با ما همراه باشید

تبلیغات

آن طرف آن تبلیغات

منتشر شده

در

نقش کسب و کار، برند - چاپخانه، مدیریت، تبلیغات، چاپ و تبلیغات، بسته بندی - پایگاه خبری صنعت پنجم - چاپ دیجیتال

از آنجایی که پی بردن و کشف و شاید خلق یک اثر خلاقه نیاز به غور و تفحص فراوانی دارد و از آنجا که همواره “مرغ همسایه غاز است” زیاد غلط به نظر نمیرسد و از آنجا که درک و مکاشفه در یک اثر هنری آمیخته با خلاقیت و نوگویی و احیانا نوآوری همواره موجبات ذوق و نشاط و انبساط خاطر و چه بسا باطن را فراهم میکند .

مقدمه

در تاکید به لزوم ترویج و رونق هر چه بیشتر و فزونتر قوای خلاقه در ابنای بشر و علی الخصوص جماعت طراح و تبلیغاتچی و در راستای این که هر چه بیشتر گفتند و گفتیم (احیانا) کمتر اثر کرد و هر چه نوشتند و نوشتید بیشتر بی فایده نمود صواب و ثواب را توامان در این دیدیم که بنمایانیم و بشناسانیم حداقل آنچه را که دیده ایم و آنچه را که شناخته ایم از برزگان و خواص ِ خلاق ِ خالق و از طرح زن و تبلیغات کن ِ سراسر گیتی در این مقال و در این مقاله بیاوریم تا چشمان کم دیده و نادیدهی خلایق دیزاینر این مملکت هم روشن شود و چه بسا نکات و آموزههایی فرا گرفته شود.

باشد تا دیگر نخواهیم و نبینیم پرداختن صرف به شوخی و مطایبات بی فایده و بی ثمر و بی هدف را در تولیدات داخل مان و هر از گاهی هم بخواهیم و نیز بتوانیم یا بتواناییم خود را و دیگران را نو دیدن و نو پرداختن و نو اندیشیدن.

مجال اندک ست و واقعه سخت نامنتظر. پس به عینه میبینیم و چندان که نیاز است حواشی نگاری میکنیم:

اول:

در این تبلیغ یگانه و نادر همچنان که میبینید شعار “ ما به سمت سوخت گیاهی میرویم. آنچنان تمیز که میتوان نوشید “ میباشد و بر خلاف تمام طراحان داخل و بر عکس تصورات عامه و بنا بر گفته تاریخی مهدی اخوان ثالث عزیز، طراح غربی مزبور نیازی به گذاشتن علامت تعجب در انتهای متن خود ندیده است و جمله را با یک نقطه پایان داده است.

به طرز نگرش طراح و نوع چیدمان پسر و دختر و همچنین کلافگی پسر از دل نکندن دختر از خوردن و نوع ایده یابی مدیر هنری توجه کنید. تصور کنید در جایی همچون ایران بخواهید چنین نگاهی را به منصه برسانید از تمام اعضا و جوارح مسئول و غیر مسئول تا یکان یکان سفارش دهندگان طراح را نابود و یا ریشه اش را خشک میکنند که این چه وا نفسای فکری و این چه مصیبت است که سوخت گیاهی را به این نحو تبلیغ میکنی و چرا ملت را به خوردن و یا همان نوشیدن سوخت و هدر رفتن آن وادار و یا ترغیب میکنی؟!

این اثر میپردازد به بیان پاک بودن و تمیز بودن این سوختها و در واقع اعلان و اعلام برتری و رجحان این سوخت بر دیگر سوختهای فسیلی و غیره…

دوم:

اگر خطوط سفید اطراف بدن میت را تشخیص ندادید عرض شود که آنها در واقع سیم هستند و سیمهایی از یک هدفون هستند و نام تجاری هدفون هم به ما ارتباطی ندارد چرا که ما قصد تبلیغ نداریم، آنها داشتند که به بهترین نحو هم از عهده برون آمدند. “ مواظب ماشینها باشید هنگامی که با هدفون چیزی گوش میکنید “ ترجمه را برای قابل فهم تر شدن کمی تغییر دادم. چه چیز را بیان میکند؟ اوج صدا و کیفیت و بلندی و و وضوح بیش از اندازه که شما را چنان بیخود میکند که خبردار نیستید که ماشین شما را زیر کرده است. بنابراین این تبلیغ علاوه بر این که کالا و محصول خود را عرضه و اعلان میکند یک پیام انسان دوستانه و صادقانه و در واقع آمیخته و ممزوج با طنز هم چاشنی کار میکند. از کجا که واقعا برای کسی چنین سانحهای پیش نیاید؟

مسلما این طرح از بسیاری از تبلیغات یک خطی و بی فایده و بی تاثیر و فقط برخوردار از جلوههای تصویری و رنگ و لعاب دار بهتر و موثرتر خواهد بود. هر چند که عمق نبوغ در پیام و دیزاین این آگهی و موارد مشابه نیازی به تذکره و آگاهی دادن ندارد اما به هر حال جهت ایجاد کنجکاوی هم که شده عرض کردیم.

سوم:

این اثر را صرفا به خاطر نوع پرداخت متفاوت و بسیار یکدست و بهره بردن از مورد غریبی به اسم عکاسی آوردم که یادمان نرود که همه چیز قرار نیست از پیش آماده و حاضر باشد و تنها مونتاژ توسط طراح صورت بگیرد. چنانکه میبینید کل اثر جز به جز در نظر گرفته شده است.

چهارم:

اگر بیان کنید که تحت تاثیر قرار نگرفته اید و همین الان دستتان را نشسته اید به احتمال فراوان دروغ میگویید یا حداقل راست نمیگویید! البته این نکته همیشه در مبحث تبلیغات مورد مجادله است که مثلا صحبت از پاکی و پاکیزگی خوب است، اما نمیتواند تبلیغ خوبی برای نوع خاص و یا نشان تجاری مخصوصی باشد. به بیان دیگر شما میتوانید در این آگهی بگویید که “اگر شما کاملا تمیز نباشید چرکین هستید” و با این کرمها و مخصوصا وضعیت ترحم برانگیز بیمار در حال خوردن دارو از دست کثیف شما و دیگر قضایا به این نتیجه برسید که هر چه زودتر دست خود را با “چیزی” بشویید اما مجادله در اینجاست که این تبلیغ و دیگر همسانان آن از لحاظ بیان پیام، مزیت و برتری کالای خود را اعلام نمیکنند بلکه در یک دید کلی و ارشاد کننده مخاطب را به سوی تمیزی و پاکی ترغیب میکنند.

پنجم:

“واقعا مستحکم”. درست حدس نزده اید این آگهی راجع به خانه سازی یا طرح ضربتی خانه دار کردن ملت یا اتوبان کشی یا تقاضای تکنسین نقشه بردار یا تبلیغ دوربین هوایی و… نیست.
بلکه سیمان را میگوید: اینقدر سیمان به کار رفته مستحکم و قوی ست که نمیشود آن را تخریب کرد و این قدر این استحکام ادامه دارد و دست بردار نیست که سازندگان اتوبان مجبور شده اند که از اطراف منزل مسیر را عبور دهند!

همان طور که احیانا میدانید اغراق یکی از اصول همیشگی هم در تبلیغ و هم در طنز است و از آنجا که طنز میتواند حس خودبرتر بینی و سودخواهی و منفعت طلبی و در واقع به نوعی “توهم نه چندان نادرست فریب دادن اذهان عمومی در جهت خرید از تشکیلات ما” را در مورد تولیدکننده و سازنده و موسسه و… خلاصه هر سفارش دهنده آگهی ، کاهش دهد و افکار را به جای جبهه گیری و نپذیرفتن و احیانا رد و طرد ادعاهای مستتر در تبلیغ، به نوعی خنده و تحسین وادارد بسیار و بسیارتر از بسیار مورد استفاده قرار میگیرد… طنز را عرض میکنم!

بنابراین کارخانه سیمان ساز فوق به جای این که رک و راست و مستقیم به شما بگوید که به جان مادرم این سیمان خیلی خوب میچسبد، شما را درگیر یک ماجرای طنز میکند و در واقع شما را وا میدارد که شخصا نتیجه گیری کنید و شما هم به جای این که سیمان فوق را مسخره کنید و بگویید که دروغ میگوید، قاعدتا شروع به تحسین و تعریف میکنید.

ششم:

اگر بخواهید باز هم از اغراق، این پدیده غریب و در عین حال قریب عالم بشریت بهره بگیرید و آگهی یک دوربین پاد لرزه را طراحی کنید چه میکنید؟ مسلما این کار را که طراح آگهی فوق یا ذیل (بنا به نوع صفحه بندی!) انجام داده انجام نمیدهید! آگهی عرضه دوربین پاد لرزه به همین راحتی… چیز دیگری برای گفتن لازم دارد؟

هفتم:

خارق العاده ست. یکی از ویژگیهای من در هنگام نوشتن این است که بیشتر در هنگام نابود کردن (نقد کردن سابق!) یک اثر میتوانم تمام عمق فاجعه را بیرون کشیده و نامبرده را مورد انتقاد قرار دهم. اما در مواردی که قرار است تعریفی و تمجیدی از ژرفای نبوغ و خلاقیت یک کار داشته باشم چندان به دل خودم نمینشیند.

یعنی در واقع انسان ِ نوعی نمیداند که از چه بگوید و چطور بگوید. نمونه اش هم همین است. “تمام فندقهای دنیا در بهترین شکلات” و این تنها یک شعار است که ما مشابه اش را در همین ایران هم بارها و بارها با بی مزگی هر چه تمام تر شنیده و دیده ایم.

اما به قول شاعر گفتنی

ببین تفاوت ره از کجاست تا به کجا. این جمله در واقع مانند خبری در نظر گرفته میشود که سنجاب (؟) فوق آن را میبیند و یا میشنود و با دانستن این که دیگر فندقی برایش باقی نمانده خودکشی میکند. یکی دیگر از مسایلی که در ساخت یک تبلیغ مهم است و ما کاری یه اخلاقی بودن یا نبودنش در موارد خاص نداریم، باور کردن و اعتقاد داشتن خود طراحان و گروه ایده پرداز است.

یعنی طراح مزبور باید بخواهد و بعد از آن بتواند که سفارش دهنده را باور کند و تمام ذهن و خلاقیت خود را در جهت پیشرفت کار تبلیغ و موفق کردن وی به کار بگیرد نه این که به فکر سفارش بعدی خود باشد و تنها بخواهد این پروژه را هر چه زودتر از سر باز کند. مادامی که طراح آگهی ِ بالا یا پایین (بنا به نوع صفحه بندی!) اعتقاد راسخ نداشته باشد که شکلات مورد نظر از فندقهای اعلا بهره میگیرد و این بهره گیری چنان زیاد است که میتواند به کمبود فندق و چه بسا تمام شدن آن در کل گیتی بیانجامد.

در نتیجه برای استفاده کنندگان از فندق مشکل ایجاد کند، به فکر سنجاب که منبع اصلی تغذیه اش فندق است هم نمیافتد تا در ادامه به نا امیدی و بیچارگی و سرانجام تصمیم به خودکشی و نهایتا دادن اسلحه به دست او بیاندیشد و چنین شاهکاری را بیافریند.

هشتم:

“ این اتفاق میافتد وقتی که تو مینوشی و رانندگی میکنی “ با توجه به رنگهای به کار رفته و دیدن کار در ابعاد بزرگ به راحتی احساس میشود که چشمان مان در حال گیج رفتن و تار شدن و به قولی دو دو زدن میشود.

علاوه بر هشدارآمیز بودن پوستر، تکرار جمله و سایههای مختلف برای هر جمله و کنتراست رنگها و بسیاری دیگر به گمانم کاملا میفهماند که اگر بنوشید و رانندگی کنید این گونه میبینید و در نتیجه به احتمال نزدیک به ۹۹٫۹۸ درصد تصادف میکنید یا پلیس بزرگراه شما را میگیرد.

در ضمن جمله کوچک پایین کادر اضافه میکند که “ این سال نویی مواظب باش “ این را هم بگویم که تصور کنید چه طنز در طنزی میشود اگر راننده بیننده این پوستر خودش “نوشیده” باشد.
دیگر این پوستر را چگونه میبیند ما نمیدانیم، اما میدانیم که ممکن است برای تلاش در خواندن همین نوشتار دچار تصادف شود!

نهم:

اول از همه عرض شود که اینها صفحات یک مجله هستند و این آگهی برای دو صفحه مجله در نظر گرفته شده بوده است! یعنی یک تبلیغ دو صفحهای برای دو صفحه از یک نشریه . ماجرا چیست؟
ما هشت تا را گفتیم این یکی با شما…

مثل این که فایده ندارد…

خودمان میگوییــم… بله این آگهی برای یک نوع چاقوست که از بس برنده است تو گویی که برشی در راستای صفحات کتاب به ماهی بیچــاره داده است و چه حس آمیزی ظریف و چه ابتکار جالبی.
همچنین توجه کنید به سایههای زیر نیمه های ماهی و نزدیکی آنها به محل تا که بجا و درست در جهت بعد دادن به تصویر بکار گرفته شده.
تصور اولیه بر این است که ماهی نصف شده است و کمی بعدتر این حس متبادر میشود که انگار ضخامت یک برگ کاغذ توسط چاقو از وسط بریده شده است!

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار

افزایش سود آمازون به دلیل هوش مصنوعی و تبلیغات

منتشر شده

در

پریم ویدئو آمازون Prime Video تبلیغات دیجیتال فروش تبلیغات اخبار تبلیغات آنلاین

درآمد در خدمات وب آمازون بیش از ۲۰۰٪ افزایش یافته است و این شرکت می گوید هوش مصنوعی (AI) و فروش تبلیغات باعث درآمد بهتر از حد انتظار آن شده است.

این غول خرده فروشی گزارش درآمد سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ را در روز سه شنبه (۳۰ آوریل) منتشر کرد و ارقام از آنچه وال استریت انتظار داشت فراتر رفت.

درآمد کلی ۱۴۳٫۳ میلیارد دلار برای سه ماه اول سال گزارش شده است که نسبت به سال گذشته ۱۳ درصد افزایش داشته است. انتظار می رفت آمازون به ۱۴۲٫۶۵ میلیارد دلار برسد.

درآمد عملیاتی بیش از ۲۰۰ درصد افزایش یافت و این درآمد را به ۱۵٫۳ میلیارد دلار رساند. این امر پس از آن صورت می‌گیرد که شرکت به شدت بر اقدامات کاهش هزینه‌ها و تا حد امکان کارآمد برای بهبود درآمد خود تمرکز کرده است.

جریان نقدی عملیاتی با ۸۲ درصد افزایش به ۹۹٫۱ میلیارد دلار برای دوازده ماه پایانی، در مقایسه با ۵۴٫۳ میلیارد دلار برای دوازده ماه پایانی منتهی به ۳۱ مارس ۲۰۲۳، افزایش یافت.

در بیانیه ای در این گزارش، اندی جاسی، رئیس و مدیر عامل شرکت می گوید که چگونه “ترکیب شرکت هایی که تلاش های نوسازی زیرساخت خود را تجدید می کنند و جذابیت قابلیت های هوش مصنوعی AWS” خدمات وب آمازون را تسریع کرده است.

او ادامه می‌دهد که چگونه «تلاش‌های تبلیغاتی همچنان از رشد فروشگاه‌ها و کسب‌وکارهای Prime Video ما بهره می‌برند. در همه مشاغل ما روزهای بسیار ابتدایی است و ما از اینکه چقدر بیشتر می‌توانیم زندگی مشتریان را بهتر و آسان‌تر کنیم، هیجان‌زده هستیم.»

آمازون در هوش مصنوعی پیشرفت می کند

یکی از تمرکزهای این غول روی هوش مصنوعی مولد بوده است و آنها تعدادی نوآوری را در Amazon Bedrock ارائه کرده اند که سرویس هوش مصنوعی است که به مشتریان اجازه می دهد از یک مدل زبان بزرگ موجود استفاده کنند و آن را با داده های خود سفارشی کنند.

AWS و NVIDIA همچنین اعلام کرده‌اند که همکاری استراتژیک خود را در طول این دوره گزارش مالی تمدید کرده‌اند، با هدف «کمک به مشتریان برای باز کردن قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی مولد».

دستیار خرید مبتنی بر هوش مصنوعی Rufus نیز در چند ماه گذشته به کار خود ادامه داده است. Rufus در مرحله بتا است و با پاسخ دادن به تعدادی از سوالات مربوط به خرید، ارائه مقایسه محصولات و ارائه توصیه‌ها، به افراد کمک می‌کند تا تصمیمات خرید آگاهانه‌تری بگیرند.

فروشندگان مستقل مستقر در ایالات متحده نیز شاهد معرفی ویژگی‌های هوش مصنوعی بوده‌اند، زیرا ابزارهایی برای تسریع فرآیند فهرست‌بندی محصولات و جذاب‌تر کردن آن‌ها تا حد امکان گنجانده شده‌اند.

ادامه مطلب

اخبار

گوگل ۶ ویژگی جدید هوش مصنوعی را برای Performance Max اضافه می کند

منتشر شده

در

گوگل هوش مصنوعی اخبار تبلیغات دیجیتال چاپ و تبلیغات آنلاین

ویژگی های جدید PMax عبارتند از حالت ارزش مشتری، هدف حفظ مشتری، اطلاعات جمعیتی دقیق، بینش سرعت بودجه و موارد دیگر.
Google Ads امروز شش ویژگی جدید هوش مصنوعی را برای کمپین های Performance Max معرفی کرد.

چرا ما اهمیت می دهیم. می‌خواهید این ویژگی‌های جدید PMax را بررسی کنید تا ببینید آیا این ویژگی‌ها به شما در کشف بینش‌های جدید یا بهبود عملکرد کمپین و بازگشت سرمایه کمک می‌کنند.

حالت ارزش مشتری این ویژگی جدید PMax، در نسخه بتا، برای کمک به تبلیغ‌کنندگان PMax که از اهداف تبدیل خرید برای به دست آوردن مشتریان با ارزش استفاده می‌کنند، کمک می‌کند.

اکنون اهداف جدید جذب مشتری برای تبلیغ کنندگان Search Ads 360 در دسترس است.

هدف حفظ مشتری این ویژگی PMax، همچنین در نسخه بتا، برای کمک به بازگرداندن مشتریان از دست رفته طراحی شده است.

جمعیت شناسی دقیق داده‌های مربوط به گروه‌های سنی و جنسیتی اکنون در حال انتشار است. شما می توانید آن را در بینش مخاطبان پیدا کنید. همانطور که گوگل توضیح داد:

«جمعیت‌شناسی دقیق در بینش مخاطبان به شما این امکان را می‌دهد که اطلاعات جمعیتی دست‌نخورده خود را درک کنید، بنابراین می‌توانید تبلیغاتی ایجاد کنید که مستقیماً با گروه‌های سنی و جنسیتی خاص طنین‌انداز شود.»

بینش سرعت بودجه می‌توانید ردیابی هزینه‌ها، هزینه‌های جاری و پیش‌بینی‌شده را در زمان واقعی مشاهده کنید و عملکرد تبدیل را پیش‌بینی کنید. گوگل گفت:

«در یک نگاه، می‌توانید سرعت کمپین خود را تجزیه و تحلیل کنید تا زمینه‌های بالقوه برای تغییر بودجه استراتژیک را شناسایی کنید، مانند انتقال بودجه از کمپینی که سرعت پایین‌تری دارد به کمپینی که نزدیک به محدود شدن بودجه است.»

حذف آدرس IP در سطح حساب. تبلیغ‌کنندگان PMax اکنون می‌توانند آدرس‌های IP خاص (مثلاً شرکت شما) را حذف کنند و بودجه هدر رفته در تعاملات تبلیغاتی ناخواسته را کاهش دهند.

گسترش URL نهایی این ویژگی جدید PMax، در نسخه بتا، به شما امکان می‌دهد آزمایش کنید که آیا «جایگزینی URL نهایی با صفحه فرود مرتبط‌تر از وب‌سایت شما نتایج قوی‌تری را به همراه دارد یا خیر. … شرکت در آزمایش گسترش URL نهایی، ترافیک شما را تقسیم می کند و بخشی از بودجه خود را به آزمایش این ویژگی اختصاص می دهد و در کنار راه اندازی اولیه، نتایج را ردیابی می کند.

طبق داده‌های Google، تبلیغ‌کنندگانی که این ویژگی را آزمایش می‌کنند، «به‌طور متوسط ​​بیش از ۹ درصد افزایش در تبدیل/مقدار تبدیل با هزینه هر اقدام (CPA)/بازده هزینه تبلیغات (ROAS) مشابه داشته‌اند.
اگر می‌خواهید به نسخه بتا بپیوندید، با پشتیبانی Google یا تیم حساب خود تماس بگیرید.

ادامه مطلب

اخبار

دیزنی از هوش مصنوعی برای ابزارهای تبلیغاتی استفاده می کند که با حالت فیلم و سریال های تلویزیونی تنظیم شده اند

منتشر شده

در

دیزینی تبلیغات دیزنی اخبار تبلیغات شرکت دیزنی کارتون چاپ و تبلیغات آنلاین

دیزنی از استفاده از هوش مصنوعی (AI) در توسعه ابزارهای تبلیغاتی جدید خبر داد که به برندها کمک می کند تبلیغات خود را با حال و هوای صحنه های خاص در فیلم ها یا سریال های تلویزیونی تنظیم کنند.

این ابزار که “کلمات جادویی دیزنی” نام دارد، شکل جدیدی از تبلیغات متنی را برای سرویس های استریم دیزنی + و هولو ارائه می دهد. از طریق ترکیبی از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، صحنه‌ها را در سراسر کتابخانه خود تجزیه و تحلیل و علامت‌گذاری می‌کند، محتوا، مارک‌ها، تصاویر و حالات را شناسایی می‌کند.

برندها می‌توانند از این تگ‌های توصیفی که به عنوان ابرداده شناخته می‌شوند، برای شناسایی صحنه‌ها یا حالات خاص استفاده کنند و سپس پیام‌های خود را مطابق با آنها سفارشی کنند.

این اجازه می دهد تا به طور کلی اهداف مخاطب را رها کنید و مخاطبان خاص را خریداری کنید، احساسات مصرف کننده را به سطح مخاطب پیوند دهید. این ابزارهای تبلیغاتی جدید توسط شش شرکت تبلیغاتی جهانی در آزمایش‌های اولیه بتا، از جمله Omnicom، Dentsu، GroupM، Horizon Media، IPG Mediabrands، و Publicist Media به صورت آزمایشی اجرا شده‌اند.

دیزنی در نمایشگاه Consumer Electronics در لاس وگاس از ویژگی تبلیغاتی جدید خود خبر داد. ریتا فرو، رئیس فروش جهانی تبلیغات دیزنی، گفت: این ویژگی به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا تأثیر پیام‌های خود را به حداکثر برسانند، زیرا با مفهومی که بینندگان درک می‌کنند مطابقت دارد.

فناوری پخش جریانی تبلیغات دیزنی از آنجایی که تبلیغ‌کنندگان از تلویزیون‌های کابلی و پخش معمولی خارج می‌شوند، مهم است. درآمد تبلیغاتی دیزنی در سه ماهه اول سال مالی ۲۰۲۴ تقریباً ۳ درصد کاهش یافت و به ۳٫۳۵ میلیارد دلار رسید که نشان دهنده کاهش تعداد تماشاگران تلویزیون سنتی است.

Disney+ با نسخه های تبلیغاتی پولی بیش از ۱۰۰۰ تبلیغ کننده را در سه ماهه اول جذب کرده است که ده برابر بیشتر از زمان راه اندازی بود. مدیرعامل باب ایگر اظهار داشت که رویکرد انقلابی آنها به فناوری اطمینان حاصل می کند که مجموعه استریم آنها به مقصد اصلی برندهای آینده تبدیل می شود.

به گفته جو ارلی، رئیس تجارت مستقیم دیزنی، حدود نیمی از مشتریانی که برای Disney+ ثبت‌نام کردند، نسخه ارزان‌تری را که شامل تبلیغات می‌شود، انتخاب کردند. دیزنی چندین سال را صرف طراحی فناوری تبلیغاتی کرده است که به طور خاص با هدف پخش جریانی انجام می شود و با شروع خدمات Hulu که به عنوان یک سرویس رایگان با پشتیبانی تبلیغاتی در سال ۲۰۰۸ راه اندازی شد.

نسخه های انگلیسی، چینی، ژاپنی، عربی و فرانسوی به طور خودکار توسط هوش مصنوعی تولید می شوند. بنابراین ممکن است هنوز اشتباهاتی در ترجمه وجود داشته باشد.

ادامه مطلب

Trending

پایگاه خبری چاپ و تبلیغات آنلاین