با ما همراه باشید

بازاریابی

رازهایی از بازاریابی وابسته- تبليغات وابسته

منتشر شده

در

چاپ و تبلیغات، صنعت بسته بندی- مارکتینگ، کسب و کار، بازاریابی - مدیریت تبلیغات دیجیتالی - مدیریت - پلن تبلیغاتی - پلن مدیریت - پلن بازاریابی و فروش

استفاده از «گزارش‌هاي رايگان» براي افزايش فروش اينترنتي

۱-۶- چگونه قدم به قدم،‌يك «گزارش رايگان» ساخت.

خلق گزارش‌هاي رايگان راهي است براي جلب و جذب توجه مردم به سوي تبليغات وابسته و كالاهايي كه قصد فروش آنها را داريد. ترفند كار به اين شكل است كه با يك «گزارش رايگان» كه مردم خواهان خواندن آن است،‌ خود را به آنها و گروه‌هاي بزرگتر بشناسانيد.

در اينجا راهنمايي‌هاي براي نوشتن يك گزارش رايگان آورده شده كه در جذب توجه مردم به شما كمك خواهد كرد.

هم چنين طرح و نقشه‌هايي خواهيد يافت كه به شما نشان مي‌دهد چگونه خوانندگان را ترغيب كنيد بر لينك‌هاي موجود در گزارش و تبليغاتي كه در صفحات گزارش رايگان وجود دارند كليك كنند.

اولين كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه مطالب گزارش رايگان خود را مشخص كنيد. تا اندازه اي، اين مطالب متاثر از كالاهايي هستند كه شما قصد داريد از طريق متن گزارش يا تبليغات،‌نظر مردم را به سمت آنها جلب كنيد. در عين حال،‌شما نياز به يك موضوع اصلي داريد تا به اندازه كافي بر آن متمركز شويد و حاصل كار يك مقاله آموزنده باشد،‌ بدون اين كه ابهاماتي در ذهن خواننده به وجود آوريد.

مثلاً،‌ به جاي اين كه يك مقاله كلي راجع به مديريت اداري بنويسيد،‌ مي‌توانيد يك موضوع جزئي تر مانند «۷ برخورد موثر با كاركناني كه هميشه دير مي‌آيند» انتخاب كنيد. با تمركز بر روي يك بعد از مديريت اداري،‌ مي‌توانيد از دو جنبه به خودتان كمك كنيد.

اول، موضوعي را انتخاب مي‌كنيد كه به آساني بتوانيد راه و مسير آن را در موتورهاي جستجوگر پيدا كنيد. دوم،‌ براي تمام گزارشات بر اصل و اساسي تكيه مي‌كنيد كه بتواند بر جنبه‌هاي ديگر مديريت كارآمد اداري متمركز شود.

نكته‌اي كه بايد به ذهن بسپاريد اين است كه مردم دوست دارند داستان بخوانند. اين بدان معنا نيست كه شما بايد با هر آنچه كه به ذهنتان مي‌رسد يك داستان بلند بالا بسازيد. فقط به ياد داشته باشيد كه مثال‌هاي سريع و كوتاه مي‌توانند منظور و هدف شما را بهتر منتقل سازند و در چشمان خواننده حكم بازخواني و روايت يك قطعه را ايفا مي‌كنند. اين خواننده شما را تشويق مي‌كند تا ادامه دهد در نتيجه مي‌تواند بفهمد كه موضوع بعدي داستان كوتاه شما چه خواهد بود.

هم چنين تمركز بر اين موضوع براي شما اين امكان را فراهم مي‌آورد كه هرگونه لينك يا تبليغاتي كه بتواند به نحوي به موضوع كمك كند ضميمه سازيد. استفاده از لينك‌هايي كه در متن با معنا و جالب باشند بسيار مهم است.

بدون انجام اين كارها،‌ قطار انديشه و هدايت خواننده به سادگي از ريل خارج خواهد شد و قبل از ارائه لينك يا هرگونه تبليغاتي از كار خواهد افتاد.

به خاطر داشته باشيد كه درآمد شما از گزارش رايگان هنگامي به دست مي‌آيد كه افراد بر روي لينك‌ها و سايت‌هاي بازرگاني يا تبليغاتي كليك كرده و در بعضي موارد يك كالا را خريداري نمايند.

اگر محتواي متن با خود متن هماهنگي و تناسب لازم را داشته باشند،‌ طبيعي به نظر مي‌رسد كه افراد بر روي لينك كليك كنند و در آنچه كه در طرفي ديگر وجود دارد سرمايه گذاري نمايند.

پخش گزارش رايگان شما مي‌تواند به آساني ارائه آن در سايت‌هاي تبليغاتي طبقه بندي شده باشد كه به شما اجازه مي‌دهد گزارش خود را رايگان ارسال كنيد يا به سادگي قرار دادن آن در يك لينك با امضاي خودتان و ارسال آن براي گفتگوها و بحث‌هاي آزاد باشد.

اطمينان حاصل كنيد كه از سايت‌هاي تبليغاتي طبقه بندي شده‌اي استفاده مي‌كنيد كه در حال حاضر معاملات بسياري در آن صورت مي‌گيرد. شما به آساني مي‌توانيد براي افراد جرياني را تنظيم كنيد كه بي نهايت بر گزارش رايگان شما در صفحه وب كليك و يا از طريق ايميل گزارش رايگان شما را دريافت كنند.

به خاطر داشته باشيد كه صفحات وب به شما اجازه مي‌دهند كه تبليغات بر روي صفحات و يا لينك‌ها را در متن بگنجانيد. اگر شما در ابتدا استطاعت آن را نداشتيد كه وب سايت خودتان براي انجام چنين منظوري آماده و هماهنگ كنيد،‌ مي‌توانيد تا اندازه‌اي درآمد كسب كنيد و سپس گزارش رايگان را به سايت خودتان منتقل كنيد.

گزارش رايگان خود را به صورت آنلاين به نمايش درآوريد،‌ در سايت‌هاي طبقه بندي شده آنلاين به تبليغ آن بپردازيد و هم چنين اطمينان حاصل كنيد كه در بحث‌ها و گفتگوهاي آزاد راه يافته و به خوبي در موتورهاي جستجوگر جاي گرفته ايد تا در دنيا ميزان موفقيت شما در روش «گزارش رايگان» مشخص شود. چرا از همين امروز دست به كار نمي‌شويد تا ببينيد در يك ماه آينده چه درآمدي نصيبتان مي‌شود؟

 

۲-۶- لينك‌هاي وابسته را در گزارش رايگان خود بگنجانيد.

يكي از دلايل نوشتن گزارش‌هاي رايگان بخش و انتشار لينك‌هاي وابسته است. در اينجا،‌ بعضي از موقعيت‌ها اشاره شده كه نشان مي‌دهند چگونه يك لينك را در متن گزارش‌هاي رايگان خود را بگنجانيد و از اين طريق پول خوبي به جيب بزنيد. يكي از كارهاي اساسي كه بايد انجام دهيد اين است كه اطمينان حاصل نماييد نحوي قرار گيري لينك‌ها با متن گزارش همخواني كامل دارد. هدف اين است كه خواننده حين خواندن گزارش،‌ به لينك شما برسد.

وجود و حضور لينك آشكار و واضح است. مثل هميشه با فونت آبي،‌ كه زير آن خط نكشيده شده است. چيزي كه شما به آن نياز داريد اين است كه خواننده با لينك شما برخورد كند و ببيند كه آيا با آن چه كه مشغول خواندن آن است مربوط است يا نه و سپس تصميم بگيرد كه قبل از ادامه بر لينك كليك كند.

اگر لينك‌هاي شما توجه خواننده را به خود جلب نكند،‌ اجراي اين راه حل به اين سادگي نيست.

استفاده از نام‌هاي نامناسب براي لينك‌ها كه هيچ هدف ظاهري ندارند و خواننده را به شدت تكان مي‌دهند نه تنها باعث مي‌شوند كه كاربر بر لينك نكند،‌ حتي ممكن است او را از ادامه خواندن باز دارد و به صفحه ديگري ببرد.

وقتي صحبت از فوت و فن گنجاندن يك لينك در گزارش مي‌شود، اصول و نكاتي براي انجام و اتمام آن وجود دارد:

اول،‌شما به يك منبع مستند نياز خواهيد داشت كه آن را با لينك هايتان تنظيم كنيد. به اين منظور،‌ در برنامه پردازش لغات خود يك صفحه سفيد باز كنيد.

هم چنين مكاني كه دوست داريد در آن لينك خواننده داشته باشد مشخص كنيد.

URL را كه مي‌خواهيد به عنوان يك لينك بسازيد برجسته و پر رنگ كنيد. سپس راست كليك كرده و يا از «Control» و «C» در صفحه كليدتان استفاده كنيد تا كپي URL را شروع شود. صفحه سفيد پردازش لغات خود را باز كرده و لينك را در صفحه وارد كنيد (Paste). اين جريان را تا بريدن (Cut) و چسباندن (Paste) تمامي لينك‌هايي كه مي‌خواهيد از آنها براي گزارش رايگان خود استفاده كنيد، ادامه دهيد.

در واقع، شما در حال تشكيل يك صفحه منبع هستيد كه مي‌توانيد از آن در مراحل بعد استفاده كنيد. صفحه‌اي كه مستلزم عمل گنجاندن لينك در متن گزارش آزاد و رايگان شماست.

در مرحله دوم كارتان، گزارش خود را بنويسيد. واژگان كليدي را كه قصد داريد از آن‌ها به عنوان اسامي براي لينك‌ها در متن تان استفاده كنيد، به گزارش خود اضافه كنيد. اين كار به شما اجازه مي‌دهد تا با درج لينك به آسان ترين روش ممكن به كار خود ادامه دهيد و مكان‌هاي حذف شده را از قبل داشته باشيد.

به خاطر بسپاريد كه شما به متني نياز داريد كه روان و سليس باشد و توجه خواننده را به خود جلب كند. لينك‌ها بايد به عنوان تنه اصلي گزارش مطرح شوند و نه به گونه‌اي به نظر آيند كه انگار بي هيچ دليلي به گزارش چسبانده شده اند.

دقت لازم را به شيوه‌اي كه گزارش خود را مي‌سازيد مبذول كنيد. شما بايد قادر باشيد تعدادي لينك و لغات مهم كليدي را كه به گزارش آزاد شما كمك مي‌كند تا در جستجوها حضور پيدا كند به متن بيفزايد.

پس از آن، كار درج لينك هايتان را شروع كنيد. شما مي‌توانيد اين كار را با خواندن گزارش تمام شده انجام دهيد. به محض اين كه مكاني يافتيد كه به نظرتان براي درج يكي از لينك‌ها مناسب است، به صفحه مستند ذخيره شده خود رجوع و لينكي را كه مي‌خواهيد درج كنيد مشخص نماييد.

لينك مشخص شده را بر جسته نماييد و از مان روال براي كپي و چسباندن استفاده كنيد. مانند آنچه كه هنگام ساخت صفحه منبع انجام داديد. لينك منظور با فونت آبي و يا زير آن خط كشيده شده با توجه به معيارها و ضوابطي كه انتخاب كرده ايد ظاهر خواهد شد.

توجه كنيد كه اگر از مايكروسافت ورد براي نوشتن گزارش رايگان و آزاد استفاده مي‌كنيد، به آساني مي‌توانيد در گزارش خود، متني را كه مي‌خواهيد از آن براي هدايت لينك استفاده كنيد برجسته و سپس بر نوار «Insert Hyperlink» كليك نماييد.

از آنجا كه صفحه‌اي باز مي‌شود كه به شما اجازه مي‌دهد URL را كه مي‌خواهيد با لغات يا عباراتي كه انتخاب كرده ايد مرتبط سازيد تايپ يا وارد كنيد. اين كار به طور خودكار لينكي را در صفحه براي شما ايجاد مي‌كند و اين امكان را فراهم مي‌آورد كه با استفاده از هر واژه يا جمله‌اي كليدي به سايت يا تبليغات وابسته دست يابيد.

اطمينان حاصل كنيد كه پس از درج لينك ها، صفحه را ذخيره كرده ايد. در اين مرحله، تنها بايد صفحه ذخيره شده را به فرمت PDF تبديل كرد.

شما مي‌توانيد اين كار را با برنامه WORD انجام دهيد و يا از سايت http://www.openoffice.com دانلود كنيد و از برنامه پردازش لغات استفاده نماييد.

تنها كاري كه بايد انجام دهيد بريدن و چسباندن (Cut & Paste) گزارش است. پس از آن بر گزينه PDF كليك نماييد.

پس از اين كه، ‌اين اقدامات را انجام داديد، ‌به تنها چيزي كه نياز داريد اين است مكان مناسبي براي گزارش رايگان و آزاد خود بيابيد و كار تبليغاتي خود را آغاز نماييد. از آن به بعد در زمان كوتاهي نتيجه كار خود را خواهيد ديد.

 

۳-۶- ارائه گزارش آزاد و رايگان خود براي نمايش

پس از اين كه گزارش رايگان و آزاد خود را نوشتيد و لينك‌هاي مختلف را درج نموديد بايد يك خانه اينترنتي براي گزارش خود پيدا كنيد.

شما هم چنين براي ارتقا و تبليغ گزارش آزاد خود به استراتژي‌هايي نياز داريد تا آن‌ها را گسترش دهيد. در نتيجه شما هم مي‌توانيد از گزارش و هم از لينك‌هاي وابسته موجود درآمد كسب كنيد. در اينجا پيشنهاداتي ارائه شده كه به شما كمك مي‌كند تا يك مكان آنلاين دائم براي گزاش آزاد خود بسازيد و به تبليغ و معرفي آن در مكان‌هاي مناسب بپردازيد.

يكي از جاهاي مناسب براي اين كار، وب سايت خود شماست.

مزيت داشتن گزارش آزاد در وب سايت خود و استفاده از يك سرويس دهنده از راه دور در اين است كه شما هر زمان دوست داشتيد مي‌توانيد گزارش خود را به روز كنيد.

هم چنين مي‌توانيد بر شركت‌هايي كه به صفحات گزارش آزاد شما تبليغات مي‌فرستند، نظارت و كنترل داشته باشيد و هر زمان كه بخواهيد لينك‌هاي موجود در گزارش خود را به روز كنيد. استفاده از اين شيوه،‌ خلق آزاد داشته باشيد كه تحت يك نام اما در صفحات مختلف ارسال شده اند.

پس از اين كه صاحب يك خانه دائم بر روي وب سايت براي گزارشتان شديد، مي‌توانيد كار ارتقا و تبليغ آن را مشروع كنيد. وب سايت‌هايي كه تنها تبليغات طبقه بندي شده منتشر مي‌كنند،‌ بهترين مكان‌ها براي شروع هستند.

يك شرح مختصر بنويسيد،‌ تنها در حد يك پاراگراف كه به خواننده اجازه بدهد تا بداند گزارش شما راجع چيست. روش‌هايي مانند پرسيدن يك لغت را به كار نبريد تا توجه خواننده را به خود جلب كنيد. لينك مربوط را به گزارش آزاد خود ضميمه كنيد. تلاش نماييد تا از وب سايت‌هاي تبليغاتي طبقه بندي شده با سرعت بالا در موتورهاي جستجوگر استفاده كنيد. اين كار،‌ تنها در چند روز،‌ چندين معامله براي گزارش شما به همراه خواهد داشت.

از ديگر گزينه‌هاي موجود،‌ قرار دادن گزارش آزاد خود در ليست E-book هاست. به دنبال دفترچه راهنمايي‌هايي بگرديد كه به نوعي با موضوع گزارش شما در ارتباط باشد. اين كار،‌ امكان برخورد كار براي كه به دنبال اطلاعات Online هستند با گزارش شما را افزايش مي‌دهد. تبليغات طبقه بندي شده نسبت به اين روش كاربرد بيشتر دارد اما اين روش هم مي‌تواند براي گزارش آزاد و رايگان شما مبلغي به همراه داشته باشد.

يكي ديگر از راه‌هاي ارائه و تبليغ گزارش شما،‌ همكاري با وب سايت‌هايي است كه از نويسندگان براي نوشتن مقالات با موضوعات مختلف دعوت به عمل مي‌آورد.

يك مقاله دويست تا پانصد لغتي راجع به بعضي جنبه‌هاي اطلاعاتي گزارش خود بنويسيد. يك لينك به گزارش آزاد و رايگان خود حتي در چار چوب مقاله يا توضيفات نويسنده بيفزاييد. ويژگي يا نشانه‌اي براي آن در نظر بگيريد كه با يكي از سايت‌هاي مقاله‌اي پر سرعت در موتورهاي جستجوگر هم خواني داشته باشد. اين كار درآمد پر سودي براي شما به ارمغان خواهد داشت.

فروش‌هاي خود در گزارش را با توجه به سه اصل اساسي انجام دهيد.

اول اين كه شما بايد يك گزارش آزاد و رايگان داشته باشيد كه آموزنده و سرگرم كننده باشد. اگر گزارش توجه خواننده را به خود جلب نكند، اين احتمال وجود دارد كه حتي لينك‌ها هم متوجه آن نشوند و آن را نبيند. هميشه توجه آن‌ها را معطوف به خود نگه داريد.

دوم اين كه اطلاعاتي جمع آوري نماييد كه با لينك‌ها در ارتباط باشد. هيچ كس گزارشي را كه راجع به افزايش سرمايه گذاري در صنعت غذاهاي بسته بندي شده است اما در سايت فروش لوازم آرايشي قرار دارد را نمي‌خواهند. كليه قسمت‌هاي متن و تغيير و جهش‌ها بايد با هم هماهنگي داشته باشند.

اطمينان حاصل كنيد، بدون اين كه گزارش را بيش از حد سنگين نماييد، لينك‌هاي مناسب و كافي به گزارش افزوده ايد. هر اندازه تعداد لينك‌ها بيشتر باشد،‌ احتمال كليك خوردن آن بيشتر است و در نتيجه امكان خريد كالا بالا مي‌رود. اين نكات را به ذهن بسپاريد و خواهيد ديد كه طراحي و نوشتن گزارش‌هاي آزاد ارزش آن را دارد كه زمان شما را بگيرد.

اخبار

مزایای کار با آژانس بازاریابی هوش مصنوعی

منتشر شده

در

هوش مصنوعی تبلیغات بازارایابی دیجیتال

کسب و کارهایی که به دنبال رشد برند خود هستند، از همکاری با آژانس های بازاریابی سود خواهند برد، زیرا آنها دانش، منابع و تجربه خود را ارائه می دهند. آنها سطحی از تخصص را به میز ارائه می کنند که به آنها امکان می دهد به کسب و کارها کمک کنند تا مشتریان خود را بهتر درک کنند، روندهای نوظهور را کشف کنند، از تکنیک ها و فناوری های جدید استفاده کنند و استراتژی های مؤثرتری بسازند.

علاوه بر این، آژانس های بازاریابی می توانند یک برنامه بازاریابی ایجاد کنند که به طور خاص برای نیازهای شما طراحی شده است. آنها می توانند جنبه های مختلف بازاریابی، از تحقیقات بازار گرفته تا روابط عمومی را پوشش دهند. با آژانس های بازاریابی هوش مصنوعی، می توانید به همه این قابلیت ها و موارد دیگر دسترسی داشته باشید.

با استفاده از هوش مصنوعی، شرکت‌های بازاریابی هوش مصنوعی می‌توانند از مجموعه داده‌های گسترده‌تر نهایت استفاده را ببرند. به نوبه خود، این به شما این امکان را می دهد که مخاطبان هدف خود را بهتر شناسایی کنید، درک عمیق تری از انگیزه ها، رفتارها و ترجیحات آنها به دست آورید، و بنابراین، کمپین های موثرتری ایجاد کنید که باعث تعامل و فروش می شود.

علاوه بر این، با توجه به اینکه هوش مصنوعی دارای قابلیت‌های اتوماسیون است، این کار می‌تواند به طور موثر حجم کاری شما را کاهش دهد و به شما و تیم شما اجازه می‌دهد تا روی سایر زمینه‌های کسب و کارتان تمرکز کنید.

به عنوان مثال، آژانس‌های بازاریابی هوش مصنوعی می‌توانند از هوش مصنوعی برای خودکارسازی تلاش‌های پیشرو، ایجاد تبلیغات محصول مناسب، مطالعه الگوهای رفتاری در زمان واقعی، شناسایی تأثیرگذاران مرتبط برای کسب‌وکار شما و به‌روزرسانی منظم پایگاه‌های اطلاعاتی مشتریان خود استفاده کنند.

سایر مزایای قابل توجه کار با آژانس بازاریابی هوش مصنوعی عبارتند از:

  • اطلاع رسانی به شما در مورد تصمیمات خود در مورد هزینه تبلیغات
  • مقیاس پذیری پشتیبانی مشتری
  • انجام تلاش‌های هدف‌گیری مجدد شخصی
  • پیدا کردن مشتریان بالقوه
  • اسکن محتوا از چندین پلتفرم برای کمک به ارائه تبلیغات مرتبط تری که باعث افزایش تعامل می شود

آینده بازاریابی، با استفاده از هوش مصنوعی

هوش مصنوعی در حال حاضر به عنوان مخرب در نظر گرفته شده است. محبوبیت فزاینده و پذیرش گسترده آن همچنان نحوه رویکرد کسب‌وکارها، مارک‌ها و بازاریابان را به بازاریابی تغییر می‌دهد و به احتمال زیاد هوش مصنوعی نقش مهمی در شکل‌دهی مجدد چشم‌انداز بازاریابی آینده خواهد داشت. در حالی که مزایای زیادی را ارائه می دهد، ما هنوز تاثیری را که هوش مصنوعی در بازاریابی ایجاد می کند، مشاهده نکرده ایم.

هجوم آژانس‌های بازاریابی هوش مصنوعی به کسب‌وکارها ایده می‌دهد که این فناوری چه کاری می‌تواند برای تقویت رشد آنها انجام دهد. آژانس‌های بازاریابی با استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی و فناوری‌های مرتبط با آن، می‌توانند استراتژی‌ها، کمپین‌ها، محتوا و پیام‌های شما را به سطح بالاتری برسانند.

سوالات متداول

آژانس های بازاریابی هوش مصنوعی چیست؟

آژانس‌های بازاریابی هوش مصنوعی از هوش مصنوعی و سایر فناوری‌های مرتبط استفاده می‌کنند تا کسب‌وکارها را با رویکردی هوشمندانه‌تر و مبتنی بر داده در بازاریابی تجهیز کنند. این آژانس‌ها با ترکیب هوش مصنوعی به شرکت‌ها کمک می‌کنند تا استراتژی‌های بازاریابی مؤثرتری ایجاد کنند، کمپین‌های هدفمندی راه‌اندازی کنند و تجارب بهتری را برای مشتریان ارائه دهند. آژانس‌های بازاریابی هوش مصنوعی همچنین قابلیت‌های تیم بازاریابی شما را تقویت می‌کنند و به آن‌ها اجازه می‌دهند تا بهره‌ورتر و کارآمدتر باشند و به آنها کمک می‌کنند زمان رسیدگی و پاسخ‌دهی را کاهش دهند.

چگونه با آژانس های بازاریابی هوش مصنوعی کار کنم؟

قبل از استخدام یک آژانس بازاریابی هوش مصنوعی، ابتدا باید اهداف بازاریابی خود و نحوه استفاده از قابلیت های مبتنی بر هوش مصنوعی آنها را برای کسب و کار خود شناسایی کنید. سپس باید در مورد آژانس های بازاریابی هوش مصنوعی تحقیق کنید و به خدمات اصلی، تخصص ها، شایستگی های اصلی، تجربه با هوش مصنوعی و سوابق آنها توجه ویژه ای داشته باشید. علاوه بر این، باید قیمت آنها را بررسی کنید تا ببینید آیا با بودجه شما مطابقت دارد یا خیر.

آژانس‌ها چگونه از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی استفاده می‌کنند؟

آژانس های بازاریابی هوش مصنوعی از چنین فناوری هایی برای کشف بینش های ارزشمند مشتری استفاده می کنند که می تواند برای ایجاد کمپین های هدفمند و سفارشی تر استفاده شود. آنها همچنین از قابلیت های اتوماسیون هوش مصنوعی برای خودکارسازی کارهای تکراری و بهینه سازی گردش کار بهره می برند. علاوه بر اینکه به آنها اجازه می‌دهد رویکردی دقیق‌تر برای شخصی‌سازی داشته باشند، هوش مصنوعی همچنین به این آژانس‌ها اجازه می‌دهد تا تحلیل‌های پیش‌بینی‌کننده را برای پیش‌بینی نتایج آینده و نیازها و رفتار مشتریان شما انجام دهند.

هوش مصنوعی چگونه می تواند به تغییر کسب و کار کمک کند؟

با هوش مصنوعی، می‌توانید فرآیندهای کسب‌وکار خود را بهینه کنید، عملیات‌های خود را سریع‌تر مقیاس دهید، از حجم وسیعی از داده‌ها برای کشف گرایش‌ها و بینش‌ها استفاده کنید، پیام‌های مناسب را ارائه دهید، تجزیه و تحلیل رقابتی کارآمدتری انجام دهید، و فرآیندهای تصمیم‌گیری را با استفاده از ویژگی‌های پیشرفته هوش مصنوعی به عنوان اتوماسیون و خودکارسازی انجام دهید.

تجزیه و تحلیل پیش بینی امروزه کاربردهای رایج هوش مصنوعی در بسیاری از مشاغل عبارتند از:

  • چت ربات ها
  • تولید محتوا
  • محتوای پیشگو و هدفمند
  • تشخیص تصویر

هوش مصنوعی در بازاریابی روی چه صنایعی بیشترین تأثیر را خواهد داشت؟

هوش مصنوعی در بازاریابی احتمالاً بیشترین تأثیر را بر صنایعی خواهد داشت که برای فرآیندهایی مانند تصمیم گیری و تعامل با مشتری به شدت به داده ها متکی هستند. اینها شامل خرده فروشی، مراقبت های بهداشتی، بازاریابی، امور مالی و تحقیقات دارویی است.

ادامه مطلب

اخبار

آژانس بازاریابی هوش مصنوعی چیست؟

منتشر شده

در

هوش مصنوعی صنعت تبلیغات دیجیتال بازاریابی

به عبارت ساده، آژانس بازاریابی هوش مصنوعی شرکتی است که از هوش مصنوعی و فناوری‌های مرتبط با آن، مانند یادگیری ماشینی و تجزیه و تحلیل، و همچنین ابزارهای اتوماسیون و نرم‌افزار هوش مصنوعی برای ایجاد استراتژی‌ها و کمپین‌های بازاریابی مؤثرتر و هدفمندتر استفاده می‌کند. با استفاده از هوش مصنوعی، این آژانس‌های بازاریابی به بازاریابان و کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا رفتارهای مشتریان و روندهای نوظهور را تجزیه و تحلیل کنند و به اولی اجازه می‌دهند مخاطبان خود را بهتر درک کنند و تصمیم‌های تجاری بهتری بر اساس داده‌ها اتخاذ کنند.

و از آنجایی که این فرآیندها به اندازه همتایان سنتی خود از زمان و منابع دیگر استفاده نمی کنند، به کاهش بار کاری تیم های بازاریابی کمک می کنند. علاوه بر این، بینش‌های مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه شده توسط چنین آژانس‌هایی می‌تواند برای ایجاد تبدیل، بهبود تجربیات مشتری و بهینه‌سازی تلاش‌های بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد.

برخی از نمونه‌هایی از هوش مصنوعی که در ابتکارات بازاریابی دیجیتال به کار می‌رود عبارتند از ربات‌های چت، قیمت‌گذاری پویا، شخصی‌سازی دقیق و یادگیری ماشینی برای پیشنهاد تبلیغات برنامه‌ای.

برخلاف آژانس بازاریابی سنتی، یک آژانس بازاریابی هوش مصنوعی از هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی و سایر ابزارهای مولد برای ایجاد استراتژی ها و محتوا برای کسب و کارها استفاده می کند و به کسب و کارها کمک می کند تا در منابع صرفه جویی کنند و در عین حال به خروجی های با کیفیت و موثر دسترسی داشته باشند.

ابزارهای آژانس بازاریابی هوش مصنوعی

ابزارهای هوش مصنوعی برای آژانس هایی که به دنبال ارائه راه حل های پیشرفته به مشتریان خود هستند ضروری شده اند. این ابزارها نه تنها کارایی را افزایش می‌دهند، بلکه بینش عمیق‌تر و استراتژی‌های بازاریابی شخصی‌تر را نیز ارائه می‌کنند. در اینجا کاوشی از ابزارهای کلیدی بازاریابی هوش مصنوعی و نقش‌های حیاتی آن‌ها، که توسط مطالعات موردی مرتبط و روندهای صنعت پشتیبانی می‌شود، آورده شده است:

ابزارهای تجزیه و تحلیل و سئو مبتنی بر هوش مصنوعی:

مثال: قابلیت های هوش مصنوعی SEMrush برای SEO و تجزیه و تحلیل بازار. آژانس هایی مانند SmartSites از این ابزارها برای استراتژی های سئو مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می کنند و آنها را قادر می سازد تا روندهای بازار را پیش بینی کرده و محتوا را به طور موثر بهینه کنند.
اهمیت: این ابزارها تجزیه و تحلیل پیش‌بینی‌کننده، تحلیل روند، و بینش عمیق در مورد رفتار مصرف‌کننده را ارائه می‌دهند که برای ایجاد استراتژی‌های هدفمند سئو ضروری است.

چت بات ها و خدمات مشتری مبتنی بر هوش مصنوعی:

مطالعه موردی: استفاده Influencer Marketing Hub از ChatGPT-4 برای تعامل و پشتیبانی با مشتری. این ابزار زمان پاسخگویی را به میزان قابل توجهی کاهش داده و تعامل مشتری را بهبود بخشیده است.
اهمیت: چت ربات‌های هوش مصنوعی پشتیبانی فوری و ۲۴ ساعته از مشتری را ارائه می‌کنند، تجربه کاربر را افزایش می‌دهند و منابع انسانی را برای کارهای پیچیده‌تر آزاد می‌کنند.

هوش مصنوعی برای ایجاد و شخصی سازی محتوا:

مثال: ابزارهایی مانند جاسپر (جارویس سابق) برای تولید محتوای خلاقانه و شخصی سازی شده در مقیاس استفاده می شود.
اهمیت: این ابزارها به ایجاد حجم زیادی از محتوای شخصی‌شده به سرعت کمک می‌کنند، که برای کمپین‌هایی که بخش‌های متنوع و پویا مشتری را هدف قرار می‌دهند، بسیار مهم است.

ابزارهای رسانه اجتماعی مبتنی بر هوش مصنوعی:

مطالعه موردی: رویکرد متمرکز بر تنوع Sociallyin از ابزارهای هوش مصنوعی سود می‌برد که روند رسانه‌های اجتماعی و جمعیت‌شناسی مخاطب را تجزیه و تحلیل می‌کند و اطمینان می‌دهد که محتوای آنها با مخاطبان متنوع طنین‌انداز می‌شود.
اهمیت: ابزارهای هوش مصنوعی در رسانه‌های اجتماعی به درک اولویت‌های مخاطب، بهینه‌سازی زمان‌بندی پست‌ها و شخصی‌سازی محتوا برای تعامل بهتر کمک می‌کنند.

تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده برای بهینه سازی کمپین:

مثال: فناوری تشخیص کلاهبرداری مبتنی بر هوش مصنوعی NeoReach. این ابزار به ارزیابی اعتبار اینفلوئنسرها، اطمینان از مشارکت اینفلوئنسرهای معتبر و مؤثر کمک می کند.
اهمیت: تجزیه و تحلیل پیش‌بینی‌کننده، آژانس‌ها را قادر می‌سازد تا نتایج کمپین را پیش‌بینی کنند، تخصیص بودجه را بهینه کنند و بازگشت سرمایه را افزایش دهند.

پلتفرم های ایمیل مارکتینگ خودکار:

مطالعه موردی: استفاده WEBITMD از ابزارهای بازاریابی ایمیلی مبتنی بر هوش مصنوعی مانند Klaviyo برای ایجاد کمپین های ایمیل شخصی.
اهمیت: این پلتفرم‌ها تلاش‌های بازاریابی ایمیلی را خودکار و شخصی می‌کنند که منجر به نرخ تعامل و تبدیل بالاتری می‌شود.
هوش مصنوعی برای هدف گذاری تبلیغات و تبلیغات برنامه ای:

مثال: راه حل ایمنی برند مبتنی بر هوش مصنوعی Viral Nation، Viral Nation_Secure، قرار دادن تبلیغات هدفمند و ایمن را تضمین می کند.
اهمیت: هوش مصنوعی در تبلیغات به هدف گذاری دقیق، بهینه سازی هزینه تبلیغات و بهبود اثربخشی کلی تبلیغات دیجیتال کمک می کند.
سیستم های CRM پیشرفته با هوش مصنوعی:

مطالعه موردی: آژانس‌ها از CRMهای تقویت‌شده هوش مصنوعی برای بینش عمیق‌تر مشتری و استراتژی‌های بازاریابی شخصی‌سازی شده استفاده می‌کنند.

اهمیت: این سیستم‌ها دید جامعی از تعاملات مشتری ارائه می‌دهند و رویکردهای بازاریابی مؤثرتر و شخصی‌شده‌تری را ممکن می‌سازند.
گسترش کاربردهای هوش مصنوعی در آژانس های بازاریابی:

اتوماسیون و تعدیل محتوا: اتوماسیون مبتنی بر هوش مصنوعی وظایف تکراری را ساده می کند و به تولید محتوا کمک می کند، اگرچه برای خلاقیت و شخصی سازی به نظارت انسانی نیاز دارد.

تست تسریع شده: هوش مصنوعی آزمایش همزمان A/B چندین عنصر را قادر می‌سازد و روند شناسایی استراتژی‌های موثر را سرعت می‌بخشد.

CRM مبتنی بر هوش مصنوعی: در ترکیب با CRM، هوش مصنوعی بینش دقیقی در مورد رفتارها و ترجیحات مشتری ارائه می دهد و به توسعه استراتژی های بازاریابی هدفمند کمک می کند.

تبلیغات دیجیتالی پیشرفته: نقش هوش مصنوعی در پلتفرم‌های تبلیغات دیجیتالی مانند گوگل و فیس‌بوک امکان هدف‌یابی تبلیغات مرتبط‌تر و بهبود نتایج کمپین را فراهم می‌کند.

ابزارهای آژانس بازاریابی هوش مصنوعی نه تنها کارایی آژانس‌های بازاریابی دیجیتال را افزایش می‌دهند، بلکه در هدایت نوآوری، شخصی‌سازی و تصمیم‌گیری استراتژیک نیز نقش اساسی دارند. این ابزارها نحوه درک و تعامل آژانس ها با مخاطبان خود را تغییر می دهند و منجر به کمپین های بازاریابی موفق تر و تأثیرگذارتر می شوند. با توجه به اینکه ۶۱٫۴ درصد از بازاریابان در حال حاضر از هوش مصنوعی استفاده می کنند و ۵۴٫۵ درصد پتانسیل آن را برای تقویت تلاش های بازاریابی به رسمیت می شناسند، ادغام هوش مصنوعی در استراتژی های بازاریابی به طور فزاینده ای برای رقابتی ماندن در چشم انداز دیجیتال ضروری می شود.

ادامه مطلب

اخبار

۱۰ بهترین آژانس بازاریابی هوش مصنوعی برای سال ۲۰۲۴ – قسمت دوم

منتشر شده

در

بازاریابی اینترنتی- بازاریابی-روانی-اصول-بازاریابی-موفق-تکنیک-های-بازاریابی-تبلیغات-و-بازاریابی-اخبار-چاپ-و-تبلیغات-اخبار-تبلیغات

آیا ما برای آینده ای آماده هستیم که هوش مصنوعی مشتریان شما را بهتر از شما بشناسد؟ طلوع هوش مصنوعی در بازاریابی فقط نزدیک نیست. در حال حاضر اینجاست به طور گسترده ای به دست آورده است و پیش بینی می شود روشی را که کسب و کارها و بازاریابان به بازاریابی روی می آورند تغییر دهد. پیش‌بینی می‌شود که استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی در سال‌های آینده رشد کند و تخمین زده می‌شود تا سال ۲۰۲۸ به یک بازار ۱۰۷.۵ میلیارد دلاری تبدیل شود.

TL;DR: دلایل کلیدی که به آژانس های بازاریابی هوش مصنوعی نیاز دارید؟

تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده: هوش مصنوعی روند بازار را پیش بینی می کند و ROI را بهینه می کند.
شخصی‌سازی: کمپین‌ها را بر اساس ترجیحات فردی تنظیم می‌کند و تعامل را افزایش می‌دهد.
کارایی و اتوماسیون: صرفه جویی در زمان، تمرکز بر بازاریابی استراتژیک.
بینش مشتری و CRM: درک عمیق مشتری را ارائه می دهد و روابط را تقویت می کند.
تبلیغات و محتوا بهینه شده: تبلیغات و محتوای مرتبط و تاثیرگذار را تضمین می کند.
علاوه بر این، ۸۲ درصد از بازاریابان فکر می‌کنند که هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی نقش مهمی در شکل‌دهی مسیر بازاریابی دارند. کاربردهای متداول هوش مصنوعی در بازاریابی شامل کمک به کسب و کارها در شناسایی مشتریان بالقوه و بهبود اثربخشی کمپین هایشان است.

۶٫ GumGum

GumGum راه حل های هوش زمینه ای را ارائه می دهد که برای ارائه کمپین های تبلیغاتی خلاقانه با مکان استراتژیک طراحی شده اند. این کمپین‌های تبلیغاتی برای کمک به کسب‌وکارها در به دست آوردن تصویر بهتر از نام تجاری، ایجاد تعامل و ترویج یادآوری نام تجاری طراحی شده‌اند.

GumGum از یک فناوری بینایی کامپیوتری اختصاصی به نام Verity استفاده می کند که از هوش مصنوعی برای اسکن متن، تصاویر و سایر اشکال محتوا در چندین پلتفرم استفاده می کند. سپس از داده های جمع آوری شده استفاده می کند تا تبلیغات مرتبط با زمینه را در مکان مناسب در زمان مناسب قرار دهد. طبق وب‌سایت GumGum، Verity برای شناسایی «مجموعه کامل سیگنال‌های متنی» طراحی شده است. این فناوری همچنین دارای اعتبار در سطح محتوای MRC است، به این معنی که می تواند همه سیگنال های موجود را در نظر بگیرد، نه فقط سیگنال های متنی.

علاوه بر این، با Verity for Video، برندها می توانند ارزش بیشتری از کمپین های ویدیویی خود دریافت کنند. این ویژگی یک مجموعه داده جامع، از جمله ابرداده عنوان و توضیحات و تجزیه و تحلیل فریم ویدیو را در نظر می گیرد تا KPIها را مانند طرز فکر مصرف کننده و مطلوبیت ایجاد کند. از آنجایی که می‌تواند کمپین‌ها را در سطح ویدیو هدف قرار دهد، برندها می‌توانند تأثیرات خود را به حداکثر برسانند و فرصت‌های بیشتری را برای مقیاس‌بندی کمپین‌های خود کشف کنند.

۷٫ Quantcast

Quantcast از هوش مصنوعی برای ارائه تبلیغات در زمان واقعی و بینش مخاطبان استفاده می کند. این یک هوش مصنوعی و موتور یادگیری ماشینی به نام Ara دارد که می‌تواند از پایگاه داده‌ای از یک تریلیون سیگنال آنلاین پرس و جو کند و به کاربران بینش‌های دقیق تعاملی ارائه دهد. آرای Quantcast همچنین می‌تواند هزاران مدل پیش‌بینی‌کننده را در هر ثانیه یک میلیون بار به دست آورد و به شما بینش‌های بی‌درنگ درباره رفتار مصرف‌کننده ارائه دهد. علاوه بر این، می تواند ۱۰۰۰۰ متغیر را در هر دقیقه به روز کند و به شما امکان می دهد بهترین نتایج ممکن را برای کمپین های خود کشف کنید.

علاوه بر آرا، Quantcast همچنین Q را توسعه داد، یک پلت فرم رفتار مخاطب که برای ناشران طراحی شده است. با Q، ناشران می‌توانند مخاطبان دقیق را شناسایی کنند، داده‌های دقیق و به‌روز شده را به‌طور منظم دریافت کنند، و الگوهای بیش از صد میلیون مقصد وب و تلفن همراه را در روز تشخیص دهند. جدای از ناشران، Quantcast همچنین راه حل های هوشمندی را برای برندها، صنایع و آژانس ها ارائه می دهد. به عنوان مثال، آژانس‌های دیگر می‌توانند از پلتفرم Quantcast برای اعمال داده‌های شخص اول مبتنی بر هوش مصنوعی برای افزایش عملکرد در مقیاس استفاده کنند.

۸٫ Appier

Appier که در تایپه، تایوان تأسیس شد، یک شرکت SaaS است که در ارائه راه‌حل‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای تسهیل ابتکارات بازاریابی کامل هوشمندانه‌تر تخصص دارد. چندین راه حل برای صنایع مختلف از جمله تجارت الکترونیک، خرده فروشی و بازی ارائه می دهد. برخی از محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی Appier عبارتند از:

AIQUA – این یک پلتفرم شخصی‌سازی است که به شما امکان می‌دهد استراتژی‌های مشتری را برای همه کانال‌های بازاریابی خود ایجاد کنید.
AIXON – طراحی شده برای تقویت جذب کاربر، AIXON به شما امکان می دهد به اطلاعات جامع مخاطب دسترسی داشته باشید و عملکرد تبلیغات را بهینه کنید.
AIRIS – این راه حل مبتنی بر هوش مصنوعی به شما امکان می دهد با استفاده از داده های شخص اول، دیدی جامع از مشتریان خود داشته باشید. همچنین شما را قادر می سازد تا داده های بلادرنگ را تجسم کنید و آن ها را به تصاویری جذاب تبدیل کنید.
AIDEAL – AIDEAL یک بهینه‌ساز تبدیل است که قادر است رفتار مصرف‌کننده را پیش‌بینی کند تا تبدیل‌های بیشتر و خریدهای فوری را افزایش دهد.
AIXPERT – AIXPERT برای استفاده از هوش مصنوعی برای بهینه سازی عملیات کمپین طراحی شده است. با استفاده از آن، می توانید کمپین ها و هدف گیری مخاطبان را خودکار کنید.

۹٫ Heuritech

Heuritech با تأکید بر صنایع لوکس، تجارت الکترونیک، مد و خرده‌فروشی، راه‌حل‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را برای کمک به برندها برای کسب بینش‌های بازار، تشخیص رفتارهای مصرف‌کننده در بخش‌های مختلف و بهینه‌سازی استراتژی‌های ارتباطی و بازاریابی ارائه می‌دهد. در سال ۲۰۱۳ راه اندازی شد و از هوش مصنوعی برای ارائه بینش و تجزیه و تحلیل مستقیم از مصرف کننده به کاربران استفاده می کند. در حال حاضر دارای دو پلتفرم است:

بینش بازار – این میلیون ها تصویر را برای جمع آوری داده های کمی تجزیه و تحلیل می کند. با استفاده از این پلت فرم، برندها می توانند رشد دید عناصر مختلف مد مانند رنگ ها، چاپ ها و پارچه ها را برای فصول مختلف مد پیش بینی کنند.
بینش محصول – این بینش با استفاده از داده های مشتری برای تعیین پذیرش مصرف کننده از محصولات شما ارائه می دهد. همچنین عملکرد محصول شما، از جمله قابل مشاهده بودن و مطلوبیت آن، در برابر عملکرد رقبا را تجزیه و تحلیل می کند.

۱۰٫ Cognitiv

Cognitiv یک آژانس بازاریابی هوش مصنوعی است که بر بهینه سازی تبلیغات تمرکز دارد. Cognitiv با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری عمیق برای بازاریابی، به بازاریابان کمک می‌کند تا رفتار مصرف‌کننده را پیش‌بینی کنند، عملکرد بازاریابی کامل را بهبود بخشند، و تجربیات متنی و شخصی‌تر را برای مخاطبان خود ایجاد کنند. علاوه بر این ویژگی‌ها، Cognitiv راه‌حل‌ها و محصولات دیگری نیز دارد که با بهینه‌سازی هزینه‌های رسانه‌ای، استفاده از داده‌های شخص اول، کشف بخش‌های مخاطب، تأثیرگذاری بر مسیر خرید مشتریان و موارد دیگر، به شما کمک می‌کند تا آینده کسب‌وکارتان را حفظ کنید.

پلتفرم بازاریابی هوش مصنوعی NeuralMind به شما امکان می دهد ROI را به دقت اندازه گیری کنید و فرآیندهای تصمیم گیری مبتنی بر داده را بهبود بخشید. همچنین برای پیش‌بینی اقدامات مصرف‌کننده، ایجاد تبدیل و افزایش ارزش طول عمر مشتری با استفاده از مجموعه داده‌های مختلف، از جمله داده‌های شخص اول، اطلاعات متنی، و داده‌های سفر کاربر طراحی شده است.

ادامه مطلب

Trending

پایگاه خبری چاپ و تبلیغات آنلاین