با ما همراه باشید

اخبار

۱۴ پیش بینی هوشمند در مورد آینده تبلیغات در X (توئیتر)

منتشر شده

در

ایلان ماسک توییتر ایکس اخبار تبلیغات دیجیتال تبلیغات آنلاین اخبار چاپ و تبلیغات آنلاین

به گزارش چاپ و تبلیغات آنلاین از فوربز، در سال گذشته، تعداد قابل توجهی از تبلیغ‌کنندگان نگران عدم تعدیل محتوا و کاهش سطح اثربخشی پلتفرم، خرید تبلیغات را در X (که قبلاً توییتر نامیده می‌شد) متوقف کردند. علیرغم ادعاهای اخیر مالک الون ماسک و مدیر عامل X، لیندا یاکارینو، مبنی بر اینکه اکثر تبلیغ کنندگان بزرگ این پلتفرم بازگشته اند یا به زودی بازمی گردند، داده های شرکت مشاوره بازاریابی Ebiquity نشان می دهد که اکثریت بزرگترین خریداران تبلیغات ایکس، تلاش خود را در این زمینه متوقف کرده اند.

در حالی که زمانی تلقی می‌شد که اکثر برندهای برتر جهان توییتر را در استراتژی‌های کمپین خود قرار می‌دهند، بسیاری اکنون با نزدیک شدن به شلوغ‌ترین فصل خرید سال، دلارهای تبلیغاتی را به کانال‌های دیگر اختصاص می‌دهند.

آیا X می تواند در سال آینده این کاهش شدید را متوقف کند یا خروج تبلیغ کنندگان ادامه خواهد داشت؟

در زیر، ۱۴ عضو شورای آژانس فوربس با بهترین پیش بینی های خود در مورد آینده تبلیغات در X بررسی می کنند.

۱٫ X یک محصول تبلیغاتی ویدیویی قابل اجرا راه اندازی خواهد کرد

من پیش‌بینی می‌کنم که X یک محصول تبلیغات ویدیویی قابل اجرا را راه‌اندازی کند تا با پیشرفت آن به‌عنوان یک هاب ویدیویی طولانی هماهنگ شود. استفاده از درآمد تبلیغات سیاسی از انتخابات ۲۰۲۴ می تواند X را به عنوان یک رقیب قدرتمند در بازار تبلیغات ویدیویی معرفی کند.

با داشتن مخاطب آماده، تبلیغ‌کنندگان مشتاق گزینه‌های جدید و کارایی ثابت شده ماسک با ضرب‌الاجل‌های محدود، موفقیت قابل قبول است. – Vinny La Barbera، imFORZA

۲٫ بهترین و مزاحم ترین روزهای X در پیش رو هستند

ایلان ماسک فردی بسیار موفق است، و علیرغم برخی از حرکات نادرست روابط عمومی او، او همچنان یک مبتکر مخرب و پیشگام در صنعت است.

چشم انداز او برای X گسترده تر از آن چیزی است که ما تصور می کنیم. او قصد دارد X را به یک رسانه اجتماعی و پلت فرم پرداخت دیجیتالی که سیستم عامل تلفن هوشمند تسلا را اجرا می کند، توسعه دهد. به عنوان یک متخصص روابط عمومی، X را به حساب نمی‌آورم. بهترین روزهای آن در پیش است. – جیسون ماد، روابط عمومی آکسیا

۳٫ تبلیغ‌کنندگان در میان عدم قطعیت X خرج نمی‌کنند

تبلیغ‌کنندگان از عدم قطعیت خوششان نمی‌آید، این دقیقاً همان چیزی است که X اکنون ارائه می‌کند. لیندا یاکارینو، مدیرعامل جدید X، وظیفه داشت تبلیغ‌کنندگان را بیاورد و آنها را به این باور برساند که X جایی است که باید بودجه بازاریابی خود را خرج کنند. من انتظار ندارم که تبلیغ‌کنندگان به‌طور ناگهانی پول نقد را بریزند تا زمانی که بدانند با X کجا ایستاده‌اند و ثبات را از پلتفرم ببینند. – جیمز هک، Socially Powerful

۴٫ X عضویت پولی را می پذیرد، سپس تبلیغات را برمی گرداند

X در ابتدا به یک پلتفرم بسته تبدیل خواهد شد که همه برای شرکت در آن باید هزینه پرداخت کنند. پس از گذشت چند ماه از این زمان، زمانی که هرزنامه‌ها، ترول‌ها، ربات‌ها و به‌طور کلی از بین رفتند، انتظار می‌رود که یک مدل با پشتیبانی از تبلیغات به روی جهان باز شود که در آن اعضا و سازندگان محتوا می‌توانند انتخاب کنند که درآمد تبلیغات را با X به اشتراک بگذارند. افراد بیشتری را برای تعامل و ایجاد انگیزه ترغیب کنید و تبلیغ‌کنندگان واقعی را بازگردانید. – جان گلتکا، گلتکا+

۵٫ ما می توانیم مهاجرت بزرگی را به دور از X ببینیم

هیئت داوران هنوز در X حضور دارند و رقابت آگاه است. برنامه‌های جدید رسانه‌های اجتماعی در حال عرضه هستند و می‌توانیم شاهد مهاجرت بزرگی از X باشیم. فکر نمی‌کنم X منسوخ شود، اما قطعاً دردسرهای فزاینده‌ای را پشت سر می‌گذارد. زمان آن رسیده است که مخاطبان قبلی را مورد ارزیابی مجدد قرار دهیم. شاید ماندند، شاید حرکت کردند. اکنون زمان آن است که بفهمیم. – مونیکا آلوارز-میچل، Pulse Creative، LLC

۶٫ X به اندازه کافی پایدار نخواهد بود تا برندها به بلندمدت متعهد شوند

X یک پلت فرم پایدار نیست و کسب و کارها ثبات را دوست دارند. برای برخی از برندها منطقی است که از آن برای کمپین های تاکتیکی استفاده کنند، اما شما دیوانه خواهید بود که در طولانی مدت به آن متعهد شوید. اگر ایلان ماسک می‌خواهد X را به پلتفرمی تبدیل کند که ارزش تعهد به آن را داشته باشد، باید چشم‌انداز روشنی از مدیریت آینده X ارائه دهد و مدل‌های تجاری جدید شناور و تغییر قوانین مربوط به تعدیل محتوا را متوقف کند. – مایک مینارد، Napier Partnership Limited

۷٫ با استخدام های جدید مدیر عامل، X’s Tides خواهد چرخید

بسیاری از آژانس‌ها و تبلیغ‌کنندگان فکر می‌کنند که X دیگر مرتبط نیست یا ارزش این مشکل را ندارد. با این حال، با وجود برخی از استخدام‌های اجرایی جدید قابل توجه در فروش توسط لیندا یاکارینو، مدیر عامل و کهنه‌کار رسانه‌ای، هرگز نگویید هرگز.

من فکر می‌کنم که نیاز به نوآوری، ایجاد رابطه و تعمیر شهرت برند وجود خواهد داشت، اما احتمالاً تا سال ۲۰۲۵ یا بعد از آن، روند را تغییر نخواهند داد. – ایوانا جانستون، پازل شریک با مسئولیت محدود.

۸٫ اقدامات ضد ربات X باعث افزایش تبلیغات می شود

تبلیغات در X قرار است در سال آینده به میزان قابل توجهی افزایش یابد. این افزایش به دلیل اقدامات X علیه ربات‌ها و هرزنامه‌ها، تضمین تجربه کاربری واقعی و بازگشت بهتر هزینه‌های تبلیغاتی است.

علاوه بر این، با معرفی ویژگی‌هایی مانند فضاهای توییتر، قابلیت‌های ویدیویی و مشوق‌هایی برای سازندگان محتوا، این پلتفرم راه را برای قالب‌های تبلیغاتی متنوع هموار می‌کند و طیف وسیع‌تری از تبلیغ‌کنندگان را به خود جذب می‌کند. – کارلوس تریلو، شرکت اوینکس

۹٫ X ممکن است به “همه پلتفرم” مورد نظر ماسک تبدیل شود

نسخه‌های Wannabe پلتفرم X که سعی داشتند از برهه‌های مربوط به تصاحب ماسک استفاده کنند، مانند Threads، در حال حاضر در حال افزایش هستند. او را دوست داشته باشید یا از او متنفر باشید، ایلان سابقه بسیار خوبی در تعمیر چیزهای خراب دارد و توییتر شکسته شد.

X آن چیزی نیست که توییتر بود، اما ممکن است به “پلتفرم همه چیز” جدیدی تبدیل شود که او همیشه می خواست. من بیشتر از متاورس روی آن شرط می‌بندم. – دان کان،  شرکت کان مدیا

۱۰٫ تبلیغ کنندگان به یافتن مخاطب در X ادامه خواهند داد

علیرغم اینکه توییتر نام خود را به X تغییر داده است، من معتقدم که به دلیل پایگاه کاربر گسترده و ابزارهای تبلیغاتی در حال تکامل، به رشد خود ادامه خواهد داد. از آنجایی که زمان بیشتری را در رسانه‌های اجتماعی و کمتر در رسانه‌های سنتی صرف می‌کنیم، تبلیغ‌کنندگان تمایل دارند پول خود را در جایی که مخاطبانشان هستند قرار دهند. – آدریان فالک،  روابط عمومی “تبلیغات را باور کنید”

۱۱٫ برندها تبلیغات X را با سایر رسانه های اجتماعی تکمیل خواهند کرد

با بیش از ۵۰۰ میلیون حساب کاربری در X، هنوز هم پلتفرمی است که مخاطبان زیادی را جذب می کند و می تواند برای دسترسی گسترده مخاطبان خوب باشد. من فکر می‌کنم تا زمانی که برندها از دیگر رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و لینکدین استفاده کنند، همچنان شاهد استفاده از این پلتفرم خواهیم بود. – Jessica Hawthorne-Castro، Hawthorne Advertising

۱۲٫ تبلیغ‌کنندگان از قالب‌های تبلیغاتی پویا بیشتری در X استفاده خواهند کرد

با توجه به سابقه تعامل بلادرنگ پلتفرم و تکامل آن، تبلیغ‌کنندگان احتمالاً از قالب‌های تبلیغاتی پویاتر با تبلیغات محتوای تعاملی و شخصی‌شده استفاده خواهند کرد. این دیدگاه از گرایش گسترده‌تر صنعت به سمت شخصی‌سازی و نیاز برندها به ایجاد ارتباطات معنادارتر و در زمان واقعی با مخاطبان خود در فضای دیجیتالی به‌طور فزاینده‌ای ناشی می‌شود. – Goran Paun، ArtVersion

۱۳٫ تبلیغات ویدیویی در X رایج شده و موثر خواهد بود

در سال آینده، تبلیغات در X همچنان یک گزینه موثر برای مشاغل خواهد بود. علاوه بر این، من معتقدم که تبلیغات ویدیویی به دلیل اثربخشی آنها در جلب توجه کاربران، بسیار رایج تر خواهند شد. این تغییر به سمت تبلیغات ویدیویی با اولویت رو به رشد مصرف‌کننده برای محتوای بصری هماهنگ است و احتمالاً به موفقیت مداوم تبلیغات در X کمک می‌کند. – Dmitrii Kustov، Regex SEO

۱۴٫ تبلیغ کنندگان باید با ترس به X نزدیک شوند

پیش بینی من برای تبلیغات در X در سال آینده، خوش بینی محتاطانه است. با بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر فعال، دسترسی غیرقابل انکار است. با این حال، با توجه به ماهیت در حال تکامل پلت فرم و شهرت آن به داشتن یک محیط «سمی»، تبلیغ‌کنندگان باید با نگرانی به آن نزدیک شوند. نظارت بر تغییرات پلت فرم، رفتار مخاطب و عملکرد تبلیغات قبل از سرمایه گذاری قابل توجه بسیار مهم است. – جورج عربیان، NVISION

اخبار

داو، هنکل و کراتون ردپای کربن چسب های ذوب داغ را کاهش دادند

منتشر شده

در

شرکت هنکل بازیافت بسته بندی

Dow، Henkel Adhesive Technologies و Kraton Corporation ظاهراً ردپای کربن دو فرمول چسب داغ هنکل را برای بسته‌بندی نهایی کاهش داده‌اند.

در مقایسه با محصولات قدیمی، فرمول‌های TECHNOMELT SUPRA 100 LE و TECHNOMELT SUPRA 106M LE که با جایگزین‌های مبتنی بر زیست طراحی شده‌اند، گفته می‌شود که ردپای کربن گهواره به دروازه چسب‌ها را تا ۲۵ درصد کاهش می‌دهد. تا حدی، این به فناوری استر رزین REvolution Kraton نسبت داده می شود.

REvolution یک پلت فرم فناوری است که برای افزایش عملکرد رنگ و پایداری اکسیداتیو در چسب‌کننده‌های مبتنی بر زیست طراحی شده است – در این مورد، SYLVALITE 2200 Kraton. با ادعای جایگزینی پایدار برای محصولات مبتنی بر فسیل، تنظیم‌کننده‌ها را قادر می‌سازد تا محتوای مبتنی بر زیستی خود را افزایش دهند و کاهش دهند. ردپای کربن آنها

این با الاستومرهای پلی اولفین AFFINITY GA Dow ترکیب شده است که به دنبال بهبود عملکرد بسته بندی در دماهای شدید هستند.

ظاهراً فرمول‌های TECHNOMELT با انتشار کمتر همچنان همان عملکرد و ویژگی‌های ایمن مواد غذایی را به عنوان طرح‌های قدیمی ارائه می‌دهند. این نمونه کارها شامل سایر فرمولاسیون های زیستی و فرمولاسیون های چسب ذوب داغ با دمای پایین می باشد.

TECHNOMELT SUPRA 100 LE و TECHNOMELT SUPRA 106M LE نیز بدون هزینه اضافی برای مشتریان فعلی عرضه می شوند. این امر به سرمایه گذاری هنکل، کراتون و داو در فرمولاسیون های انتشار کربن کمتر در تلاش برای افزایش دسترسی به راه حل ها و پاسخگویی به تقاضای مصرف کنندگان برای بسته بندی های پایدار نسبت داده می شود.

Minco van Breevoort، رئیس شرکت Kraton Pine Chemicals گفت: “در Kraton، ما اهمیت پایداری در بازارهای چسب و بسته بندی امروزی را درک می کنیم.” «تامین هنکل با فناوری REvolution و چسباننده‌های مبتنی بر زیستی نشان‌دهنده تعهد دیرینه ما به راه‌حل‌های نوآورانه‌ای است که نیازهای مشتریان را برآورده می‌کند و اثرات زیست‌محیطی را کاهش می‌دهد. ما افتخار می کنیم که انتقال به سمت راه حل های چسب و بسته بندی پایدار را هدایت می کنیم.

اولا هوپ، رئیس بخش پایداری فناوری‌های چسب هنکل، ادامه داد: «هنکل تلاش‌ها را برای راه‌حل‌های پایداری که کاهش انتشار، دایره‌ای و ایمنی را ارتقا می‌دهند، رهبری می‌کند. «پایداری تنها مسئولیت ما در قبال نسل‌های آینده نیست، بلکه بخشی جدایی‌ناپذیر از موفقیت بلندمدت ما به عنوان یک شرکت است. با همکاری با Kraton و Dow، می‌توانیم راه‌حل‌های انتشار کمتری ارائه دهیم و اولویت‌های صنعتی جدیدی را ایجاد کنیم.

هیلی لوری، مدیر جهانی پایداری در داو، افزود: «ما به قدرت همکاری با شرکت‌های همفکری که ارزش‌ها و جاه‌طلبی‌های داو را به اشتراک می‌گذارند، باور داریم. با هنکل و کراتون، ما فقط در حال ایجاد همکاری نیستیم، بلکه یک اکوسیستم پایدار ایجاد می کنیم. ما مفتخریم که سابقه همکاری با سایر رهبران صنعت را برای ایجاد تغییر و ایجاد ارزش برای مشتریان ایجاد می کنیم.

در سال ۲۰۲۲، TECHNOMELT Supra ECO هنکل، یک چسب ذوب داغ «کربن منفی»، نامزد دریافت جایزه پایداری در بخش آب و هوا شد. این راه حل ادعا می کرد که حداقل ۳۷۲ تن CO2 در هر سال صرفه جویی می کند – گفته می شود که برابر با جبران کربن بیش از ۶۱۰۰ نهال درخت است که در طول یک دهه رشد کرده اند.

از آن زمان، H.B. فولر در LabelExpo Europe شرکت کرده است تا مجموعه ای از چسب های حساس به فشار را به نمایش بگذارد که از نظر او می تواند به مشتریان در کاهش انتشار کربن کمک کند. اینها شامل Swiftmelt Earthic 9010E، PSA ذوب داغ «تقریباً صفر CO2» و Swifttak PS 8405 مبتنی بر آب است.

ادامه مطلب

اخبار

Origin و IMDvista سیستم تولید درپوش و بسته‌بندی PET را دنبال می‌کنند

منتشر شده

در

بسته‌بندی PET

Origin Materials و IMDvista با هدف باز کردن قفل طراحی برای بازیافت بطری‌ها، یک مشارکت استراتژیک با هدف قرار دادن اولین سیستم تولید درپوش PET در مقیاس تجاری در جهان ایجاد کرده‌اند.

در یک تلاش مشترک بیش از دوازده ماه، این شرکت‌ها برای توسعه یک سیستم تولید «با توان عملیاتی» برای درپوش‌ها و بسته‌های PET کار کرده‌اند.

درپوش mono-PET Origin ظاهراً می‌تواند عمر مفید محصول را افزایش دهد، قابلیت بازیافت را بهبود بخشد و تولیدکنندگان را قادر سازد تا بسته‌بندی خود را سبک وزن کنند. در عین حال، انتظار دارد که نیازهای بازار جهانی سقف و تعطیلی را که تصور می شود بیش از ۶۵ میلیارد دلار ارزش دارد، برآورده کند.

پس از توسعه، هدف این راه حل دستیابی به ۱۰۰٪ قابلیت بازیافت برای بطری های PET، هم بدنه و هم درپوش آنها بود. بهبود فرآیند بازیافت پس از مصرف کننده و به تولیدکنندگان بسته بندی کمک می کند تا در عین بهبود عملکرد خود، برای بازیافت و دایره ای بودن طراحی کنند.

در حال حاضر توسعه یک خط تولید در حال اجرا امیدوار است که «مشکل‌ترین چالش‌های پایداری را حل کند» و به انتقال صنعت بسته‌بندی به موادی با تفکر پایداری کمک کند.

جان بیسل، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Origin Materials گفت: «بهترین شرکای تولیدی در کلاس مانند IMD در حال ارائه زیرسیستم‌هایی برای خط تولید ما هستند. ما با هم کاری را انجام می دهیم که هیچ کس قبلاً انجام نداده است: ما در حال ساختن اولین سیستم تولید کلاهک و بسته شدن PET در مقیاس تجاری در جهان هستیم.

«سیستم پرتوان ما به ما این امکان را می دهد که بازیافت، پایداری و مزایای عملکرد کلاهک و راه حل بسته شدن PET خود را به دنیا بیاوریم. ما قصد داریم بسیاری از این خطوط تولید را به صورت آنلاین عرضه کنیم، نه تنها برای اینکه بسته بندی نوشیدنی را بهتر و کاملاً قابل بازیافت کنیم، بلکه ظروف تقریباً از هر نوع.

“IMD شریک بسیار خوبی برای Origin است زیرا ما اولین خط تولید خود را می سازیم. آنها یک رهبر جهانی در سیستم های تست پرسرعت هستند که دفتر مرکزی آن در سوئیس با مکان هایی در سراسر جهان از جمله ایالات متحده، آلمان و تایوان با سیستم های در حال استفاده در هر قاره قرار دارد.

سیستم‌های دوربین پیشرفته آن‌ها هزاران بسته را در دقیقه بازرسی می‌کنند و به ما توانایی بازرسی میلیاردها کلاه در سال را می‌دهند. ما هیجان زده هستیم که با IMD همکاری می کنیم و از مشارکت آنها با راه اندازی اولین سیستم تولید کلاهک و بسته شدن PET سپاسگزاریم.

مارتین گربر، مدیر فروش IMD، ادامه داد: «در پایان روز، بسته شدن PET راه حل مناسبی است. من دلیلی نمی بینم که این تعطیلی موفقیت آمیز نباشد.

“IMD سرمایه گذاری قابل توجهی در حمایت از بازرسی و رسیدگی به سرپوش های PET انجام می دهد و ما می دانیم که این سرمایه گذاری خیلی سریع نتیجه خواهد داد.”

بیسل افزود: “ما مشتاقانه منتظریم تا در غرفه آنها در طول کنفرانس آینده NPE2024 در اورلاندو، فلوریدا، کلاه های PET خود را در کنار تیم IMD نشان دهیم.”

پیش از این، Origin و Avantium پلتفرم های فناوری خود را برای تبدیل بقایای چوب به FDCA – یک بلوک اصلی در تولید PEF – در مقیاس صنعتی ترکیب کردند. این مشارکت به دنبال افزایش منابع PEF و استفاده از آن برای تولید بطری ها، فیلم ها و سایر اشکال بسته بندی بود.

گروه ROTZINGER همچنین سال گذشته دستگاه پرکن و دربندی FLK/VRM خود را معرفی کرد. این عملیات یا یک پرکننده خطی و درپوش چرخشی را در تلاشی برای به حداکثر رساندن انعطاف‌پذیری و کارایی ترکیب می‌کند و می‌تواند متناسب با فرمت‌های مختلف تنظیم شود.

ادامه مطلب

اخبار

داستان بسته بندی نودل جدید Maggi که باعث کاهش پلاستیک می شود

منتشر شده

در

نودل مگی رشته فرنگی خانگی بسته بندی کاغذی بسته بندی پایدار

در اوایل سال جاری، برند Maggi نستله یک قالب بسته بندی جدید را راه اندازی کرد که برای کاهش آلودگی پلاستیکی طراحی شده بود. حالا نودل ها را می توان در خانه در لیوان تهیه کرد، برخلاف اینکه در خود بسته بندی آماده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر، با تیم نستله استرالیا صحبت کردیم.

برای خوانندگانی که ممکن است اطلاعیه اولیه را از دست داده باشند، فکر می کنم ارائه یک نمای کلی از این پروژه مفید باشد. دقیقا چه اتفاقی می افتد؟

Maggi تغییر مثبتی در یک محصول شناخته شده ایجاد کرده است – دوستداران رشته فرنگی را به “BYOM” (مگ خودت بیاور) با نودل ماگی مگی تشویق می کند. با کیک نودلی که مستقیماً در یک کاسه یا ماگ استاندارد خانگی طراحی شده است، نودل ماگی ماگ از بسته بندی پلاستیکی ۸۳ درصد کمتری در هر وعده نسبت به نودل های سنتی مگی کاپ استفاده می کند.

در نستله، ما همیشه به دنبال راه‌هایی برای کاهش استفاده از پلاستیک بکر هستیم. بعد از اینکه متوجه شدیم بسیاری از دوستداران رشته فرنگی ترجیح می دهند به جای لیوان پلاستیکی از نودل خود در کاسه یا لیوان لذت ببرند، در مورد نیاز به بسته بندی فنجان تجدید نظر کردیم.

تحقیقات تایید کرد که بیش از نیمی از استرالیایی ها نودل فوری را در خانه یا محل کار با استفاده از لیوان یا کاسه مصرف می کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، هدف ما ایجاد محصولی است که با حفظ راحتی، جایگزینی پایدار را ارائه دهد.

نستله مکرراً انواع مختلفی از قالب‌های بسته‌بندی را آزمایش می‌کند – از تقویت مواد بازیافتی و قابلیت بازیافت گرفته تا طرح‌های استفاده مجدد. سوال من: چرا “کاهش” برای این پروژه خاص بر خلاف “استفاده مجدد” یا “بازیافت” انتخاب شد؟

ما قصد داریم تا سال ۲۰۲۵ در مقایسه با سال ۲۰۱۸، استفاده از پلاستیک بکر را یک سوم کاهش دهیم. برای کمک به این هدف، ما خودمان را به چالش کشیدیم تا «خارج از فنجان» فکر کنیم که چگونه می‌توانیم همان محصول عالی را در بسته‌بندی جدید و نوآورانه به بهترین شکل ارائه دهیم.

در ترکیب با این قالب بسته بندی جدید، ما همچنین با گنجاندن دستورالعمل های بازیافت روی بسته به دوستداران رشته فرنگی کمک می کنیم تا به درستی بازیافت کنند. هر قسمت از بسته بندی محصول دارای اطلاعاتی است که به مصرف کنندگان کمک می کند تا بدانند آیا بسته بندی قابل بازیافت است یا اینکه باید به محل دفن زباله برود.

پاسخ مصرف کنندگان به این پروژه تاکنون چگونه بوده است؟ و آیا قبل از ایجاد این تغییر تحقیقاتی در مورد مصرف کنندگان انجام شده است؟ در اینصورت، نتایج چطور بود؟

ما می دانیم که استفاده از پلاستیک کمتر در بسته بندی برای مصرف کنندگان اهمیت دارد و این مفهوم به خوبی آزمایش شده است. در حالی که هنوز روزهای اولیه عرضه است، ما شاهد حرکت مثبت هستیم.

چگونه این بسته جدید با اهداف کلی نستله بسته بندی سازگاری دارد؟

در نستله هدف ما این است که تا سال ۲۰۲۵ ۹۵ درصد از بسته بندی های پلاستیکی ما برای بازیافت طراحی شود، بنابراین وقتی لیوان های پلاستیکی بزرگ را از محصول اصلی حذف کردیم، تمرکز خود را بر این داشتیم که اطمینان حاصل کنیم که تمام اجزای بسته بندی باقی مانده برای بازیافت طراحی شده اند – جعبه مقوایی، بسته های پلاستیکی نرم و کیسه طعم دهنده.

آینده نستله از نظر پروژه هایی مانند این چه خواهد بود – آیا کاهش بسته بندی بیشتر در کارت ها وجود دارد؟

همانطور که ما برای آینده ای بدون ضایعات کار می کنیم، تیم های ما به بررسی این موضوع ادامه خواهند داد که چگونه بسته بندی هوشمندانه و مواد خلاقانه طراحی شده می توانند نقش داشته باشند، بدون اینکه کیفیت، طعم یا هزینه را به خطر بیندازند.

ادامه مطلب

Trending

پایگاه خبری چاپ و تبلیغات آنلاین