با ما همراه باشید

اخبار

استراتژی بازاریابی پادکست: قسمت دوم

منتشر شده

در

پادکست صوتی رادیویی

چگونه مخاطب خود را در ۱۵ مرحله افزایش دهیم؟

در قسمت قبل گفتیم که پادکست‌ها در چند سال گذشته شاهد افزایش محبوبیت زیادی بوده‌اند و میلیون‌ها نفر روزانه آن را تنظیم می‌کنند. با افزایش محبوبیت، فرصتی برای بازاریابان ایجاد می شود تا از بازاریابی پادکست برای دستیابی به مخاطبان جدید و رشد برندهای خود استفاده کنند.

در اینجا چند استراتژی عالی بازاریابی پادکست آورده شده است:

۰۶ سئوی پادکست خود را بهینه کنید

استفاده از استراتژی های سئو می تواند به طور موثری دید را بهبود بخشد و تعامل با شنوندگان را در هنگام تبلیغ قسمت جدیدی از یک مجموعه پادکست افزایش دهد.

با بهینه سازی عناوین، توضیحات، محتوای وب سایت و پست های رسانه های اجتماعی مرتبط با نمایش، بازاریابان می توانند اطمینان حاصل کنند که محتوای آنها توسط افراد علاقه مند به موضوع بیشتر دیده می شود.

برای بهینه سازی پادکست خود برای سئو، باید بر روی تحقیق کلمات کلیدی، ایجاد یک موضوع یا موضوع مرتبط برای پادکست خود، توضیحات پادکست و خلاصه برای هر قسمت تمرکز کنید.

همچنین، باید پادکست خود را در پلتفرم های محبوبی مانند YouTube و Spotify آپلود کنید و با ایجاد یک تریلر پادکست و توضیحات قسمت، پادکست خود را بهینه کنید.

علاوه بر این، ایجاد محتوا در موضوعات همیشه سبز و موضوعات پرطرفدار می تواند برای SEO پادکست مفید باشد.

۰۷ یک وب سایت پادکست ایجاد کنید

داشتن وب سایت پادکست خود یک راه عالی برای ارائه اطلاعات بیشتر در مورد برنامه شما و یافتن و اشتراک برای افراد آسان است.

به برخی از مزایا نگاهی بیندازید:

ایجاد اعتبار – یک وب سایت اختصاصی برای پادکست شما به شما کمک می کند تا اعتبار خود را نزد شنوندگان پادکست ایجاد کنید. یک وب‌سایت به شما امکان می‌دهد همه قسمت‌ها، یادداشت‌ها و سایر اطلاعات مرتبط درباره پادکست خود را پست کنید. این به ایجاد اعتماد با شنوندگان بالقوه کمک می کند و نشان می دهد که برای ارائه مداوم محتوای با کیفیت وقت می گذارید. علاوه بر این، داشتن یک وب سایت آسان برای پیمایش، شنوندگان را آسان تر می کند تا دقیقاً آنچه را که نیاز دارند به سرعت و کارآمد پیدا کنند.

ایجاد ترافیک – ایجاد یک وب سایت برای پادکست به شما امکان می دهد ترافیک بیشتری را برای نمایش خود ایجاد کنید. می‌توانید هر قسمت را در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی تبلیغ کنید و به وب‌سایت پادکست خود پیوند دهید، که می‌تواند به افزایش تعامل با شنوندگان بالقوه‌ای که ممکن است قبلاً درباره شما نشنیده باشند، کمک کند. همچنین می‌توانید از تاکتیک‌های سئو در وب‌سایت خود با استفاده از کلمات کلیدی در تگ‌های عنوان و توضیحات متا استفاده کنید تا خزنده‌های موتورهای جستجو بتوانند به راحتی آن را هنگامی که کاربران جستجوهای مرتبط با موضوع پادکست شما را انجام می‌دهند، پیدا کنند.

مخاطبان خود را افزایش دهید – داشتن یک وب سایت پادکست به شما این امکان را می دهد که با دادن چیزی ملموس به مخاطبان پادکست خود رشد دهید – پایگاهی که می توانند منابع مرتبط با نمایش را در آنجا جستجو کنند. علاوه بر این، فرض کنید شخصی قبلاً به یکی از قسمت‌های شما گوش داده است، اما عنوان یا جزئیات خاصی درباره آن را به خاطر نمی‌آورد. در این صورت، آنها به راحتی می توانند به جای پیمایش در لیست های بی پایان قسمت ها در کتابخانه برنامه پخش خود، آن اطلاعات را در وب سایت شما جستجو کنند.

یک وب سایت بهینه شده برای سئو یک راه عالی برای ارتقای پادکست است. فرصت هایی را برای ایجاد ترافیک و ایجاد اعتبار برای شنوندگان بالقوه فراهم می کند. همچنین، رجوع به قسمت‌های گذشته یا یافتن قسمت‌های جدید را بدون نیاز به جستجوی بی‌پایان در برنامه‌های پخش جریانی مانند Spotify یا Apple Music برای شنوندگان موجود آسان‌تر می‌کند.

۰۸ از بازاریابی ایمیلی استفاده کنید

ایجاد یک لیست ایمیل از شنوندگان و ارسال به‌روزرسانی‌های منظم در پادکست برای آن‌ها راهی عالی برای درگیر نگه داشتن آنها و بازگشت به جدیدترین قسمت پادکست است.

ایمیل مارکتینگ می تواند ابزاری عالی برای صاحبان پادکست باشد که به دنبال ایجاد یک مخاطب وفادار هستند. این یک راه عالی برای حفظ ارتباط با شنوندگان و توسعه روابط است.

از طریق ایمیل، صاحبان پادکست می توانند محتوای ویژه و یادآوری قسمت های پادکست را در اختیار مشترکین خود قرار دهند. همچنین، این یک راه عالی برای اطلاع رسانی به مخاطبان است که میزبان پادکست های دیگر هستید.

با هدف گذاری دقیق، صاحبان پادکست می توانند اطمینان حاصل کنند که محتوای آنها به افراد مناسب می رسد و محبوبیت پادکست خود را یک درجه بالا می برند!

بازاریابی ایمیلی همچنین بینشی را در مورد نوع محتوایی که در بین کاربران طنین انداز است، فراهم می کند، زیرا صاحبان پادکست می توانند ردیابی کنند که کدام نوع ایمیل بیشترین علاقه و تعامل را از سوی مخاطبان ایجاد می کند.

اگر درست انجام شود، بازاریابی ایمیلی پادکست نه تنها به شما کمک می کند تا یک قبیله مشتاق از طرفداران وفادار بسازید – بلکه دقیقاً به شما می گوید که چگونه این کار را انجام دهید!

۰۹ قسمت های پادکست را در یوتیوب منتشر کنید

انتشار قسمت‌های پادکست جدید خود در ویدیوی YouTube می‌تواند دسترسی شما به رسانه‌های اجتماعی را تا حد زیادی افزایش دهد، شنوندگان جدید را جذب کند و ترافیک بیشتری را به وب‌سایت شما هدایت کند.

یوتیوب دومین موتور جستجوی بزرگ بعد از گوگل است، بنابراین منطقی است که پادکست‌ها از این پلتفرم برای قرار گرفتن در معرض و دسترسی بیشتر استفاده کنند.

انتشار پادکست خود در YouTube، یافتن شما را برای شنوندگان بالقوه آسان‌تر می‌کند و به جذب افرادی کمک می‌کند که تمایل کمتری به گوش دادن نسبت به تماشا کردن دارند.

یوتیوب همچنین یک راه آسان برای جاسازی پادکست شما در وب سایت ها و صفحات رسانه های اجتماعی فراهم می کند. این می تواند به شما کمک کند پیام پادکست خود را حتی بیشتر پخش کنید و افزایش دید می تواند منجر به دانلودها و مشترکین بیشتر شود.

از ویدیوهای YouTube نیز می توان برای کسب درآمد از پادکست خود از طریق تبلیغات و حمایت مالی استفاده کرد و به شما امکان کسب درآمد اضافی را می دهد.

در نهایت، آپلود قسمت‌ها در YouTube به شنوندگان امکان می‌دهد نسخه ویدیویی پادکست را تماشا کنند، که می‌تواند راهی عالی برای تعامل با بینندگانی باشد که محتوای بصری را ترجیح می‌دهند.

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار

داو، هنکل و کراتون ردپای کربن چسب های ذوب داغ را کاهش دادند

منتشر شده

در

شرکت هنکل بازیافت بسته بندی

Dow، Henkel Adhesive Technologies و Kraton Corporation ظاهراً ردپای کربن دو فرمول چسب داغ هنکل را برای بسته‌بندی نهایی کاهش داده‌اند.

در مقایسه با محصولات قدیمی، فرمول‌های TECHNOMELT SUPRA 100 LE و TECHNOMELT SUPRA 106M LE که با جایگزین‌های مبتنی بر زیست طراحی شده‌اند، گفته می‌شود که ردپای کربن گهواره به دروازه چسب‌ها را تا ۲۵ درصد کاهش می‌دهد. تا حدی، این به فناوری استر رزین REvolution Kraton نسبت داده می شود.

REvolution یک پلت فرم فناوری است که برای افزایش عملکرد رنگ و پایداری اکسیداتیو در چسب‌کننده‌های مبتنی بر زیست طراحی شده است – در این مورد، SYLVALITE 2200 Kraton. با ادعای جایگزینی پایدار برای محصولات مبتنی بر فسیل، تنظیم‌کننده‌ها را قادر می‌سازد تا محتوای مبتنی بر زیستی خود را افزایش دهند و کاهش دهند. ردپای کربن آنها

این با الاستومرهای پلی اولفین AFFINITY GA Dow ترکیب شده است که به دنبال بهبود عملکرد بسته بندی در دماهای شدید هستند.

ظاهراً فرمول‌های TECHNOMELT با انتشار کمتر همچنان همان عملکرد و ویژگی‌های ایمن مواد غذایی را به عنوان طرح‌های قدیمی ارائه می‌دهند. این نمونه کارها شامل سایر فرمولاسیون های زیستی و فرمولاسیون های چسب ذوب داغ با دمای پایین می باشد.

TECHNOMELT SUPRA 100 LE و TECHNOMELT SUPRA 106M LE نیز بدون هزینه اضافی برای مشتریان فعلی عرضه می شوند. این امر به سرمایه گذاری هنکل، کراتون و داو در فرمولاسیون های انتشار کربن کمتر در تلاش برای افزایش دسترسی به راه حل ها و پاسخگویی به تقاضای مصرف کنندگان برای بسته بندی های پایدار نسبت داده می شود.

Minco van Breevoort، رئیس شرکت Kraton Pine Chemicals گفت: “در Kraton، ما اهمیت پایداری در بازارهای چسب و بسته بندی امروزی را درک می کنیم.” «تامین هنکل با فناوری REvolution و چسباننده‌های مبتنی بر زیستی نشان‌دهنده تعهد دیرینه ما به راه‌حل‌های نوآورانه‌ای است که نیازهای مشتریان را برآورده می‌کند و اثرات زیست‌محیطی را کاهش می‌دهد. ما افتخار می کنیم که انتقال به سمت راه حل های چسب و بسته بندی پایدار را هدایت می کنیم.

اولا هوپ، رئیس بخش پایداری فناوری‌های چسب هنکل، ادامه داد: «هنکل تلاش‌ها را برای راه‌حل‌های پایداری که کاهش انتشار، دایره‌ای و ایمنی را ارتقا می‌دهند، رهبری می‌کند. «پایداری تنها مسئولیت ما در قبال نسل‌های آینده نیست، بلکه بخشی جدایی‌ناپذیر از موفقیت بلندمدت ما به عنوان یک شرکت است. با همکاری با Kraton و Dow، می‌توانیم راه‌حل‌های انتشار کمتری ارائه دهیم و اولویت‌های صنعتی جدیدی را ایجاد کنیم.

هیلی لوری، مدیر جهانی پایداری در داو، افزود: «ما به قدرت همکاری با شرکت‌های همفکری که ارزش‌ها و جاه‌طلبی‌های داو را به اشتراک می‌گذارند، باور داریم. با هنکل و کراتون، ما فقط در حال ایجاد همکاری نیستیم، بلکه یک اکوسیستم پایدار ایجاد می کنیم. ما مفتخریم که سابقه همکاری با سایر رهبران صنعت را برای ایجاد تغییر و ایجاد ارزش برای مشتریان ایجاد می کنیم.

در سال ۲۰۲۲، TECHNOMELT Supra ECO هنکل، یک چسب ذوب داغ «کربن منفی»، نامزد دریافت جایزه پایداری در بخش آب و هوا شد. این راه حل ادعا می کرد که حداقل ۳۷۲ تن CO2 در هر سال صرفه جویی می کند – گفته می شود که برابر با جبران کربن بیش از ۶۱۰۰ نهال درخت است که در طول یک دهه رشد کرده اند.

از آن زمان، H.B. فولر در LabelExpo Europe شرکت کرده است تا مجموعه ای از چسب های حساس به فشار را به نمایش بگذارد که از نظر او می تواند به مشتریان در کاهش انتشار کربن کمک کند. اینها شامل Swiftmelt Earthic 9010E، PSA ذوب داغ «تقریباً صفر CO2» و Swifttak PS 8405 مبتنی بر آب است.

ادامه مطلب

اخبار

Origin و IMDvista سیستم تولید درپوش و بسته‌بندی PET را دنبال می‌کنند

منتشر شده

در

بسته‌بندی PET

Origin Materials و IMDvista با هدف باز کردن قفل طراحی برای بازیافت بطری‌ها، یک مشارکت استراتژیک با هدف قرار دادن اولین سیستم تولید درپوش PET در مقیاس تجاری در جهان ایجاد کرده‌اند.

در یک تلاش مشترک بیش از دوازده ماه، این شرکت‌ها برای توسعه یک سیستم تولید «با توان عملیاتی» برای درپوش‌ها و بسته‌های PET کار کرده‌اند.

درپوش mono-PET Origin ظاهراً می‌تواند عمر مفید محصول را افزایش دهد، قابلیت بازیافت را بهبود بخشد و تولیدکنندگان را قادر سازد تا بسته‌بندی خود را سبک وزن کنند. در عین حال، انتظار دارد که نیازهای بازار جهانی سقف و تعطیلی را که تصور می شود بیش از ۶۵ میلیارد دلار ارزش دارد، برآورده کند.

پس از توسعه، هدف این راه حل دستیابی به ۱۰۰٪ قابلیت بازیافت برای بطری های PET، هم بدنه و هم درپوش آنها بود. بهبود فرآیند بازیافت پس از مصرف کننده و به تولیدکنندگان بسته بندی کمک می کند تا در عین بهبود عملکرد خود، برای بازیافت و دایره ای بودن طراحی کنند.

در حال حاضر توسعه یک خط تولید در حال اجرا امیدوار است که «مشکل‌ترین چالش‌های پایداری را حل کند» و به انتقال صنعت بسته‌بندی به موادی با تفکر پایداری کمک کند.

جان بیسل، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Origin Materials گفت: «بهترین شرکای تولیدی در کلاس مانند IMD در حال ارائه زیرسیستم‌هایی برای خط تولید ما هستند. ما با هم کاری را انجام می دهیم که هیچ کس قبلاً انجام نداده است: ما در حال ساختن اولین سیستم تولید کلاهک و بسته شدن PET در مقیاس تجاری در جهان هستیم.

«سیستم پرتوان ما به ما این امکان را می دهد که بازیافت، پایداری و مزایای عملکرد کلاهک و راه حل بسته شدن PET خود را به دنیا بیاوریم. ما قصد داریم بسیاری از این خطوط تولید را به صورت آنلاین عرضه کنیم، نه تنها برای اینکه بسته بندی نوشیدنی را بهتر و کاملاً قابل بازیافت کنیم، بلکه ظروف تقریباً از هر نوع.

“IMD شریک بسیار خوبی برای Origin است زیرا ما اولین خط تولید خود را می سازیم. آنها یک رهبر جهانی در سیستم های تست پرسرعت هستند که دفتر مرکزی آن در سوئیس با مکان هایی در سراسر جهان از جمله ایالات متحده، آلمان و تایوان با سیستم های در حال استفاده در هر قاره قرار دارد.

سیستم‌های دوربین پیشرفته آن‌ها هزاران بسته را در دقیقه بازرسی می‌کنند و به ما توانایی بازرسی میلیاردها کلاه در سال را می‌دهند. ما هیجان زده هستیم که با IMD همکاری می کنیم و از مشارکت آنها با راه اندازی اولین سیستم تولید کلاهک و بسته شدن PET سپاسگزاریم.

مارتین گربر، مدیر فروش IMD، ادامه داد: «در پایان روز، بسته شدن PET راه حل مناسبی است. من دلیلی نمی بینم که این تعطیلی موفقیت آمیز نباشد.

“IMD سرمایه گذاری قابل توجهی در حمایت از بازرسی و رسیدگی به سرپوش های PET انجام می دهد و ما می دانیم که این سرمایه گذاری خیلی سریع نتیجه خواهد داد.”

بیسل افزود: “ما مشتاقانه منتظریم تا در غرفه آنها در طول کنفرانس آینده NPE2024 در اورلاندو، فلوریدا، کلاه های PET خود را در کنار تیم IMD نشان دهیم.”

پیش از این، Origin و Avantium پلتفرم های فناوری خود را برای تبدیل بقایای چوب به FDCA – یک بلوک اصلی در تولید PEF – در مقیاس صنعتی ترکیب کردند. این مشارکت به دنبال افزایش منابع PEF و استفاده از آن برای تولید بطری ها، فیلم ها و سایر اشکال بسته بندی بود.

گروه ROTZINGER همچنین سال گذشته دستگاه پرکن و دربندی FLK/VRM خود را معرفی کرد. این عملیات یا یک پرکننده خطی و درپوش چرخشی را در تلاشی برای به حداکثر رساندن انعطاف‌پذیری و کارایی ترکیب می‌کند و می‌تواند متناسب با فرمت‌های مختلف تنظیم شود.

ادامه مطلب

اخبار

داستان بسته بندی نودل جدید Maggi که باعث کاهش پلاستیک می شود

منتشر شده

در

نودل مگی رشته فرنگی خانگی بسته بندی کاغذی بسته بندی پایدار

در اوایل سال جاری، برند Maggi نستله یک قالب بسته بندی جدید را راه اندازی کرد که برای کاهش آلودگی پلاستیکی طراحی شده بود. حالا نودل ها را می توان در خانه در لیوان تهیه کرد، برخلاف اینکه در خود بسته بندی آماده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر، با تیم نستله استرالیا صحبت کردیم.

برای خوانندگانی که ممکن است اطلاعیه اولیه را از دست داده باشند، فکر می کنم ارائه یک نمای کلی از این پروژه مفید باشد. دقیقا چه اتفاقی می افتد؟

Maggi تغییر مثبتی در یک محصول شناخته شده ایجاد کرده است – دوستداران رشته فرنگی را به “BYOM” (مگ خودت بیاور) با نودل ماگی مگی تشویق می کند. با کیک نودلی که مستقیماً در یک کاسه یا ماگ استاندارد خانگی طراحی شده است، نودل ماگی ماگ از بسته بندی پلاستیکی ۸۳ درصد کمتری در هر وعده نسبت به نودل های سنتی مگی کاپ استفاده می کند.

در نستله، ما همیشه به دنبال راه‌هایی برای کاهش استفاده از پلاستیک بکر هستیم. بعد از اینکه متوجه شدیم بسیاری از دوستداران رشته فرنگی ترجیح می دهند به جای لیوان پلاستیکی از نودل خود در کاسه یا لیوان لذت ببرند، در مورد نیاز به بسته بندی فنجان تجدید نظر کردیم.

تحقیقات تایید کرد که بیش از نیمی از استرالیایی ها نودل فوری را در خانه یا محل کار با استفاده از لیوان یا کاسه مصرف می کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، هدف ما ایجاد محصولی است که با حفظ راحتی، جایگزینی پایدار را ارائه دهد.

نستله مکرراً انواع مختلفی از قالب‌های بسته‌بندی را آزمایش می‌کند – از تقویت مواد بازیافتی و قابلیت بازیافت گرفته تا طرح‌های استفاده مجدد. سوال من: چرا “کاهش” برای این پروژه خاص بر خلاف “استفاده مجدد” یا “بازیافت” انتخاب شد؟

ما قصد داریم تا سال ۲۰۲۵ در مقایسه با سال ۲۰۱۸، استفاده از پلاستیک بکر را یک سوم کاهش دهیم. برای کمک به این هدف، ما خودمان را به چالش کشیدیم تا «خارج از فنجان» فکر کنیم که چگونه می‌توانیم همان محصول عالی را در بسته‌بندی جدید و نوآورانه به بهترین شکل ارائه دهیم.

در ترکیب با این قالب بسته بندی جدید، ما همچنین با گنجاندن دستورالعمل های بازیافت روی بسته به دوستداران رشته فرنگی کمک می کنیم تا به درستی بازیافت کنند. هر قسمت از بسته بندی محصول دارای اطلاعاتی است که به مصرف کنندگان کمک می کند تا بدانند آیا بسته بندی قابل بازیافت است یا اینکه باید به محل دفن زباله برود.

پاسخ مصرف کنندگان به این پروژه تاکنون چگونه بوده است؟ و آیا قبل از ایجاد این تغییر تحقیقاتی در مورد مصرف کنندگان انجام شده است؟ در اینصورت، نتایج چطور بود؟

ما می دانیم که استفاده از پلاستیک کمتر در بسته بندی برای مصرف کنندگان اهمیت دارد و این مفهوم به خوبی آزمایش شده است. در حالی که هنوز روزهای اولیه عرضه است، ما شاهد حرکت مثبت هستیم.

چگونه این بسته جدید با اهداف کلی نستله بسته بندی سازگاری دارد؟

در نستله هدف ما این است که تا سال ۲۰۲۵ ۹۵ درصد از بسته بندی های پلاستیکی ما برای بازیافت طراحی شود، بنابراین وقتی لیوان های پلاستیکی بزرگ را از محصول اصلی حذف کردیم، تمرکز خود را بر این داشتیم که اطمینان حاصل کنیم که تمام اجزای بسته بندی باقی مانده برای بازیافت طراحی شده اند – جعبه مقوایی، بسته های پلاستیکی نرم و کیسه طعم دهنده.

آینده نستله از نظر پروژه هایی مانند این چه خواهد بود – آیا کاهش بسته بندی بیشتر در کارت ها وجود دارد؟

همانطور که ما برای آینده ای بدون ضایعات کار می کنیم، تیم های ما به بررسی این موضوع ادامه خواهند داد که چگونه بسته بندی هوشمندانه و مواد خلاقانه طراحی شده می توانند نقش داشته باشند، بدون اینکه کیفیت، طعم یا هزینه را به خطر بیندازند.

ادامه مطلب

Trending

پایگاه خبری چاپ و تبلیغات آنلاین