با ما همراه باشید

تبلیغات

تبلیغات در آینه تاریخ – بخش سوم

منتشر شده

در

تبلیغات- نقش کسب و کار، برند - چاپخانه، مدیریت، تبلیغات، چاپ و تبلیغات، بسته بندی - پایگاه خبری صنعت پنجم - چاپ دیجیتال

تبليغات و حقوق قانوني:

اساساً تبليغات با آزادي سخن و انديشه همراه است. در نتيجه، نقد تبليغات يا هرگونه تلاش براي محدود ساختن يا تحريم آن تقريباً تعدي به قوانين اساسي به شمار ميرود (تبصره اصلاحي اول در آمريکا) و با مخالفت شرکتها و کميته تبليغات رو به رو خواهد شد. افرادي که اکنون يا آينده به دنبال مدارک دولتي هستند تا از طريق سيستم دادگاهي يک آگهي تبليغاتي را متوقف کنند، به حقوق ساير شهروندان تجاوز کردهاند (قانون اصلاحي اول در آزادي سخن و آزادي مطبوعات) در اين رابطه ميتوان به

آگهي تنباکو، مشروبات الکلي، تبليغات از طريق ليست و اعلانات دستي، تلفن و اينترنت و تبليغات براي کودکان اشاره کرد.
محدوديتهاي قانوني مختلفي در رابطه با تبليغات از طريق تلفن همراه، مخاطب قرار دادن کودکان، تنباکو و مشروبات الکلي توسط آمريکا، اروپا و ديگر کشورها به وجود آمد، و در همه آنها، کميته بازرگاني در مقابل محدوديتهاي تبليغاتي ايستادگي و مخالفت کرد. تبليغات به عنوان يک ابزار آزاد سخن و بيان در جوامع غربي پايه و اساس خود را بنيان نهاد. بررسيها نشان ميدهد که از تبليغات به عنوان نوعي اطلاعات خوشايند ياد ميشود تا يک مزاحم و مايه دردسر.

در بدترين شرايط به آن همانند شيطان واجبي نگريسته ميشود که بايد در مقابل، آن ايستادگي کرد و اغلب جنبه تفريحي و سرگرمي بدون آن لحاظ ميشود.

به ندرت يک قانون محدود کننده تبليغاتي در خوشنود کردن منتقدان از طريق نشان دادن تاثيرات مثبت و لزوم تبليغات شکست ميخورد. مک کنزي اظهار ميدارد که وقتي چنين موضوعاتي مطرح ميشود، دولت بايد نهايت هوشياري و دقت را به کار برد و يقيناً اين، تنها قدرت ضد دمکراسي در جامعه ما نيست. شرکتها و ثروتمندان، همان طور که مردها و شاهان زمان فئودال از قدرت لذت ميبردند، از آن لذت ميبرند و بازارها بيطرف و خنثي نيستند.

آنها نه تنها تمايل دارند با افرادي کار کنند که بيشترين پول را دارند بلکه ذاتاً هم تاکيد دارند تا از آنها بهره ببرند. از اين رو، امروزه بحث بر سر اين موضوع است… اگر قوانيني که بايد توسط قانون اصلاحي اول محافظت شوند، تنها توسط شهروندان به کار گرفته شوند و انجام اين کار به آن عده، قدرت سياسي بيش از حدي بدهد و تعادل شهروندي را بر هم زند، ديگر لازم نيست قانوناً، توسط قانون اصلاحي اول محافظت شوند.

به علاوه کساني که قابليت اداره مطبوعات آزاد را دارند در جايگاهي هستند که بتوانند تعيين کنند چه کسي ميتواند با توده مردم حرف بزند و چه کسي نميتواند.

منتقدان هم به نوبه خود اذعان داشتهاند که تبليغات به حريم خصوصي افراد تجاوز ميکند که اين اقدامي مخالف قانون اساسي است. از طرفي، تبليغات وارد حريم خصوصي افراد ميشود و از طرف ديگر با اطلاعات خصوصي که بدون آگاهي و يا با رضايت مشتريان يا گروهها جمع آوري شدهاند، از آن در ارتباطات که پايه و اساس آن بر مبناي اطلاعات است، استفاده ميشود.
به نظر جورج فرانک در دانشگاه فني وينا، تبليغات بخشي است که او آن را «سرمايه گذاري ذهني» مينامد.

اين اصطلاح را گردهمايي مانند Adbusters که در رابطه با محيط زيست ذهني، کار ميکنند، به کار ميبردند. فرانک «اقتصاد توجه» را با فرهنگ نارسيسم کريستوفر لاسچ در هم ميآميزد و از آن در سرمايه گذاري ذهني استفاده ميکند. سوت جايي در مقاله خود با نام «تبليغات در لبه مکاشفه» مينويسد: «تبليغات در قرن ۲۰، قويترين سيستم تبليغاتي در تاريخ بشر است و با يک بررسي اجمالي در مييابيم که تاثيرات فزاينده فرهنگي آن، مسئول نابودي دنيا خواهد بود.»

– ارزش توجه و هزينه هاي پنهاني تبليغات

تبليغات به يک تجارت ميليون دلاري تبديل شده که شاخههاي زيادي به آن متصل است. در سال ۲۰۰۶، ۳۹۱ بيليون دلار، در سراسر دنيا، خرج تبليغات شد. به عنوان مثال در آلمان، تبليغات ۱٫ ۵ درصد از درآمد داخلي را به خود اختصاص ميدهد. آمار و ارقام کشورهاي ديگر نيز شبيه آن است. اگر چه، تبليغات و رشد به طور مستقيم به يکديگر مربوطند. تا زماني که رشد اقتصادي بتواند تاثير منفي در شيوه زندگي انسان داشته باشد (جامعه ثروتمند)، بايد تاثير منفي تبليغات را در نظر گرفت چون هدف اصلي آن، افزايش مصرف است.

صنعت به عنوان يک موتور قدرتمند پيچيده اقتصادي، متهم به بوجود آوردن سيستم توليدي شده که ميزان مصرف را افزايش داده است.

دقت و توجه، تبديل به ابزار جديدي شده که بازار بر اساس آنها رشد ميکند.
ميزان توجهي که رسانه جلب ميکند و در رقابت با ديگران سهمي که به خود اختصاص ميدهد، با آن ميزان توجه موجود در جامعه يکسان نيست. ميزان کلي در جريان، در جامعه از توجهي حاصل ميشود که بين خود مردم مبادله ميشود و ميزان توجهي که مردم براي اطلاعات رسانه قائل هستند. تنها، مورد دوم با يک سيستم اندازه گيري کمي همگون شده و خصوصيات هر سيستم پولي و پخش را ميپذيرد.

بنابر گفته فرانک، هر سطح و روش در ارائه کالا و خدمات که بتواند جلب توجه مردم را ضمانت کند همانند يک آهنربا کار ميکند مثلاً رسانهها که معمولاً در نظر دارند تا اطلاعات، سرگرمي، تفريحات، فرهنگ و هنر و… را گسترش دهند. موسسه تبليغاتي آلمان بيان کرده که در سال ۲۰۰۷، ۷۸ و ۳۰ بيليون يورو صرف تبليغات در آلمان شده است؛ ۲۶ % در روزنامهها، ۲۱ % در تلويزيون، ۱۵% از طريق ايميل و ۱۵% هم در مجلات. در سال ۲۰۰۲، ۳۶۰۰۰۰ نفر استخدام شرکتهاي تبليغاتي بودند. در آمد تبليغات اينترنتي هم از ۱ بيليون يورو در سال ۲۰۰۶ تا سال ۲۰۰۷ دو برابر شد که بالاترين نرخ رشد را داشت.

به گزارش خبرگزاري Spiegel-Online، در آمريکا در سال ۲۰۰۸ براي اولين بار سرمايه بيشتري براي تبليغات اينترنتي (۱۰۵٫ ۳ بيليون دلار) نسبت به تبليغات تلويزيوني (۹۸٫ ۵ بيليون دلار) گذاشته شد. اما بيشترين سرمايه سال ۲۰۰۸ در رسانه چاپ خرج شد (۱۴۷ بيليون دلار).

در همان سال، Welt-Online گزارش داد که صنعت داروسازي هزينه تبليغاتي خود را نسبت به گذشته (۳۱٫ ۵ بيليون دلار) دو برابر کرده است (۵۷۰٫ ۷ بيليون دلار). اما مارک- آندره گانيون و جوئل لکسچين از دانشگاه يورک تورنتو اذعان داشتند که هزينههاي واقعي تبليغات از اين ميزان بيشتر است زيرا موسسات تحقيقاتي کليه آمار و ارقام مربوطه را مثبت نکردهاند، و فعاليتهاي غيرمستقيم تبليغاتي مانند فروش‎ها و تخفيف قيمتها در آن لحاظ نشده است.

تعداد کمي از مصرف کنندگان ميدانند که آنها هزينه هر سنت بابت روابط عمومي، تبليغات، تخفيفها و بستهبندي را ميپردازند. زيرا اين موارد نيز مشمول محاسبات قيمت ميشوند.

تاثيرگذاري و تربيت اذهان

مهمترين عنصر تبليغاتي اطلاعات نيست بلکه آن شيوه و روشي است که در آن کالا يا خدمات به شرکتها و مردم پيشنهاد و در ضمير ناخودآگاه خفته آن در قالب غرايز و آرزوها، حس شادي، سلامتي، آمادگي جسماني، عزت نفس، شهرت، مالکيت، جايگاههاي اجتماعي، هويت، خطر، سرگرمي، پاداش، ترس، بيماري، ضعف، تنهايي، نياز، ترديد، امنيت، تعصب، آموختهها و… ثبت ميشود.

تمامي نيازهاي بشري، روابط و ترسهايش – در عميقترين زواياي روح و روانش- به ابزاري براي گسترش کالاهاي جهاني تحت فشار بازاريابي مدرن بدل شد. با گسترش اهميت بازاريابي نوين، تجارت سودآور -تبديل روابط انساني به روابط بين کالاها –به عنوان يک پديده سرمايه گذاري، به طور گسترده توسعه يافت. «بازاريابي سبب- مربوطه» که در آن آگهي دهندهها توليد خود را به بعضي دلايل اجتماعي مناسب مربوط ميکنند در دهه اخير رشد چمشگيري داشته است.

تبليغات از اشخاص و چهره هاي محبوب و سرشناس بهره ميبرد و حتي آگاهانه از موسسات، آهنگها، بعضي اسامي و اصطلاحات استفاده ميکند.

همه اينها عواملي هستند که نشان ميدهند هر کدام از اين موسسات و اشخاص محبوب چه برداشتي از خود دارند و ارزش آنها چقدر است. فرانک در توصيف «سرمايه گذاري ذهن» ميگويد: «مصرف افراد را در مقابل تبليغات مقاومت ناپذير ميکند و از اين راه کالاها و نشانهها به تجارب شخصي افراد تبديل ميشوند.»

يقيناً، در جامعهاي که در آن درآمد «توجه» پيش رونده است، ميزان مصرف با مناعت طبع افراد جامعه ترسيم ميشود. در نتيجه، مصرف به «کار» بر روي جاذبه افراد تبديل ميشود. اين کار پرده از ابعاد غيرمنتظره تبليغات بر ميدارد و تبليغات نقش عضوي را ميپذيرد که در انجمن «جاذبه، کشش» کار ميکند.

به نظر منتقدان تبليغاتي، مشکل جدي ديگري که وجود دارد اين است که «فاصله بين تبليغات و ابعاد ويرايشي/خلاقانه رسانه به سرعت در حال فروپاشي است و به سختي ميتوان تبليغات را از اخبار، اطلاعات و سرگرمي تشخيص داد. حد و مرزهاي بين تبليغات و برنامهها رو به نابودي است.»

بنابر نظر شرکتها، تمامي اين پيچيدگيهاي بازرگاني تاثيري بر محتويات کنوني رسانه ندارد اما همان طور که مک کنزي بيان ميکند: «اين ادعا حتي نميتواند از سد پيش پا افتادهترين آزمونها عبور کند و واقعاً نامعقول و مزخرف به نظر ميرسد.»

تبليغات به طور گسترده از تئوريهاي روان شناختي استفاده ميکند؛

تئوريهايي که موضوعات جديدي خلق ميکنند، تبليغات را اداره ميکنند، و به بازاريابي رنگ روان شناختي روشنتري ميبخشند. (Miller and Rase, 1997, cited in Thrift 1999,P. 67)

امروزه، بيشتر در تبليغات از اشارات ضمني و نشانهاي استفاده ميشود تا از اطلاعات واقعي.

زيرا مبناي مهم و فرهنگي در تبليغات اين است که مشخصات و اطلاعات کالا يا سرويس مورد نظر به خودي خود کافي نيست. حتي آن کالاهايي که براي زندگي روزمره لازم ميباشند بايد با سيستم جادوي تبليغات (Williams, 1980) بعضي مفاهيم نشانهاي و فرهنگي را به آن افزود.

با اين روش و با تغيير محتوياتي که آگهيها در آنها ظهور مييابند، تبليغات براي افراد و گروههاي مختلف آماده ميشوند و بدين وسيله به ديدگاههاي مختلف افراد پاسخ ميدهد.

قبل از اين که تبليغات انجام شود، موسسات پژوهشي بازار نياز دارند هدف گروه را براي برنامه ريزي و شکل دهي فعاليت تبليغاتي بشناسند و بر روي آن کار کنند تا بهترين نتايج ممکن را بدست آورند. بخشي از علوم مستقيماً به تبليغات و بازاريابي ميپردازند و يا بر روي مسئله بهبود تاثيرات آن کار ميکنند. اطلاعات و دادههاي گستردهاي از افراد و عادات خريدشان با کمک کارتهاي اعتباري، کارتهاي بخت آزمايي و تعداد بازديدهاي اينترنتي جمع آوري و بررسي ميشود.

با دقت در اين مجموعه، تصويري از رفتار، خواستهها و نقاط ضعف طبقات مختلف مردم به دست ميآيد که با کمک آنها تبليغات ميتواند تاثير بيشتري داشته باشد.

بازدهي و کارآيي تبليغات با پژوهشهاي تبليغاتي بهبود مييابند. البته دانشگاهها هم در رشتههايي مانند روان شناسي، مردم شناسي، نورولوژي و علوم رفتار شناسي و انجام تحقيقات دقيق و پيچيده در افزايش کارآيي تبليغات تاثير بسزايي دارند.

«بازاريابي نورو» هم يک رشته بحث انگيز جديد بازاريابي است که از تکنيکهاي پزشکي مانند (FMRI) براي فروش توليدات استفاده ميکند. شرکتهاي تبليغاتي و بازاريابي از ديرباز، روشهاي تحقيقاتي روان شناسي را در فروش توليدات خود به کار ميبستند.

امروزه اين روشها همگاني و کهنه شدهاند. اما نتيجه آن، بزرگترين پروژه روان شناختي در زمينه تبليغات و بازاريابي بودکه تاکنون صورت نگرفته بود. اما امروزه انجمن روان شناسي آمريکا آن را ناديده گرفته است. روبرت مک کنزي آن را «بزرگترين تلاش گروهي در زمينه علوم روان شناسي در سراسر تاريخ بشر» مينامد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار

افزایش سود آمازون به دلیل هوش مصنوعی و تبلیغات

منتشر شده

در

پریم ویدئو آمازون Prime Video تبلیغات دیجیتال فروش تبلیغات اخبار تبلیغات آنلاین

درآمد در خدمات وب آمازون بیش از ۲۰۰٪ افزایش یافته است و این شرکت می گوید هوش مصنوعی (AI) و فروش تبلیغات باعث درآمد بهتر از حد انتظار آن شده است.

این غول خرده فروشی گزارش درآمد سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ را در روز سه شنبه (۳۰ آوریل) منتشر کرد و ارقام از آنچه وال استریت انتظار داشت فراتر رفت.

درآمد کلی ۱۴۳٫۳ میلیارد دلار برای سه ماه اول سال گزارش شده است که نسبت به سال گذشته ۱۳ درصد افزایش داشته است. انتظار می رفت آمازون به ۱۴۲٫۶۵ میلیارد دلار برسد.

درآمد عملیاتی بیش از ۲۰۰ درصد افزایش یافت و این درآمد را به ۱۵٫۳ میلیارد دلار رساند. این امر پس از آن صورت می‌گیرد که شرکت به شدت بر اقدامات کاهش هزینه‌ها و تا حد امکان کارآمد برای بهبود درآمد خود تمرکز کرده است.

جریان نقدی عملیاتی با ۸۲ درصد افزایش به ۹۹٫۱ میلیارد دلار برای دوازده ماه پایانی، در مقایسه با ۵۴٫۳ میلیارد دلار برای دوازده ماه پایانی منتهی به ۳۱ مارس ۲۰۲۳، افزایش یافت.

در بیانیه ای در این گزارش، اندی جاسی، رئیس و مدیر عامل شرکت می گوید که چگونه “ترکیب شرکت هایی که تلاش های نوسازی زیرساخت خود را تجدید می کنند و جذابیت قابلیت های هوش مصنوعی AWS” خدمات وب آمازون را تسریع کرده است.

او ادامه می‌دهد که چگونه «تلاش‌های تبلیغاتی همچنان از رشد فروشگاه‌ها و کسب‌وکارهای Prime Video ما بهره می‌برند. در همه مشاغل ما روزهای بسیار ابتدایی است و ما از اینکه چقدر بیشتر می‌توانیم زندگی مشتریان را بهتر و آسان‌تر کنیم، هیجان‌زده هستیم.»

آمازون در هوش مصنوعی پیشرفت می کند

یکی از تمرکزهای این غول روی هوش مصنوعی مولد بوده است و آنها تعدادی نوآوری را در Amazon Bedrock ارائه کرده اند که سرویس هوش مصنوعی است که به مشتریان اجازه می دهد از یک مدل زبان بزرگ موجود استفاده کنند و آن را با داده های خود سفارشی کنند.

AWS و NVIDIA همچنین اعلام کرده‌اند که همکاری استراتژیک خود را در طول این دوره گزارش مالی تمدید کرده‌اند، با هدف «کمک به مشتریان برای باز کردن قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی مولد».

دستیار خرید مبتنی بر هوش مصنوعی Rufus نیز در چند ماه گذشته به کار خود ادامه داده است. Rufus در مرحله بتا است و با پاسخ دادن به تعدادی از سوالات مربوط به خرید، ارائه مقایسه محصولات و ارائه توصیه‌ها، به افراد کمک می‌کند تا تصمیمات خرید آگاهانه‌تری بگیرند.

فروشندگان مستقل مستقر در ایالات متحده نیز شاهد معرفی ویژگی‌های هوش مصنوعی بوده‌اند، زیرا ابزارهایی برای تسریع فرآیند فهرست‌بندی محصولات و جذاب‌تر کردن آن‌ها تا حد امکان گنجانده شده‌اند.

ادامه مطلب

اخبار

گوگل ۶ ویژگی جدید هوش مصنوعی را برای Performance Max اضافه می کند

منتشر شده

در

گوگل هوش مصنوعی اخبار تبلیغات دیجیتال چاپ و تبلیغات آنلاین

ویژگی های جدید PMax عبارتند از حالت ارزش مشتری، هدف حفظ مشتری، اطلاعات جمعیتی دقیق، بینش سرعت بودجه و موارد دیگر.
Google Ads امروز شش ویژگی جدید هوش مصنوعی را برای کمپین های Performance Max معرفی کرد.

چرا ما اهمیت می دهیم. می‌خواهید این ویژگی‌های جدید PMax را بررسی کنید تا ببینید آیا این ویژگی‌ها به شما در کشف بینش‌های جدید یا بهبود عملکرد کمپین و بازگشت سرمایه کمک می‌کنند.

حالت ارزش مشتری این ویژگی جدید PMax، در نسخه بتا، برای کمک به تبلیغ‌کنندگان PMax که از اهداف تبدیل خرید برای به دست آوردن مشتریان با ارزش استفاده می‌کنند، کمک می‌کند.

اکنون اهداف جدید جذب مشتری برای تبلیغ کنندگان Search Ads 360 در دسترس است.

هدف حفظ مشتری این ویژگی PMax، همچنین در نسخه بتا، برای کمک به بازگرداندن مشتریان از دست رفته طراحی شده است.

جمعیت شناسی دقیق داده‌های مربوط به گروه‌های سنی و جنسیتی اکنون در حال انتشار است. شما می توانید آن را در بینش مخاطبان پیدا کنید. همانطور که گوگل توضیح داد:

«جمعیت‌شناسی دقیق در بینش مخاطبان به شما این امکان را می‌دهد که اطلاعات جمعیتی دست‌نخورده خود را درک کنید، بنابراین می‌توانید تبلیغاتی ایجاد کنید که مستقیماً با گروه‌های سنی و جنسیتی خاص طنین‌انداز شود.»

بینش سرعت بودجه می‌توانید ردیابی هزینه‌ها، هزینه‌های جاری و پیش‌بینی‌شده را در زمان واقعی مشاهده کنید و عملکرد تبدیل را پیش‌بینی کنید. گوگل گفت:

«در یک نگاه، می‌توانید سرعت کمپین خود را تجزیه و تحلیل کنید تا زمینه‌های بالقوه برای تغییر بودجه استراتژیک را شناسایی کنید، مانند انتقال بودجه از کمپینی که سرعت پایین‌تری دارد به کمپینی که نزدیک به محدود شدن بودجه است.»

حذف آدرس IP در سطح حساب. تبلیغ‌کنندگان PMax اکنون می‌توانند آدرس‌های IP خاص (مثلاً شرکت شما) را حذف کنند و بودجه هدر رفته در تعاملات تبلیغاتی ناخواسته را کاهش دهند.

گسترش URL نهایی این ویژگی جدید PMax، در نسخه بتا، به شما امکان می‌دهد آزمایش کنید که آیا «جایگزینی URL نهایی با صفحه فرود مرتبط‌تر از وب‌سایت شما نتایج قوی‌تری را به همراه دارد یا خیر. … شرکت در آزمایش گسترش URL نهایی، ترافیک شما را تقسیم می کند و بخشی از بودجه خود را به آزمایش این ویژگی اختصاص می دهد و در کنار راه اندازی اولیه، نتایج را ردیابی می کند.

طبق داده‌های Google، تبلیغ‌کنندگانی که این ویژگی را آزمایش می‌کنند، «به‌طور متوسط ​​بیش از ۹ درصد افزایش در تبدیل/مقدار تبدیل با هزینه هر اقدام (CPA)/بازده هزینه تبلیغات (ROAS) مشابه داشته‌اند.
اگر می‌خواهید به نسخه بتا بپیوندید، با پشتیبانی Google یا تیم حساب خود تماس بگیرید.

ادامه مطلب

اخبار

دیزنی از هوش مصنوعی برای ابزارهای تبلیغاتی استفاده می کند که با حالت فیلم و سریال های تلویزیونی تنظیم شده اند

منتشر شده

در

دیزینی تبلیغات دیزنی اخبار تبلیغات شرکت دیزنی کارتون چاپ و تبلیغات آنلاین

دیزنی از استفاده از هوش مصنوعی (AI) در توسعه ابزارهای تبلیغاتی جدید خبر داد که به برندها کمک می کند تبلیغات خود را با حال و هوای صحنه های خاص در فیلم ها یا سریال های تلویزیونی تنظیم کنند.

این ابزار که “کلمات جادویی دیزنی” نام دارد، شکل جدیدی از تبلیغات متنی را برای سرویس های استریم دیزنی + و هولو ارائه می دهد. از طریق ترکیبی از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، صحنه‌ها را در سراسر کتابخانه خود تجزیه و تحلیل و علامت‌گذاری می‌کند، محتوا، مارک‌ها، تصاویر و حالات را شناسایی می‌کند.

برندها می‌توانند از این تگ‌های توصیفی که به عنوان ابرداده شناخته می‌شوند، برای شناسایی صحنه‌ها یا حالات خاص استفاده کنند و سپس پیام‌های خود را مطابق با آنها سفارشی کنند.

این اجازه می دهد تا به طور کلی اهداف مخاطب را رها کنید و مخاطبان خاص را خریداری کنید، احساسات مصرف کننده را به سطح مخاطب پیوند دهید. این ابزارهای تبلیغاتی جدید توسط شش شرکت تبلیغاتی جهانی در آزمایش‌های اولیه بتا، از جمله Omnicom، Dentsu، GroupM، Horizon Media، IPG Mediabrands، و Publicist Media به صورت آزمایشی اجرا شده‌اند.

دیزنی در نمایشگاه Consumer Electronics در لاس وگاس از ویژگی تبلیغاتی جدید خود خبر داد. ریتا فرو، رئیس فروش جهانی تبلیغات دیزنی، گفت: این ویژگی به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا تأثیر پیام‌های خود را به حداکثر برسانند، زیرا با مفهومی که بینندگان درک می‌کنند مطابقت دارد.

فناوری پخش جریانی تبلیغات دیزنی از آنجایی که تبلیغ‌کنندگان از تلویزیون‌های کابلی و پخش معمولی خارج می‌شوند، مهم است. درآمد تبلیغاتی دیزنی در سه ماهه اول سال مالی ۲۰۲۴ تقریباً ۳ درصد کاهش یافت و به ۳٫۳۵ میلیارد دلار رسید که نشان دهنده کاهش تعداد تماشاگران تلویزیون سنتی است.

Disney+ با نسخه های تبلیغاتی پولی بیش از ۱۰۰۰ تبلیغ کننده را در سه ماهه اول جذب کرده است که ده برابر بیشتر از زمان راه اندازی بود. مدیرعامل باب ایگر اظهار داشت که رویکرد انقلابی آنها به فناوری اطمینان حاصل می کند که مجموعه استریم آنها به مقصد اصلی برندهای آینده تبدیل می شود.

به گفته جو ارلی، رئیس تجارت مستقیم دیزنی، حدود نیمی از مشتریانی که برای Disney+ ثبت‌نام کردند، نسخه ارزان‌تری را که شامل تبلیغات می‌شود، انتخاب کردند. دیزنی چندین سال را صرف طراحی فناوری تبلیغاتی کرده است که به طور خاص با هدف پخش جریانی انجام می شود و با شروع خدمات Hulu که به عنوان یک سرویس رایگان با پشتیبانی تبلیغاتی در سال ۲۰۰۸ راه اندازی شد.

نسخه های انگلیسی، چینی، ژاپنی، عربی و فرانسوی به طور خودکار توسط هوش مصنوعی تولید می شوند. بنابراین ممکن است هنوز اشتباهاتی در ترجمه وجود داشته باشد.

ادامه مطلب

Trending

پایگاه خبری چاپ و تبلیغات آنلاین