با ما همراه باشید

اخبار

بسته بندی حباب کاغذی، مواد کمپوست پذیر، و ویژگی های بیشتر در Packaging Innovation & Empack 2024

منتشر شده

در

خدمات صنایع مبلمان کاغذ کرافت بازیافتی را به پوشش حبابی

Packaging Innovations & Empack امسال ظاهرا میزبان ۴۵۴ تامین کننده در سراسر رویدادهای Packaging Innovations، Empack و Contract Pack & Fulfillment بود که شرکت کنندگان راه حل های بسته بندی قابل کمپوست، بسته بندی حباب کاغذی و موارد دیگر را در این رویداد ارائه کردند.

با گزارش ۶۹۰۰ بازدیدکننده که در این رویداد حضور داشتند، Easyfairs می‌گوید که در سه مرحله رویداد، ۷۱ سخنران در طول دو روز از جمله مهندس اصلی سابق دایسون، بن ادموندز، با سخنرانی‌اش در مرحله نوآوری و طراحی در مورد نوآوری در محل کار، حضور داشتند. در همان زمان، مشاور پایداری برندهای جهانی و خرده فروشان، استیو لیستر در مرحله اقتصاد دایره ای با ارائه خود در مورد مراحل کلیدی پایداری برای بسته بندی، چرایی اهمیت پایداری، چگونگی تکامل پایداری و روندهای کلیدی در سال ۲۰۲۴ صحبت کرد.

TIPA Compostable Packaging راه حل های بسته بندی کمپوست پذیر خود را در Packaging Innovations به نمایش گذاشت. گری تی، رئیس بخش فروش اروپا برای TIPA، گفت:

ما این رویداد را به خاطر مخاطبانی که می‌توانستیم در مقابل آنها قرار دهیم، انتخاب کردیم. اگر در بازار صحبت نمی کنید و اطلاعات را به اشتراک می گذارید، پس مردم نمی دانند که چه چیزی باید ارائه دهید، و این رویداد به ما اجازه می دهد این کار را انجام دهیم. جنبه فنی چیزی که می‌فروشید مهم است، اما دانستن اینکه چگونه می‌فروشید و مزایایی که می‌تواند روند را کاهش دهد، حیاتی است.»

در جای دیگر، پاپیر گروه LEIPA، که گفته می شود اولین بسته بندی حباب دار ساخته شده از ۱۰۰٪ کاغذ را تولید می کند، برنده گالری نوآوری و نوآورانه ترین پروژه بسته بندی در ۱۲ ماه گذشته شد، در حالی که لوسی بوستون، رئیس بازاریابی و ارتباطات در بسته بندی Carlton Packaging برنده شد. ; کریس یاپ، کارگردان Tri-Locker. و Abigail Sawyer-Parker، فن‌آور بسته‌بندی در ProAmpac، جایزه Future Trailblazer را به خاطر مشارکت‌شان در آینده بسته‌بندی کنار گذاشتند.

“واقعاً دو روز فوق العاده بود!” نائومی استوارت، مدیر بازاریابی در Easyfairs گفت. «فضای سرتاسر نمایش برقی بود، و این عزم راسخ برای انجام همه چیز و انجام تجارت از همان ابتدا وجود داشت.

«به هر طرف که نگاه کنید، برندهای بزرگ با اغلب چندین تامین کننده دور میز می‌روند تا برنامه‌ها را انجام دهند، دانش و ایده‌ها در گوشه و کنار به اشتراک گذاشته می‌شوند، و وقتی همه این‌ها و موارد دیگر را تقطیر می‌کنید، فقط احساس غرور ملموسی در آن وجود دارد. سهم صنعت ما در زندگی روزمره مردم در سراسر جهان است.

“بازخورد از قبل از غرفه داران و بازدیدکنندگانی که در گروه های خود شرکت کردند بسیار مثبت بوده است. سال ۲۰۲۴ ثابت کرد که پیشنهاد دیدن چیزها، صحبت مستقیم با تولیدکنندگان، شبکه‌سازی و گوش دادن به آخرین روندها همچنان جذاب است.

برنامه‌های هیجان‌انگیزتری در حال حاضر برای سال ۲۰۲۵ در حال انجام است و ما در زمان مناسب آن‌ها را اعلام خواهیم کرد، اما در حال حاضر، همه ما به بازخورد پاسخ می‌دهیم، زیرا گوش دادن همیشه هسته اصلی توانایی ما برای ارائه خدمات بهتر به جامعه بسته‌بندی بوده است.

اواخر امسال، بریتانیا شاهد بازگشت هفته بسته بندی لندن خواهد بود، که برای ۱۱ تا ۱۲ سپتامبر برنامه ریزی شده است و چهار رویداد را پوشش می دهد: Packaging Première برای بسته بندی های لوکس. PCD برای بسته بندی عطر، لوازم آرایشی و بهداشتی. PLD برای بسته بندی نوشیدنی های درجه یک و بسته بندی مواد غذایی و مصرف کننده برای بسته بندی مواد غذایی و کالاهای مصرفی.

IFE Manufacturing 2024 نیز در ExCeL لندن در تاریخ ۲۵-۲۷ مارس ۲۰۲۴ برگزار می شود. و توماس فریک، مدیر بازرگانی داروسازی IMA و مدیر فروش و بازاریابی IMA Safe Pharma و لوازم آرایشی و بهداشتی، اخیراً با Packaging Europe در مورد حضور IMA در ACHEMA صحبت کردند، رویدادی مهم برای صنایع بین المللی فرآیند و تامین کنندگان آنها.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار

Origin و IMDvista سیستم تولید درپوش و بسته‌بندی PET را دنبال می‌کنند

منتشر شده

در

بسته‌بندی PET

Origin Materials و IMDvista با هدف باز کردن قفل طراحی برای بازیافت بطری‌ها، یک مشارکت استراتژیک با هدف قرار دادن اولین سیستم تولید درپوش PET در مقیاس تجاری در جهان ایجاد کرده‌اند.

در یک تلاش مشترک بیش از دوازده ماه، این شرکت‌ها برای توسعه یک سیستم تولید «با توان عملیاتی» برای درپوش‌ها و بسته‌های PET کار کرده‌اند.

درپوش mono-PET Origin ظاهراً می‌تواند عمر مفید محصول را افزایش دهد، قابلیت بازیافت را بهبود بخشد و تولیدکنندگان را قادر سازد تا بسته‌بندی خود را سبک وزن کنند. در عین حال، انتظار دارد که نیازهای بازار جهانی سقف و تعطیلی را که تصور می شود بیش از ۶۵ میلیارد دلار ارزش دارد، برآورده کند.

پس از توسعه، هدف این راه حل دستیابی به ۱۰۰٪ قابلیت بازیافت برای بطری های PET، هم بدنه و هم درپوش آنها بود. بهبود فرآیند بازیافت پس از مصرف کننده و به تولیدکنندگان بسته بندی کمک می کند تا در عین بهبود عملکرد خود، برای بازیافت و دایره ای بودن طراحی کنند.

در حال حاضر توسعه یک خط تولید در حال اجرا امیدوار است که «مشکل‌ترین چالش‌های پایداری را حل کند» و به انتقال صنعت بسته‌بندی به موادی با تفکر پایداری کمک کند.

جان بیسل، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Origin Materials گفت: «بهترین شرکای تولیدی در کلاس مانند IMD در حال ارائه زیرسیستم‌هایی برای خط تولید ما هستند. ما با هم کاری را انجام می دهیم که هیچ کس قبلاً انجام نداده است: ما در حال ساختن اولین سیستم تولید کلاهک و بسته شدن PET در مقیاس تجاری در جهان هستیم.

«سیستم پرتوان ما به ما این امکان را می دهد که بازیافت، پایداری و مزایای عملکرد کلاهک و راه حل بسته شدن PET خود را به دنیا بیاوریم. ما قصد داریم بسیاری از این خطوط تولید را به صورت آنلاین عرضه کنیم، نه تنها برای اینکه بسته بندی نوشیدنی را بهتر و کاملاً قابل بازیافت کنیم، بلکه ظروف تقریباً از هر نوع.

“IMD شریک بسیار خوبی برای Origin است زیرا ما اولین خط تولید خود را می سازیم. آنها یک رهبر جهانی در سیستم های تست پرسرعت هستند که دفتر مرکزی آن در سوئیس با مکان هایی در سراسر جهان از جمله ایالات متحده، آلمان و تایوان با سیستم های در حال استفاده در هر قاره قرار دارد.

سیستم‌های دوربین پیشرفته آن‌ها هزاران بسته را در دقیقه بازرسی می‌کنند و به ما توانایی بازرسی میلیاردها کلاه در سال را می‌دهند. ما هیجان زده هستیم که با IMD همکاری می کنیم و از مشارکت آنها با راه اندازی اولین سیستم تولید کلاهک و بسته شدن PET سپاسگزاریم.

مارتین گربر، مدیر فروش IMD، ادامه داد: «در پایان روز، بسته شدن PET راه حل مناسبی است. من دلیلی نمی بینم که این تعطیلی موفقیت آمیز نباشد.

“IMD سرمایه گذاری قابل توجهی در حمایت از بازرسی و رسیدگی به سرپوش های PET انجام می دهد و ما می دانیم که این سرمایه گذاری خیلی سریع نتیجه خواهد داد.”

بیسل افزود: “ما مشتاقانه منتظریم تا در غرفه آنها در طول کنفرانس آینده NPE2024 در اورلاندو، فلوریدا، کلاه های PET خود را در کنار تیم IMD نشان دهیم.”

پیش از این، Origin و Avantium پلتفرم های فناوری خود را برای تبدیل بقایای چوب به FDCA – یک بلوک اصلی در تولید PEF – در مقیاس صنعتی ترکیب کردند. این مشارکت به دنبال افزایش منابع PEF و استفاده از آن برای تولید بطری ها، فیلم ها و سایر اشکال بسته بندی بود.

گروه ROTZINGER همچنین سال گذشته دستگاه پرکن و دربندی FLK/VRM خود را معرفی کرد. این عملیات یا یک پرکننده خطی و درپوش چرخشی را در تلاشی برای به حداکثر رساندن انعطاف‌پذیری و کارایی ترکیب می‌کند و می‌تواند متناسب با فرمت‌های مختلف تنظیم شود.

ادامه مطلب

اخبار

داستان بسته بندی نودل جدید Maggi که باعث کاهش پلاستیک می شود

منتشر شده

در

نودل مگی رشته فرنگی خانگی بسته بندی کاغذی بسته بندی پایدار

در اوایل سال جاری، برند Maggi نستله یک قالب بسته بندی جدید را راه اندازی کرد که برای کاهش آلودگی پلاستیکی طراحی شده بود. حالا نودل ها را می توان در خانه در لیوان تهیه کرد، برخلاف اینکه در خود بسته بندی آماده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر، با تیم نستله استرالیا صحبت کردیم.

برای خوانندگانی که ممکن است اطلاعیه اولیه را از دست داده باشند، فکر می کنم ارائه یک نمای کلی از این پروژه مفید باشد. دقیقا چه اتفاقی می افتد؟

Maggi تغییر مثبتی در یک محصول شناخته شده ایجاد کرده است – دوستداران رشته فرنگی را به “BYOM” (مگ خودت بیاور) با نودل ماگی مگی تشویق می کند. با کیک نودلی که مستقیماً در یک کاسه یا ماگ استاندارد خانگی طراحی شده است، نودل ماگی ماگ از بسته بندی پلاستیکی ۸۳ درصد کمتری در هر وعده نسبت به نودل های سنتی مگی کاپ استفاده می کند.

در نستله، ما همیشه به دنبال راه‌هایی برای کاهش استفاده از پلاستیک بکر هستیم. بعد از اینکه متوجه شدیم بسیاری از دوستداران رشته فرنگی ترجیح می دهند به جای لیوان پلاستیکی از نودل خود در کاسه یا لیوان لذت ببرند، در مورد نیاز به بسته بندی فنجان تجدید نظر کردیم.

تحقیقات تایید کرد که بیش از نیمی از استرالیایی ها نودل فوری را در خانه یا محل کار با استفاده از لیوان یا کاسه مصرف می کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، هدف ما ایجاد محصولی است که با حفظ راحتی، جایگزینی پایدار را ارائه دهد.

نستله مکرراً انواع مختلفی از قالب‌های بسته‌بندی را آزمایش می‌کند – از تقویت مواد بازیافتی و قابلیت بازیافت گرفته تا طرح‌های استفاده مجدد. سوال من: چرا “کاهش” برای این پروژه خاص بر خلاف “استفاده مجدد” یا “بازیافت” انتخاب شد؟

ما قصد داریم تا سال ۲۰۲۵ در مقایسه با سال ۲۰۱۸، استفاده از پلاستیک بکر را یک سوم کاهش دهیم. برای کمک به این هدف، ما خودمان را به چالش کشیدیم تا «خارج از فنجان» فکر کنیم که چگونه می‌توانیم همان محصول عالی را در بسته‌بندی جدید و نوآورانه به بهترین شکل ارائه دهیم.

در ترکیب با این قالب بسته بندی جدید، ما همچنین با گنجاندن دستورالعمل های بازیافت روی بسته به دوستداران رشته فرنگی کمک می کنیم تا به درستی بازیافت کنند. هر قسمت از بسته بندی محصول دارای اطلاعاتی است که به مصرف کنندگان کمک می کند تا بدانند آیا بسته بندی قابل بازیافت است یا اینکه باید به محل دفن زباله برود.

پاسخ مصرف کنندگان به این پروژه تاکنون چگونه بوده است؟ و آیا قبل از ایجاد این تغییر تحقیقاتی در مورد مصرف کنندگان انجام شده است؟ در اینصورت، نتایج چطور بود؟

ما می دانیم که استفاده از پلاستیک کمتر در بسته بندی برای مصرف کنندگان اهمیت دارد و این مفهوم به خوبی آزمایش شده است. در حالی که هنوز روزهای اولیه عرضه است، ما شاهد حرکت مثبت هستیم.

چگونه این بسته جدید با اهداف کلی نستله بسته بندی سازگاری دارد؟

در نستله هدف ما این است که تا سال ۲۰۲۵ ۹۵ درصد از بسته بندی های پلاستیکی ما برای بازیافت طراحی شود، بنابراین وقتی لیوان های پلاستیکی بزرگ را از محصول اصلی حذف کردیم، تمرکز خود را بر این داشتیم که اطمینان حاصل کنیم که تمام اجزای بسته بندی باقی مانده برای بازیافت طراحی شده اند – جعبه مقوایی، بسته های پلاستیکی نرم و کیسه طعم دهنده.

آینده نستله از نظر پروژه هایی مانند این چه خواهد بود – آیا کاهش بسته بندی بیشتر در کارت ها وجود دارد؟

همانطور که ما برای آینده ای بدون ضایعات کار می کنیم، تیم های ما به بررسی این موضوع ادامه خواهند داد که چگونه بسته بندی هوشمندانه و مواد خلاقانه طراحی شده می توانند نقش داشته باشند، بدون اینکه کیفیت، طعم یا هزینه را به خطر بیندازند.

ادامه مطلب

اخبار

Aptar Closures به دنبال محافظت از محصول در حین حمل و نقل است

منتشر شده

در

Aptar Closures به دنبال محافظت از محصول در حین حمل و نقل است

صفحه دیسک تجارت الکترونیک از Aptar Closures به دنبال محافظت از محصول در حین حمل و نقل است
Aptar Closures قفل دیسک الکترونیکی تک جزئی و قابل بازیافت خود را برای کاربردهای تجارت الکترونیک در بخش های زیبایی، مراقبت شخصی و مراقبت از منزل طراحی کرده است و قصد دارد از آسیب دیدن محصولات در حین حمل و نقل جلوگیری کند.

مکانیزم یکپارچه و مخفی درب به نیروی اضافی در اولین باز شدن نیاز دارد، اما به عنوان یک بسته شدن استاندارد بالای دیسک در آینده عمل می کند. گفته می شود که آمازون ISTA-6 سازگار است، قرار است از فرآیندهای حمل و نقل سخت جان سالم به در ببرد و در عین حال استفاده بصری مصرف کننده را نیز در نظر داشته باشد.

بنابراین، پیش‌بینی می‌شود که از برندها در برابر آسیب‌های اعتباری و از دست دادن درآمد در رابطه با شکایات مشتریان و بازگشت محصول آسیب دیده محافظت شود. بنابراین، همچنین، آیا تنظیم شده است که یک تجربه جعبه‌گشایی آسان را بدون دردسر بسته‌بندی‌های خارجی که به سختی حذف می‌شود، فراهم کند.

E-Disc Top از پلی پروپیلن ساخته شده و با محتوای بازیافتی پس از مصرف (PCR) در دسترس است. همچنین تصور می‌شود که جایگزین لاینرها، نوارهای کوچک‌کننده و سایر بسته‌بندی‌های اضافی اعمال شده در تحویل تجارت الکترونیکی می‌شود و در نتیجه ضایعات را کاهش می‌دهد.

به نوبه خود، انتظار می‌رود که حذف لاینرها زنجیره تامین را ساده‌تر کرده و زمان تحویل را کاهش دهد. آپتار اضافه می‌کند که بسته شدن E-Disc Top به برندها اجازه می‌دهد تا هزینه‌های آماده‌سازی حمل و نقل را که زمانی که خرده‌فروش‌های بزرگ آنلاین از بسته‌بندی‌های محافظ اضافی استفاده می‌کنند، دور بزنند.

بست در ایالات متحده تولید می شود و در حال حاضر در یقه تخت ۲۴-۴۱۰ تولید می شود. برای ویسکوزیته های متوسط ​​تا ضخیم مناسب است، دارای مهر و موم پنجه خرچنگ است و متناسب با اندازه روزنه های ۰٫۱۶۶ و ۰٫۳۱۰ اینچ است.

ارین هارمون، مدیر خط تولید آمریکای شمالی در Aptar Closures، گفت: «در Aptar Closures، ما به توسعه و عرضه نسل بعدی راه‌حل‌های توزیع متناسب با نیازهای در حال رشد شرکای برند و مصرف‌کنندگان خود اختصاص داده شده‌ایم.

“E-Disc Top ما بر این تعهد تاکید دارد. عملکرد بصری آن، همراه با دوام حمل و نقل افزایش یافته و ویژگی های پایداری، بر تلاش های ما برای ارائه راه حل های عملی و در عین حال تأثیرگذار برای شرکای برند خود در سراسر جهان تأکید می کند.

بسته شدن E-Disc Top دومین مورد از سری سه راه حل توزیع کننده بالای دیسک است که Aptar Closures امسال برای کاربردهای زیبایی، مراقبت شخصی و مراقبت از منزل عرضه خواهد کرد. اولین مورد Future Disc Top است، یک درب دیسک قفل دار با قابلیت تجارت الکترونیکی که برای قابلیت بازیافت کامل زمانی که روی بطری پلی اتیلن یا PET اعمال می شود، طراحی شده است.

در همین حال، اسنپ اسلاید اخیراً خطی از کلاهک های بدون گشتاور را معرفی کرده است که امکان باز و بسته شدن با یک دست را برای مصرف کنندگان دارای معلولیت جسمی فراهم می کند.

ادامه مطلب

Trending

پایگاه خبری چاپ و تبلیغات آنلاین