با ما همراه باشید

اخبار

استراتژی بازاریابی پادکست: قسمت اول

منتشر شده

در

پادکست صوتی رادیو

چگونه مخاطب خود را در ۱۵ مرحله افزایش دهیم؟

پادکست‌ها در چند سال گذشته شاهد افزایش محبوبیت زیادی بوده‌اند و میلیون‌ها نفر روزانه آن را تنظیم می‌کنند. با افزایش محبوبیت، فرصتی برای بازاریابان ایجاد می شود تا از بازاریابی پادکست برای دستیابی به مخاطبان جدید و رشد برندهای خود استفاده کنند.

در اینجا، نکاتی را برای افزایش مخاطبان پادکست شما مورد بحث قرار خواهیم داد.

در اینجا چند استراتژی عالی بازاریابی پادکست آورده شده است:

پادکست خود را به دایرکتوری ها ارسال کنید

از پلتفرم های رسانه های اجتماعی استفاده کنید

با اینفلوئنسرها تماس بگیرید

نظارت بر پادکست را شروع کنید

با پادکست های دیگر همکاری کنید

سئوی پادکست خود را بهینه کنید

یک وب سایت پادکست ایجاد کنید

از بازاریابی ایمیلی استفاده کنید

قسمت های پادکست را در یوتیوب منتشر کنید

۰۱ پادکست خود را به دایرکتوری ها ارسال کنید

ارسال پادکست خود به دایرکتوری های محبوب مانند Apple Podcasts، Spotify و Google Podcasts، پیدا کردن نمایش شما و اشتراک در آن را برای افراد آسان تر می کند.

هنگامی که پادکست شما در دایرکتوری قرار گرفت، اطلاعات پادکست خود را به روز نگه دارید، از جمله عنوان پادکست، توضیحات، و عناوین و توضیحات قسمت.

رتبه‌بندی‌ها و بررسی‌های مثبت می‌تواند به پادکست شما کمک کند تا در فهرست راهنما برجسته شود و شنوندگان جدیدی جذب کند. شنوندگان خود را تشویق کنید تا پادکست شما را در دایرکتوری که به پادکست شما گوش می دهند رتبه بندی و مرور کنند.

به لطف ابزار گوش دادن اجتماعی، می توانید فعال ترین و تأثیرگذارترین سایت ها و برنامه های پادکست را که مطابق با پادکست شما هستند، کشف کنید.

۰۲ از پلتفرم های رسانه های اجتماعی استفاده کنید

پلتفرم هایی مانند توییتر، فیس بوک و اینستاگرام مکان های عالی برای تبلیغ پادکست شما و ارتباط با شنوندگان بالقوه هستند. تو می توانی:

یک حساب رسانه اجتماعی اختصاصی برای پادکست خود در پلتفرم هایی مانند توییتر، فیس بوک و اینستاگرام ایجاد کنید. از این حساب برای اشتراک‌گذاری به‌روزرسانی‌های پادکست خود و ارتباط با شنوندگان بالقوه استفاده کنید.
قسمت پادکست خود را به محض انتشار در حساب های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید. از زیرنویس‌های جذاب استفاده کنید و هشتگ‌های مرتبط را برای افزایش دید اضافه کنید.

محتوای پشت صحنه را در حساب های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید، مانند عکس ها یا ویدیوهای استودیو ضبط، تا به دنبال کنندگان خود نگاهی اجمالی به ایجاد پادکست خود داشته باشند.

با پاسخ دادن به نظرات و پیام ها و شروع مکالمه پیرامون موضوعات پادکست خود، با دنبال کنندگان خود در ارتباط باشید. این می تواند به ایجاد یک جامعه پیرامون پادکست شما و افزایش تعامل کمک کند.

از پلتفرم‌های پخش زنده مانند Facebook Live، Instagram Live یا YouTube Live برای تعامل با شنوندگان خود در زمان واقعی استفاده کنید. این می تواند به شما کمک کند تا یک جامعه فعال تر در اطراف پادکست خود ایجاد کنید.

یک جامعه رسانه اجتماعی برای پادکست خود ایجاد کنید، مانند یک گروه فیس بوک یا subreddit، جایی که شنوندگان شما می توانند در مورد قسمت های شما بحث کنند، سؤال بپرسند و افکار خود را به اشتراک بگذارند.

۰۳ با اینفلوئنسرها تماس بگیرید

اینفلوئنسرها را در جایگاه خود شناسایی کنید و با آنها تماس بگیرید تا ببینید آیا آنها علاقه مند به تبلیغ پادکست شما هستند یا به عنوان مهمان در برنامه شما ظاهر می شوند.

با تحقیق در مورد وبلاگ‌ها، پادکست‌ها و حساب‌های رسانه‌های اجتماعی محبوب مرتبط با موضوع پادکست خود، تأثیرگذاران را در جایگاه خود شناسایی کنید. به دنبال افرادی باشید که دنبال کنندگان زیادی دارند و با ارزش ها و ماموریت پادکست شما همسو هستند. برای این منظور می توانید از ابزار گوش دادن اجتماعی استفاده کنید. چنین ابزاری تأثیرگذارهایی را که با برند شما مطابقت دارند شناسایی می کند.

قبل از تماس با یک اینفلوئنسر، در مورد محتوا و مخاطبان آنها تحقیق کنید تا مطمئن شوید که برای پادکست شما مناسب هستند. به حساب های رسانه های اجتماعی و وب سایت آنها نگاه کنید تا علایق و مخاطبان آنها را درک کنید.

سپس یک پیام شخصی ایجاد کنید که نشان دهد چرا فکر می کنید پادکست شما برای مخاطبان مناسب است. مثال‌های خاصی از اینکه چگونه پادکست شما با علایق و ارزش‌های آن‌ها مطابقت دارد، ارائه کنید و پیوندی به آن اضافه کنید.

برای اینفلوئنسر ارزش قائل شوید، مانند تبلیغ محتوای آنها در پادکست یا کانال های رسانه های اجتماعی. ایجاد یک رابطه سودمند متقابل می تواند شانس تبلیغ پادکست شما را افزایش دهد.

از اینفلوئنسر دعوت کنید تا مهمان پادکست شما باشد. این می تواند راهی عالی برای دستیابی به مخاطبان آنها و به دست آوردن نمایش برای نمایش شما باشد.

پس از اولین پیام خود با اینفلوئنسر دنبال کنید و پادکست خود را به او یادآوری کنید و اینکه چرا فکر می کنید برای مخاطبانش مناسب است.

۰۴ نظارت پادکست را شروع کنید

گوش دادن اجتماعی ابزار قدرتمندی است که می تواند به شما کمک کند پادکست خود را به طور مؤثرتری تبلیغ کنید. نظارت بر پادکست به شما بینشی در مورد آنچه که مخاطبان شما می گویند، به چه چیزی علاقه دارند و اینکه آنها چگونه پادکست شما را درک می کنند، ارائه می دهد.

نظارت بر پادکست با استفاده از ابزار Brand24

موضوعات کلیدی و هشتگ های مرتبط با جایگاه پادکست خود را شناسایی کنید و هشدارهایی را برای ردیابی ذکر این موضوعات و هشتگ ها تنظیم کنید. این به شما کمک می کند فرصت هایی را برای پیوستن به گفتگوها و تبلیغ پادکست خود شناسایی کنید.

پادکست های رقبای خود را زیر نظر داشته باشید تا بفهمید که آنها چه کاری را به خوبی انجام می دهند و ممکن است به کجا نیاز داشته باشند. از این اطلاعات برای اطلاع رسانی استراتژی بازاریابی پادکست خود استفاده کنید.

با ردیابی اشاره های پادکست و پاسخ به نظرات و پیام ها با مخاطبان خود درگیر شوید. این به شما کمک می کند تا یک جامعه وفادار در اطراف پادکست خود بسازید.

با ردیابی معیارهای کلیدی رسانه های اجتماعی، تأثیر تبلیغات رسانه های اجتماعی خود را نظارت کنید. از این اطلاعات برای اطلاع رسانی تبلیغات آینده خود استفاده کنید و درک کنید که چه محتوایی با مخاطبان شما طنین انداز می شود.

روند مکالمات مربوط به پادکست خود را شناسایی کنید و از این اطلاعات برای اطلاع رسانی استراتژی محتوای خود استفاده کنید. از بازخورد برای بهبود پادکست خود استفاده کنید، آن را با نیازهای مخاطبان خود هماهنگ کنید و تبلیغات خود را مطابق با آن تنظیم کنید.

۰۵ با پادکست های دیگر همکاری کنید

به‌عنوان میزبان پادکست، می‌توانید از دیگران دعوت کنید تا قسمت‌ها را با هم ضبط کنند. همکاری با پادکست های دیگر در جایگاه شما می تواند به طور موثر شنوندگان پادکست جدید را جذب کند. این یک راه عالی برای تبلیغ یک پادکست است.

پادکسترهای دیگری را در جایگاه خود با مخاطبین هدف و محتوای مشابه با شما شناسایی کنید. به دنبال پادکست هایی با سبک و لحن مشابه باشید که با ارزش ها و ماموریت پادکست شما همسو هستند.

با پادکست هایی که شناسایی کرده اید تماس بگیرید و خود و پادکست خود را معرفی کنید. توضیح دهید که چگونه پادکست شما مکمل پادکست آنهاست و چگونه یک همکاری برای هر دو مخاطب شما مفید خواهد بود.

پس از ایجاد شراکت، قسمت های یکدیگر را با به اشتراک گذاشتن آنها در حساب های رسانه های اجتماعی، وب سایت ها و لیست های ایمیل خود تبلیغ کنید. این به شما کمک می کند به شنوندگان جدید دسترسی پیدا کنید و دید هر دو پادکست را افزایش دهید.

یک قسمت از پادکست خود را با هم میزبانی کنید و درباره موضوعی که هر دوی مخاطبان خود را مورد علاقه قرار می دهد بحث کنید. این می تواند به شما کمک کند به شنوندگان جدید دسترسی پیدا کنید و برای پادکست خود در معرض دید قرار بگیرید.

یک بسته نرم افزاری ایجاد کنید که در آن شما و پادکست دیگر درباره یک موضوع خاص مورد علاقه صحبت کنید. این می تواند تجربه جذاب تری برای شنوندگان شما ایجاد کند و شانس گوش دادن به هر دو پادکست را افزایش دهد.

رویدادهای زنده یا جلسات مربوط به پادکست های خود را سازماندهی کنید. این می تواند به شما کمک کند با شنوندگان خود ارتباط برقرار کنید و جامعه ای پیرامون پادکست های خود ایجاد کنید.

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار

داو، هنکل و کراتون ردپای کربن چسب های ذوب داغ را کاهش دادند

منتشر شده

در

شرکت هنکل بازیافت بسته بندی

Dow، Henkel Adhesive Technologies و Kraton Corporation ظاهراً ردپای کربن دو فرمول چسب داغ هنکل را برای بسته‌بندی نهایی کاهش داده‌اند.

در مقایسه با محصولات قدیمی، فرمول‌های TECHNOMELT SUPRA 100 LE و TECHNOMELT SUPRA 106M LE که با جایگزین‌های مبتنی بر زیست طراحی شده‌اند، گفته می‌شود که ردپای کربن گهواره به دروازه چسب‌ها را تا ۲۵ درصد کاهش می‌دهد. تا حدی، این به فناوری استر رزین REvolution Kraton نسبت داده می شود.

REvolution یک پلت فرم فناوری است که برای افزایش عملکرد رنگ و پایداری اکسیداتیو در چسب‌کننده‌های مبتنی بر زیست طراحی شده است – در این مورد، SYLVALITE 2200 Kraton. با ادعای جایگزینی پایدار برای محصولات مبتنی بر فسیل، تنظیم‌کننده‌ها را قادر می‌سازد تا محتوای مبتنی بر زیستی خود را افزایش دهند و کاهش دهند. ردپای کربن آنها

این با الاستومرهای پلی اولفین AFFINITY GA Dow ترکیب شده است که به دنبال بهبود عملکرد بسته بندی در دماهای شدید هستند.

ظاهراً فرمول‌های TECHNOMELT با انتشار کمتر همچنان همان عملکرد و ویژگی‌های ایمن مواد غذایی را به عنوان طرح‌های قدیمی ارائه می‌دهند. این نمونه کارها شامل سایر فرمولاسیون های زیستی و فرمولاسیون های چسب ذوب داغ با دمای پایین می باشد.

TECHNOMELT SUPRA 100 LE و TECHNOMELT SUPRA 106M LE نیز بدون هزینه اضافی برای مشتریان فعلی عرضه می شوند. این امر به سرمایه گذاری هنکل، کراتون و داو در فرمولاسیون های انتشار کربن کمتر در تلاش برای افزایش دسترسی به راه حل ها و پاسخگویی به تقاضای مصرف کنندگان برای بسته بندی های پایدار نسبت داده می شود.

Minco van Breevoort، رئیس شرکت Kraton Pine Chemicals گفت: “در Kraton، ما اهمیت پایداری در بازارهای چسب و بسته بندی امروزی را درک می کنیم.” «تامین هنکل با فناوری REvolution و چسباننده‌های مبتنی بر زیستی نشان‌دهنده تعهد دیرینه ما به راه‌حل‌های نوآورانه‌ای است که نیازهای مشتریان را برآورده می‌کند و اثرات زیست‌محیطی را کاهش می‌دهد. ما افتخار می کنیم که انتقال به سمت راه حل های چسب و بسته بندی پایدار را هدایت می کنیم.

اولا هوپ، رئیس بخش پایداری فناوری‌های چسب هنکل، ادامه داد: «هنکل تلاش‌ها را برای راه‌حل‌های پایداری که کاهش انتشار، دایره‌ای و ایمنی را ارتقا می‌دهند، رهبری می‌کند. «پایداری تنها مسئولیت ما در قبال نسل‌های آینده نیست، بلکه بخشی جدایی‌ناپذیر از موفقیت بلندمدت ما به عنوان یک شرکت است. با همکاری با Kraton و Dow، می‌توانیم راه‌حل‌های انتشار کمتری ارائه دهیم و اولویت‌های صنعتی جدیدی را ایجاد کنیم.

هیلی لوری، مدیر جهانی پایداری در داو، افزود: «ما به قدرت همکاری با شرکت‌های همفکری که ارزش‌ها و جاه‌طلبی‌های داو را به اشتراک می‌گذارند، باور داریم. با هنکل و کراتون، ما فقط در حال ایجاد همکاری نیستیم، بلکه یک اکوسیستم پایدار ایجاد می کنیم. ما مفتخریم که سابقه همکاری با سایر رهبران صنعت را برای ایجاد تغییر و ایجاد ارزش برای مشتریان ایجاد می کنیم.

در سال ۲۰۲۲، TECHNOMELT Supra ECO هنکل، یک چسب ذوب داغ «کربن منفی»، نامزد دریافت جایزه پایداری در بخش آب و هوا شد. این راه حل ادعا می کرد که حداقل ۳۷۲ تن CO2 در هر سال صرفه جویی می کند – گفته می شود که برابر با جبران کربن بیش از ۶۱۰۰ نهال درخت است که در طول یک دهه رشد کرده اند.

از آن زمان، H.B. فولر در LabelExpo Europe شرکت کرده است تا مجموعه ای از چسب های حساس به فشار را به نمایش بگذارد که از نظر او می تواند به مشتریان در کاهش انتشار کربن کمک کند. اینها شامل Swiftmelt Earthic 9010E، PSA ذوب داغ «تقریباً صفر CO2» و Swifttak PS 8405 مبتنی بر آب است.

ادامه مطلب

اخبار

Origin و IMDvista سیستم تولید درپوش و بسته‌بندی PET را دنبال می‌کنند

منتشر شده

در

بسته‌بندی PET

Origin Materials و IMDvista با هدف باز کردن قفل طراحی برای بازیافت بطری‌ها، یک مشارکت استراتژیک با هدف قرار دادن اولین سیستم تولید درپوش PET در مقیاس تجاری در جهان ایجاد کرده‌اند.

در یک تلاش مشترک بیش از دوازده ماه، این شرکت‌ها برای توسعه یک سیستم تولید «با توان عملیاتی» برای درپوش‌ها و بسته‌های PET کار کرده‌اند.

درپوش mono-PET Origin ظاهراً می‌تواند عمر مفید محصول را افزایش دهد، قابلیت بازیافت را بهبود بخشد و تولیدکنندگان را قادر سازد تا بسته‌بندی خود را سبک وزن کنند. در عین حال، انتظار دارد که نیازهای بازار جهانی سقف و تعطیلی را که تصور می شود بیش از ۶۵ میلیارد دلار ارزش دارد، برآورده کند.

پس از توسعه، هدف این راه حل دستیابی به ۱۰۰٪ قابلیت بازیافت برای بطری های PET، هم بدنه و هم درپوش آنها بود. بهبود فرآیند بازیافت پس از مصرف کننده و به تولیدکنندگان بسته بندی کمک می کند تا در عین بهبود عملکرد خود، برای بازیافت و دایره ای بودن طراحی کنند.

در حال حاضر توسعه یک خط تولید در حال اجرا امیدوار است که «مشکل‌ترین چالش‌های پایداری را حل کند» و به انتقال صنعت بسته‌بندی به موادی با تفکر پایداری کمک کند.

جان بیسل، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Origin Materials گفت: «بهترین شرکای تولیدی در کلاس مانند IMD در حال ارائه زیرسیستم‌هایی برای خط تولید ما هستند. ما با هم کاری را انجام می دهیم که هیچ کس قبلاً انجام نداده است: ما در حال ساختن اولین سیستم تولید کلاهک و بسته شدن PET در مقیاس تجاری در جهان هستیم.

«سیستم پرتوان ما به ما این امکان را می دهد که بازیافت، پایداری و مزایای عملکرد کلاهک و راه حل بسته شدن PET خود را به دنیا بیاوریم. ما قصد داریم بسیاری از این خطوط تولید را به صورت آنلاین عرضه کنیم، نه تنها برای اینکه بسته بندی نوشیدنی را بهتر و کاملاً قابل بازیافت کنیم، بلکه ظروف تقریباً از هر نوع.

“IMD شریک بسیار خوبی برای Origin است زیرا ما اولین خط تولید خود را می سازیم. آنها یک رهبر جهانی در سیستم های تست پرسرعت هستند که دفتر مرکزی آن در سوئیس با مکان هایی در سراسر جهان از جمله ایالات متحده، آلمان و تایوان با سیستم های در حال استفاده در هر قاره قرار دارد.

سیستم‌های دوربین پیشرفته آن‌ها هزاران بسته را در دقیقه بازرسی می‌کنند و به ما توانایی بازرسی میلیاردها کلاه در سال را می‌دهند. ما هیجان زده هستیم که با IMD همکاری می کنیم و از مشارکت آنها با راه اندازی اولین سیستم تولید کلاهک و بسته شدن PET سپاسگزاریم.

مارتین گربر، مدیر فروش IMD، ادامه داد: «در پایان روز، بسته شدن PET راه حل مناسبی است. من دلیلی نمی بینم که این تعطیلی موفقیت آمیز نباشد.

“IMD سرمایه گذاری قابل توجهی در حمایت از بازرسی و رسیدگی به سرپوش های PET انجام می دهد و ما می دانیم که این سرمایه گذاری خیلی سریع نتیجه خواهد داد.”

بیسل افزود: “ما مشتاقانه منتظریم تا در غرفه آنها در طول کنفرانس آینده NPE2024 در اورلاندو، فلوریدا، کلاه های PET خود را در کنار تیم IMD نشان دهیم.”

پیش از این، Origin و Avantium پلتفرم های فناوری خود را برای تبدیل بقایای چوب به FDCA – یک بلوک اصلی در تولید PEF – در مقیاس صنعتی ترکیب کردند. این مشارکت به دنبال افزایش منابع PEF و استفاده از آن برای تولید بطری ها، فیلم ها و سایر اشکال بسته بندی بود.

گروه ROTZINGER همچنین سال گذشته دستگاه پرکن و دربندی FLK/VRM خود را معرفی کرد. این عملیات یا یک پرکننده خطی و درپوش چرخشی را در تلاشی برای به حداکثر رساندن انعطاف‌پذیری و کارایی ترکیب می‌کند و می‌تواند متناسب با فرمت‌های مختلف تنظیم شود.

ادامه مطلب

اخبار

داستان بسته بندی نودل جدید Maggi که باعث کاهش پلاستیک می شود

منتشر شده

در

نودل مگی رشته فرنگی خانگی بسته بندی کاغذی بسته بندی پایدار

در اوایل سال جاری، برند Maggi نستله یک قالب بسته بندی جدید را راه اندازی کرد که برای کاهش آلودگی پلاستیکی طراحی شده بود. حالا نودل ها را می توان در خانه در لیوان تهیه کرد، برخلاف اینکه در خود بسته بندی آماده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر، با تیم نستله استرالیا صحبت کردیم.

برای خوانندگانی که ممکن است اطلاعیه اولیه را از دست داده باشند، فکر می کنم ارائه یک نمای کلی از این پروژه مفید باشد. دقیقا چه اتفاقی می افتد؟

Maggi تغییر مثبتی در یک محصول شناخته شده ایجاد کرده است – دوستداران رشته فرنگی را به “BYOM” (مگ خودت بیاور) با نودل ماگی مگی تشویق می کند. با کیک نودلی که مستقیماً در یک کاسه یا ماگ استاندارد خانگی طراحی شده است، نودل ماگی ماگ از بسته بندی پلاستیکی ۸۳ درصد کمتری در هر وعده نسبت به نودل های سنتی مگی کاپ استفاده می کند.

در نستله، ما همیشه به دنبال راه‌هایی برای کاهش استفاده از پلاستیک بکر هستیم. بعد از اینکه متوجه شدیم بسیاری از دوستداران رشته فرنگی ترجیح می دهند به جای لیوان پلاستیکی از نودل خود در کاسه یا لیوان لذت ببرند، در مورد نیاز به بسته بندی فنجان تجدید نظر کردیم.

تحقیقات تایید کرد که بیش از نیمی از استرالیایی ها نودل فوری را در خانه یا محل کار با استفاده از لیوان یا کاسه مصرف می کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، هدف ما ایجاد محصولی است که با حفظ راحتی، جایگزینی پایدار را ارائه دهد.

نستله مکرراً انواع مختلفی از قالب‌های بسته‌بندی را آزمایش می‌کند – از تقویت مواد بازیافتی و قابلیت بازیافت گرفته تا طرح‌های استفاده مجدد. سوال من: چرا “کاهش” برای این پروژه خاص بر خلاف “استفاده مجدد” یا “بازیافت” انتخاب شد؟

ما قصد داریم تا سال ۲۰۲۵ در مقایسه با سال ۲۰۱۸، استفاده از پلاستیک بکر را یک سوم کاهش دهیم. برای کمک به این هدف، ما خودمان را به چالش کشیدیم تا «خارج از فنجان» فکر کنیم که چگونه می‌توانیم همان محصول عالی را در بسته‌بندی جدید و نوآورانه به بهترین شکل ارائه دهیم.

در ترکیب با این قالب بسته بندی جدید، ما همچنین با گنجاندن دستورالعمل های بازیافت روی بسته به دوستداران رشته فرنگی کمک می کنیم تا به درستی بازیافت کنند. هر قسمت از بسته بندی محصول دارای اطلاعاتی است که به مصرف کنندگان کمک می کند تا بدانند آیا بسته بندی قابل بازیافت است یا اینکه باید به محل دفن زباله برود.

پاسخ مصرف کنندگان به این پروژه تاکنون چگونه بوده است؟ و آیا قبل از ایجاد این تغییر تحقیقاتی در مورد مصرف کنندگان انجام شده است؟ در اینصورت، نتایج چطور بود؟

ما می دانیم که استفاده از پلاستیک کمتر در بسته بندی برای مصرف کنندگان اهمیت دارد و این مفهوم به خوبی آزمایش شده است. در حالی که هنوز روزهای اولیه عرضه است، ما شاهد حرکت مثبت هستیم.

چگونه این بسته جدید با اهداف کلی نستله بسته بندی سازگاری دارد؟

در نستله هدف ما این است که تا سال ۲۰۲۵ ۹۵ درصد از بسته بندی های پلاستیکی ما برای بازیافت طراحی شود، بنابراین وقتی لیوان های پلاستیکی بزرگ را از محصول اصلی حذف کردیم، تمرکز خود را بر این داشتیم که اطمینان حاصل کنیم که تمام اجزای بسته بندی باقی مانده برای بازیافت طراحی شده اند – جعبه مقوایی، بسته های پلاستیکی نرم و کیسه طعم دهنده.

آینده نستله از نظر پروژه هایی مانند این چه خواهد بود – آیا کاهش بسته بندی بیشتر در کارت ها وجود دارد؟

همانطور که ما برای آینده ای بدون ضایعات کار می کنیم، تیم های ما به بررسی این موضوع ادامه خواهند داد که چگونه بسته بندی هوشمندانه و مواد خلاقانه طراحی شده می توانند نقش داشته باشند، بدون اینکه کیفیت، طعم یا هزینه را به خطر بیندازند.

ادامه مطلب

Trending

پایگاه خبری چاپ و تبلیغات آنلاین