با ما همراه باشید

تبلیغات

اطلاع رسانی در شهر

منتشر شده

در

تبلیغات محیطی - بنر - بنر تبلیغاتی - چاپ و تبلیغات، صنعت بسته بندی- مارکتینگ، کسب و کار، بازاریابی

بخش عمده‏اي از ترافيك تهران طبق مطالعات انجام شده به دليل ناآشنايي شهروندان نسبت به چگونگي رسيدن به مقصدهاي مورد نظر است كه اميدواريم با راه اندازي كيوسكهاي اطلاع رساني اين مشكل حل شود.
بسياري از همشهريان به علت گستردگي شهر، نشناختن مسيرهاي جايگزين، ناآشنايي با محل استقرار ادارات دولتي، مراكز خريد و خدمات رساني موجب ترافيك سرگردان و دامن زدن به اين معضل مي‏شوند.

هدف از اجراي پروژه كيوسك اطلاع رساني مكانيزه اين است كه با ارايه اطلاعات دقيق توسط شبكه اينترنت و امكان برقراري تماس مستقيم تلفن يا مراجعه حضوري اشخاص ويژه مسافريني كه وارد تهران مي‏شوند از ميزان سفرهاي غيرضروري و ترافيك سرگردان كاسته و از اين طريق نه تنها حجم ترافيك شهر را كاهش دهد بلكه موجب صرفه جويي در وقت شهروندان نيز گردد. يكي ديگر از اهداف اين طرح دستيابي به استانداردهاي روز مديريت شهري است كه در كلان شهرهاي پيشرفته شاهد تحقق آن هستيم.

مشكلات:

• در حال حاضر عملاً نمونه كارآمد و مناسبي وجود ندارد، در دو مرحله ايستگاه اطلاع رساني مكانيزه توسط شهرداري در پاركهاي لاله و دانشجو استفاده شد كه بدليل موفق نبودن طرح، ايستگاه‏هاي فوق جمع‏آوري و يا تغيير كاربردي داده شدند.

• شمار اندك ايستگاهها نسبت به مساحت و رشد جمعيت تهران

• مكانيابي نادرست، بدون در نظر گيري با گلوگاههاي تراكم جمعيت

• نقاط راهبردي پرجمعيت (تفريگاهها، نقاط تجاري، اداري، درماني)

• مبادي ورودي كلانشهر تهران (بزرگراه‏هاي ورودي، ترمينالهاي مسافربري، فرودگاه، ايستگاه راه آهن، پارك سوارها، ايستگاههاي مترو…..)

• ساختار پيكره نمونه ‏هاي موجود با مضمون (خدمات تعريف شده) هيچ تناسبي ندارند (از جهت عملكرد، زيباشناختي و روانشناختي، و تاثيرات آن در ناخودآگاه مخاطب)

• شمايل و مشخصات ظاهري كيوسكها و دكه‏ هاي موجود، احتمال و اطمينان دسترسي به اطلاعات را پيشاپيش در ذهن مراجعه كننده به حداقل ميرساند.

• طراحي نادرست كه اساسي ترين نياز اطلاع رساني را ناديده گرفته است (كاربري راحت براي استفاده كنندگان)

• عدم برخورداري مجموع از خدمات ارتباطي (تلفن، فكس، اينترنت)

اهداف طرح:

• دستيابي سريع و صحيح به اطلاعات براي شهروندان/گردشگران/توريست‏ها؛

• دسترسي به اطلاعات بدون واسطه؛

• كاهش آن بخش از تردد و ترافيك (غير ضروري و كاذب) كه ناشي از اطلاعات نادرست يا سر در گمي است؛

• كمك به گردشگران و توريست‏ها (بطور كلي جمعيت ورودي ناآشنا در مبادي ورودي ناآشنا) در مبادي ورودي شهر/گلوگاههاي حساس و راهبردي تراكم جمعيت، تفريگاهها/نقاط تجاري؛

• ايجاد و ارتقاي سطح كيفي اطلاع رساني شهري و نزديك نمودن آن به معيارهاي جهاني؛

• هماهنگي با ديگر اجزاء مجموعه مبلمان شهري؛

• ايجاد امكانات مجموع اطلاع رساني و رفع كليه نيازهاي اطلاع رساني مراجعه كنندگان و در نهايت افزايش ميزان امنيت رواني در جامعه؛

• توجه به تاثير زيبايي شناختي آن در محيط شهري؛

صورت مسئله موضوع پروژه:

• دستيابي به مولفه‏ها و شاخصهايي كه طراح بر پايه آنها به ايده‏پردازي و در نهايت به طراحي فضايي جهت اطلاع رساني به شهروندان با دارا بودن ويژگيهايي مورد نياز بپردازد؛

• بررسي نيازها:

• نياز شهروندان/گردشگران /توريست‏ها:

• دستيابي آسان /با واسطه/مطمئن به اطلاعات جهت راهيابي به مسيرهاي مورد نياز در محيط شهري. (بعد كيفي)؛

• برخورداري ايستگاه از مجموع اطلاعات مورد نياز و ضروري شهروندان و گردشگران (بعد كمي)؛

• ارائه اطلاعات به دو زبان فارسي و انگليسي و احتمالاً زبان خارجي دوم (فرانسه يا آلماني)؛

• توجه به سازگاري مجموعه محيط زيست از تمامي جنبه‏ها؛

• توجه به تاثير زيبايي شناختي آن در محيط شهر؛

• مكان يابي صحيح در ايجاد و نصب ايستگاهها در مكانهاي راهبردي و متراكم جمعيت؛

• به روز بودن اطلاعات و خدمات همگام با تغييرات جامع شهري.

نياز سازمان‏هاي متولي (شهرداري/زيباسازي)

• ايجاد امنيت رواني براي شهروندان /گردشگران/توريست‏ها و ميهمانان خارجي؛
• كاهش آن بخش از تردد و ترافيك غيرضروري و كاذب كه ناشي از نبود اطلاعات يا اطلاعات نادرست است؛
• ارتقاي سطح ساماندهي شهري از بعد اطلاع رساني شهري، زيباسازي محيط شهري و نزديك نمودن آن به معيارهاي جهاني؛
• مطابقت با استانداردهاي زيست محيطي و حفظ سازگاري همه جانبه آن با محيط زيست؛
• به روز بودن اطلاعات قابل ارائه و كاربردي همگام با تغييرات جامع شهري؛
• توجه به جنبه زيبايي شناسانه آن و تاثير مثبت در محيط شهري؛
• هماهنگي آن با مجموعه مبلمان شهري.

اطلاعات ضروری

اطلاعات همچون انرژي، يكي از ضرورتهاي اصلي بهره‏برداري منطقي و توام با كارايي از نظام اقتصادي هر كشور است، توسعه تكنولوژي اطلاعات و علم جديد انفورماتيك اهميت فزاينده اين موضوع را از هر لحاظ مورد تاكيد قرار مي‏دهند. امروزه محيطهاي ارتباطي و مراكز اقتصادي، بيش از هر چيز نيازمند انتقال صحيح و سريع اطلاعات مي‏باشند، به همين دليل نياز روزافزون به سيستمهاي اطلاع رساني در سطح «جامعه اطلاعاتي» بين المللي احساس ميشود.

يك سيستم اطلاع رساني سالم، با هدف توزيع اطلاعات، در تلاش براي برآوردن ۳ نياز اساسي است.

پس اين سيستم براي كارآمد شدن بايد:

• توانايي داشته باشد تا به استفاده كننده بگويد اطلاعاتش را كجا بيابد؛

• بتواند هر لحظه كه استفاده كننده اراده كرد، اطلاعات لازم را به او برساند؛

• بتواند در محدوده‏اي از زمان كه استفاده كننده تعيين مي‏كند، پاسخگوي اطلاعات خواسته شده باشد.

بنابر اين ميتوان نتيجه گرفت محيطهاي ارتباطي و مراكز اقتصادي كه خود به نوعي سيستم اطلاع رساني تبديل شده‏اند در تلاش براي سالم نگهداشتن آن در جهت بهبود بهره‏وري، رضايت مشتري و در نهايت سود بيشتر هستند، به همين دليل تقاضا و سفارش براي مكانيزه نمودن اين سيستم در سطح جهان رو به افزايش است.

نياز موجود مراکز کنترل اطلاعات به ترتيب زير ميباشد:

• مجهز بودن به كامپيوتر مادر (MAIN FRAME) و ذخيره كليه اطلاعات موجود در آن؛
• آموزش تمامي كاركنان و پرسنل با دستگاههاي كامپيوتري در جهت سرعت و دقت بيشتر در كار؛
• نصب انواع تجهيزات اطلاع رساني براي رد و بدل نمودن اطلاعات در تمام ساعات شبانه روز (دستگاه خودپرداز يا کيوسک)؛
• فراهم نمودن وسايل و تجهيزات متفرقه مانند فكس، تلفن, پرينترو… .

طراحی و اجرا

براي طراحي و اجراي چنين پروژه اي ميبايستي با توجه به فرهنگ و نيازهاي محيطي و بومي كشور برنا مه ريزي نمود.
بايد توجه داشت كه اين سيستم يك رسانه و سيستم ارتباطي است بين انسان و ماشين و حتي بين انسانهاي ديگر.
يك برنامه ارتباطي، سيستمي با هدفهاي مشخص است.
زيرا مسئولان چنين سيستمي، مجموعه اهداف براي آن در نظر گرفته‏اند كه ميتوانند آنها را به موازات عملكرد برنامه، تغيير دهند. آنها ميتوانند وسايل نيل به اين هدفها را انتخاب كنند و با شرايط اجراي برنامه، منطبق سازند. توجه دقيق به چگونگي كاركرد سيستمهاي انساني نشان ميدهند كه ارتباط از عناصر اساسي آنهاست. ارتباط سبب ميشود كه انسان در باره نيازها و شرايط محيط زندگي خود، اطلاعات لازم را بدست آورد.

كنشهاي متقابل و هماهنگي با محيط نيز با تبادل اطلاعات ساده مي‏شود. ارتباط از طريق پيامهاي خود، مجراهاي نفوذ بر محيط را نيز آماده ميكنند و متقابلاً از طريق پس خورد پيامها، اطلاعات مربوط به عكس العملهاي محيط و نيازهاي متغير آن را به سيستم مي‏رسانند. با آنكه «انديشه» و «پاسخ» امر تازه‏اي نيست، اما اين ديدگاه مطالعات مربوط به سيستم است كه اهميت كامل اين عنصر ارتباطي را كه اكنون بعنوان «پس خورد» يا «بازخورد» شناخته ميشود آشكار كرده است. در حال حاضر، «پس خورد» عنصر مكمل نه تنها سيستم ارتباطي، بلكه هر نوع سيستم واكنشي است، مخصوصاً كه باعث ايجاد مكانيسمهاي تصحيح كننده است و كاركرد سيستم را با توجه به هدف مشخص آن، حفظ و كنترل ميكند.

ارتباطات را ميتوان به دو بخش تقسيم كرد:

نخست گفت و گو ميان انسانها، دوم گفت و گو ميان انسان و ماشين. البته حل كامل مسئله انسان-ماشين در گرو بررسي خرد آميز داده‏هاي مربوط به ارتباطات ميان انسانهاست كه در قلمرو روانشناسي و جامعه شناسي گرد آمده است. گر چه گفت و گوي ميان انسان-ماشين را بايد در قلمرو ارتباطات انساني بحساب بياوريم. اما رابطه نزديك ميان انسان و ماشين برخورد همزمان با آنها را ايجاد ميكند. بهمين دليل، داده‏هاي تجربي در مورد گفت و گوي انسان-ماشين، براي درك مسائل محض نهفته در ارتباطات انسان نيز حايز اهميت است.

براي برقراري يك ارتباط به دو فاكتور اساسي نيازمنديم:
• ارتباط بايد دو سويه باشد (يعني تقابل و تعامل بين انسان و محصول بوجود بيايد)
• اين ارتباط به وسيله يك فرهنگ مشترك و زبان آن فرهنگ تعريف شود.

بیشتر بخوانید

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار

ارتقاء بازاریابی مکالمه با هوش مصنوعی

منتشر شده

در

مدیریت بازاریابی - بازاریابی الکترونیکی - بازاریابی عصر جدید - بازاریابی اینترنتی - ذبازاریابی شبکه های مجازی

بازاریابی مکالمه ای به عنوان یک رویکرد پویا است که بر گفت و گوی بلادرنگ با مشتریان تاکید می کند و تعامل عمیق تر و ایجاد رابطه را تقویت می کند. با ادغام هوش مصنوعی (AI)، بازاریابی محاوره ای دستخوش تغییری متحول شده است و شیوه تعامل برندها با مخاطبان خود را متحول می کند.

امروزه، مصرف‌کنندگان به‌طور فزاینده‌ای به دنبال تجربیات شخصی‌سازی‌شده، یکپارچه و همه‌کانالی هستند که نیازها و ترجیحات منحصربه‌فرد آنها را برآورده می‌کند. بازاریابی محاوره ای مبتنی بر هوش مصنوعی به برندها و بازاریابان این امکان را می دهد که چنین تعاملاتی را در مقیاس انجام دهند. گزارش‌های رشد بازار نشان می‌دهد که انتظار می‌رود بازار نرم‌افزار بازاریابی مکالمه‌ای تا سال ۲۰۳۱ با CAGR 32.28 درصد رشد کند.

این مقاله تکامل بازاریابی محاوره‌ای مبتنی بر هوش مصنوعی را بررسی می‌کند، مزایا و کاربردهای آن و همچنین برخی از مطالعات موردی و نقش حیاتی این رویکرد را در شکل‌دهی به تجربیات مشتریان آینده برجسته می‌کند.

درک بازاریابی مکالمه مبتنی بر هوش مصنوعی

بازاریابی محاوره ای بر استراتژی های مشتری محوری متمرکز است که بر تعاملات معنادار و شخصی تأکید دارد. در عصری که مصرف‌کنندگان با تبلیغات غیرشخصی بمباران می‌شوند، این رویکرد جایگزین تازه‌ای را ارائه می‌دهد – تغییر از تاکتیک‌های بازاریابی مخرب به تعاملات گفتگو محور که با مصرف‌کنندگان معاصر طنین‌انداز می‌شود.

با استفاده از عوامل هوش مصنوعی یا پیام‌های تعاملی، برندها می‌توانند فعالانه مشتریان را درگیر کنند و با پاسخگویی به سؤالات، ارائه کمک در زمان واقعی و پرورش سرنخ‌ها، آنها را به طور یکپارچه در سفر خود راهنمایی کنند. این روش بازده هزینه تبلیغات (ROAS) را افزایش می دهد و روابط قوی و مبتنی بر اعتماد با مشتری ایجاد می کند. بازاریابی مکالمه ای به ویژه در محیط فعلی کاهش هزینه تبلیغات و کاهش نرخ هزینه تبلیغات سال به سال بسیار ارزشمند است.

رونمایی از اهمیت بازاریابی مکالمه ای

در هسته خود، بازاریابی محاوره ای به عنوان یک کاتالیزور برای تعامل مشتری و بهینه سازی تبدیل عمل می کند. در اینجا نحوه ارائه مزایای ملموس آورده شده است:

• نام تجاری و تعامل. عوامل هوش مصنوعی، که به عنوان سفیران دیجیتال خدمت می کنند، لحن، زبان و هویت بصری منحصر به فرد یک برند را در تعاملات القا می کنند و تجربه های به یاد ماندنی ایجاد می کنند. چه از طریق شوخ طبعی، حرفه ای یا همدلی، آنها تأثیری ماندگار بر مشتریان می گذارند و درک برند را افزایش می دهند. به عنوان مثال، ربات چت Duolingo از شوخ طبعی و تشویق استفاده می کند و هویت برند دوستانه خود را منعکس می کند تا کاربران را درگیر کند و یادگیری زبان را ترویج دهد.

• تولید سرب. عوامل هوش مصنوعی با درگیر کردن بازدیدکنندگان وب سایت با تعاملات متناسب، استفاده از رفتار کاربر و اطلاعات جمعیتی برای شناسایی و پرورش سرنخ های بالقوه از طریق قیف فروش، تولید سرنخ را متحول می کنند. این فرآیند کارآمد، سرنخ‌های با کیفیت بالا را جذب می‌کند، تلاش‌های بازاریابی را بهینه می‌کند و ROI را افزایش می‌دهد. چت ربات هوش مصنوعی کوکاکولا در اینستاگرام و فیس بوک، کاربران را به سمت غذاخوری های محلی هدایت می کند و سرنخ های ارزشمندی را به دست می آورد.

• توصیه های شخصی. با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته و داده‌های کاربر، نمایندگان می‌توانند توصیه‌های محصول بسیار هدفمند را متناسب با ترجیحات و رفتارهای فردی ارائه دهند. مدل‌های هوش مصنوعی می‌توانند نیازها و اولویت‌های کاربر را با دقت قابل‌توجهی با تجزیه و تحلیل امضاهای خریدار در سراسر وب باز پیش‌بینی کنند و در نتیجه نرخ تبدیل را افزایش دهند. توانایی عوامل هوش مصنوعی برای یادگیری مداوم و انطباق بر اساس تعاملات کاربر می تواند اطمینان حاصل کند که توصیه ها در طول زمان مرتبط و تأثیرگذار باقی می مانند و باعث وفاداری و حفظ مشتری طولانی مدت می شود. چت ربات Louis Vuitton در صفحه فیس بوک خود به خریداران در توصیه های محصول کمک می کند و امکان اشتراک گذاری با دوستان را برای نظرات برای میلیون ها دنبال کننده فیس بوک خود فراهم می کند.

• امکان فروش (تجارت محاوره ای). عوامل هوش مصنوعی فروش مستقیم و تراکنش‌های بدون درز را از طریق رابط‌های مکالمه تسهیل می‌کنند و با پلتفرم‌های تجارت الکترونیک یکپارچه می‌شوند تا یک تجربه خرید یکپارچه داشته باشید. این باعث افزایش رضایت مشتری، افزایش نرخ تبدیل فروش و افزایش درآمد می شود. ربات چت هوش مصنوعی استارباکس به مشتریان اجازه می‌دهد تا قهوه و تنقلات را از طریق پیام‌رسانی سفارش دهند و روند سفارش را سریع‌تر و فروش را افزایش دهند.

استراتژی ها و بهترین شیوه ها برای اجرای موثر

• یکپارچه سازی چند کاناله. با استفاده از وب‌سایت‌ها، رسانه‌های اجتماعی، برنامه‌های پیام‌رسان، ایمیل و پیامک برای ارتباط با مشتریان در پلتفرم‌های ترجیحی، برندها می‌توانند دسترسی جامع و تجربه یکپارچه برند را تضمین کنند و روابط با مشتری را تقویت کنند.

• جریان مکالمه پویا. ایجاد جریان‌های مکالمه تطبیقی ​​شخصی‌سازی شده با پروفایل‌های مشتری، مراحل چرخه زندگی و زمینه می‌تواند تعامل مرتبط را تضمین کند و تجربه کاربر را برای تقویت تبدیل‌ها و وفاداری افزایش دهد.

• چارچوب تحلیلی قوی. استفاده از ابزارهای پیشرفته برای نظارت بر معیارهایی مانند تعامل، زمان پاسخ و نمرات رضایت می تواند به کشف بینش برای بهبود استراتژی کمک کند.

نتیجه

در اصل، بازاریابی محاوره ای مبتنی بر هوش مصنوعی نشان دهنده یک تغییر پارادایم در تعامل با مشتری است که به برندها برای ایجاد ارتباطات عمیق تر و ارائه تجربیات بی نظیر قدرت می دهد. با استفاده از عوامل هوش مصنوعی و تعاملات شخصی، برندها می‌توانند پیچیدگی‌های مناظر بازاریابی مدرن را با چابکی و دقت مرور کنند، رشد پایدار را پیش ببرند و روابط پایدار با مشتری را تقویت کنند.

همانطور که هوش مصنوعی به تکامل خود ادامه می دهد، ادغام آن در استراتژی های بازاریابی محاوره ای نوید بازتعریف مرزهای تعامل مشتری و ارتقای تعاملات برند و مصرف کننده را به ارتفاعات جدید می دهد.

 

سلب مسئولیت: نظرات و دیدگاه های ارائه شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده، پراوین گوجار است و منعکس کننده مواضع یا دیدگاه های کارفرمای وی یا سازمان های وابسته نیست.

ادامه مطلب

اخبار

تبلیغاتی که واقعیت را با هوش مصنوعی ترکیب می کند.

منتشر شده

در

استودیو تبلیغاتی فیلم برداری تبلیغات باهوش مصنوعی

جواهرسازان به طور فزاینده ای در حال بررسی پتانسیل این فناوری برای ایجاد دنیای جدید در کمپین های آنلاین هستند.
آن را دوست داشته باشید یا از آن متنفر باشید، هوش مصنوعی به طور فزاینده ای در زندگی ما رایج شده است. اکنون، جواهرسازان در حال بررسی پتانسیل بازاریابی آن هستند.

فرانکی دین، معاون ارشد رشد برند بریتانیایی مونیکا وینادر، گفت: A.I. “شکل دیگری از استفاده ما از فناوری برای ارتقای تجربه دیجیتالی خود برای مصرف کنندگان بود.” او گفت: وقتی نوبت به ارائه یک محصول عالی و تجربه در فروشگاه می رسد، “من فکر می کنم انتظار بیشتری از برندهایی مانند ما وجود دارد که آن را به صورت دیجیتالی ترجمه کنند.”

این برند که قطعات آن از ۲۴ پوند بریتانیا (حدود ۳۰ دلار) تا ۱۴۹۵ پوند (حدود ۱۸۷۰ دلار) متغیر است، در ماه دسامبر اعلام کرد که همکاری خود را با شرکت آمریکایی Constructor، یک پلت فرم جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی، برای ایجاد تجربیات دیجیتالی سفارشی آغاز خواهد کرد. از جمله صفحات فرود مناسب برای هر خریدار و نتایج جستجوی شخصی. در حالی که پروژه کلی هنوز در مرحله آزمایشی بود، برخی از عناصر در ماه مارس معرفی شدند.

سال گذشته، دیوید موریس، جواهرساز باند استریت، به دنبال کمک برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی هدیه برای قطعات روزمره خود بود که از ۱۵۰۰ پوند شروع می شود.

سیسیلی موریس، مدیر محتوای برند و نسل سوم موریس ها برای کار در این شرکت، در یک مصاحبه ویدیویی از دوحه، قطر، جایی که در یک جواهرات شرکت کرد، گفت: “ما واقعاً چیزی می خواستیم که به اندازه کمپین های جواهرات ما تأثیرگذار باشد.” و ساعت ها نشان می دهد. “ما همیشه به دنبال چیزی هستیم که در میان جمعیت برجسته شود.”

“A.I. واقعاً به ذهن من خطور نکرده بود.» او افزود. یعنی تا زمانی که او از J11، یک استودیوی محتوا در Banbury، انگلستان، پیشنهادی دریافت کرد

استودیو پیشنهاد ایجاد یک سری A.I. جهان‌هایی که از داستان‌های پشت هشت مجموعه در نظر گرفته شده برای رسانه‌های اجتماعی و کمپین ویدیویی آنلاین دیوید موریس الهام گرفته شده‌اند. سپس بیننده را به توری در این سرزمین های جدید برده می شود. دارن گیلز، مدیر خلاق J11، توضیح داد: «بنابراین، کسی را معرفی می‌کنید که در آن دنیا قدم می‌زند و می‌دانید که از جواهرات نماهای نزدیک انجام می‌دهد.

او گفت: «ما واقعاً این ایده را دوست داشتیم که واقعاً همه‌جانبه به نظر می‌رسد.»

J11 توانسته بود تصاویری از این دنیاها را با استفاده از A.I مبتنی بر داده و مولد ایجاد کند. خانم موریس گفت: «این یک جورهایی ذهن ما را منفجر کرد.

اما با پیشنهاد J11، “ما دقیقاً می دانستیم که چگونه خواهد بود.”

آقای گیلز و تیمش صحنه هایی را خلق کردند که او آنها را اینگونه توصیف کرد: «آلیس در سرزمین عجایب پا به این نوع از جهان های سورئال، زیبا و مرموز می گذارد».

این شرکت از ۹ برنامه مختلف هوش مصنوعی برای ایجاد تصاویر استفاده کرد که سپس در طول مسیر برای ایجاد ویدئوی تقریباً دو دقیقه‌ای آن‌ها را ترکیب و روتوش کرد. تکه هایی از مجموعه های خاص نیز در اینستاگرام منتشر شد.

«از A.I استفاده نمی کرد. به خاطر استفاده از A.I. آقای گیلز گفت: واقعاً با آن ایده خاص کار کرد.

در آخرین فیلم کمپین تبلیغاتی، یک مدل واقعی به جعبه دیوید موریس نگاه می کند. سپس وارد صحنه می شود و وارد صحنه های ساخته شده توسط A.I می شود. همانطور که او هر دنیای جدید را کشف می کند، مجموعه جواهرات مربوطه بر روی او ظاهر می شود، گویی با جادو.

کاردستی جزء کلیدی دنیای جواهرات است که مهارت های تخصصی و لمس دست را تحسین می کند. خانم موریس گفت: «فکر می‌کنم داشتن یک انسان واقعی که جواهرات را می‌پوشد و نحوه نشستن آن را می‌بیند، آن را ملموس نگه می‌دارد.

آنی کورسر، سردبیر آژانس پیش بینی Stylus، در یک مصاحبه تلفنی گفت که استفاده از A.I. “یکی از طبیعی‌ترین گزینه‌ها” برای تبلیغات لوکس است. او افزود: “ارائه محصولات – جواهراتی که به طور خاص در آن گنجانده شده است – اغلب به معنای این جهان آفرینی است.” این به معنای ساختمان فانتزی است، طراحی آن نوع فضای زیبا، مرزی، ماورایی، اغلب به نوعی محیط های رویایی.

خانم کورسر گفت که فکر می‌کند این کمپین از مقدار مناسبی از آزمایش استفاده می‌کند و از «هوش مصنوعی مولد استفاده می‌کند. به عنوان یک همکار افسار خلاقیت به طور کامل به آن واگذار نشده است.”

«این در مورد درک مکان و زمان A.I است. منطقی است،” او گفت.

کیفیت متحول کننده چیزی است که خانه جواهرات ایتالیایی Pomellato برای کمپین ویدئویی Nudo Crafted Emotions با هنرمندی آلبرتو ماریا کلمبو که در بهار ۲۰۲۳ آغاز به کار کرد، بررسی کرد.

بوریس باربونی، مدیر ارشد بازاریابی این برند، گفت که چون “می دانید، ما در مورد دو قرن میراث نیستیم”، با استفاده از A.I. با هنر “زبان کامل” را فراهم کرد.

او گفت که ایده پشت این کمپین این بود که معنای جواهرات و اینکه چگونه “همه چیز در مورد احساسات است” کشف شود.

این ویدئو که در ویلا نکی در میلان فیلمبرداری شده است، یک مدل واقعی را در حال قدم زدن در ملک نشان می دهد. با هر صحنه او جواهری متفاوت می پوشد و حال و هوای او تغییر می کند تا آنچه را که آن رنگ – برگرفته از مجموعه Nudo – برای آقای کلمبو نشان می داد، منعکس کند. او فیلم را با استفاده از هوش مصنوعی برای افزودن پوششی به سبک امپرسیونیستی، مانند نقاشی در حال حرکت در میان منظره ای رویایی ساخت.

خانم کورسر گفت که فکر می کند که A.I می تواند به ایجاد نوع رفتار ویژه ای که افراد هنگام خرید آنلاین محصولات با ارزش بالا می خواهند، کمک کند. و وقتی نوبت به استفاده از A.I رسید. در سال گذشته، در صنایع خلاق، او گفت که مشاهده کرده است «افرادی که واقعاً می‌خواهند شما بدانید که در صدر آن هستند» و «مزایای هوش مصنوعی. قرار نیست از کنار آنها بگذریم.”

ادامه مطلب

اخبار

افزایش سود آمازون به دلیل هوش مصنوعی و تبلیغات

منتشر شده

در

پریم ویدئو آمازون Prime Video تبلیغات دیجیتال فروش تبلیغات اخبار تبلیغات آنلاین

درآمد در خدمات وب آمازون بیش از ۲۰۰٪ افزایش یافته است و این شرکت می گوید هوش مصنوعی (AI) و فروش تبلیغات باعث درآمد بهتر از حد انتظار آن شده است.

این غول خرده فروشی گزارش درآمد سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ را در روز سه شنبه (۳۰ آوریل) منتشر کرد و ارقام از آنچه وال استریت انتظار داشت فراتر رفت.

درآمد کلی ۱۴۳٫۳ میلیارد دلار برای سه ماه اول سال گزارش شده است که نسبت به سال گذشته ۱۳ درصد افزایش داشته است. انتظار می رفت آمازون به ۱۴۲٫۶۵ میلیارد دلار برسد.

درآمد عملیاتی بیش از ۲۰۰ درصد افزایش یافت و این درآمد را به ۱۵٫۳ میلیارد دلار رساند. این امر پس از آن صورت می‌گیرد که شرکت به شدت بر اقدامات کاهش هزینه‌ها و تا حد امکان کارآمد برای بهبود درآمد خود تمرکز کرده است.

جریان نقدی عملیاتی با ۸۲ درصد افزایش به ۹۹٫۱ میلیارد دلار برای دوازده ماه پایانی، در مقایسه با ۵۴٫۳ میلیارد دلار برای دوازده ماه پایانی منتهی به ۳۱ مارس ۲۰۲۳، افزایش یافت.

در بیانیه ای در این گزارش، اندی جاسی، رئیس و مدیر عامل شرکت می گوید که چگونه “ترکیب شرکت هایی که تلاش های نوسازی زیرساخت خود را تجدید می کنند و جذابیت قابلیت های هوش مصنوعی AWS” خدمات وب آمازون را تسریع کرده است.

او ادامه می‌دهد که چگونه «تلاش‌های تبلیغاتی همچنان از رشد فروشگاه‌ها و کسب‌وکارهای Prime Video ما بهره می‌برند. در همه مشاغل ما روزهای بسیار ابتدایی است و ما از اینکه چقدر بیشتر می‌توانیم زندگی مشتریان را بهتر و آسان‌تر کنیم، هیجان‌زده هستیم.»

آمازون در هوش مصنوعی پیشرفت می کند

یکی از تمرکزهای این غول روی هوش مصنوعی مولد بوده است و آنها تعدادی نوآوری را در Amazon Bedrock ارائه کرده اند که سرویس هوش مصنوعی است که به مشتریان اجازه می دهد از یک مدل زبان بزرگ موجود استفاده کنند و آن را با داده های خود سفارشی کنند.

AWS و NVIDIA همچنین اعلام کرده‌اند که همکاری استراتژیک خود را در طول این دوره گزارش مالی تمدید کرده‌اند، با هدف «کمک به مشتریان برای باز کردن قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی مولد».

دستیار خرید مبتنی بر هوش مصنوعی Rufus نیز در چند ماه گذشته به کار خود ادامه داده است. Rufus در مرحله بتا است و با پاسخ دادن به تعدادی از سوالات مربوط به خرید، ارائه مقایسه محصولات و ارائه توصیه‌ها، به افراد کمک می‌کند تا تصمیمات خرید آگاهانه‌تری بگیرند.

فروشندگان مستقل مستقر در ایالات متحده نیز شاهد معرفی ویژگی‌های هوش مصنوعی بوده‌اند، زیرا ابزارهایی برای تسریع فرآیند فهرست‌بندی محصولات و جذاب‌تر کردن آن‌ها تا حد امکان گنجانده شده‌اند.

ادامه مطلب

Trending

پایگاه خبری چاپ و تبلیغات آنلاین