با ما همراه باشید

اخبار

عوامل شکست بازاریابی

منتشر شده

در

تبلیغات بازاریابی مدیریت و چاپ و تبلیغات بازاریابی الکترونیکی - بازاریابی عصر جدید - بازاریابی شبکه های مجازی

مقاله حاضر با ارزيابي خواست‌ها و نيازهاي افرادي كه به خصوص در زمينه بازاريابي خواهان توفيق و كاميابي هستند، منشاء و ريشه‌ همه عوامل پيروزي يا شكست را روحيات دروني اشخاص مي‌داند و معتقد است كه يك فرد براي رسيدن به موفقيت بايستي از يك طرف قابليت‌ها و توانمندي‌هاي خود را بشناسد و آنها را تقويت كند و از سوي ديگر با محدوديت‌ها و موانع موجود آشنا شده و بر آنها فايق بيايد. نويسنده اين مقاله در پايان ۵۰ عامل را به عنوان شكست بازاريابي بر مي‌شمارد.

شكست نقطه‌ي مقابل «موفقيت‌» نيست. ترجيحا بايد اظهار داشت كه بهتر است نقطه متضاد موفقيت را عواملي نظير بي‌تفاوتي و سهل‌انگاري در نظر بگيريم چرا كه بي‌تفاوتي و بي‌مسئوليتي مي‌تواند ما را در جاده توهم و بي‌ميلي قرار دهد. در اين شرايط بيهوده تلاش مي‌كنيم و اهداف غيرواقعي براي خود در نظر مي‌گيريم و نمي‌توانيم به خواست‌هاي خود جامه‌ي عمل بپوشانيم.

از سوي ديگر اگر بخواهيم موفقيت را بررسي كنيم بايد اذعان كنيم كه موفقيت صرفا در «رسيدن» و «ثمر يافتن» است كه مي‌تواند معنا پيدا كند. اصلا از سوي ديگر اگر بخواهيم بر روي محدوديت‌ها و موانع برچسب شكست بزنيم، با اين كار ارزش ذاتي و وجوديمان را از بين مي‌بريم و توانايي تغيير شرايط را از دست مي‌دهيم. بايد توجه داشت كه هنر فائق آمدن بر محدوديت‌ها را بيشتر مي‌توان به عنوان يك تمرين معنوي و روحاني در نظر گرفت. اين امر به شما ارزش، احترام، و شان خاصي مي‌بخشد، و سبب مي‌شود كه خودتان را به عنوان يك پيشرو در مسير سفر به سوي كسب موفقيت‌هاي بيشتر ببينيد.

بسياري از افراد قضاوت‌هاي ناآگاهانه و نسنجيده‌اي از خود و توانايي‌هايشان دارند و قادر نيستند كه تصوير مناسبي از شخصيت فرديشان در ذهن بسازند. اين قبيل افراد مسير صحيح معنوي زندگي خود را پيدا نكرده‌اند و در برخي موارد شاهد آن هستيم كه پس‌مانده‌هاي عاطفي مسموم گذشته را با خود حمل مي‌كنند و به هيچ وجه قادر به زمين گذاشتن آنها نيستند.

عموما ماهيت وجودي افراد از دو جزء تشكيل مي‌شود؛ از يك طرف قسمتي از وجودتان هست كه به شما اجازه پيش‌روي نمي‌دهد، و از سوي ديگر قسمت ديگري از وجودتان هم هست كه شما را تشويق مي‌كند تا موقعيت‌هاي جديد را در آغوش بگيريد. به جاست تنشي كه ميان اين دو جزء‌ ايجاد مي‌شود را نه تنها به منزله يك امتياز ويژه محسوب كنيد، بلكه بايد آن را به عنوان نوعي عرصه‌ي مولد كه حاوي گونه‌اي تعادل و آرامش است نيز در نظر بگيريد.

اين قابليت به شما كمك مي‌كند تا بتوانيد ارزيابي دقيقي از خواست‌ها و نيازهاي خود داشته باشيد. البته رسيدن به تعادل و آرامش مبحثي نيست كه بتوان به راحتي و با سرعت زياد به آن دست پيدا كرد. براي رسيدن به مطلوب خود بايد يك روند معقول، آن هم در يك بازه زماني معين طي كنيد. اصولا طبيعت پالايش و پاكسازي روح بدين شرح است: «تبديل كردن همه‌ي محدوديت‌ها و تاريكي‌ها به روشنايي». همچنين طبيعت شفا و بهبودي نيز اين چنين است: ريشه‌كن كردن علائم و الگوهاي اخلاقي و رفتاري دست و پاگير و روشن كردن اين مطلب كه چه كسي هستيم و چه كسي مي‌خواهيم باشيم، اما مسئله‌اي كه بايد بيش از پيش به آن توجه داشت اين است كه «شكست نقطه ‌مقابل موفقيت نيست» ترجيحا مي‌توان اظهار داشت كه: «نقطه مقابل موفقيت، چيزي نيست جز بي تفاوتي و سهل‌انگاري».

به اين خاطر كه بي‌تفاوتي ما را در جاده سهل‌انگاري و بي‌مسئوليتي قرار مي‌دهد، سبب مي‌شود تلاش بيهوده به خرج دهيم و اهداف غير واقعي براي خود در نظر بگيريم.

موفقيت سراسر رسيدن و ثمر گرفتن است. گاهي اوقات شايد براي رسيدن به موفقيت لازم باشد عقب‌نشيني كنيم تا بتوانيم به آرامش و سكون بيشتري دست پيدا كنيم، و شايد گاهي اوقات لازم باشد از پيشروي‌هاي يك سويه به سمت ناشناخته‌ها دست بكشيم. اگر هدف مورد نظر خيلي فراتر از دست‌يابي باشد و ما با تمام قدرتمان تلاش كنيم تا بتوانيم به آن دست يابيم، مي‌توانيم نتيجه بگيريم كه موفقيت در همان تلاشي كه مي‌كنيم نهفته است، در همان طي كردن مسير، در توانايي تلاش كردن، در استطاعت رسيدن به مطلوب، در كمالي كه تماميت جسم، ذهن و قلبمان را محصور كرده و آنها را هم همسو مي‌كند تا هدفي را كه مي‌خواهيم دنبال كنيم.

در راه رسيدن به رشد معنوي، ما نمي‌توانيم روند پيشرفت خود را از ميزان كارهايي كه براي انجام دادن باقي مانده است، ارزيابي كنيم. چرا كه ما هيچ وقت نمي‌توانيم بفهميم چه مدتي طول كشيده تا براي چالشي كه در حال حاضر با آن روبرو هستيم، آماده شويم. چالشي كه حتي اگر ساده هم به نظر برسد، باز هم كاملا سخت است و بيانگر گامي مهم در بالغ‌سازي روح بشريت به شمار مي‌رود. نمي‌توان گفت كه ما در حال حاضر در كجاي اين مسير رشد قرار گرفته‌ايم. ما نمي‌توانيم جايگاه فعلي خود را در مقام مقايسه با جايگاه ديگران مشخص كنيم.

دليل اين امر كاملا واضح است: شايد فردي را كه ما مي‌بينيم توانسته كارهايي را انجام دهد كه ما نمي‌توانيم با موفقيت به پايان برسانيم، ولي شايد در حوزه‌هاي ديگري دچار مشكل باشد كه ما از آن بي‌اطلاع هستيم. چون نقاط ضعف آنها را به عينه نمي‌بينيم، احساس مي‌كنيم كه اصلا وجود ندارد. هر كسي در مرحله‌ي رشد، بر چيزي غلبه مي‌كند و از يك سطح به سوي سطح ديگر گام بر مي‌دارد تا در مسير خود، رشد و تعالي پيدا كرده و به نور و حقيقت دست پيدا كند هيچ راه كمالي به غير از اين وجود ندارد و اين مسئله چيزي نيست كه به شما بدهند يا اعطا كنند. بايد آن را به دست بياوريد و اين امر تنها با يك تصميم ذهني كه با خود بگوييد: «من بايد آن را به دست آورم» ميسر نخواهد شد. و روح شما بايد تمام مراحل تزكيه را تجربه كند.

انتقال از شكست به موفقيت شامل چه مراحلي است؟

سطوح گذر از شكست و رسيدن به موفقيت شامل چه مواردي مي‌شود؟ ابتدا بايد به خودتان آزادي بدهيد؛ افزايش موفقيت شما به شدت و كثرت ميزان آزادي‌هايي كه براي خود قائل مي‌شويد بستگي دارد.

بايد ببينيد كه تا چه اندازه مي‌توانيد خودتان را از قيد و بندها و محدوديت‌ها نجات دهيد. موفقيت فردي، مسئله‌اي نيست كه تعريف خاصي داشته باشد، و يا بتوان براي آن استانداردهاي جهاني قائل شد و سپس براي رسيدن به آن استانداردها تلاش نمود. زماني به موفقيت دست پيدا خواهيد كرد كه با خودتان صادق باشيد. بايد اين جرات را پيدا كنيد كه خودتان باشيد و با تمام وجود درك كنيد كه در اعماق وجودتان چه چيزي نهفته است. بايد ببينيد كه چشم‌هاي جهان به مقبوليت عام بيش از صداقت اهميت مي‌دهد. شايد تصور كنيد كه فرهنگ يا رسوم حاكم بر جامعه حيطه‌اي از موفقيت را نمايان مي‌سازد، ولي همين استانداردهاي مرسوم،‌ براي سال بعد، نسل بعد،‌ و دوره بعد تغيير مي‌كنند و ديگر به عنوان موفقيت محسوب نمي‌شوند؛ اما استنباط ما از حقيقت و اين كه چه كسي هستيم هميشه مي‌تواند مبين موفقيت باشد، چرا كه با اين ديد كاري نكرده‌ايم جز اندازه‌گيري حقيقت و اين حقيقت جويي و حقيقت شناسي تنها آزادي‌هاي بيشتري را براي ما به ارمغان مي‌آورد، و ما را از روشنايي به سوي نورهاي تابنده‌تر هدايت مي‌نمايد.

اگر با يكي دو بار غواصي كردن، مرواريد صيد نكردي از اقيانوس ايراد نگير،‌ بگرد نقاط ضعف غواصي خود را پيدا كن، شايد هنوز هم به عمق كافي نرسيده‌اي.

شكستي نيست مگر دست كشيدن از تلاش

حال كه با مفاهيم شكست و موفقيت بيشتر آشنا شديد با هم عواملي را كه باعث مي‌شود ما در كارمان نتوانيم نتايج دلخواه را بگيريم، بررسي مي‌كنيم:

۱- ننوشتن اهداف، نمي‌دانند از زندگي چه مي‌خواهند، هيچ هدف يا آرزويي ندارند يا اهدافشان مبهم است.
۲- مي‌خواهند بهترين‌ها را به خدمت بگيرند، به جاي اين كه خود بهترين باشند.

۳- نداشتن تعهد، در نتيجه هيچ عملي انجام مي‌دهند.

۴- بي‌نظم‌اند، (يك ميز بهم ريخته.)

۵- دفتر ثبت ندارند، معاملات و رد و بدل‌ها را نمي‌نويسند.

۶- فقط به فكر خودش است و اهميت نمي‌دهد زيرمجموعه‌هايش چه مي‌كنند.

۷- پيغام‌گير تلفني ندارد و قابل دسترسي نيست.

۸- تلفن‌ها را سريع پاسخ نمي‌دهد.

۹- نداشتن اطلاعات كافي در زمينه بازاريابي (در نتيجه بي‌علاقه و كسل مي‌شود)

۱۰- بد قول است و سرقرار دير مي‌رسد و توضيحي هم نمي‌دهد.

۱۱- افرادي را كه دعوت مي‌كند پي‌گيري نمي‌كند، انگار اهميتي ندارد.

۱۲- خيلي زود دست مي‌كشد و تسليم مي‌شود.

۱۳- با بروز مشكلات و مسائل بي‌انگيزه مي‌شود و دچار ترديد، لذا سرعتش كم مي‌شود.

۱۴- در مورد ساير سيستم‌ها (شركت‌هاي ديگر) بددهني مي‌كند و لذا اعتبار خود را به عنوان يك انسان مثبت از دست مي‌دهد.

۱۵- واقعا در مورد كار جدي نيست.

۱۶- حرمت نفس پاييني دارد و با ماشين و لباس كثيف اين طرف و آن طرف مي‌رود.

۱۷- تنبل است، مي‌خواهد بدون كار كردن دستمزدهاي خود را از طريق كار كردن همكارانش بگيرد.

۱۸- سندهايي كه به ديگران مي‌دهد كثيف، بدخط و ناخوانا است.

۱۹- شركت خود را نمي‌شناسد.

۲۰- نشناختن كالايي كه تبليغ مي‌كند.

۲۱- به شكايت و گله‌گزاري‌هاي همكارانش توجه نمي‌كند.

۲۲- موفقيت‌هاي همكارانش را بيان نمي‌كند.

۲۳- كارهايش را روزانه انجام نمي‌دهد، به جاي روزي ۱ ساعت هفته‌اي ۷ساعت كار مي‌كند.

۲۴- از دستمزد گرفتن مديران خود ناراحت است.

۲۵- مدام شركت، مديران، محصول و نحوه دستمزد دهي را سرزنش مي‌كند، نق مي‌زند (نمي‌خواهد مسئوليت قبول كند).

۲۶- توقعات غيرمنطقي و غيرواقعي در برابر تلاش كم خود دارد.

۲۷- به جاي همنشيني با افراد موفق و مديران ارشد با افراد منفي‌باف همنشيني مي‌كند.

۲۸- اصلا صبور نيست، مي‌خواهد بدون اين كه زيرسازي كند شرايط را فراهم آورد و زود به درآمد بالا برسد.

۲۹- اطلاعات جديد را به همكاران و يا مديران خود سريع انتقال نمي‌دهد.

۳۰- مدام شكايت مي‌كند، زود افسرده شده و بسيار ضعيف ظاهر مي‌شود.

۳۱- مدام از اين شاخه به آن شاخه مي‌پرد.

۳۲- در گير نامه‌هاي زنجيره‌اي، و سيستم‌هاي سرمايه‌گذاري و … مي‌شود.

۳۳- به جاي تلاش فردي مي‌خواهد با زيركي، ديگران كار او را انجام بدهند.

۳۴- از پرداخت هزينه‌هاي مثل كاتالوگ، جلسات آموزشي و … اضافي خودداري مي‌كند.

۳۵- انتقادها را شخصي تلقي مي‌كند.

۳۶- نمي‌تواند خود را با تغييرات شركت وفق دهد.

۳۷- فقط پول برايش مهم است.

۳۸- به راحتي تحت تاثير اخبار و امواج منفي از طرف دوستان و افراد فاميل قرار مي‌گيرد و به اخبار مثبت هيچ توجهي نمي‌كند؛ او از خود نظري ندارد.

۳۹- به جاي اين كه اكثر وقت خود را با همكارانش باشد تنهاست.

۴۰- به مسئله مطلق‌گرايي زياد وابسته است و تحمل هيچ كم و كاستي را ندارد.

۴۱- اصلا برنامه‌اي براي موفقيت ندارد، بلكه برنامه‌هايش براي شكست آماده شده است.

۴۲- ظاهري غيرحرفه‌اي و غيرشيك دارد.

۴۳- هميشه به دنبال بهانه‌تراشي است.

۴۴- فكر مي‌كند همه چيز را بلد است.

۴۵- مطالعه ندارد و اطلاعات خود را به روز نمي‌كند و از افراد متخصص در زمينه تبليغات و بازاريابي استفاده به عمل نمي‌اورد.

۴۶- از نظر ظاهري در وضع مزاجي خوبي نيست و انرژي كافي ندارد.

۴۷- فكر مي‌كند همه چيز را خودش مي‌داند و در هر مسئله‌اي اظهار نظر مي‌كند.

۴۸- به شايعات گوش مي‌دهد و ساده‌لوحانه با هر حرفي كار را متوقف مي‌كند.

۴۹- براي اين كه جالب به نظر برسد دروغ مي‌گويد.

۵۰- از همه مهمتر واقعا باور ندارد //to be, its up to me if its// اگر قرار است باشد بر عهده من است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار

داستان بسته بندی نودل جدید Maggi که باعث کاهش پلاستیک می شود

منتشر شده

در

نودل مگی رشته فرنگی خانگی بسته بندی کاغذی بسته بندی پایدار

در اوایل سال جاری، برند Maggi نستله یک قالب بسته بندی جدید را راه اندازی کرد که برای کاهش آلودگی پلاستیکی طراحی شده بود. حالا نودل ها را می توان در خانه در لیوان تهیه کرد، برخلاف اینکه در خود بسته بندی آماده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر، با تیم نستله استرالیا صحبت کردیم.

برای خوانندگانی که ممکن است اطلاعیه اولیه را از دست داده باشند، فکر می کنم ارائه یک نمای کلی از این پروژه مفید باشد. دقیقا چه اتفاقی می افتد؟

Maggi تغییر مثبتی در یک محصول شناخته شده ایجاد کرده است – دوستداران رشته فرنگی را به “BYOM” (مگ خودت بیاور) با نودل ماگی مگی تشویق می کند. با کیک نودلی که مستقیماً در یک کاسه یا ماگ استاندارد خانگی طراحی شده است، نودل ماگی ماگ از بسته بندی پلاستیکی ۸۳ درصد کمتری در هر وعده نسبت به نودل های سنتی مگی کاپ استفاده می کند.

در نستله، ما همیشه به دنبال راه‌هایی برای کاهش استفاده از پلاستیک بکر هستیم. بعد از اینکه متوجه شدیم بسیاری از دوستداران رشته فرنگی ترجیح می دهند به جای لیوان پلاستیکی از نودل خود در کاسه یا لیوان لذت ببرند، در مورد نیاز به بسته بندی فنجان تجدید نظر کردیم.

تحقیقات تایید کرد که بیش از نیمی از استرالیایی ها نودل فوری را در خانه یا محل کار با استفاده از لیوان یا کاسه مصرف می کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، هدف ما ایجاد محصولی است که با حفظ راحتی، جایگزینی پایدار را ارائه دهد.

نستله مکرراً انواع مختلفی از قالب‌های بسته‌بندی را آزمایش می‌کند – از تقویت مواد بازیافتی و قابلیت بازیافت گرفته تا طرح‌های استفاده مجدد. سوال من: چرا “کاهش” برای این پروژه خاص بر خلاف “استفاده مجدد” یا “بازیافت” انتخاب شد؟

ما قصد داریم تا سال ۲۰۲۵ در مقایسه با سال ۲۰۱۸، استفاده از پلاستیک بکر را یک سوم کاهش دهیم. برای کمک به این هدف، ما خودمان را به چالش کشیدیم تا «خارج از فنجان» فکر کنیم که چگونه می‌توانیم همان محصول عالی را در بسته‌بندی جدید و نوآورانه به بهترین شکل ارائه دهیم.

در ترکیب با این قالب بسته بندی جدید، ما همچنین با گنجاندن دستورالعمل های بازیافت روی بسته به دوستداران رشته فرنگی کمک می کنیم تا به درستی بازیافت کنند. هر قسمت از بسته بندی محصول دارای اطلاعاتی است که به مصرف کنندگان کمک می کند تا بدانند آیا بسته بندی قابل بازیافت است یا اینکه باید به محل دفن زباله برود.

پاسخ مصرف کنندگان به این پروژه تاکنون چگونه بوده است؟ و آیا قبل از ایجاد این تغییر تحقیقاتی در مورد مصرف کنندگان انجام شده است؟ در اینصورت، نتایج چطور بود؟

ما می دانیم که استفاده از پلاستیک کمتر در بسته بندی برای مصرف کنندگان اهمیت دارد و این مفهوم به خوبی آزمایش شده است. در حالی که هنوز روزهای اولیه عرضه است، ما شاهد حرکت مثبت هستیم.

چگونه این بسته جدید با اهداف کلی نستله بسته بندی سازگاری دارد؟

در نستله هدف ما این است که تا سال ۲۰۲۵ ۹۵ درصد از بسته بندی های پلاستیکی ما برای بازیافت طراحی شود، بنابراین وقتی لیوان های پلاستیکی بزرگ را از محصول اصلی حذف کردیم، تمرکز خود را بر این داشتیم که اطمینان حاصل کنیم که تمام اجزای بسته بندی باقی مانده برای بازیافت طراحی شده اند – جعبه مقوایی، بسته های پلاستیکی نرم و کیسه طعم دهنده.

آینده نستله از نظر پروژه هایی مانند این چه خواهد بود – آیا کاهش بسته بندی بیشتر در کارت ها وجود دارد؟

همانطور که ما برای آینده ای بدون ضایعات کار می کنیم، تیم های ما به بررسی این موضوع ادامه خواهند داد که چگونه بسته بندی هوشمندانه و مواد خلاقانه طراحی شده می توانند نقش داشته باشند، بدون اینکه کیفیت، طعم یا هزینه را به خطر بیندازند.

ادامه مطلب

اخبار

Aptar Closures به دنبال محافظت از محصول در حین حمل و نقل است

منتشر شده

در

Aptar Closures به دنبال محافظت از محصول در حین حمل و نقل است

صفحه دیسک تجارت الکترونیک از Aptar Closures به دنبال محافظت از محصول در حین حمل و نقل است
Aptar Closures قفل دیسک الکترونیکی تک جزئی و قابل بازیافت خود را برای کاربردهای تجارت الکترونیک در بخش های زیبایی، مراقبت شخصی و مراقبت از منزل طراحی کرده است و قصد دارد از آسیب دیدن محصولات در حین حمل و نقل جلوگیری کند.

مکانیزم یکپارچه و مخفی درب به نیروی اضافی در اولین باز شدن نیاز دارد، اما به عنوان یک بسته شدن استاندارد بالای دیسک در آینده عمل می کند. گفته می شود که آمازون ISTA-6 سازگار است، قرار است از فرآیندهای حمل و نقل سخت جان سالم به در ببرد و در عین حال استفاده بصری مصرف کننده را نیز در نظر داشته باشد.

بنابراین، پیش‌بینی می‌شود که از برندها در برابر آسیب‌های اعتباری و از دست دادن درآمد در رابطه با شکایات مشتریان و بازگشت محصول آسیب دیده محافظت شود. بنابراین، همچنین، آیا تنظیم شده است که یک تجربه جعبه‌گشایی آسان را بدون دردسر بسته‌بندی‌های خارجی که به سختی حذف می‌شود، فراهم کند.

E-Disc Top از پلی پروپیلن ساخته شده و با محتوای بازیافتی پس از مصرف (PCR) در دسترس است. همچنین تصور می‌شود که جایگزین لاینرها، نوارهای کوچک‌کننده و سایر بسته‌بندی‌های اضافی اعمال شده در تحویل تجارت الکترونیکی می‌شود و در نتیجه ضایعات را کاهش می‌دهد.

به نوبه خود، انتظار می‌رود که حذف لاینرها زنجیره تامین را ساده‌تر کرده و زمان تحویل را کاهش دهد. آپتار اضافه می‌کند که بسته شدن E-Disc Top به برندها اجازه می‌دهد تا هزینه‌های آماده‌سازی حمل و نقل را که زمانی که خرده‌فروش‌های بزرگ آنلاین از بسته‌بندی‌های محافظ اضافی استفاده می‌کنند، دور بزنند.

بست در ایالات متحده تولید می شود و در حال حاضر در یقه تخت ۲۴-۴۱۰ تولید می شود. برای ویسکوزیته های متوسط ​​تا ضخیم مناسب است، دارای مهر و موم پنجه خرچنگ است و متناسب با اندازه روزنه های ۰٫۱۶۶ و ۰٫۳۱۰ اینچ است.

ارین هارمون، مدیر خط تولید آمریکای شمالی در Aptar Closures، گفت: «در Aptar Closures، ما به توسعه و عرضه نسل بعدی راه‌حل‌های توزیع متناسب با نیازهای در حال رشد شرکای برند و مصرف‌کنندگان خود اختصاص داده شده‌ایم.

“E-Disc Top ما بر این تعهد تاکید دارد. عملکرد بصری آن، همراه با دوام حمل و نقل افزایش یافته و ویژگی های پایداری، بر تلاش های ما برای ارائه راه حل های عملی و در عین حال تأثیرگذار برای شرکای برند خود در سراسر جهان تأکید می کند.

بسته شدن E-Disc Top دومین مورد از سری سه راه حل توزیع کننده بالای دیسک است که Aptar Closures امسال برای کاربردهای زیبایی، مراقبت شخصی و مراقبت از منزل عرضه خواهد کرد. اولین مورد Future Disc Top است، یک درب دیسک قفل دار با قابلیت تجارت الکترونیکی که برای قابلیت بازیافت کامل زمانی که روی بطری پلی اتیلن یا PET اعمال می شود، طراحی شده است.

در همین حال، اسنپ اسلاید اخیراً خطی از کلاهک های بدون گشتاور را معرفی کرده است که امکان باز و بسته شدن با یک دست را برای مصرف کنندگان دارای معلولیت جسمی فراهم می کند.

ادامه مطلب

اخبار

سیستم پالت سازی Cobot برای سینی بطری های پلاستیکی توسط Proco Machinery نشان داده شده است

منتشر شده

در

سیستم پالت سازی Cobot برای سینی بطری های پلاستیکی

یک سیستم پالت‌سازی کوبوت جدید از Proco Machinery به دنبال بهبود کارایی و سودآوری، کاهش هزینه‌های تولید و کاهش اتکا به کار دستی با پالت‌سازی سینی‌ها و ورق‌های ردیفی برای بطری‌های پلاستیکی است.

سینی ها و ورق های ردیفی را می توان تا ارتفاع ۱۰۴ اینچ پالت کرد. Proco Machinery توضیح می‌دهد که این سیستم انعطاف‌پذیر است و می‌توان آن را در بسته‌بندی کیس پیکربندی کرد – به این معنی که می‌توان آن را «بی‌درز[به‌طور]» در خطوط تولید موجود ادغام کرد، بنابراین اختلالات و خرابی‌ها را به حداقل می‌رساند.

همچنین تصور می‌شود که ترکیب فرآیندهای پالت‌سازی و بسته‌بندی کیس، استفاده شرکت از فضای انبار را بهینه می‌کند. این سیستم به عنوان یک کل تنظیم شده است تا کارایی و مقرون به صرفه بیشتری را برای بهبود عملکرد کلی عملیات سازنده باز کند.

جان مک کورمیک، رئیس شرکت Proco Machinery گفت: «انقلاب Cobot به طور محکم در حال انجام است و به زودی سیستم‌های Proco Cobot توسط همه تولیدکنندگان آینده‌نگر یکپارچه خواهند شد. او استدلال می‌کند که این سیستم کارایی، ایمنی، انعطاف‌پذیری و پایداری را برای ارائه یک «ارزش قانع‌کننده» و «برآوردن نیازهای در حال تحول صنایع تولیدی مدرن» گرد هم می‌آورد.

این شامل افزایش کمبود نیروی کار، با نیاز روزافزون به سیستم‌هایی است که اتکای شرکت را به کار دستی کاهش می‌دهد و در عین حال بهره‌وری آن‌ها را افزایش می‌دهد.

به طور کلی، Proco Machinery ادعا می کند که سیستم های خودکار آن رقابت در بازار را ارائه می دهند و به سودآوری پایین کمک می کنند.

سیستم cobot در NPE 2024 در تاریخ ۶ تا ۱۰ مه در مرکز کنوانسیون اورنج کانتی در اورلاندو، فلوریدا با نمایش زنده در غرفه #S15097 راه اندازی می شود.

پیش از این، راه‌حل پالت‌سازی cobot مبتنی بر PLC OMRON به دنبال کاهش زمان برنامه‌نویسی بود و در عین حال تقاضا برای فرآیندهای تولید انعطاف‌پذیرتر را برآورده می‌کرد.

علاوه بر این، اشنایدر الکتریک از cobot Lexium خود رونمایی کرد. این راه حل برای مدیریت بارهای قوی، کاهش زمان خرابی عملیاتی و کاهش بار کاری اپراتورهای انسانی طراحی شده است.

ادامه مطلب

Trending

پایگاه خبری چاپ و تبلیغات آنلاین