ویژگی های جدید PMax عبارتند از حالت ارزش مشتری، هدف حفظ مشتری، اطلاعات جمعیتی دقیق، بینش سرعت بودجه و موارد دیگر.
Google Ads امروز شش ویژگی جدید هوش مصنوعی را برای کمپین های Performance Max معرفی کرد.
چرا ما اهمیت می دهیم. میخواهید این ویژگیهای جدید PMax را بررسی کنید تا ببینید آیا این ویژگیها به شما در کشف بینشهای جدید یا بهبود عملکرد کمپین و بازگشت سرمایه کمک میکنند.
حالت ارزش مشتری این ویژگی جدید PMax، در نسخه بتا، برای کمک به تبلیغکنندگان PMax که از اهداف تبدیل خرید برای به دست آوردن مشتریان با ارزش استفاده میکنند، کمک میکند.
اکنون اهداف جدید جذب مشتری برای تبلیغ کنندگان Search Ads 360 در دسترس است.
هدف حفظ مشتری این ویژگی PMax، همچنین در نسخه بتا، برای کمک به بازگرداندن مشتریان از دست رفته طراحی شده است.
جمعیت شناسی دقیق دادههای مربوط به گروههای سنی و جنسیتی اکنون در حال انتشار است. شما می توانید آن را در بینش مخاطبان پیدا کنید. همانطور که گوگل توضیح داد:
«جمعیتشناسی دقیق در بینش مخاطبان به شما این امکان را میدهد که اطلاعات جمعیتی دستنخورده خود را درک کنید، بنابراین میتوانید تبلیغاتی ایجاد کنید که مستقیماً با گروههای سنی و جنسیتی خاص طنینانداز شود.»
بینش سرعت بودجه میتوانید ردیابی هزینهها، هزینههای جاری و پیشبینیشده را در زمان واقعی مشاهده کنید و عملکرد تبدیل را پیشبینی کنید. گوگل گفت:
«در یک نگاه، میتوانید سرعت کمپین خود را تجزیه و تحلیل کنید تا زمینههای بالقوه برای تغییر بودجه استراتژیک را شناسایی کنید، مانند انتقال بودجه از کمپینی که سرعت پایینتری دارد به کمپینی که نزدیک به محدود شدن بودجه است.»
حذف آدرس IP در سطح حساب. تبلیغکنندگان PMax اکنون میتوانند آدرسهای IP خاص (مثلاً شرکت شما) را حذف کنند و بودجه هدر رفته در تعاملات تبلیغاتی ناخواسته را کاهش دهند.
گسترش URL نهایی این ویژگی جدید PMax، در نسخه بتا، به شما امکان میدهد آزمایش کنید که آیا «جایگزینی URL نهایی با صفحه فرود مرتبطتر از وبسایت شما نتایج قویتری را به همراه دارد یا خیر. … شرکت در آزمایش گسترش URL نهایی، ترافیک شما را تقسیم می کند و بخشی از بودجه خود را به آزمایش این ویژگی اختصاص می دهد و در کنار راه اندازی اولیه، نتایج را ردیابی می کند.
طبق دادههای Google، تبلیغکنندگانی که این ویژگی را آزمایش میکنند، «بهطور متوسط بیش از ۹ درصد افزایش در تبدیل/مقدار تبدیل با هزینه هر اقدام (CPA)/بازده هزینه تبلیغات (ROAS) مشابه داشتهاند.
اگر میخواهید به نسخه بتا بپیوندید، با پشتیبانی Google یا تیم حساب خود تماس بگیرید.