با ما همراه باشید

تبلیغات

تبلیغات در آینه تاریخ

منتشر شده

در

تبلیغات- نقش کسب و کار، برند - چاپخانه، مدیریت، تبلیغات، چاپ و تبلیغات، بسته بندی - پایگاه خبری صنعت پنجم - چاپ دیجیتال

تبلیغات و حقوق قانونی:

اساساً تبلیغات با آزادی سخن و اندیشه همراه است. در نتیجه، نقد تبلیغات یا هرگونه تلاش برای محدود ساختن یا تحریم آن تقریباً تعدی به قوانین اساسی به شمار میرود (تبصره اصلاحی اول در آمریکا) و با مخالفت شرکتها و کمیته تبلیغات رو به رو خواهد شد. افرادی که اکنون یا آینده به دنبال مدارک دولتی هستند تا از طریق سیستم دادگاهی یک آگهی تبلیغاتی را متوقف کنند، به حقوق سایر شهروندان تجاوز کردهاند (قانون اصلاحی اول در آزادی سخن و آزادی مطبوعات) در این رابطه میتوان به آگهی تنباکو، مشروبات الکلی، تبلیغات از طریق لیست و اعلانات دستی، تلفن و اینترنت و تبلیغات برای کودکان اشاره کرد.

محدودیتهای قانونی مختلفی در رابطه با تبلیغات از طریق تلفن همراه، مخاطب قرار دادن کودکان، تنباکو و مشروبات الکلی توسط آمریکا، اروپا و دیگر کشورها به وجود آمد، و در همه آنها، کمیته بازرگانی در مقابل محدودیتهای تبلیغاتی ایستادگی و مخالفت کرد. تبلیغات به عنوان یک ابزار آزاد سخن و بیان در جوامع غربی پایه و اساس خود را بنیان نهاد. بررسیها نشان میدهد که از تبلیغات به عنوان نوعی اطلاعات خوشایند یاد میشود تا یک مزاحم و مایه دردسر.
در بدترین شرایط به آن همانند شیطان واجبی نگریسته میشود که باید در مقابل، آن ایستادگی کرد و اغلب جنبه تفریحی و سرگرمی بدون آن لحاظ میشود.

به ندرت یک قانون محدود کننده تبلیغاتی در خوشنود کردن منتقدان از طریق نشان دادن تاثیرات مثبت و لزوم تبلیغات شکست میخورد. مک کنزی اظهار میدارد که وقتی چنین موضوعاتی مطرح میشود، دولت باید نهایت هوشیاری و دقت را به کار برد و یقیقناً این، تنها قدرت ضد دمکراسی در جامعه ما نیست. شرکتها و ثروتمندان، همان طور که مردها و شاهان زمان فئودال از قدرت لذت میبردند، از آن لذت میبرند و بازارها بی طرف و خنثی نیستند.

آنها نه تنها تمایل دارند با افرادی کار کنند که بیشترین پول را دارند بلکه ذاتاً هم تاکید دارند تا از آنها بهره ببرند.

از این رو، امروزه بحث بر سر این موضوع است… اگر قوانینی که باید توسط قانون اصلاحی اول محافظت شوند، تنها توسط شهروندان به کار گرفته شوند و انجام این کر به آن عده، قدرت سیاسی بیش از حدی بدهد و تعادل شهروندی را بر هم زند، دیگر لازم نیست قانوناً، توسط قانون اصلاحی اول محافظت شوند. به علاوه کسانی که قابلیت اداره مطبوعات آزاد را دارند در جایگاهی هستند که بتوانند تعیین کنند چه کسی میتواند با توده مردم حرف بزند و چه کسی نمیتواند.

منتقدان هم به نوبه خود اذعان داشتهاند که تبلیغات به حریم خصوصی افراد تجاوز میکند که این یک اقدام مخالف قانون اساسی است. از طرفی، تبلیغات وارد حریم خصوصی افراد میشود و از طرف دیگر با اطلاعات خصوصی که بدون آگاهی و یا با رضایت مشتریان یا گروهها جمع آوری شده اند، از آن در ارتباطات که پایه و اساس آن بر مبنای اطلاعات است، استفاده میشود.

به نظر جورج فرانک در دانشگاه فنی وینا، تبلیغات بخشی است که او آن را «سرمایه گذاری ذهنی» مینامد. این اصطلاح را گردهمایی مانند Adbusters که در رابطه با محیط زیست ذهنی، کار میکنند، به کار میبرند. فرانک «اقتصاد توجه» را با فرهنگ نارسیسم کریستوفر لاسچ در هم میآمیزد و از آن در سرمایه گذاری ذهنی استفاده میکند. سوت جایی در مقاله خود با نام «تبلیغات در لبه مکاشفه» مینویسد: «تبلیغات در قرن ۲۰، قوی ترین سیستم تبلیغاتی در تاریخ بشر است و با یک بررسی اجمالی در مییابیم که تاثیرات فزاینده فرهنگی آن، مسئول نابودی دنیا خواهد بود.»

– ارزش توجه و هزینههای پنهانی

تبلیغات به یک تجارت میلیون دلاری تبدیل شده که شاخههای زیاد به آن متصل است. در سال ۲۰۰۶، ۳۹۱ بیلیون دلار، در سراسر دنیا، خرج تبلیغات شد. به عنوان مثال در آلمان، تبلیغات ۱٫۵ درصد از درآمد داخلی را به خود اختصاص میدهد. آمار و ارقام کشورهای دیگر نیز شبیه است. اگر چه، تبلیغات و رشد به طور مستقیم به یکدیگر مربوطند. تا زمانی که رشد اقتصادی بتواند تاثیر منفی در شیوه زندگی انسان داشته باشد (جامعه ثروتمند)، باید تاثیر منفی تبلیغات را در نظر گرفت چون هدف اصلی آن، افزایش مصرف است.

صنعت به عنوان یک موتور قدرتمند پیچیده اقتصادی، متهم به بوجود آوردن سیستم تولیدی شده که میزان مصرف را افزایش داده است.

دقت و توجه تبدیل به ابزار جدیدی شده که بازار بر اساس آنها رشد میکند.

میزان توجهی که رسانه جلب میکند و در رقابت با دیگران سهمی که به خود اختصاص میدهد، با آن میزان توجه موجود در جامعه یکسان نیست. میزان کلی در جریان، در جامعه از توجهی حاصل میشود که بین خود مردم مبادله میشود و میزان توجهی که مردم برای اطلاعات رسانه قائل هستند. تنها، مورد دوم با یک سیستم اندازه گیری کمی همگون شده و خصوصیات هر سیستم پولی و پخش را میپذیرد.

بنابر گفته فرانک، هر سطح و روش در ارائه کالا و خدمات که بتواند جلب توجه مردم را ضمانت کند همانند یک آهنربا کار میکند مثلاً رسانهها که معمولاً در نظر دارند تا اطلاعات، سرگرمی، تفریحات، فرهنگ و هنر و … را گسترش دهند. موسسه تبلیغاتی آلمان بیان کرده که در سال ۲۰۰۷، ۷۸ و ۳۰ بیلیون یورو صرف تبلیغات در آلمان شده است؛ ۲۶% در روزنامه ها، ۲۱% در تلویزیون، ۱۵% از طریق ایمیل و ۱۵% هم در مجلات. در سال ۲۰۰۲، ۳۶۰۰۰۰ نفر استخدام شرکتهای تبلیغاتی بودند. در آمد تبلیغات اینترنتی هم از ۱ بیلیون یورو در سال ۲۰۰۶ تا سال ۲۰۰۷ دو برابر شد که بالاترین نرخ رشد را داشت.
به گزارش خبرگزاری Spiegel-Online، در آمریکا در سال ۲۰۰۸ برای اولین بار سرمایه بیشتری برای تبلیغات اینترنتی (۱۰۵٫۳ بیلیون دلار) نسبت به تبلیغات تلویزیونی (۹۸٫۵ بیلیون دلار) گذاشته شد.

بیشترین سرمایه در سال ۲۰۰۸ در رسانه چاپ خرج شد (۱۴۷ بیلیون دلار).

در همان سال، Welt-Online گزارش داد که صنعت داروسازی هزینه تبلیغاتی خود را نسبت به گذشته (۳۱٫۵ بیلیون دلار) دو برابر کرده است (۵۷۰٫۷ بیلیون دلار). اما مارک- آندره گانیون و جوئل لکسچین از دانشگاه یورک تورنتو اذعان داشتند که هزینههای واقعی تبلیغات از این میزان بیشتر است زیرا موسسات تحقیقاتی کلیه آمار و ارقام مربوطه را مثبت نکرده اند، و فعالیتهای غیرمستقیم تبلیغاتی مانند فروش‎ها و تخفیف قیمتها در آن لحاظ نشده است.
تعداد کمی از مصرف کنندگان میدانند که آنها هزینه هر سنت بابت روابط عمومی، تبلیغات، تخفیفها و بستهبندی را میپردازند. زیرا این موارد نیز مشمول محاسبات قیمت نیز میشوند.

تاثیرگذاری و تربیت اذهان

مهم ترین عنصر تبلیغاتی اطلاعات نیست بلکه آن شیوه و روشی است که در آن کالا یا خدمات به شرکتها و مردم پیشنهاد و در ضمیر ناخودآگاه خفته آن در قالب غرایز و آرزوها، حس شادی، سلامتی، آمادگی جسمانی، عزت نفس، شهرت، مالکیت، جایگاههای اجتماعی، هویت، خطر، سرگرمی، پاداش، ترس، بیماری، ضعف، تنهایی، نیاز، تردید، امنیت، تعصب، آموختهها و … ثبت میشود.

تمامی نیازهای بشری، روابط و ترس هایش – در عمیق ترین زوایای روح و روانش- به ابزاری برای گسترش کالاهای جهانی تحت فشار بازاریابی مدرن بدل شد. با گسترش اهمیت بازاریابی نوین، تجارت سودآور -تبدیل روابط انسانی به روابط بین کالاها –به عنوان یک پدیده سرمایه گذاری، به طور گسترده توسعه یافت. «بازاریابی سبب- مربوطه» که در آن آگهی دهندهها تولید خود را به بعضی دلایل اجتماعی مناسب مربوط میکنند در دهه اخیر رشد چمشگیری داشته است.

تبلیغات از اشخاص و چهرههای محبوب و سرشناس بهره میبرد و حتی آگاهانه از موسسات، آهنگ ها، بعضی اسامی و اصطلاحات استفاده میکند.
همه اینها عواملی هستند که نشان میدهند هر کدام از این موسسات و اشخاص محبوب چه برداشتی از خود دارند و ارزش آنها چقدر است. فرانک در توصیف «سرمایه گذاری ذهن» میگوید: «مصرف افراد را در مقابل تبلیغات مقاومت ناپذیر میکند و از این راه کالاها و نشانهها به تجارب شخصی افراد تبدیل میشوند.

یقیناً، در جامعهای که در آن درآمد «توجه» پیش رونده است، میزان مصرف با مناعت طبع افراد جامعه ترسیم میشود.

در نتیجه، مصرف به «کار» بر روی جاذبه افراد تبدیل میشود. این کار پرده از ابعاد غیرمنتظره تبلیغات پر میدارد و تبلیغات نقش عضوی را میپذیرد که در انجمن «جاذبه، کشش» کار میکند.
به نظر منتقدان تبلیغاتی، مشکل جدی دیگری که وجود دارد این است که «فاصله بین تبلیغات و ابعاد ویرایشی/خلاقانه رسانه به سرعت در حال فروپاشی است و به سختی میتوان تبلیغات را از اخبار، اطلاعات و سرگرمی تشخیص داد. حد و مرزهای بین تبلیغات و برنامهها رو به نابودی است.»
بنابر نظر شرکت ها، تمامی این پیچیدگیهای بازرگانی تاثیری بر محتویات کنونی رسانه ندارد اما همان طور که مک کنزی بیان میکند: «این ادعا حتی نمیتواند از سد پیش و پا افتاده ترین آزمونها عبور کند و واقعاً نامعقول و مزخرف به نظر میرسد.»

تبلیغات به طور گسترده از تئوریهای روان شناختی استفاده میکند؛ تئوریهایی که موضوعات جدیدی خلق میکنند، تبلیغات را اداره میکنند، و به بازاریابی رنگ روان شناختی روشن تری میبخشند. (Miller and Rase, 1997, cited in Thrift 1999,P.67)

امروزه، بیشتر در تبلیغات از اشارات ضمنی و نشانه ای استفاده میشود تا از اطلاعات واقعی.

زیرا مبنای مهم و فرهنگی در تبلیغات این است که مشخصات و اطلاعات کالا یا سرویس مورد نظر به خودی خود کافی نیست. حتی آن کالاهایی که برای زندگی روزمره لازم میباشند باید با سیستم جادوی تبلیغات (Williams, 1980) بعضی مفاهیم نشانهای و فرهنگی را به آن افزود.
با این روش و با تغییر محتویاتی که آگهیها در آنها ظهور مییابند، تبلیغات برای افراد و گروههای مختلف آماده میشوند و بدین وسیله به دیدگاههای مختلف افراد پاسخ میدهد.

قبل از این که تبلیغات انجام شود، موسسات پژوهشی بازار نیاز دارند هدف گروه را برای برنامهریزی و شکل دهی فعالیت تبلیغاتی بشناسند و بر روی آن کار کنند تا بهترین نتایج ممکن را بدست آورند. بخشی از علوم مستقیماً به تبلیغات و بازاریابی میپردازند و یا بر روی مسئله بهبود تاثیرات آن کار میکنند. اطلاعات و دادههای گستردهای از افراد و عادات خریدشان با کمک کارتهای اعتباری، کارتهای بخت آزمایی و تعداد بازدیدهای اینترنتی جمع آوری و بررسی میشود.

با دقت در این مجموعه، تصویری از رفتار، خواستهها و نقاط ضعف طبقات مختلف مردم به دست میآید که با کمک آنها تبلیغات میتواند تاثیر بیشتری داشته باشد.

بازدهی و کارآیی تبلیغات با پژوهشهای تبلیغاتی بهبود مییابند.

البته دانشگاهها هم در رشتههایی مانند روان شناسی، مردم شناسی، نوردلوژی و علوم رفتاری شناسی و انجام تحقیقات دقیق و پیچیده در افزایش کارآیی تبلیغات تاثیر بسزایی دارند.

«بازاریابی نورو» هم یک رشته بحث انگیز جدید بازاریابی است که از تکنیکهای پزشکی مانند (FMRI) برای فروش تولیدات استفاده میکند. شرکتهای تبلیغاتی و بازاریابی از دیرباز، روشهای تحقیقاتی روان شناسی را در فروش تولیدات خود به کار میبستند.
امروزه این روشها همگانی و کهنه شده اند. اما نتیجه آن، بزرگترین پروژه روان شناختی در زمینه تبلیغات و بازاریابی بودکه تاکنون صورت نگرفته بود. اما امروزه انجمن روان شناسی آمریکا آن را نادیده گرفته است. روبرت مک کنزی آن را «بزرگترین تلاش گروهی در زمینه علوم روان شناسی در سراسر تاریخ بشر» مینامد.

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار

افزایش سود آمازون به دلیل هوش مصنوعی و تبلیغات

منتشر شده

در

پریم ویدئو آمازون Prime Video تبلیغات دیجیتال فروش تبلیغات اخبار تبلیغات آنلاین

درآمد در خدمات وب آمازون بیش از ۲۰۰٪ افزایش یافته است و این شرکت می گوید هوش مصنوعی (AI) و فروش تبلیغات باعث درآمد بهتر از حد انتظار آن شده است.

این غول خرده فروشی گزارش درآمد سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ را در روز سه شنبه (۳۰ آوریل) منتشر کرد و ارقام از آنچه وال استریت انتظار داشت فراتر رفت.

درآمد کلی ۱۴۳٫۳ میلیارد دلار برای سه ماه اول سال گزارش شده است که نسبت به سال گذشته ۱۳ درصد افزایش داشته است. انتظار می رفت آمازون به ۱۴۲٫۶۵ میلیارد دلار برسد.

درآمد عملیاتی بیش از ۲۰۰ درصد افزایش یافت و این درآمد را به ۱۵٫۳ میلیارد دلار رساند. این امر پس از آن صورت می‌گیرد که شرکت به شدت بر اقدامات کاهش هزینه‌ها و تا حد امکان کارآمد برای بهبود درآمد خود تمرکز کرده است.

جریان نقدی عملیاتی با ۸۲ درصد افزایش به ۹۹٫۱ میلیارد دلار برای دوازده ماه پایانی، در مقایسه با ۵۴٫۳ میلیارد دلار برای دوازده ماه پایانی منتهی به ۳۱ مارس ۲۰۲۳، افزایش یافت.

در بیانیه ای در این گزارش، اندی جاسی، رئیس و مدیر عامل شرکت می گوید که چگونه “ترکیب شرکت هایی که تلاش های نوسازی زیرساخت خود را تجدید می کنند و جذابیت قابلیت های هوش مصنوعی AWS” خدمات وب آمازون را تسریع کرده است.

او ادامه می‌دهد که چگونه «تلاش‌های تبلیغاتی همچنان از رشد فروشگاه‌ها و کسب‌وکارهای Prime Video ما بهره می‌برند. در همه مشاغل ما روزهای بسیار ابتدایی است و ما از اینکه چقدر بیشتر می‌توانیم زندگی مشتریان را بهتر و آسان‌تر کنیم، هیجان‌زده هستیم.»

آمازون در هوش مصنوعی پیشرفت می کند

یکی از تمرکزهای این غول روی هوش مصنوعی مولد بوده است و آنها تعدادی نوآوری را در Amazon Bedrock ارائه کرده اند که سرویس هوش مصنوعی است که به مشتریان اجازه می دهد از یک مدل زبان بزرگ موجود استفاده کنند و آن را با داده های خود سفارشی کنند.

AWS و NVIDIA همچنین اعلام کرده‌اند که همکاری استراتژیک خود را در طول این دوره گزارش مالی تمدید کرده‌اند، با هدف «کمک به مشتریان برای باز کردن قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی مولد».

دستیار خرید مبتنی بر هوش مصنوعی Rufus نیز در چند ماه گذشته به کار خود ادامه داده است. Rufus در مرحله بتا است و با پاسخ دادن به تعدادی از سوالات مربوط به خرید، ارائه مقایسه محصولات و ارائه توصیه‌ها، به افراد کمک می‌کند تا تصمیمات خرید آگاهانه‌تری بگیرند.

فروشندگان مستقل مستقر در ایالات متحده نیز شاهد معرفی ویژگی‌های هوش مصنوعی بوده‌اند، زیرا ابزارهایی برای تسریع فرآیند فهرست‌بندی محصولات و جذاب‌تر کردن آن‌ها تا حد امکان گنجانده شده‌اند.

ادامه مطلب

اخبار

گوگل ۶ ویژگی جدید هوش مصنوعی را برای Performance Max اضافه می کند

منتشر شده

در

گوگل هوش مصنوعی اخبار تبلیغات دیجیتال چاپ و تبلیغات آنلاین

ویژگی های جدید PMax عبارتند از حالت ارزش مشتری، هدف حفظ مشتری، اطلاعات جمعیتی دقیق، بینش سرعت بودجه و موارد دیگر.
Google Ads امروز شش ویژگی جدید هوش مصنوعی را برای کمپین های Performance Max معرفی کرد.

چرا ما اهمیت می دهیم. می‌خواهید این ویژگی‌های جدید PMax را بررسی کنید تا ببینید آیا این ویژگی‌ها به شما در کشف بینش‌های جدید یا بهبود عملکرد کمپین و بازگشت سرمایه کمک می‌کنند.

حالت ارزش مشتری این ویژگی جدید PMax، در نسخه بتا، برای کمک به تبلیغ‌کنندگان PMax که از اهداف تبدیل خرید برای به دست آوردن مشتریان با ارزش استفاده می‌کنند، کمک می‌کند.

اکنون اهداف جدید جذب مشتری برای تبلیغ کنندگان Search Ads 360 در دسترس است.

هدف حفظ مشتری این ویژگی PMax، همچنین در نسخه بتا، برای کمک به بازگرداندن مشتریان از دست رفته طراحی شده است.

جمعیت شناسی دقیق داده‌های مربوط به گروه‌های سنی و جنسیتی اکنون در حال انتشار است. شما می توانید آن را در بینش مخاطبان پیدا کنید. همانطور که گوگل توضیح داد:

«جمعیت‌شناسی دقیق در بینش مخاطبان به شما این امکان را می‌دهد که اطلاعات جمعیتی دست‌نخورده خود را درک کنید، بنابراین می‌توانید تبلیغاتی ایجاد کنید که مستقیماً با گروه‌های سنی و جنسیتی خاص طنین‌انداز شود.»

بینش سرعت بودجه می‌توانید ردیابی هزینه‌ها، هزینه‌های جاری و پیش‌بینی‌شده را در زمان واقعی مشاهده کنید و عملکرد تبدیل را پیش‌بینی کنید. گوگل گفت:

«در یک نگاه، می‌توانید سرعت کمپین خود را تجزیه و تحلیل کنید تا زمینه‌های بالقوه برای تغییر بودجه استراتژیک را شناسایی کنید، مانند انتقال بودجه از کمپینی که سرعت پایین‌تری دارد به کمپینی که نزدیک به محدود شدن بودجه است.»

حذف آدرس IP در سطح حساب. تبلیغ‌کنندگان PMax اکنون می‌توانند آدرس‌های IP خاص (مثلاً شرکت شما) را حذف کنند و بودجه هدر رفته در تعاملات تبلیغاتی ناخواسته را کاهش دهند.

گسترش URL نهایی این ویژگی جدید PMax، در نسخه بتا، به شما امکان می‌دهد آزمایش کنید که آیا «جایگزینی URL نهایی با صفحه فرود مرتبط‌تر از وب‌سایت شما نتایج قوی‌تری را به همراه دارد یا خیر. … شرکت در آزمایش گسترش URL نهایی، ترافیک شما را تقسیم می کند و بخشی از بودجه خود را به آزمایش این ویژگی اختصاص می دهد و در کنار راه اندازی اولیه، نتایج را ردیابی می کند.

طبق داده‌های Google، تبلیغ‌کنندگانی که این ویژگی را آزمایش می‌کنند، «به‌طور متوسط ​​بیش از ۹ درصد افزایش در تبدیل/مقدار تبدیل با هزینه هر اقدام (CPA)/بازده هزینه تبلیغات (ROAS) مشابه داشته‌اند.
اگر می‌خواهید به نسخه بتا بپیوندید، با پشتیبانی Google یا تیم حساب خود تماس بگیرید.

ادامه مطلب

اخبار

دیزنی از هوش مصنوعی برای ابزارهای تبلیغاتی استفاده می کند که با حالت فیلم و سریال های تلویزیونی تنظیم شده اند

منتشر شده

در

دیزینی تبلیغات دیزنی اخبار تبلیغات شرکت دیزنی کارتون چاپ و تبلیغات آنلاین

دیزنی از استفاده از هوش مصنوعی (AI) در توسعه ابزارهای تبلیغاتی جدید خبر داد که به برندها کمک می کند تبلیغات خود را با حال و هوای صحنه های خاص در فیلم ها یا سریال های تلویزیونی تنظیم کنند.

این ابزار که “کلمات جادویی دیزنی” نام دارد، شکل جدیدی از تبلیغات متنی را برای سرویس های استریم دیزنی + و هولو ارائه می دهد. از طریق ترکیبی از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، صحنه‌ها را در سراسر کتابخانه خود تجزیه و تحلیل و علامت‌گذاری می‌کند، محتوا، مارک‌ها، تصاویر و حالات را شناسایی می‌کند.

برندها می‌توانند از این تگ‌های توصیفی که به عنوان ابرداده شناخته می‌شوند، برای شناسایی صحنه‌ها یا حالات خاص استفاده کنند و سپس پیام‌های خود را مطابق با آنها سفارشی کنند.

این اجازه می دهد تا به طور کلی اهداف مخاطب را رها کنید و مخاطبان خاص را خریداری کنید، احساسات مصرف کننده را به سطح مخاطب پیوند دهید. این ابزارهای تبلیغاتی جدید توسط شش شرکت تبلیغاتی جهانی در آزمایش‌های اولیه بتا، از جمله Omnicom، Dentsu، GroupM، Horizon Media، IPG Mediabrands، و Publicist Media به صورت آزمایشی اجرا شده‌اند.

دیزنی در نمایشگاه Consumer Electronics در لاس وگاس از ویژگی تبلیغاتی جدید خود خبر داد. ریتا فرو، رئیس فروش جهانی تبلیغات دیزنی، گفت: این ویژگی به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا تأثیر پیام‌های خود را به حداکثر برسانند، زیرا با مفهومی که بینندگان درک می‌کنند مطابقت دارد.

فناوری پخش جریانی تبلیغات دیزنی از آنجایی که تبلیغ‌کنندگان از تلویزیون‌های کابلی و پخش معمولی خارج می‌شوند، مهم است. درآمد تبلیغاتی دیزنی در سه ماهه اول سال مالی ۲۰۲۴ تقریباً ۳ درصد کاهش یافت و به ۳٫۳۵ میلیارد دلار رسید که نشان دهنده کاهش تعداد تماشاگران تلویزیون سنتی است.

Disney+ با نسخه های تبلیغاتی پولی بیش از ۱۰۰۰ تبلیغ کننده را در سه ماهه اول جذب کرده است که ده برابر بیشتر از زمان راه اندازی بود. مدیرعامل باب ایگر اظهار داشت که رویکرد انقلابی آنها به فناوری اطمینان حاصل می کند که مجموعه استریم آنها به مقصد اصلی برندهای آینده تبدیل می شود.

به گفته جو ارلی، رئیس تجارت مستقیم دیزنی، حدود نیمی از مشتریانی که برای Disney+ ثبت‌نام کردند، نسخه ارزان‌تری را که شامل تبلیغات می‌شود، انتخاب کردند. دیزنی چندین سال را صرف طراحی فناوری تبلیغاتی کرده است که به طور خاص با هدف پخش جریانی انجام می شود و با شروع خدمات Hulu که به عنوان یک سرویس رایگان با پشتیبانی تبلیغاتی در سال ۲۰۰۸ راه اندازی شد.

نسخه های انگلیسی، چینی، ژاپنی، عربی و فرانسوی به طور خودکار توسط هوش مصنوعی تولید می شوند. بنابراین ممکن است هنوز اشتباهاتی در ترجمه وجود داشته باشد.

ادامه مطلب

Trending

پایگاه خبری چاپ و تبلیغات آنلاین