با ما همراه باشید

اخبار

از محتوا تا تجارت: چگونه تبلیغات آمازون به اتصال جریان به فروش کمک می کند

منتشر شده

در

اخبار تبلیغات کوکاکولا آمازون تبلیغات آنلاین تبلیغات دیجیتال

به دنبال پانل اخیر تبلیغات آمازون در هفته تبلیغات APAC 2023، ما موضوعاتی را از ارائه در مورد اتصال موفقیت آمیز محتوا به تجارت برای هدایت رشد کسب و کار به اشتراک می گذاریم.

در استرالیا، با پیشرفت صنعت تبلیغات، بازاریابان وظیفه دارند مطمئن شوند که هر دلار تحویل داده می شود و هر برداشتی مهم است. با انطباق با تغییرات صنعت، برخی از برندها برای تبلیغ به خدمات استریم از جمله Twitch (بخشی از آمازون) روی می آورند. این امکان برقراری ارتباط با مخاطبانی را فراهم می کند که در حال حاضر در آن زمان صرف می کنند و محتوای مورد علاقه خود را تجربه می کنند. با استفاده از طیف گسترده محصولات آمازون ادز (از جمله تبلیغات در توییچ) و فناوری مبتنی بر بینش، این برندها می توانند به مخاطبان کمک کنند تا محصولات جدید را کشف کنند و آنها را از تعامل با محتوا به سمت مصرف کننده سوق دهند.

Twitch یک سرویس پخش زنده تعاملی برای محتوای بازی، سرگرمی، ورزش، موسیقی و موارد دیگر است. 

ارتباط با مخاطبان

به دلیل افزایش تعداد کانال‌هایی که در آن محتوا مصرف می‌کنند، اغلب دسترسی به جمعیت‌های جوان‌تر دشوار است. این تقسیم مخاطب به این معنی است که دستیابی به مشتریان بالقوه به طور فزاینده ای چالش برانگیز است، اما راه حلی وجود دارد. برقراری ارتباط با مخاطبان از طریق سریال‌های تلویزیونی، فیلم‌ها، بازی‌ها و پخش‌های زنده مورد علاقه‌شان می‌تواند به برندها کمک کند پیام‌ها را در لحظاتی که بیشترین استقبال را برای مشتریان دارند، ارائه دهند.

Twitch یک سرویس پخش زنده تعاملی برای محتوایی است که شامل بازی، سرگرمی، ورزش و موارد دیگر می شود، که در آن به طور متوسط بیش از ۲٫۵ میلیون نفر در هر لحظه به Twitch متصل می شوند. Amazon Prime Video نیز وجود دارد که شامل تبلیغات محدودی در نمایش ها و فیلم های خود در استرالیا از سال ۲۰۲۴ خواهد بود. Amazon Prime Video مجموعه گسترده ای از فیلم های موفق، نمایش های عالی و آمازون اورجینال های برنده جوایز را در یک مقصد ارائه می دهد.

مطالعات Twitch نشان می‌دهد که مخاطبان جوان‌تر می‌توانند به تبلیغات توجه کنند و می‌کنند. مطالعه Twitch که توسط X انجام شد، میزان توجه افراد (اعم از فعال و غیرفعال) در استرالیا، بریتانیا و ایالات متحده را به تبلیغات روی Twitch در دسک‌تاپ و موبایل اندازه‌گیری کرد. این مطالعه نشان داد که جوانترین بینندگان بزرگسال آنها (سنین ۱۸ تا ۲۴ سال) بیشترین توجه را داشته اند و بالاترین میزان توجه فعال را داشته اند. خدمات پخش جریانی به برندها رسانه قدرتمندی برای دستیابی به مخاطبان درگیر و توجه با پیام های خود ارائه می دهد.

با این حال، برای به حداکثر رساندن این پتانسیل و تبدیل بینندگان به مشتری، برندها می توانند از شناسایی محل ارتباط با مخاطبان مورد نظر خود بهره مند شوند. این ممکن است جایی نباشد که آنها به طور سنتی آنها را پیدا کرده اند، به این معنی که مارک ها باید راه های جدید و پویا را برای اتصال اتخاذ کنند.

نقش تبلیغات آمازون در انتقال مخاطبان از محتوا به تجارت.

برای برندها مهم است که به طور یکپارچه ساخت برند قیف بالایی را به نتایج قیف پایین تر متصل کنند. برای مثال، کوکاکولا با آمازون ادز و EA Sports همکاری کرد تا بسته‌ای متشکل از بازی جدید FIFA 23 و مینی قوطی‌های کوکاکولا را در Amazon.com.au ارائه کند تا گیمرها را در حین بازی تازه کند. این نیز مصادف با جام جهانی فوتبال مردان بود. بینش‌هایی که آمازون ارائه کرد به این معنی بود که کوکاکولا می‌دانست که مخاطبان بازی نسبت به خریداران عادی آمازون تمایل بیشتری به خرید نوشابه دارند. کوکاکولا همچنین می‌دانست که کاربران توییچ در مقایسه با میانگین جمعیت، احتمال نوشیدن یک نوشابه در حین بازی یا استریم بسیار بیشتر است.

کوکاکولا با این اساس بینش مخاطبان، تبلیغات مشتری محور را در توییچ به کار گرفت و اندازه گرفت. کوکاکولا یک کمپین کامل راه‌اندازی کرد و از طیف گسترده‌ای از محصولات و مکان‌های تبلیغات آمازون استفاده کرد: تصاحب صفحه اصلی آمازون، صفحه فرود سفارشی، Twitch، نمایش DSP، محصولات حمایت‌شده، مارک‌های حمایت‌شده، و نمایش حمایت‌شده. سپس کوکاکولا از طریق فروشگاه برند آمازون خود تجربه ای ایجاد کرد که با ایده ورزشگاه خانگی صحبت کرد (از طرفداران دعوت کرد تا خانه خود را به «استادیوم» تبدیل کنند). کار با آزمایشگاه نوآوری برند تبلیغاتی آمازون کمک کرد تا اطمینان حاصل شود که تجربه کمپین به طور واقعی با مخاطبان بازی طنین انداز می شود، شامل دارایی های برند متمایز کوکاکولا، نشانه های نوشیدنی، ترویج انتشار بازی، بازی مجازی و بسته مینی قوطی.

همه اینها قابل دستیابی بود زیرا تبلیغات آمازون به مشاغل در هر اندازه راه حل های قابل اعتماد ارائه می دهد تا به آنها کمک کند مشتریان خود را درک کنند. به لطف درک کوکاکولا مبنی بر اینکه آنها، مانند هر برند دیگری، باید معتبر، روان، فراگیر، مشارکتی و هدفمند باشند تا بتوانند جریان ها را به فروش متصل کنند، یک کمپین موفق بود.

برنامه دیگری که در آن محتوا به طور یکپارچه با فروش مرتبط است، Twitch’s Pog Picks است. Pog Picks که در سال ۲۰۲۱ در توییچ در استرالیا راه‌اندازی شد، یک رویداد خرید پخش زنده بود که در آن پخش‌کننده‌های محبوب بخش‌های تعاملی و نمایشی بازی را میزبانی می‌کردند. هنگامی که پخش‌کننده‌های Twitch محصولات را تبلیغ می‌کنند، چرخ فلک تعاملی «کلیک برای خرید» مستقیماً به صفحه محصول Amazon.com.au پیوند می‌خورد. رویدادهای پخش مستقیم آن به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در یک منطقه یا بخش‌های خاص با جامعه طنین‌اندازی کنند و برندها را به نسل جدیدی از خریداران متصل کنند و به ایجاد خاطره‌انگیزی بلندمدت برند کمک کنند و در عین حال نتایج فروش کوتاه‌مدت قابل اندازه‌گیری را ایجاد کنند.

استفاده از بینش منحصر به فرد برای بهینه سازی کمپین

بینش منحصر به فرد تبلیغات آمازون به تبلیغ کنندگان کمک می کند تا کمپین های خود را برای دستیابی به آگاهی از برند و نتایج فروش بهینه کنند. به عنوان مثال، Twitch اخیراً یک محصول اندازه گیری اختصاصی منحصر به فرد، ابزار Chat Sentiment را راه اندازی کرده است. ابزار Chat Sentiment با استفاده از یادگیری ماشینی، کیفیت مکالمه‌ای را که در جریان‌های زنده و فعال‌سازی‌های حمایت‌شده اتفاق می‌افتد، تجزیه و تحلیل می‌کند. Twitch اکنون نه تنها می‌تواند نام محصول را نشان دهد، بلکه ویژگی‌های مثبت مرتبط با برندها را نیز افزایش می‌دهد. این اتفاق هم در متن و هم در شکلک‌ها و شکلک‌های عجیب و غریب که بینندگان برای انتقال معنی استفاده می‌کنند، رخ می‌دهد. این بینش ارزشمند به برندها و بازاریابان این امکان را می دهد که مطمئن شوند کمپین هایشان با مخاطبانشان طنین انداز می شود.

ارتباط برندها و بازاریابان با مخاطبانی که به طور فزاینده ای نسبت به تبلیغات مردد هستند، می تواند دشوار باشد. برقراری ارتباط با مخاطبان از طریق سریال‌های تلویزیونی، فیلم‌ها، بازی‌ها و پخش‌های زنده مورد علاقه‌شان می‌تواند به برندها در ارائه پیام‌ها در لحظاتی که مشتریان بیشترین استقبال را دارند کمک کند و مشتریان را از محتوا به تجارت منتقل کند. تبلیغات آمازون با مقاصد منحصر به فرد خود مانند Twitch و از سال ۲۰۲۴، Prime Video می تواند به انتقال مخاطبان درگیر از محتوا به تجارت کمک کند. این، همراه با قابلیت‌های بهینه‌سازی کمپین مبتنی بر بینش‌های مبتنی بر داده، به تبلیغات آمازون امکان می‌دهد تا برندها را برای کمک به مخاطبان خود در کشف محصولات جدید و انتقال آنها از محتوا به تجارت، توانمند کند.

اخبار

داو، هنکل و کراتون ردپای کربن چسب های ذوب داغ را کاهش دادند

منتشر شده

در

شرکت هنکل بازیافت بسته بندی

Dow، Henkel Adhesive Technologies و Kraton Corporation ظاهراً ردپای کربن دو فرمول چسب داغ هنکل را برای بسته‌بندی نهایی کاهش داده‌اند.

در مقایسه با محصولات قدیمی، فرمول‌های TECHNOMELT SUPRA 100 LE و TECHNOMELT SUPRA 106M LE که با جایگزین‌های مبتنی بر زیست طراحی شده‌اند، گفته می‌شود که ردپای کربن گهواره به دروازه چسب‌ها را تا ۲۵ درصد کاهش می‌دهد. تا حدی، این به فناوری استر رزین REvolution Kraton نسبت داده می شود.

REvolution یک پلت فرم فناوری است که برای افزایش عملکرد رنگ و پایداری اکسیداتیو در چسب‌کننده‌های مبتنی بر زیست طراحی شده است – در این مورد، SYLVALITE 2200 Kraton. با ادعای جایگزینی پایدار برای محصولات مبتنی بر فسیل، تنظیم‌کننده‌ها را قادر می‌سازد تا محتوای مبتنی بر زیستی خود را افزایش دهند و کاهش دهند. ردپای کربن آنها

این با الاستومرهای پلی اولفین AFFINITY GA Dow ترکیب شده است که به دنبال بهبود عملکرد بسته بندی در دماهای شدید هستند.

ظاهراً فرمول‌های TECHNOMELT با انتشار کمتر همچنان همان عملکرد و ویژگی‌های ایمن مواد غذایی را به عنوان طرح‌های قدیمی ارائه می‌دهند. این نمونه کارها شامل سایر فرمولاسیون های زیستی و فرمولاسیون های چسب ذوب داغ با دمای پایین می باشد.

TECHNOMELT SUPRA 100 LE و TECHNOMELT SUPRA 106M LE نیز بدون هزینه اضافی برای مشتریان فعلی عرضه می شوند. این امر به سرمایه گذاری هنکل، کراتون و داو در فرمولاسیون های انتشار کربن کمتر در تلاش برای افزایش دسترسی به راه حل ها و پاسخگویی به تقاضای مصرف کنندگان برای بسته بندی های پایدار نسبت داده می شود.

Minco van Breevoort، رئیس شرکت Kraton Pine Chemicals گفت: “در Kraton، ما اهمیت پایداری در بازارهای چسب و بسته بندی امروزی را درک می کنیم.” «تامین هنکل با فناوری REvolution و چسباننده‌های مبتنی بر زیستی نشان‌دهنده تعهد دیرینه ما به راه‌حل‌های نوآورانه‌ای است که نیازهای مشتریان را برآورده می‌کند و اثرات زیست‌محیطی را کاهش می‌دهد. ما افتخار می کنیم که انتقال به سمت راه حل های چسب و بسته بندی پایدار را هدایت می کنیم.

اولا هوپ، رئیس بخش پایداری فناوری‌های چسب هنکل، ادامه داد: «هنکل تلاش‌ها را برای راه‌حل‌های پایداری که کاهش انتشار، دایره‌ای و ایمنی را ارتقا می‌دهند، رهبری می‌کند. «پایداری تنها مسئولیت ما در قبال نسل‌های آینده نیست، بلکه بخشی جدایی‌ناپذیر از موفقیت بلندمدت ما به عنوان یک شرکت است. با همکاری با Kraton و Dow، می‌توانیم راه‌حل‌های انتشار کمتری ارائه دهیم و اولویت‌های صنعتی جدیدی را ایجاد کنیم.

هیلی لوری، مدیر جهانی پایداری در داو، افزود: «ما به قدرت همکاری با شرکت‌های همفکری که ارزش‌ها و جاه‌طلبی‌های داو را به اشتراک می‌گذارند، باور داریم. با هنکل و کراتون، ما فقط در حال ایجاد همکاری نیستیم، بلکه یک اکوسیستم پایدار ایجاد می کنیم. ما مفتخریم که سابقه همکاری با سایر رهبران صنعت را برای ایجاد تغییر و ایجاد ارزش برای مشتریان ایجاد می کنیم.

در سال ۲۰۲۲، TECHNOMELT Supra ECO هنکل، یک چسب ذوب داغ «کربن منفی»، نامزد دریافت جایزه پایداری در بخش آب و هوا شد. این راه حل ادعا می کرد که حداقل ۳۷۲ تن CO2 در هر سال صرفه جویی می کند – گفته می شود که برابر با جبران کربن بیش از ۶۱۰۰ نهال درخت است که در طول یک دهه رشد کرده اند.

از آن زمان، H.B. فولر در LabelExpo Europe شرکت کرده است تا مجموعه ای از چسب های حساس به فشار را به نمایش بگذارد که از نظر او می تواند به مشتریان در کاهش انتشار کربن کمک کند. اینها شامل Swiftmelt Earthic 9010E، PSA ذوب داغ «تقریباً صفر CO2» و Swifttak PS 8405 مبتنی بر آب است.

ادامه مطلب

اخبار

Origin و IMDvista سیستم تولید درپوش و بسته‌بندی PET را دنبال می‌کنند

منتشر شده

در

بسته‌بندی PET

Origin Materials و IMDvista با هدف باز کردن قفل طراحی برای بازیافت بطری‌ها، یک مشارکت استراتژیک با هدف قرار دادن اولین سیستم تولید درپوش PET در مقیاس تجاری در جهان ایجاد کرده‌اند.

در یک تلاش مشترک بیش از دوازده ماه، این شرکت‌ها برای توسعه یک سیستم تولید «با توان عملیاتی» برای درپوش‌ها و بسته‌های PET کار کرده‌اند.

درپوش mono-PET Origin ظاهراً می‌تواند عمر مفید محصول را افزایش دهد، قابلیت بازیافت را بهبود بخشد و تولیدکنندگان را قادر سازد تا بسته‌بندی خود را سبک وزن کنند. در عین حال، انتظار دارد که نیازهای بازار جهانی سقف و تعطیلی را که تصور می شود بیش از ۶۵ میلیارد دلار ارزش دارد، برآورده کند.

پس از توسعه، هدف این راه حل دستیابی به ۱۰۰٪ قابلیت بازیافت برای بطری های PET، هم بدنه و هم درپوش آنها بود. بهبود فرآیند بازیافت پس از مصرف کننده و به تولیدکنندگان بسته بندی کمک می کند تا در عین بهبود عملکرد خود، برای بازیافت و دایره ای بودن طراحی کنند.

در حال حاضر توسعه یک خط تولید در حال اجرا امیدوار است که «مشکل‌ترین چالش‌های پایداری را حل کند» و به انتقال صنعت بسته‌بندی به موادی با تفکر پایداری کمک کند.

جان بیسل، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Origin Materials گفت: «بهترین شرکای تولیدی در کلاس مانند IMD در حال ارائه زیرسیستم‌هایی برای خط تولید ما هستند. ما با هم کاری را انجام می دهیم که هیچ کس قبلاً انجام نداده است: ما در حال ساختن اولین سیستم تولید کلاهک و بسته شدن PET در مقیاس تجاری در جهان هستیم.

«سیستم پرتوان ما به ما این امکان را می دهد که بازیافت، پایداری و مزایای عملکرد کلاهک و راه حل بسته شدن PET خود را به دنیا بیاوریم. ما قصد داریم بسیاری از این خطوط تولید را به صورت آنلاین عرضه کنیم، نه تنها برای اینکه بسته بندی نوشیدنی را بهتر و کاملاً قابل بازیافت کنیم، بلکه ظروف تقریباً از هر نوع.

“IMD شریک بسیار خوبی برای Origin است زیرا ما اولین خط تولید خود را می سازیم. آنها یک رهبر جهانی در سیستم های تست پرسرعت هستند که دفتر مرکزی آن در سوئیس با مکان هایی در سراسر جهان از جمله ایالات متحده، آلمان و تایوان با سیستم های در حال استفاده در هر قاره قرار دارد.

سیستم‌های دوربین پیشرفته آن‌ها هزاران بسته را در دقیقه بازرسی می‌کنند و به ما توانایی بازرسی میلیاردها کلاه در سال را می‌دهند. ما هیجان زده هستیم که با IMD همکاری می کنیم و از مشارکت آنها با راه اندازی اولین سیستم تولید کلاهک و بسته شدن PET سپاسگزاریم.

مارتین گربر، مدیر فروش IMD، ادامه داد: «در پایان روز، بسته شدن PET راه حل مناسبی است. من دلیلی نمی بینم که این تعطیلی موفقیت آمیز نباشد.

“IMD سرمایه گذاری قابل توجهی در حمایت از بازرسی و رسیدگی به سرپوش های PET انجام می دهد و ما می دانیم که این سرمایه گذاری خیلی سریع نتیجه خواهد داد.”

بیسل افزود: “ما مشتاقانه منتظریم تا در غرفه آنها در طول کنفرانس آینده NPE2024 در اورلاندو، فلوریدا، کلاه های PET خود را در کنار تیم IMD نشان دهیم.”

پیش از این، Origin و Avantium پلتفرم های فناوری خود را برای تبدیل بقایای چوب به FDCA – یک بلوک اصلی در تولید PEF – در مقیاس صنعتی ترکیب کردند. این مشارکت به دنبال افزایش منابع PEF و استفاده از آن برای تولید بطری ها، فیلم ها و سایر اشکال بسته بندی بود.

گروه ROTZINGER همچنین سال گذشته دستگاه پرکن و دربندی FLK/VRM خود را معرفی کرد. این عملیات یا یک پرکننده خطی و درپوش چرخشی را در تلاشی برای به حداکثر رساندن انعطاف‌پذیری و کارایی ترکیب می‌کند و می‌تواند متناسب با فرمت‌های مختلف تنظیم شود.

ادامه مطلب

اخبار

داستان بسته بندی نودل جدید Maggi که باعث کاهش پلاستیک می شود

منتشر شده

در

نودل مگی رشته فرنگی خانگی بسته بندی کاغذی بسته بندی پایدار

در اوایل سال جاری، برند Maggi نستله یک قالب بسته بندی جدید را راه اندازی کرد که برای کاهش آلودگی پلاستیکی طراحی شده بود. حالا نودل ها را می توان در خانه در لیوان تهیه کرد، برخلاف اینکه در خود بسته بندی آماده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر، با تیم نستله استرالیا صحبت کردیم.

برای خوانندگانی که ممکن است اطلاعیه اولیه را از دست داده باشند، فکر می کنم ارائه یک نمای کلی از این پروژه مفید باشد. دقیقا چه اتفاقی می افتد؟

Maggi تغییر مثبتی در یک محصول شناخته شده ایجاد کرده است – دوستداران رشته فرنگی را به “BYOM” (مگ خودت بیاور) با نودل ماگی مگی تشویق می کند. با کیک نودلی که مستقیماً در یک کاسه یا ماگ استاندارد خانگی طراحی شده است، نودل ماگی ماگ از بسته بندی پلاستیکی ۸۳ درصد کمتری در هر وعده نسبت به نودل های سنتی مگی کاپ استفاده می کند.

در نستله، ما همیشه به دنبال راه‌هایی برای کاهش استفاده از پلاستیک بکر هستیم. بعد از اینکه متوجه شدیم بسیاری از دوستداران رشته فرنگی ترجیح می دهند به جای لیوان پلاستیکی از نودل خود در کاسه یا لیوان لذت ببرند، در مورد نیاز به بسته بندی فنجان تجدید نظر کردیم.

تحقیقات تایید کرد که بیش از نیمی از استرالیایی ها نودل فوری را در خانه یا محل کار با استفاده از لیوان یا کاسه مصرف می کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، هدف ما ایجاد محصولی است که با حفظ راحتی، جایگزینی پایدار را ارائه دهد.

نستله مکرراً انواع مختلفی از قالب‌های بسته‌بندی را آزمایش می‌کند – از تقویت مواد بازیافتی و قابلیت بازیافت گرفته تا طرح‌های استفاده مجدد. سوال من: چرا “کاهش” برای این پروژه خاص بر خلاف “استفاده مجدد” یا “بازیافت” انتخاب شد؟

ما قصد داریم تا سال ۲۰۲۵ در مقایسه با سال ۲۰۱۸، استفاده از پلاستیک بکر را یک سوم کاهش دهیم. برای کمک به این هدف، ما خودمان را به چالش کشیدیم تا «خارج از فنجان» فکر کنیم که چگونه می‌توانیم همان محصول عالی را در بسته‌بندی جدید و نوآورانه به بهترین شکل ارائه دهیم.

در ترکیب با این قالب بسته بندی جدید، ما همچنین با گنجاندن دستورالعمل های بازیافت روی بسته به دوستداران رشته فرنگی کمک می کنیم تا به درستی بازیافت کنند. هر قسمت از بسته بندی محصول دارای اطلاعاتی است که به مصرف کنندگان کمک می کند تا بدانند آیا بسته بندی قابل بازیافت است یا اینکه باید به محل دفن زباله برود.

پاسخ مصرف کنندگان به این پروژه تاکنون چگونه بوده است؟ و آیا قبل از ایجاد این تغییر تحقیقاتی در مورد مصرف کنندگان انجام شده است؟ در اینصورت، نتایج چطور بود؟

ما می دانیم که استفاده از پلاستیک کمتر در بسته بندی برای مصرف کنندگان اهمیت دارد و این مفهوم به خوبی آزمایش شده است. در حالی که هنوز روزهای اولیه عرضه است، ما شاهد حرکت مثبت هستیم.

چگونه این بسته جدید با اهداف کلی نستله بسته بندی سازگاری دارد؟

در نستله هدف ما این است که تا سال ۲۰۲۵ ۹۵ درصد از بسته بندی های پلاستیکی ما برای بازیافت طراحی شود، بنابراین وقتی لیوان های پلاستیکی بزرگ را از محصول اصلی حذف کردیم، تمرکز خود را بر این داشتیم که اطمینان حاصل کنیم که تمام اجزای بسته بندی باقی مانده برای بازیافت طراحی شده اند – جعبه مقوایی، بسته های پلاستیکی نرم و کیسه طعم دهنده.

آینده نستله از نظر پروژه هایی مانند این چه خواهد بود – آیا کاهش بسته بندی بیشتر در کارت ها وجود دارد؟

همانطور که ما برای آینده ای بدون ضایعات کار می کنیم، تیم های ما به بررسی این موضوع ادامه خواهند داد که چگونه بسته بندی هوشمندانه و مواد خلاقانه طراحی شده می توانند نقش داشته باشند، بدون اینکه کیفیت، طعم یا هزینه را به خطر بیندازند.

ادامه مطلب

Trending

پایگاه خبری چاپ و تبلیغات آنلاین