در این مقاله، نگاهی به ۱۵ خبرنامه برتر بازاریابی برای مشترک شدن در سال ۲۰۲۴ خواهیم داشت.
بازاریابان باید از روندهای در حال تغییر برای ایجاد مزیت رقابتی آگاه باشند. یکی از راه های رسیدن به این هدف، خواندن خبرنامه های بازاریابی است. این خبرنامه ها به بازاریابان کمک می کند تا بهترین شیوه ها را برای جذب مخاطب مناسب بیاموزند. با این اوصاف، بیایید نگاهی به برخی از بازیگران کلیدی در صنعت بیندازیم و در مورد آنچه که آنها برای آسانتر کردن کار یک بازاریاب پیشنهاد میکنند صحبت کنیم.
آیا محتوای شخصی سازی شده کافی است؟
Blueshift یک شرکت نرم افزار اتوماسیون بازاریابی مستقر در کالیفرنیا است که نرم افزار اتوماسیون بازاریابی پیش بینی کننده مبتنی بر SaaS را به صاحبان مشاغل ارائه می دهد. این شرکت از هوش مصنوعی برای خودکارسازی مراحل مختلف بازاریابی استفاده می کند. این شرکت به طور موثر اتوماسیون بازاریابی، داده های مشتری و توصیه ها و پیش بینی های مبتنی بر هوش مصنوعی را در یک پلت فرم واحد ترکیب می کند.
Blueshift داده های مشتری را سازماندهی می کند تا پروفایل های مشتری قوی ایجاد کند. از هوش مصنوعی برای انتخاب کانال های بهینه برای هر مشتری استفاده می کند. ابزار هوش مصنوعی همچنین زمان بهینه را برای ارسال پیام به مشتریان انتخاب می کند. علاوه بر این، بازاریابان می توانند با استفاده از قابلیت تحویل متقابل آن در زمان بسیار صرفه جویی کنند. این پلتفرم به طور خودکار محتوا را برای هر کانال از جمله ایمیل، پیامک، درون برنامه، وب و رسانه پولی تطبیق داده و تغییر میدهد. Blueshift همچنین به مشتریان اجازه می دهد تا کمپین های خود را با استفاده از تست A/B و چند متغیره آزمایش کنند.
در ۲۷ فوریه، Blueshift سه قابلیت قدرتمند جدید را معرفی کرد. ویژگیهای کلیدی عبارتند از بینش مخاطبان، ادغام Databricks به Blueshift’s Data Warehouse Sync، و توصیههای محصول و محتوای جدید مبتنی بر LLM. Data Warehouse Sync به کسب و کارها اجازه می دهد تا داده های مشتری را به روشی یکپارچه تر جمع آوری کنند. داده های Databricks به Blueshift کمک می کند تا بر اساس رفتار مشتری برای پیام های شخصی سازی شده در زمان مناسب، تصمیمات بازاریابی بلادرنگ اتخاذ کند.
برندها نه تنها میتوانند دادههای بازاریابی خود را کنترل کنند، بلکه میتوانند دادههای دو جهته را از کاتالوگ بسیار بزرگتری از انبارهای داده همگامسازی کنند. بینش مخاطب در زمان واقعی به برندها کمک می کند تا تأثیر مشتری را بر معیارهای مختلف تفسیر کنند. دستور العملهای پیشنهادی مبتنی بر LLM همراه با هوش مصنوعی مشتری و ابزارهای هوش مصنوعی محتوا، شرکتها را قادر میسازد تا زمینه معناداری در پشت تعاملات مشتری با انواع مختلف محتوا ایجاد کنند.
پلتفرم های پیشرو اتوماسیون بازاریابی
HubSpot, Inc. (NYSE:HUBS)، Salesforce, Inc. (NYSE:CRM) و Marketo، محصول شرکت Adobe (NASDAQ:ADBE)، از جمله پلتفرم های پیشرو بازاریابان هستند که می توانند برای بهینه سازی کمپین های بازاریابی خود از آن استفاده کنند. بیایید برخی از به روز رسانی های اخیر این شرکت ها را بخوانیم. همچنین می توانید نگاهی به خلاقانه ترین ایده های خبرنامه ایمیل برای شرکت ها بیندازید.
HubSpot, Inc. (NYSE:HUBS) یک نام پیشرو در صنعت بازاریابی است. نرم افزار اتوماسیون بازاریابی این شرکت به کسب و کارها این امکان را می دهد که تمام تلاش های بازاریابی خود را در یک پلت فرم واحد ساده کنند. این شرکت اتوماسیون بازاریابی ایمیلی، اتوماسیون رسانه های اجتماعی و اتوماسیون CRM را ارائه می دهد.
کاربران میتوانند از گردشهای کاری و سازندههای ربات برای ایجاد کمپینهای خودکار و تنظیم آنها در خودکار استفاده کنند. این پلت فرم به طور خودکار وب هوک ها را راه اندازی می کند، سرنخ های جدید را به دست می آورد، سرنخ ها را به فروش می فرستد و داده های انبوه را مدیریت می کند. HubSpot, Inc. (NYSE:HUBS) همچنین هوش مصنوعی را در نرم افزار خود ادغام می کند تا تولید محتوا و ردیابی کمپین را خودکار کند. بیش از ۱۹۴۰۰۰ مشتری در ۱۲۰ کشور از این پلت فرم استفاده می کنند.
Salesforce, Inc. (NYSE:CRM) همچنین نرم افزار اتوماسیون بازاریابی بی نظیری را ارائه می دهد. شرکتها از این نرمافزار برای افزایش آگاهی از برند، بهینهسازی سفرهای مشتریان بین کانالی و بهبود عملکرد با استفاده از هوش مصنوعی استفاده میکنند. کسب و کارها می توانند سفرهای شخصی بی حد و حصر را برای مشتریان خود ایجاد کنند.
کاربران می توانند انواع محتوای شرکت را در یک پلتفرم واحد برای ویرایش و فیلتر کردن کارآمد ادغام کنند. صاحبان مشاغل همچنین می توانند از این پلت فرم برای ارسال ایمیل های شخصی سازی شده چشم نواز استفاده کنند. Salesforce, Inc. (NYSE:CRM) هوش مصنوعی را ادغام می کند تا بینش و تجزیه و تحلیل مبتنی بر هوش مصنوعی را در اختیار کاربران قرار دهد.
Adobe Inc. (NASDAQ:ADBE) نامی شناخته شده در صنعت طراحی خلاق و بازاریابی است. Marketo یک پلت فرم اتوماسیون بازاریابی و محصول شرکت Adobe (NASDAQ:ADBE) است. این پلتفرم به شرکتها کمک میکند تا آگاهی، جذب مشتری و پرورش روابط بلندمدت را افزایش دهند. پلت فرم B2B عملکردهای بازاریابی و فروش یک کسب و کار را برای اجرای استراتژی های یکپارچه ترکیب می کند. Marketo همچنین دارای هوشمندی داخلی است که جریان های سفر مفصلی را ایجاد می کند. این جریانهای سفر به کسبوکارها کمک میکند تا بهترین مشتریان خود را شناسایی کرده و محرکهای آنها را درک کنند. Adobe Sensei GenAI در Marketo Engage ادغام شده است. این ربات به عنوان یک ربات چت هوش مصنوعی عمل می کند، خلاصه مکالمات را ارائه می دهد و کمک گفتگو را ارائه می دهد.