را می‌دهند. ما هیجان زده هستیم که با IMD همکاری می کنیم و از مشارکت آنها با راه اندازی اولین سیستم تولید کلاهک و بسته شدن PET سپاسگزاریم.

مارتین گربر، مدیر فروش IMD، ادامه داد: «در پایان روز، بسته شدن PET راه حل مناسبی است. من دلیلی نمی بینم که این تعطیلی موفقیت آمیز نباشد.

“IMD سرمایه گذاری قابل توجهی در حمایت از بازرسی و رسیدگی به سرپوش های PET انجام می دهد و ما می دانیم که این سرمایه گذاری خیلی سریع نتیجه خواهد داد.”

بیسل افزود: “ما مشتاقانه منتظریم تا در غرفه آنها در طول کنفرانس آینده NPE2024 در اورلاندو، فلوریدا، کلاه های PET خود را در کنار تیم IMD نشان دهیم.”

پیش از این، Origin و Avantium پلتفرم های فناوری خود را برای تبدیل بقایای چوب به FDCA – یک بلوک اصلی در تولید PEF – در مقیاس صنعتی ترکیب کردند. این مشارکت به دنبال افزایش منابع PEF و استفاده از آن برای تولید بطری ها، فیلم ها و سایر اشکال بسته بندی بود.

گروه ROTZINGER همچنین سال گذشته دستگاه پرکن و دربندی FLK/VRM خود را معرفی کرد. این عملیات یا یک پرکننده خطی و درپوش چرخشی را در تلاشی برای به حداکثر رساندن انعطاف‌پذیری و کارایی ترکیب می‌کند و می‌تواند متناسب با فرمت‌های مختلف تنظیم شود.

ادامه مطلب

اخبار

داستان بسته بندی نودل جدید Maggi که باعث کاهش پلاستیک می شود

منتشر شده

در

نودل مگی رشته فرنگی خانگی بسته بندی کاغذی بسته بندی پایدار

در اوایل سال جاری، برند Maggi نستله یک قالب بسته بندی جدید را راه اندازی کرد که برای کاهش آلودگی پلاستیکی طراحی شده بود. حالا نودل ها را می توان در خانه در لیوان تهیه کرد، برخلاف اینکه در خود بسته بندی آماده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر، با تیم نستله استرالیا صحبت کردیم.

برای خوانندگانی که ممکن است اطلاعیه اولیه را از دست داده باشند، فکر می کنم ارائه یک نمای کلی از این پروژه مفید باشد. دقیقا چه اتفاقی می افتد؟

Maggi تغییر مثبتی در یک محصول شناخته شده ایجاد کرده است – دوستداران رشته فرنگی را به “BYOM” (مگ خودت بیاور) با نودل ماگی مگی تشویق می کند. با کیک نودلی که مستقیماً در یک کاسه یا ماگ استاندارد خانگی طراحی شده است، نودل ماگی ماگ از بسته بندی پلاستیکی ۸۳ درصد کمتری در هر وعده نسبت به نودل های سنتی مگی کاپ استفاده می کند.

در نستله، ما همیشه به دنبال راه‌هایی برای کاهش استفاده از پلاستیک بکر هستیم. بعد از اینکه متوجه شدیم بسیاری از دوستداران رشته فرنگی ترجیح می دهند به جای لیوان پلاستیکی از نودل خود در کاسه یا لیوان لذت ببرند، در مورد نیاز به بسته بندی فنجان تجدید نظر کردیم.

تحقیقات تایید کرد که بیش از نیمی از استرالیایی ها نودل فوری را در خانه یا محل کار با استفاده از لیوان یا کاسه مصرف می کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، هدف ما ایجاد محصولی است که با حفظ راحتی، جایگزینی پایدار را ارائه دهد.

نستله مکرراً انواع مختلفی از قالب‌های بسته‌بندی را آزمایش می‌کند – از تقویت مواد بازیافتی و قابلیت بازیافت گرفته تا طرح‌های استفاده مجدد. سوال من: چرا “کاهش” برای این پروژه خاص بر خلاف “استفاده مجدد” یا “بازیافت” انتخاب شد؟

ما قصد داریم تا سال ۲۰۲۵ در مقایسه با سال ۲۰۱۸، استفاده از پلاستیک بکر را یک سوم کاهش دهیم. برای کمک به این هدف، ما خودمان را به چالش کشیدیم تا «خارج از فنجان» فکر کنیم که چگونه می‌توانیم همان محصول عالی را در بسته‌بندی جدید و نوآورانه به بهترین شکل ارائه دهیم.

در ترکیب با این قالب بسته بندی جدید، ما همچنین با گنجاندن دستورالعمل های بازیافت روی بسته به دوستداران رشته فرنگی کمک می کنیم تا به درستی بازیافت کنند. هر قسمت از بسته بندی محصول دارای اطلاعاتی است که به مصرف کنندگان کمک می کند تا بدانند آیا بسته بندی قابل بازیافت است یا اینکه باید به محل دفن زباله برود.

پاسخ مصرف کنندگان به این پروژه تاکنون چگونه بوده است؟ و آیا قبل از ایجاد این تغییر تحقیقاتی در مورد مصرف کنندگان انجام شده است؟ در اینصورت، نتایج چطور بود؟

ما می دانیم که استفاده از پلاستیک کمتر در بسته بندی برای مصرف کنندگان اهمیت دارد و این مفهوم به خوبی آزمایش شده است. در حالی که هنوز روزهای اولیه عرضه است، ما شاهد حرکت مثبت هستیم.

چگونه این بسته جدید با اهداف کلی نستله بسته بندی سازگاری دارد؟

در نستله هدف ما این است که تا سال ۲۰۲۵ ۹۵ درصد از بسته بندی های پلاستیکی ما برای بازیافت طراحی شود، بنابراین وقتی لیوان های پلاستیکی بزرگ را از محصول اصلی حذف کردیم، تمرکز خود را بر این داشتیم که اطمینان حاصل کنیم که تمام اجزای بسته بندی باقی مانده برای بازیافت طراحی شده اند – جعبه مقوایی، بسته های پلاستیکی نرم و کیسه طعم دهنده.

آینده نستله از نظر پروژه هایی مانند این چه خواهد بود – آیا کاهش بسته بندی بیشتر در کارت ها وجود دارد؟

همانطور که ما برای آینده ای بدون ضایعات کار می کنیم، تیم های ما به بررسی این موضوع ادامه خواهند داد که چگونه بسته بندی هوشمندانه و مواد خلاقانه طراحی شده می توانند نقش داشته باشند، بدون اینکه کیفیت، طعم یا هزینه را به خطر بیندازند.

ادامه مطلب

Trending

پایگاه خبری چاپ و تبلیغات آنلاین