اولین نسخه Labelexpo Asia از سال ۲۰۱۹، با حضور ۳۸۰ غرفهدار داخلی و بینالمللی در این نمایشگاه که بین ۵ تا ۸ دسامبر در مرکز نمایشگاه بینالمللی جدید شانگهای (SNIEC) برگزار شد، به پایان رسید.
نمایشگاه امسال با گسترش در سه سالن و با پوشش ۳۲۰۰۰ متر مربع زمین، بیستمین سالگرد خود را جشن گرفت و محصولات جدیدی را با تمرکز بر فن آوری های فلکسو، افست و چاپ دیجیتال، بسته بندی انعطاف پذیر و فناوری شناسایی فرکانس رادیویی (RFID) معرفی کرد.
نمایشگاه امسال در مجموع ۲۶۷۴۲ بازدیدکننده از ۹۳ کشور در این نمایشگاه چهار روزه شرکت کردند، در مقایسه با ۲۳۶۳۶ بازدیدکننده از ۹۰ کشور در نسخه ۲۰۱۹، افزایش ۱۳٫۱ درصدی. کشورهایی مانند کره جنوبی، مالزی، اندونزی و هند بهویژه با هیئتهای بزرگ بازدیدکننده حضور داشتند.
اسپند با نشان دادن قدرت فناوری فلکسو در این نمایشگاه، خط تولید بسته بندی فلکسو میان وب سری AC جدید خود را ارائه کرد و هنگ شنگ اولین چاپ فلکسو خطی خود را با نام HSR-340 راه اندازی کرد. Hontec چاپ فلکسو خطی ۸ رنگ FlexiCon و Taiyo چاپ فلکسو خطی STF-340 با سروو محور خود را که مجهز به درام خنک کننده برای کار با طیف گسترده ای از مواد است، راه اندازی کرد.
همچنین فناوری جدید چاپ افست متناوب برجسته شد، وانجی چاپ افست بدون شفت WJPS-450 خود را راه اندازی کرد، Shanghai Labelmaster Machinery چاپ متناوب UV-offset LM350 و زونتن چاپ افست متناوب ZTJ-330/520/680 را با ثبت خودکار نشان داد.
عرضه چاپ دیجیتال برای اولین بار
فناوری چاپ دیجیتال و هیبریدی جدید به شدت نشان داده شد. Weigang اولین چاپ دیجیتال خود را با نام WG S350 عرضه کرد و فلورا چاپ دیجیتال J-350 Pro خود را در پیکربندی شش کاناله نشان داد. Pullisi چاپ دیجیتال DPIM-330F خود را با عرض حداکثر ۵۲۰ میلی متر عرضه کرد.
تامین کنندگان چاپ دیجیتال جهانی نیز حضور چشمگیری داشتند، به طوری که Konica Minolta در بازار چین عرضه شد، فناوری AccurioLabel 400 آن و Durst Tau 330 RSC-E سطح ابتدایی خود را نشان داد. HP Indigo کارخانه کیسه دیجیتال را ارائه کرد که فرآیند کامل گردش کار پیش از چاپ، چاپ، لمینیت و ساخت کیسه های ایستاده را نشان می داد.
سایر ویژگیهای نمایش شامل Smart Label Trail بود که به مبدلها بینشی در مورد روندهای فناوری RFID، کاربردهای عملی و نحوه راهاندازی عملیات تبدیل RFID خود داد. دو کلاس کارشناسی ارشد به میزبانی آکادمی لیبل موضوعات مربوط به فناوری برچسب چسبنده و برچسبگذاری پایدار را پوشش میدهند.
بیستمین سالگرد نمایشگاه Labelexpo
Jade Grace، مدیر عامل Labelexpo Global Series گفت: «ما به تازگی یک Labelexpo Asia 2023 موفق ارائه کردهایم، که امسال از اهمیت ویژهای برخوردار بود زیرا ما گرد هم آمدیم تا بیستمین سالگرد این نمایشگاه را جشن بگیریم. بازخوردی که ما از غرفه داران و بازدیدکنندگان دریافت کرده ایم ثابت کرده است که این نمایشگاه همچنان یک محرک کلیدی در ایجاد رشد کسب و کار و همچنین یک پلت فرم ضروری برای توسعه ارتباطات حرفه ای جدید است.
“بازار چین پر جنب و جوش و پویا است، کارهای زیادی در نمایشگاه انجام شد و دانش زیادی در طول چهار روز به اشتراک گذاشته شد. از غرفه داران ما که جدیدترین فناوری را به نمایشگاه آورده اند و کاملا متعهد به رشد هستند تشکر می کنیم. همچنین از همه کسانی که از ۹۳ کشور، انجمن بسته بندی چین و همه شرکای رسانه ای ما بازدید کردند، تشکر می کنیم.
گرایش به بستهبندی انعطافپذیر کوتاهمدت و فناوری RFID
کوین لیو، مدیر پروژه چین، سری جهانی Labelexpo افزود: “من از موفقیت امسال Labelexpo Asia خوشحالم که بیست سال از یک نمایشگاه واقعا ویژه برای منطقه را رقم زد. گرایش به بستهبندی انعطافپذیر کوتاهمدت و فناوری RFID که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد، فرصتهای جدیدی را برای مبدلهای برچسب در چین و منطقه آسیا و اقیانوسیه ایجاد کرده است.
“دو ویژگی نمایش ما در کارخانه کیسه دیجیتال و دنباله برچسب هوشمند گواهی بر تقاضا برای این فن آوری های جدید است. همچنین شاهد دیگری است که چین به سرعت در حال تبدیل شدن به یک بازار کلیدی همه جانبه برای صنعت چاپ لیبل و بسته بندی است. چشم انداز جهانی رقابتی فزاینده.”
روی زو، مدیر کل چاپ صنعتی HP، چین بزرگ گفت: «در بیستمین سالگرد Labelexpo آسیا، HP انواع چاپ های دیجیتال بسته بندی برچسب، و همچنین خدمات ارزش افزوده، تعالی گردش کار و راه حل های نوآوری برند را برای ملاقات با مشتریان ارائه کرد. تقاضا برای رشد دیجیتال، هوشمند و پایدار.
در کارخانه کیسههای دیجیتال، HP یک راهحل کامل کلید در دست برای کاربرانی که میخواهند بازار بستهبندی انعطافپذیر را کشف کنند، ارائه کرد. در همان زمان، ما چاپ دیجیتال Indigo 200K را با ترکیبی از آنلاین و آفلاین راه اندازی کردیم که مورد توجه مشتریان بالقوه قرار گرفت.
اولین نسخه Labelexpo Asia از سال ۲۰۱۹، با حضور ۳۸۰ غرفهدار داخلی و بینالمللی در این نمایشگاه که بین ۵ تا ۸ دسامبر در مرکز نمایشگاه بینالمللی جدید شانگهای (SNIEC) برگزار شد، با استقبال بالایی بسته شد.