با ما همراه باشید

اخبار

استراتژی بازاریابی پادکست: قسمت سوم

منتشر شده

در

ضبط صدا پادکست رادیو تبلیغات صوتی چاپ و تبلیغات آنلاین تبلیغات دیجیتال تبلیغات آنلاین

چگونه مخاطب خود را در ۱۵ مرحله افزایش دهیم؟

در قسمت قبل گفتیم که پادکست‌ها در چند سال گذشته شاهد افزایش محبوبیت زیادی بوده‌اند و میلیون‌ها نفر روزانه آن را تنظیم می‌کنند. با افزایش محبوبیت، فرصتی برای بازاریابان ایجاد می شود تا از بازاریابی پادکست برای دستیابی به مخاطبان جدید و رشد برندهای خود استفاده کنند.

در اینجا چند استراتژی عالی بازاریابی پادکست آورده شده است:

۱۰ به شخصیت شنونده فکر کنید

درک مخاطبان سنگ بنای هر استراتژی بازاریابی موفق است و پادکست نیز از این قاعده مستثنی نیست. یکی از راه های موثر برای انجام این کار، ایجاد یک شخصیت شنونده است. شخصیت شنونده نمایشی نیمه تخیلی از شنونده ایده‌آل شما است که با مشخصات جمعیتی، علایق و عادات گوش دادن کامل می‌شود.

به عنوان مثال، بیایید شخصیتی به نام «تیم Tech-Savvy» را در نظر بگیریم.

تیم یک مهندس نرم افزار ۳۰ ساله است که علاقه زیادی به فناوری های نوظهور دارد. او همیشه به دنبال پادکست هایی است که می توانند آخرین بینش ها را در مورد روندهای فناوری و زبان های برنامه نویسی به او ارائه دهند. با ایجاد محتوای متناسب با نیازها و علایق «Tech-Savvy Tim»، به احتمال زیاد شنوندگان متناسب با این مشخصات را جذب خواهید کرد.

بنابراین، چگونه می توانید یک شخصیت شنونده ایجاد کنید؟

مرحله ۱: تعریف اهداف

آنچه را که می خواهید از شخصیت شنونده خود بیاموزید، تعیین کنید، مانند علایق، گروه سنی و عادات گوش دادن.

مرحله ۲: روش های جمع آوری داده ها را انتخاب کنید

تصمیم بگیرید که از نظرسنجی ها، نظرسنجی های رسانه های اجتماعی یا هر دو برای جمع آوری داده ها استفاده کنید.

مرحله ۳: ایجاد سوالات

سوالاتی را فرموله کنید که اطلاعاتی را که می خواهید جمع آوری کنید هدف قرار می دهد. مطمئن شوید که آنها به علایق، گروه سنی و دلایل گوش دادن به پادکست شما می پردازند.

مرحله ۴: از Brand24 برای بینش رسانه های اجتماعی استفاده کنید

از Brand24 برای نظارت بر ذکر و بحث در مورد پادکست خود در رسانه های اجتماعی استفاده کنید. این می تواند داده های ارزشمندی در مورد ترجیحات و رفتارهای مخاطبان شما ارائه دهد.

مرحله ۵: انجام نظرسنجی و نظرسنجی

نظرسنجی ها و نظرسنجی ها را از طریق کانال های مناسب مانند ایمیل یا رسانه های اجتماعی بین مخاطبان فعلی خود توزیع کنید.

مرحله ۶: تجزیه و تحلیل داده ها

هنگامی که پاسخ های کافی را جمع آوری کردید، داده ها را برای شناسایی الگوها و روندها تجزیه و تحلیل کنید.

مرحله ۷: شنونده Persona ایجاد کنید

از داده های تجزیه و تحلیل شده برای ایجاد یک شخصیت شنونده دقیق استفاده کنید. این پرسونا تلاش های تولید محتوا و بازاریابی شما را هدایت می کند.

مرحله ۸: یافته ها را پیاده سازی کنید

از بینش شخصیت شنونده خود برای تنظیم محتوای پادکست و استراتژی های بازاریابی خود استفاده کنید.
ایجاد شخصیت شنونده به برنامه ریزی محتوا، تبلیغات و تعامل با جامعه کمک می کند. دانستن اینکه با چه کسی صحبت می کنید می تواند تمام استراتژی های بازاریابی پادکست شما را مؤثرتر و هدفمندتر کند.

۱۱ شبکه، شبکه، شبکه

شبکه‌سازی به عنوان سنگ بنای رشد پادکست عمل می‌کند و درهایی را به روی فرصت‌هایی باز می‌کند که ممکن است در غیر این صورت پیدا نکنید.

موضوع فقط دادن کارت ویزیت یا صحبت های کوچک نیست. ماهیت شبکه سازی در ایجاد روابط معنادار و پایدار نهفته است که می تواند منجر به همکاری، حمایت مالی و حتی فرصت هایی برای حضور مهمان در برنامه های دیگر شود.

بگویید پادکست شما بر کارآفرینی متمرکز است. در این مورد، شرکت در رویدادهای استارتاپ یا سمینارهای تجاری می تواند فوق العاده مفید باشد. این رویدادها شما را در تماس مستقیم با مهمانان بالقوه ای قرار می دهد که در این زمینه متخصص هستند، پادکست های دیگری که ممکن است آماده همکاری باشند، و حتی کسب و کارهایی که به دنبال حمایت مالی از محتوایی است که با برند آنها همخوانی دارد.

تعامل چهره به چهره ای که در این رویدادها به دست می آورید می تواند بسیار ارزشمند باشد و به شما این فرصت را می دهد که تصوری به یاد ماندنی ایجاد کنید که ممکن است یک ایمیل یا پیام رسانه های اجتماعی منتقل نشود.

با این حال، چشم انداز شبکه فراتر از رویدادهای فیزیکی است.

پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند لینکدین، توییتر، و جوامع آنلاین تخصصی، زمینه مناسبی برای ایجاد ارتباطات جدید فراهم می‌کنند. در بحث‌های مرتبط شرکت کنید، قسمت‌های خود را به اشتراک بگذارید، و بینش‌های ارزشمندی را ارائه دهید تا خود را به عنوان یک رهبر فکری در جایگاه خود معرفی کنید. این حضور آنلاین می تواند تأثیرگذاران و کارشناسانی را جذب کند که ممکن است علاقه مند به مشارکت در پادکست شما باشند، در نتیجه محتوای شما را غنی می کند و دسترسی شما را گسترش می دهد.

کلید موفقیت در شبکه، تعامل متقابل است. همیشه به این فکر کنید که چگونه می توانید به ارتباطات جدید خود ارزش ارائه دهید، خواه از طریق تبلیغ کار آنها، ارائه بستری برای ایده های آنها یا همکاری در پروژه های سودمند متقابل. این رویکرد بده و بستان روابط موجود شما را تقویت می کند و باعث می شود که ارتباط جذاب تری برای فرصت های آینده داشته باشید.

۱۲ مسابقه و هدایا را اجرا کنید

یکی از جذاب‌ترین راه‌ها برای جذب شنوندگان جدید و پاداش دادن به مخاطبان وفادار، از طریق مسابقات و هدایا است. این تبلیغات می تواند در اطراف پادکست شما سر و صدایی ایجاد کند و افراد بیشتری را تشویق کند تا در جامعه پادکست شما هماهنگ شوند، مشترک شوند و حتی به اعضای فعال جامعه پادکست شما تبدیل شوند.

به عنوان مثال ملموس، میزبانی یک مسابقه ماهانه را در نظر بگیرید که در آن شنوندگان می توانند مشاوره رایگان با یک مهمان متخصص در برنامه شما برنده شوند.

برای ورود، شنوندگان می توانند از یک هشتگ خاص مانند #FreeConsultWith[YourPodcastName] در رسانه های اجتماعی استفاده کنند. این کار شنوندگان را تشویق می کند تا با پادکست شما درگیر شوند و به عنوان یک ابزار تبلیغاتی عمل می کند، زیرا هشتگ می تواند شنوندگان جدید را جذب کند.

مکانیک مسابقه می تواند به همان اندازه که دوست دارید ساده یا پیچیده باشد. می‌توانید از شنوندگان بخواهید به سؤالی مربوط به یک قسمت اخیر پاسخ دهند، یک داستان شخصی را به اشتراک بگذارند، یا حتی هنرهای طرفدار ایجاد کنند. نکته کلیدی این است که مسابقه را با محتوای پادکست خود مرتبط و برای مخاطبان هدف خود جذاب کنید.

مزایای برگزاری مسابقات و هدایا:

درگیر شدن فوری مخاطب

افزایش فعالیت و دیده شدن رسانه های اجتماعی

فرصتی برای رشد مخاطب

مجموعه ای از داده های ارزشمند شنونده

تقویت پیوندهای اجتماعی بین شنوندگان

افزایش وفاداری به برند

پتانسیل اثرات بازاریابی ویروسی

دانلود و اشتراک قسمت ها افزایش یافته است

به یاد داشته باشید، هدف نهایی این تبلیغات فقط افزایش موقت تعداد نیست. این برای ایجاد یک مخاطب درگیرتر و وفادارتر است.

۱۳ هر جا که می توانید شنوندگان خود را درگیر کنید

یک پادکست موفق بیش از محتوای با کیفیت بالا متکی است. ایجاد جامعه ای از شنوندگان درگیر به همان اندازه مهم است. برای رسیدن به این هدف، باید با مخاطبان خود در چندین پلتفرم تعامل داشته باشید، نه فقط در جایی که قسمت های پادکست شما میزبانی می شوند.

به عنوان مثال، استوری های اینستاگرام یک راه منحصر به فرد برای تعامل با مخاطبان شما ارائه می دهد.

می توانید نظرسنجی های سریع یا جلسات پرسش و پاسخ مربوط به آخرین قسمت خود را پست کنید. این تعامل بلادرنگ مخاطبان شما را درگیر نگه می دارد و بازخورد ارزشمندی را ارائه می دهد. می‌توانید بسنجید که چه موضوعاتی با شنوندگان شما طنین‌انداز می‌شود و دوست دارند در قسمت‌های آینده بیشتر درباره آن‌ها بشنوند.

توییتر یکی دیگر از پلتفرم‌هایی است که می‌توان از آن برای تعامل شنوندگان استفاده کرد.

می توانید نقل قول های جالب از قسمت های خود را توییت کنید یا محتوای پشت صحنه را به اشتراک بگذارید. این نوع محتوا می‌تواند برای قسمت‌های آینده پیش‌بینی کند و پادکست شما را برای دنبال‌کنندگانتان در ذهن خود نگه دارد.

لینکدین نوع متفاوتی از تعامل را ارائه می دهد.

در اینجا، می‌توانید مقالاتی را پست کنید که عمیقاً به موضوعاتی که در پادکست خود پوشش می‌دهید، بپردازید. این مقاله‌ها می‌توانند به‌عنوان مطالب تکمیلی استفاده شوند که لایه‌ای از ارزش اضافی به قسمت‌های شما می‌افزایند. این راهی است برای تثبیت خود به عنوان یک رهبر فکری در جایگاه خود و جذب مخاطبان حرفه‌ای‌تر که ممکن است از طریق پلتفرم‌های دیگر قابل دسترسی نباشد.

۱۴ تبلیغات پولی را اجرا کنید

سرمایه‌گذاری در تبلیغات پولی می‌تواند به پادکست شما کمک کند که برای دستیابی به مخاطبان بیشتری نیاز دارد. برخلاف رشد ارگانیک که مستلزم زمان و تلاش مداوم است، تبلیغات پولی نتایج فوری ارائه می دهد. این به شما امکان می دهد تا جمعیت شناسی خاصی را هدف قرار دهید و دسترسی شما را متمرکزتر و موثرتر می کند.

به عنوان مثال، تبلیغات فیس بوک می تواند ابزار قدرتمندی برای تبلیغ پادکست باشد.

اگر پادکست شما درباره آشپزی وگان است، می‌توانید کاربرانی را هدف قرار دهید که صفحات دستور غذای گیاهخواری را دنبال می‌کنند یا اعضای گروه‌های سبک زندگی وگان هستند. این تضمین می کند که تبلیغات شما توسط افرادی که قبلاً به جایگاه شما علاقه مند هستند دیده می شود و احتمال به دست آوردن شنوندگان اختصاصی را افزایش می دهد.

گوگل ادز یکی دیگر از پلتفرم هایی است که می تواند بسیار موثر باشد، به خصوص برای پادکست هایی که موضوعات تخصصی را پوشش می دهند.

می توانید از کلمات کلیدی برای هدف قرار دادن افرادی که در حال جستجوی محتوا در جایگاه شما هستند استفاده کنید. اگر پادکست شما درباره عکاسی دیجیتال است، کلمات کلیدی مانند «بهترین دوربین‌های DSLR» یا «نکات عکاسی» می‌توانند به تبلیغات شما کمک کنند تا مخاطبانی را جذب کنند که احتمالاً به محتوای شما علاقه مند هستند.

اما تبلیغات پولی فقط برای دستیابی به شنوندگان جدید نیست.

همچنین می توان از آن برای تعامل مجدد با مخاطبان فعلی خود استفاده کرد. پلتفرم هایی مانند اینستاگرام و توییتر به شما امکان می دهند کمپین های هدف گذاری مجدد ایجاد کنید. این کمپین‌ها تبلیغات شما را به افرادی نشان می‌دهند که قبلاً با پادکست یا وب‌سایت شما تعامل داشته‌اند و به آنها یادآوری می‌کند که آخرین قسمت‌های شما را تنظیم کنند.

۱۵ به یک جامعه موجود در جایگاه خود بپیوندید

پیوستن به یک انجمن مرتبط با جایگاه پادکست شما دارای مزایای فراوانی است. این به شما امکان دسترسی فوری به مخاطبانی را می دهد که از قبل به موضوع شما علاقه مند هستند. انجمن ها مراکزی برای بحث، پرسش و به اشتراک گذاری محتوای ارزشمند هستند. آنها نبض را در مورد آنچه پرطرفدار است و آنچه برای شنوندگان بالقوه شما اهمیت دارد ارائه می دهند.

به عنوان مثال، یک پادکست متمرکز بر بازاریابی دیجیتال را در نظر بگیرید.

گروه‌های لینکدین و جوامع ردیت پلتفرم‌های عالی برای این جایگاه هستند. این فضاهای آنلاین اغلب توسط متخصصان و علاقه مندانی که در مورد آخرین روندها بحث می کنند، مقالات را به اشتراک می گذارند و به دنبال مشاوره هستند، رفت و آمد می کنند. مشارکت فعال در این جوامع به شما امکان می دهد بینش و تخصص خود را ارائه دهید. این اعتبار شما را ایجاد می کند و شنوندگانی را جذب می کند که مشارکت شما را ارزشمند می دانند.

مشارکت در یک جامعه فراتر از خودسازی صرف است.

این در مورد ارزش افزودن به مکالماتی است که قبلاً در حال انجام است. به سؤالات پاسخ دهید، راه حل هایی ارائه دهید، و قسمت های مربوطه را در صورت لزوم از پادکست خود به اشتراک بگذارید. این رویکرد به شما کمک می کند شهرت خود را در جامعه تقویت کنید.

تعامل با یک جامعه در جایگاه شما یک سرمایه گذاری بلند مدت است. این به شما کمک می کند مخاطبان خود را بهتر درک کنید، شما را در جریان روندهای صنعت به روز نگه می دارد و بستری برای رشد ارگانیک ارائه می دهد. با گذشت زمان، این تعامل می تواند به طور قابل توجهی به موفقیت و پایداری پادکست شما کمک کند.

نتیجه

بازاریابی پادکست یک فرآیند مداوم است و نیاز به تلاش مداوم دارد. مهم است که خلاق باشید و تاکتیک‌های مختلف را آزمایش کنید تا پیدا کنید چه چیزی برای پادکست شما بهتر است.

علاوه بر این، پیگیری و اندازه‌گیری نتایج برای دیدن اینکه چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی خوب نیست، ضروری است تا بتوانید استراتژی خود را بر اساس آن تنظیم کنید.

در پایان، بازاریابی پادکست یک راه قدرتمند برای تبلیغ برند شما است. با ترکیب استراتژی‌های بازاریابی پادکست که در بالا توضیح داده شد، می‌توانید دید خود را افزایش دهید، به مخاطبان گسترده‌تری دسترسی پیدا کنید و دنبال‌کنندگان وفاداری برای پادکست خود ایجاد کنید.

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار

داستان بسته بندی نودل جدید Maggi که باعث کاهش پلاستیک می شود

منتشر شده

در

نودل مگی رشته فرنگی خانگی بسته بندی کاغذی بسته بندی پایدار

در اوایل سال جاری، برند Maggi نستله یک قالب بسته بندی جدید را راه اندازی کرد که برای کاهش آلودگی پلاستیکی طراحی شده بود. حالا نودل ها را می توان در خانه در لیوان تهیه کرد، برخلاف اینکه در خود بسته بندی آماده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر، با تیم نستله استرالیا صحبت کردیم.

برای خوانندگانی که ممکن است اطلاعیه اولیه را از دست داده باشند، فکر می کنم ارائه یک نمای کلی از این پروژه مفید باشد. دقیقا چه اتفاقی می افتد؟

Maggi تغییر مثبتی در یک محصول شناخته شده ایجاد کرده است – دوستداران رشته فرنگی را به “BYOM” (مگ خودت بیاور) با نودل ماگی مگی تشویق می کند. با کیک نودلی که مستقیماً در یک کاسه یا ماگ استاندارد خانگی طراحی شده است، نودل ماگی ماگ از بسته بندی پلاستیکی ۸۳ درصد کمتری در هر وعده نسبت به نودل های سنتی مگی کاپ استفاده می کند.

در نستله، ما همیشه به دنبال راه‌هایی برای کاهش استفاده از پلاستیک بکر هستیم. بعد از اینکه متوجه شدیم بسیاری از دوستداران رشته فرنگی ترجیح می دهند به جای لیوان پلاستیکی از نودل خود در کاسه یا لیوان لذت ببرند، در مورد نیاز به بسته بندی فنجان تجدید نظر کردیم.

تحقیقات تایید کرد که بیش از نیمی از استرالیایی ها نودل فوری را در خانه یا محل کار با استفاده از لیوان یا کاسه مصرف می کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، هدف ما ایجاد محصولی است که با حفظ راحتی، جایگزینی پایدار را ارائه دهد.

نستله مکرراً انواع مختلفی از قالب‌های بسته‌بندی را آزمایش می‌کند – از تقویت مواد بازیافتی و قابلیت بازیافت گرفته تا طرح‌های استفاده مجدد. سوال من: چرا “کاهش” برای این پروژه خاص بر خلاف “استفاده مجدد” یا “بازیافت” انتخاب شد؟

ما قصد داریم تا سال ۲۰۲۵ در مقایسه با سال ۲۰۱۸، استفاده از پلاستیک بکر را یک سوم کاهش دهیم. برای کمک به این هدف، ما خودمان را به چالش کشیدیم تا «خارج از فنجان» فکر کنیم که چگونه می‌توانیم همان محصول عالی را در بسته‌بندی جدید و نوآورانه به بهترین شکل ارائه دهیم.

در ترکیب با این قالب بسته بندی جدید، ما همچنین با گنجاندن دستورالعمل های بازیافت روی بسته به دوستداران رشته فرنگی کمک می کنیم تا به درستی بازیافت کنند. هر قسمت از بسته بندی محصول دارای اطلاعاتی است که به مصرف کنندگان کمک می کند تا بدانند آیا بسته بندی قابل بازیافت است یا اینکه باید به محل دفن زباله برود.

پاسخ مصرف کنندگان به این پروژه تاکنون چگونه بوده است؟ و آیا قبل از ایجاد این تغییر تحقیقاتی در مورد مصرف کنندگان انجام شده است؟ در اینصورت، نتایج چطور بود؟

ما می دانیم که استفاده از پلاستیک کمتر در بسته بندی برای مصرف کنندگان اهمیت دارد و این مفهوم به خوبی آزمایش شده است. در حالی که هنوز روزهای اولیه عرضه است، ما شاهد حرکت مثبت هستیم.

چگونه این بسته جدید با اهداف کلی نستله بسته بندی سازگاری دارد؟

در نستله هدف ما این است که تا سال ۲۰۲۵ ۹۵ درصد از بسته بندی های پلاستیکی ما برای بازیافت طراحی شود، بنابراین وقتی لیوان های پلاستیکی بزرگ را از محصول اصلی حذف کردیم، تمرکز خود را بر این داشتیم که اطمینان حاصل کنیم که تمام اجزای بسته بندی باقی مانده برای بازیافت طراحی شده اند – جعبه مقوایی، بسته های پلاستیکی نرم و کیسه طعم دهنده.

آینده نستله از نظر پروژه هایی مانند این چه خواهد بود – آیا کاهش بسته بندی بیشتر در کارت ها وجود دارد؟

همانطور که ما برای آینده ای بدون ضایعات کار می کنیم، تیم های ما به بررسی این موضوع ادامه خواهند داد که چگونه بسته بندی هوشمندانه و مواد خلاقانه طراحی شده می توانند نقش داشته باشند، بدون اینکه کیفیت، طعم یا هزینه را به خطر بیندازند.

ادامه مطلب

اخبار

Aptar Closures به دنبال محافظت از محصول در حین حمل و نقل است

منتشر شده

در

Aptar Closures به دنبال محافظت از محصول در حین حمل و نقل است

صفحه دیسک تجارت الکترونیک از Aptar Closures به دنبال محافظت از محصول در حین حمل و نقل است
Aptar Closures قفل دیسک الکترونیکی تک جزئی و قابل بازیافت خود را برای کاربردهای تجارت الکترونیک در بخش های زیبایی، مراقبت شخصی و مراقبت از منزل طراحی کرده است و قصد دارد از آسیب دیدن محصولات در حین حمل و نقل جلوگیری کند.

مکانیزم یکپارچه و مخفی درب به نیروی اضافی در اولین باز شدن نیاز دارد، اما به عنوان یک بسته شدن استاندارد بالای دیسک در آینده عمل می کند. گفته می شود که آمازون ISTA-6 سازگار است، قرار است از فرآیندهای حمل و نقل سخت جان سالم به در ببرد و در عین حال استفاده بصری مصرف کننده را نیز در نظر داشته باشد.

بنابراین، پیش‌بینی می‌شود که از برندها در برابر آسیب‌های اعتباری و از دست دادن درآمد در رابطه با شکایات مشتریان و بازگشت محصول آسیب دیده محافظت شود. بنابراین، همچنین، آیا تنظیم شده است که یک تجربه جعبه‌گشایی آسان را بدون دردسر بسته‌بندی‌های خارجی که به سختی حذف می‌شود، فراهم کند.

E-Disc Top از پلی پروپیلن ساخته شده و با محتوای بازیافتی پس از مصرف (PCR) در دسترس است. همچنین تصور می‌شود که جایگزین لاینرها، نوارهای کوچک‌کننده و سایر بسته‌بندی‌های اضافی اعمال شده در تحویل تجارت الکترونیکی می‌شود و در نتیجه ضایعات را کاهش می‌دهد.

به نوبه خود، انتظار می‌رود که حذف لاینرها زنجیره تامین را ساده‌تر کرده و زمان تحویل را کاهش دهد. آپتار اضافه می‌کند که بسته شدن E-Disc Top به برندها اجازه می‌دهد تا هزینه‌های آماده‌سازی حمل و نقل را که زمانی که خرده‌فروش‌های بزرگ آنلاین از بسته‌بندی‌های محافظ اضافی استفاده می‌کنند، دور بزنند.

بست در ایالات متحده تولید می شود و در حال حاضر در یقه تخت ۲۴-۴۱۰ تولید می شود. برای ویسکوزیته های متوسط ​​تا ضخیم مناسب است، دارای مهر و موم پنجه خرچنگ است و متناسب با اندازه روزنه های ۰٫۱۶۶ و ۰٫۳۱۰ اینچ است.

ارین هارمون، مدیر خط تولید آمریکای شمالی در Aptar Closures، گفت: «در Aptar Closures، ما به توسعه و عرضه نسل بعدی راه‌حل‌های توزیع متناسب با نیازهای در حال رشد شرکای برند و مصرف‌کنندگان خود اختصاص داده شده‌ایم.

“E-Disc Top ما بر این تعهد تاکید دارد. عملکرد بصری آن، همراه با دوام حمل و نقل افزایش یافته و ویژگی های پایداری، بر تلاش های ما برای ارائه راه حل های عملی و در عین حال تأثیرگذار برای شرکای برند خود در سراسر جهان تأکید می کند.

بسته شدن E-Disc Top دومین مورد از سری سه راه حل توزیع کننده بالای دیسک است که Aptar Closures امسال برای کاربردهای زیبایی، مراقبت شخصی و مراقبت از منزل عرضه خواهد کرد. اولین مورد Future Disc Top است، یک درب دیسک قفل دار با قابلیت تجارت الکترونیکی که برای قابلیت بازیافت کامل زمانی که روی بطری پلی اتیلن یا PET اعمال می شود، طراحی شده است.

در همین حال، اسنپ اسلاید اخیراً خطی از کلاهک های بدون گشتاور را معرفی کرده است که امکان باز و بسته شدن با یک دست را برای مصرف کنندگان دارای معلولیت جسمی فراهم می کند.

ادامه مطلب

اخبار

سیستم پالت سازی Cobot برای سینی بطری های پلاستیکی توسط Proco Machinery نشان داده شده است

منتشر شده

در

سیستم پالت سازی Cobot برای سینی بطری های پلاستیکی

یک سیستم پالت‌سازی کوبوت جدید از Proco Machinery به دنبال بهبود کارایی و سودآوری، کاهش هزینه‌های تولید و کاهش اتکا به کار دستی با پالت‌سازی سینی‌ها و ورق‌های ردیفی برای بطری‌های پلاستیکی است.

سینی ها و ورق های ردیفی را می توان تا ارتفاع ۱۰۴ اینچ پالت کرد. Proco Machinery توضیح می‌دهد که این سیستم انعطاف‌پذیر است و می‌توان آن را در بسته‌بندی کیس پیکربندی کرد – به این معنی که می‌توان آن را «بی‌درز[به‌طور]» در خطوط تولید موجود ادغام کرد، بنابراین اختلالات و خرابی‌ها را به حداقل می‌رساند.

همچنین تصور می‌شود که ترکیب فرآیندهای پالت‌سازی و بسته‌بندی کیس، استفاده شرکت از فضای انبار را بهینه می‌کند. این سیستم به عنوان یک کل تنظیم شده است تا کارایی و مقرون به صرفه بیشتری را برای بهبود عملکرد کلی عملیات سازنده باز کند.

جان مک کورمیک، رئیس شرکت Proco Machinery گفت: «انقلاب Cobot به طور محکم در حال انجام است و به زودی سیستم‌های Proco Cobot توسط همه تولیدکنندگان آینده‌نگر یکپارچه خواهند شد. او استدلال می‌کند که این سیستم کارایی، ایمنی، انعطاف‌پذیری و پایداری را برای ارائه یک «ارزش قانع‌کننده» و «برآوردن نیازهای در حال تحول صنایع تولیدی مدرن» گرد هم می‌آورد.

این شامل افزایش کمبود نیروی کار، با نیاز روزافزون به سیستم‌هایی است که اتکای شرکت را به کار دستی کاهش می‌دهد و در عین حال بهره‌وری آن‌ها را افزایش می‌دهد.

به طور کلی، Proco Machinery ادعا می کند که سیستم های خودکار آن رقابت در بازار را ارائه می دهند و به سودآوری پایین کمک می کنند.

سیستم cobot در NPE 2024 در تاریخ ۶ تا ۱۰ مه در مرکز کنوانسیون اورنج کانتی در اورلاندو، فلوریدا با نمایش زنده در غرفه #S15097 راه اندازی می شود.

پیش از این، راه‌حل پالت‌سازی cobot مبتنی بر PLC OMRON به دنبال کاهش زمان برنامه‌نویسی بود و در عین حال تقاضا برای فرآیندهای تولید انعطاف‌پذیرتر را برآورده می‌کرد.

علاوه بر این، اشنایدر الکتریک از cobot Lexium خود رونمایی کرد. این راه حل برای مدیریت بارهای قوی، کاهش زمان خرابی عملیاتی و کاهش بار کاری اپراتورهای انسانی طراحی شده است.

ادامه مطلب

Trending

پایگاه خبری چاپ و تبلیغات آنلاین